- Hirdetés -

Kategória: Marketing

- Hirdetés -

A túlélésért küzdenek a bevásárlóutcák kereskedői

Nem tudták kihasználni a gazdasági mentőcsomagokat a bevásárlóutcák kereskedői, derült ki a Bevásárlóutca menedzsment (BUM) aktuális felméréséből. A kereskedők összefogásával és érdekképviseletével foglalkozó menedzsmentcég...

Nagyon kevesen fizetnek a hírekért

Bár a társadalom túlnyomó többsége rendszeres hírfogyasztónak tekinthető, nagyon alacsony azok aránya, akik hajlandóak is fizetni ezekért a tartalmakért – derül ki a Nielsen...

Szárnyal a netes vásárlás

Bár március közepén kevesebben rendeltek online, a hónap végére szárnyalni kezdett a netes rendelések piaca és egyre szívesebben végzik a magyarok webshopon keresztül a...

Ezt kell most tenniük a vállalatvezetőknek

A vállalatvezetőnek sosincs könnyű dolguk, főleg nem krízis idején. Válsághelyzetben egy cég vezetőjeként még nagyobb felelősség hárul az emberre, és nagyban meghatározza a vállalkozás...

Nagyot nőtt az adat- és hangforgalom

Tovább nőtt az adat- és hangforgalom a magyarországi mobilszolgáltatók adatai szerint, a közoktatásban március 16-tól bevezetett digitális munkarend és a sok helyen életbe léptetett...

Megfeküdt a használtautó-import a vírustól

Az elmúlt hónapban 12,3 százalékkal kevesebb használt autó került forgalomba, mint tavaly márciusban. Mivel a válság kiteljesedése nem érintette a teljes hónapot, ezért a...

Élen a Telekom

A tavalyi évben ismét a Magyar Telekom volt a legnagyobb forgalmú mobiltelefon- és tablet értékesítő a magyar online kiskereskedelmi piacon – derült ki a...

Átírja a versenyjogi szabályozást a járvány

A koronavírus által okozott válság gazdasági hatásainak kezeléséhez elengedhetetlen az összefogás és állami szerepvállalás, nem mindegy azonban, hogy ez miként valósul meg: a teljes...

Összefogott a WHO és Viber

Az Egészségügyi Világszervezet (WHO) és a Rakuten Viber bejelentette legújabb partnerségét - a COVID-19-ről szóló téves információk leküzdésére egy interaktív, többnyelvű chatbotot hoztak létre,...

Új CSR platform indult

Egy hét tesztüzem után március 31-én teljes funkcionalitásában elindult a Magyar Hősök névre hallgató CSR-platform, amelynek célja, hogy egy helyre gyűjtse össze mindazokat a...

Nevet vált a Microsoft Office

Április 21-től a Microsoft 365 néven válik elérhetővé az új O365. A névváltást elsősorban az indokolja, hogy az eddigi irodai alkalmazások – a mesterséges...

Rengetegen kaphatnak ingyenes online védelmet

A koronavírus járvány okozta rendkívüli gazdasági és társadalmi helyzetben három hónapig ingyen digitális védelmet nyújt a Panda Security minden meglévő és új vállalati ügyfelének,...

Jótékonysági akcióban a Gozsdu udvar és Klikk bisztro

A COVID-19 vírus miatt kialakult helyzet egy emberként érinti társadalmunkat, hiszünk abban, hogy a nehéz időkben mindennél fontosabb, hogy segítsük egymást. Az Gozsdu Udvar...

Felforgatta a toborzási piacot a járvány

A vállalatok fele teljesen beszüntette toborzási tevékenységét, ugyanakkor egyes piaci szegmensekben a korábbi igények növekedésére is találni példát – áll a Trenkwalder munkaerőpiaci áttekintésében....

Rádiós műsorvezetők kampányolnak az otthonmaradásért

A Rádió 1, a Retro Rádió és a Best FM műsorvezetői is arra kérik hallgatóikat, hogy csatlakozzanak a „Mindenhol jó, de most a legjobb...

Új évaddal folytatódik az Észbontók és a Feleségek luxuskivitelben

A Sony Pictures Television (SPT) zászlóshajójára, a VIASAT3-ra április közepén érkezik két, már kultikus saját gyártású műsor, az Észbontók és a Feleségek luxuskivitelben vadonatúj...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Boldog, békés karácsonyt kíván a Marketing&Media

Boldog, békés karácsonyi ünnepeket kíván minden kedves olvasónak a Marketing&Media magazin és az mmonline.hu csapata. Meglepetésért kattints a képre!  
Csillag Születik döntő RTL

Listavezető lett a Csillag Születik, de a hetet a TV2 nyerte

A mostanában megszokottnál kisebb előnnyel, de a múlt hetet is a TV2 nyerte a 18-59 éveseknél és főműsoridőben. A szombat és vasárnap az RTL-nek, a hétköznap esték a TV2-nek hoztak több sikert. A múlt hét...

Hódit a streaming, de a lineáris TV még fontos

A WPP Media VideoTrack CEE 2025 kutatása részletes képet fest a közép- és kelet-európai (CEE) streamingpiacról. A Lengyelországban egy évtizede futó, az idén Csehországgal, Magyarországgal és Romániával kibővített elemzés rávilágít a fogyasztói szokásokra, a...

Filmklasszikusok és közönségkedvencek az ünnepi kínálatban

Prémium filmélménnyel várja a nézőket az ünnepi időszakra és az új évben is a FILM+ csatorna, míg az RTL HÁROM ikonikus, generációkon átívelő filmklasszikusokat kínál az egész család részére. Az ünnepek alatt és az új...

Nézzük, mit hoz a jövő! – 3. rész

Nem volt könnyű év 2025, és várhatóan 2026 is nagyon komoly kihívásokat tartogat majd. Az alábbiakban a Marketing&Media szerkesztőbizottsági tagjainak hagyományos évértékelőit és piaci előrejelzéseit közöljük.   Meghatározó pillanatok ELKÁN PÉTER 4iG, group head of corporate affairs...

Digital Center

Év végi hajrá a kiberbűnözőknél – tippek arra, hogyan ne kerüljünk bajba

Az év végi ünnepi időszak az egyik legtermékenyebb szezonja az online- és kiberbűnözőknek. Az ünnepek előtt megszaporodnak az internetes vásárlások és forgalom, azonban lankad a figyelem, hiszen igyekszünk minél hamarabb beszerezni az ajándékokat. Az...

Nagy bejelentést tett a One: ingyen lesz karácsonykor a korlátlan mobilnet

A One Magyarország 2025. december 24. és 26. között díjmentes, korlátlan belföldi adatforgalmat biztosít korlátlan adatcsomaggal nem rendelkező előfizetőinek. A szolgáltató ünnepi bevezető kampánya keretében 2026. január 12-ig valamennyi vezetékes és műholdas TV-előfizetője díjmentesen...

Kiderült, mennyire vagyunk védtelenek a mesterséges intelligenciával szemben

A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....

Mesterséges intelligenciával okosítja az autózást az LG

A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...

Üzleti kockázat lehet a lakosság hiányos digitális felkészültsége

A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....