- Hirdetés -

Kategória: PR

- Hirdetés -

Kampányol a Szerencsejáték Zrt.

2021-es év ismét a sport éve, így az idei nyár a sportfogadás szempontjából is kiemelten fontos időszak. A Szerencsejáték Zrt. legújabb közel 6 hetes...

Áttervezett kommunikációs stratégia segítheti az újrakezdést

Az elmúlt másfél évben nagyot fordult a világ, és szinte egy csapásra megváltozott a vállalkozások és a munkavállalók helyzete, amihez mindkét félnek szélsebesen alkalmazkodnia...

Az E.ON az Intrent választotta

Új feladatot kapott a következő csaknem három évre az Intren az E.ON Hungária Csoporttól, az ügynökség már nem csak a CRO-feladatokért felel, hanem performance...

Megújítja a szakma legjobbjainak elismerését az MPRSZ

A legjobb eredeti PR-megoldásokat, valamint a terület legkiválóbb szakemberét díjazza ettől az évtől a Magyar Public Relations Szövetség. A Sándor Imre PR-díjat váltó PR...

A Marquard Media az Astoriat választotta

Az Astoria Com Agency támogatja a jövőben a Marquard Media Magyarország kommunikációs tevékenységét. A Marquard Media a cégnél jelenleg folyamatban lévő content to commerce...

Új ügyféllel erősít a Modernity

A www.mismart.hu kommunikációját viszi a full-service kreatívügynökség. A korábban Xiaomi alatt futó márkák egy külön webshopot kaptak, kiegészítve a xiaomi.hu webáruházat és az ország...

A Positive Adamsky-t választotta a SYNLAB

A Positive Adamsky lett a SYNLAB, Magyarország és Európa legnagyobb labordiagnosztikai szolgáltatójának full-service, integrált ügynöksége. Az új megbízás keretein belül az ügynökség végzi a...

Klasszikusokkal kampányol a Telekom

A nemzet nagyjai iránti tiszteletadással, a digitális lehetőségek üzenetével fordul az emberek felé a Telekom. A szolgáltató az elmúlt két évszázad magyar kulturális és...

A BME a MITTE-t választotta

Egy sikeres innováció tematikus PR szakmai kampány lebonyolítása után a BME Innovációs Nap rendezvény kommunikációs partnereként is a MITTE Communicationst választotta a Műegyetem Felsőoktatási...

Megújult kommunikációs csapattal erősít az újHÁZ Centrum

Jelentősen átalakult az újHÁZ Centrum kommunikációs struktúrája: Döry Gábor az elmúlt év végén marketingigazgatóként igazolt a céghez, márciustól pedig egy újragondolt ügynökségi struktúrában a...

A Syngenta a KRQ-t választotta

A Syngenta megbízásából szervez online promóciót a KRQ Communications a YOOM márka számára. A jellegzetes ízű és színű lila paradicsom először jelent meg a...

A Next9 lett az euJobs PR ügynöksége

Májustól a Next9 a munkaerőkölcsönzés és -közvetítés teljes palettáját lefedő euJobs HR-Group hivatalos stratégiai és PR ügynöksége, amellyel közösen több sikeres projektet valósított meg...

A Schindlernek dolgozik a Wavemaker

A Wavemaker Hungaryt választotta a Schindler genfi központja a márka globális kommunikációs stratégiájának megtervezésére. A svájci központú Schindler Konszern világszerte kulcsszereplő a mozgólépcsők, mozgójárdák és...

A Noguchi nyert az Euronics tenderén

Meghívásos tenderen a Noguchi Porter Novellit választotta pr-kommunikációs tanácsadónak a legnagyobb hazai tulajdonú műszaki áruházlánc, az országszerte 68 szaküzlettel és dinamikusan növekvő online jelenléttel...

A Mondelēz a Progressive-ot választotta

A Mondelēz Hungária Kft. taktikai design ügynökségi pool tendert írt ki idén februárban, amelyet a Progressive Reklámügynökség nyert meg. A meglévő ügynökség mellett az...

