Az Erste Bank, valamint a Get Work Trend Kft. – DokiLab Kft. páros nyerte el a Microsoft Magyarország által harmadszor meghirdetett Futureproof Organizations kategória...
2021-ben átlagosan 107 nap alatt pörgött ki egy álláshirdetés, míg minden harmadik dolgozó külföldön is keresett állást. A kékgalléros álláshirdetésekben széles választékot felvonultató Jófogás...
A tavalyi második félévben csökkent az RTL Klubon és a TV2-n a termékmegjelenítések száma egy friss tanulmány szerint. Az Aldi toronymagasan vezet ebben a...
Jelentősen megugrottak a bérek, újra a járvány előtti szinten az elvándorlás, miközben egyre irreálisabb igények jelentek meg a jelentkezők körében. Mindez komoly kihívás elé...
Összesen 137 pályázat érkezett be az „év ügynöksége” és az „év megbízója” cím megszerzéséért, ezek közül 104 kapott gyémánt díjat a Magyar Marketing Szövetség...
Meghívásos pályázaton választotta ki új social media ügynökségét a Béres, a nagy múltú gyógyszergyár tenderén a Positive Adamsky lett a befutó.
Ők tervezhetik meg a...
Amíg 2020-ban nagyon odacsapott a reklámpiacnak a pandémia, addig a tavalyi költésekben már nem sok nyomát lehet látni a járványnak. A Kantar-féle listaáras mérés...
Schobert Larával, Viszkok Fruzsival és Varga Csengével startol a Rossmann TikTokon, a három fiatal influencer tartalomgyártással segíti majd a cég munkáját, megcélozva a fiatalabb...
Márkanevet vált a 4iG csoport tulajdonába tartozó Telenor Montenegro, amely új logóval és ONE márkanévvel folytatja működését a montenegrói mobilpiacon.
A brandváltás részeként montenegrói...
Több éves kihagyás után tartott ismét tisztújító közgyűlést a marketingszakma egyik legfontosabb hazai szervezete, a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ), az eseményen újraválasztották Blaskó...
Hitelesség, kapcsolódás a márkához, kreatív tartalmak készítése – többek között ezeket keresik a nagy brandek az influenszerekkel, ismert emberekkel való együttműködéseik során. Az eredményességhez...
Az RTL Klubon 39 perc 10 másodperc, míg a közmédia legnagyobb éves átlagos közönségarányú médiaszolgáltatásában 78 perc 20 másodperc jut az országgyűlési választási kampányban...
Miközben a legfrissebb, 2022. januári adatok szerint több mint 4,6 milliárd ember rendelkezik közösségi média profillal – a föld lakosságának közel 60 százaléka –,...
A világ legnagyobb cég óriásainak vezetői egyöntetűen azt gondolják, hogy a siker titka a folyamatos megújulás és a megfelelő marketing stratégia alkalmazása. Az eredményesség...
Az e-kereskedelemtől kezdve a hibrid rendezvényeken át egészen az autóiparig minden szegmensben előretörtek a videós tartalmak, melyek kiemelkedő eredményekkel építik az ügyfélkapcsolatokat, mutatnak be...
Már ugyanabból a pozícióból verseng a fogyasztók figyelméért a közterületi reklám, mint a közösségi média vagy az internet - derült ki a JCDecaux Hungary...
Miközben világszerte hódít az egyéni, elsősorban online utazásszervezés, a magyar turisták közül egyre többen választják a komplex, szervezett körutakat. A változás azt jelzi, hogy a magyar utazóknál a kényelem, a biztonság és a magas...
Bár az édességek és nassolnivalók piaca évről évre lassan zsugorodik, néhány termékkategória továbbra is erőteljes növekedést mutat. Az elmúlt hónapokban a pisztáciaízű termékek igazi slágerré váltak, amit a TikTokon terjedő „Dubai csoki” trend is...
A klasszifikációs rendelkezések megsértéséért két médiaszolgáltatót bírságolt meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa, a Radio Plus több mint 11 millió forintos büntetést kapott. Tíz médiaszolgáltatót pedig a műsorkvóták teljesítésének ellenőrzéséhez szükséges...
A Z generáció nem hisz a tökéletes feedekben, de hisz az értékekben. A dentsu kutatása szerint a fiatalok bizalmát ma már nem a követők száma, hanem a hitelesség és a társadalmi érzékenység határozza meg....
Két évvel ezelőtti indulása óta már 30 ezernél is több felújított készüléket vásároltak a Magyar Telekom ügyfelei. A vállalat portfóliójában az összes online értékesített mobil 10 százaléka felújított. A felújított készülékek vásárlása mellett folyamatosan...
A közép-európai adatközponti piac évről – évre dinamikus növekedést mutat. Az évtized végére akár meg is haladhatja a 7 milliárd dollárt a forgalom ezen a területen. A növekedés egyik legfontosabb csomópontja Prága, amely Németország,...
Aktív hónapokat tudhat maga mögött a Gábor Dénes Egyetem (GDE), amely névadója születésének 125. évfordulója alkalmából júniusban Gábor Dénes emlékévet hirdetett. Az évforduló napjára szervezett Mesterséges Intelligencia Konferencián mutatta be a „MI Jövünk!” ingyenes...
A mai rohanó életben egyre nagyobb igényünk van olyan megoldásokra, amelyek időt spórolnak, kímélik a ruháinkat és közben a környezetet is. A modern mosási-szárítási technológiák fejlődése ma már lehetővé teszi, hogy kevesebb energiával, kevesebb...
A napi szinten generatív mesterséges intelligenciát használó munkavállalók magasabb fizetést, nagyobb munkahelyi biztonságot és termelékenységet tapasztalnak – miközben a globális munkaerő egyharmada rendszeresen túlterheltnek érzi magát. A PwC idei Global Workforce Hopes and Fears...
Miközben az Európai Unió AI Act szabályozásának kulcsfontosságú rendelkezései már 2025 folyamán hatályba léptek, Magyarország Mesterséges Intelligencia Stratégiája pedig 2030-ra a régiós élmezőnybe pozicionálná a hazai gazdaságot, a magyar kis- és középvállalkozások több mint...