Stratégiai előny a sokszínűség, a magyar vállalatok mégis lemaradtak a nemek közötti egyenlőség biztosításában. Szerencsére több jó példa áll a diverzitás megteremtésére törekvő cégek...
Csaknem kilenc százalékra nőtt a magyar termékeket népszerűsítő, új reklámszpotok aránya az elmúlt év második felében – derül ki a Nemzeti Média és Hírközlési...
Egy éve, még a koronavírus árnyékában, a szakértők idén tavaszra 7-8 százalékos díjnövekedést prognosztizáltak, azonban a lakásbérleti díjak emelkedésének üteme ezt a várakozást jócskán...
Már napok óta izgatottan várjuk a netről rendelt új hintaágyat, vagy éppen a mennyei, habos cappuccinot készítő kávégépet, de a csomag csak nem jön....
A Next9 Communications nyerte az Árukereső.hu meghívásos PR tenderét, így 2022. március 1-től az ügynökség látja el a vállalat külső kommunikációs feladatait.
Magyarország piacvezető termék-...
Már nem olyan vonzó a kommunikációs szakma, sokan váltanak ügyféloldalra, illetve sok a pályaelhagyó – mondja Blaskó Nikolett. Az ACG alapító ügyvezetője, akit nemrég...
Különleges reklámmal rukkolt elő a Rossmann – a kisfilmben egy “valódi” kentaur sétálgat a drogérialánc polcsorai közt, akinek küldetése, hogy elhozza a legjobb akciókat...
Abszolút értékben nőtt ugyan a hazai média- és kommunikációs piac tavaly, azonban túl a fejlődés fő haszonélvezői a globális technológiai cégek voltak, amelyeknél a...
Persze hogy szavazok! címmel társadalmi célú kampányt indít az RTL Magyarország, amelyben az április 3-i országgyűlési választáson való részvétel fontosságára hívják fel a figyelmet....
A következő negyedévben a hazai munkáltatók 32 százaléka jelez előre bővülést jelenlegi munkaerő-állományában, miközben csökkentést 19 százalékuk tervez. Az álláskeresők különösen az IT, technológia,...
A hazai kiskereskedelmi üzletlánc polcain egyre nagyobb teret nyernek a magyar kézműves és kisüzemi sörök, a fogyasztók közül pedig sokan már inkább a minőségre...
Százhetven programot, köztük közös táncot, koncerteket és színházi előadást is kínál a Budapesti Tavaszi Fesztivál április 29. és május 15. között száz helyszínen.
A fesztivál...
A Samsung Galaxy A53 5G és Galaxy A33 5G készülékei nagyszerű áron hozzák el a legújabb Galaxy innovációkat és a különleges mobilélményt. A vadonatúj...
A 2019-es vendégszám közel dupláját közvetítette a Szallas.hu az idei első hosszú hétvégére, a foglalások összértéke pedig a 2,6-szorosára nőtt a 2019-es márciusi 15-ei...
2025-ös digitális összefoglalót kaphatnak saját mobilhasználati szokásaikról a Yettel lakossági ügyfelei. A szolgáltató hivatalos appjában elérhető új funkcióval mindenki betekintést nyerhet saját aktivitásaiba, az összefoglaló mellett pedig értékes ajánlatokhoz is juthat az év végi...
A CANAL+ az ünnepi szezonban is gondoskodik róla, hogy mindenki megtalálja a számára tökéletes tartalmat. Az online TV és streaming app kínálatában vadonatúj CANAL+ Original sorozatok, nagyszabású mozifilmek, 24 órás akciócsatorna, széles videótár-választék és...
Fényfüzérek, forralt bor illata a téli levegőben, és a jól ismert karácsonyi dallamok - Európa karácsonyi vásárai azonban nemcsak az ünnepi hangulat miatt fontosak, hanem a Visa legújabb elemzése szerint egyre nagyobb gazdasági jelentőséggel...
Meghaladták a 2 milliárd forint bevételt és az 1 milliós nézőszámot a Nemzeti Filmintézet (NFI) támogatásával készült magyar filmek 2025-ben a mozikban. Világszerte több mint 50 rangos fesztiváldíjat hoztak el az alkotók a nemzetközi...
A THE SHIFT szervezői bejelentették a konferencia újabb nemzetközi előadóit: Islam ElDessouky-t, a Coca-Cola globális kreatív stratégiai vezetőjét; Byron Sharpot, a márkák növekedésének első számú kutatóját és szakértőjét; Věra Šídlovát, a világ vezető elemzővállalatának,...
A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....
A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...
A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....
A mesterséges intelligencia eddig főként digitális környezetben működött: chatfelületeken, hangasszisztensekben vagy ügyfélszolgálati rendszerekben. Az E.ON az INTREN digitális ügynökséggel közösen kiléptette az AI-t a virtuális térből a fizikai világba és megszületett Anna, az E.ON...
Az előttünk álló év fordulópontot hoz az építőipar, a létesítményüzemeltetés és a teljes ingatlanszektor számára – derül ki a PlanRadar évzáró elemzéséből. A több évnyi kísérletezés után a digitális megoldások választható eszközökből a mindennapi...