A Book24 a HD marketinget választotta

A HD marketing lett a Book24 digitális médiaügynökségi partnere. A márciustól induló megbízás keretében a 10 éves HD marketing bonyolítja a könyvkereskedelmi webáruház online...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Tovább zöldített a SPAR

A SPAR Magyarország 2024-ben is jelentős előrelépéseket tett a fenntartható működés terén. A modernizált technológiai megoldások révén csökkent az energiafelhasználás és a saját tulajdonú forrásból származó üvegházhatású gázok kibocsátása, miközben a hazai beszállítók aránya...

Meglepetést okozott az infláció

Júniusi inflációs adatokat tett közzé a KSH. A fogyasztói árak havi szinten 0,1 százalékkal emelkedtek, az éves inflációs mutató így 4,6 százalékra nőtt a májusi 4,4 százalékról. A tényadat kicsit kedvezőbb lett az általunk...

Új okoskarkötővel rukkolt elő a Xiaomi

A Xiaomi Corporation bemutatta Xiaomi Smart Band 10-et. Egy olyan merész, új generációs okoskarkötőt, amely a divatot, a fitneszt és az intelligens funkciókat ötvözi, tovább bővítve a Xiaomi viselhető eszközeinek kínálatát.A személyre szabott egészségmegőrzés,...

Magyar szakember a MAD STARS zsűrijében

Idén Radovics Péter, a Lounge Group kreatívigazgatója is helyet foglal a MAD STARS nemzetközi zsűrijében, amely három fordulóban választja ki a szakmai minőség, eredetiség vagy társadalmi és kulturális hatás szempontjából kiemelkedő projekteket. 2025-ben immár 18....

A Sport TV közvetíti az EHF utánpótlástornáit

Az Európai Kézilabda Szövetség (EHF) és a Sport TV-t üzemeltető AMC Networks International – Central and Northern Europe (AMCNI CNE) hosszútávú megállapodást kötött. Ennek értelmében három országban is exkluzív közvetítési jogokat szerzett a társaság...

Digital Center

Új okoskarkötővel rukkolt elő a Xiaomi

A Xiaomi Corporation bemutatta Xiaomi Smart Band 10-et. Egy olyan merész, új generációs okoskarkötőt, amely a divatot, a fitneszt és az intelligens funkciókat ötvözi, tovább bővítve a Xiaomi viselhető eszközeinek kínálatát.A személyre szabott egészségmegőrzés,...

Jön az LG vezeték nélküli csúcstévéje

Az LG Electronics (LG) bejelentette, hogy világszerte megkezdi legújabb vezeték nélküli OLED TV-szériájának értékesítését. Az LG OLED evo M5 televízió az LG fejlett valódi vezeték nélküli (True Wireless) technológiáját, illetve a G5 OLED televízió...

Tovább emelik a tévézés élményét a Samsung új tévéi

A Samsung QLED biztonságos és valódi kvantumpont-technológiájával (Real Quantum Dot Technology), valamint 100 százalékos színtérfogatával magasabb szintre emelheti a tévénézés élményét. A biztonságos, kadmiummentes kvantumponttal ellátott tévék, rugalmas funkcióival és az AI-technológia alkalmazásával ragyogó...

Sokat tehetnek a nők egészségéért az okosórák

A testünk egy változó, alkalmazkodó és finomhangolható rendszer, és ha megtanulunk rá jól figyelni, életminőségünk is érezhetően javulhat. A ciklusszinkron-tudatos életmód épp erre épít: a nők ciklusuk szakaszait megismerve optimalizálhatják a napi rutinjaikat, a...

Így vigyáz az adatainkra a Samsung

A Galaxy eszközök olyan mesterséges intelligencia technológiákkal érkeznek, amelyek középpontjában a felhasználó személyes adatainak védelme áll. A Galaxy AI-t arra tervezték, hogy a felhasználói kéréseket megelőzve megértse az egyéni szükségleteket – legyen szó a...