Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.
- Hirdetés -
Kategória: PR
- Hirdetés -
Összefogás a belső kommunikáció fejlesztéséért
A gazdálkodó szervezetek számára a koronavírus kapcsán különös mértékben fókuszba kerülő belső kommunikáció fejlesztéséért szövetségre lépett egymással a terület három hazai szereplője. Az okostelefonon...
Új ügyfél a Próbakőnél
Európa leggyorsabban növekvő integrált mobilitási megoldás szolgáltatója, a cseh EUROWAG a Worldcom PR Groupot választotta kommunikációs parterének, amelynek magyar partnerügynöksége a Próbakő. A hat...
A PR szakmában is alacsony a női vezetők aránya
Bár a PR szakmában dolgozók mintegy kétharmada nő, a vezetőknél éppen fordított az arány a Magyar Public Relations Szövetség közlése szerint.
A Global Women...
Új ügyfél a BellaComnál
A Várda-Drink Zrt. a BellaComra bízta kampányai médiatervezését. A Nicolaus Extra Fine vodka és a Várda Keserű Coffee likőr márkákkal indult az együttműködés.
A Nicolaus...
Már Genfből is kínálja új szolgáltatását a Capital Communications
Megkezdte nemzetközi terjeszkedését a Capital Communications, a boutique PR ügynökség a vállalatok fenntarthatósági törekvéseinek és eredményeinek hatékony kommunikációjára kidolgozott Impact Branding koncepcióját és gyakorlatát...
Új megbízást kapott a Just Creative
A Just Creative meghívásos pályázaton nyerte el a megbízást. Az ügynökség a SKI43 jótékony programjának és a kezdeményezést kiegészítő, GASTRO43 Program a teljes körű...
Az Emerald vezetője a Davosi Világkommunikációs Fórumon
Lakatos Zsófia képviseli Magyarországot az idei Davosi Világkommunikációs Fórumon. „Vezetés a viharos időkben” címet viseli az idei Online Kommunikációs Csúcstalálkozó, amely a nehéz 2020-as...
Új kreatív platformot mutatott be a K&H Csoport
TE&K&H néven új kreatív platformot mutatott be a K&H Csoport, amelyet a VMLY&R COMMERCE-szel (volt Geometry) együttműködésben fejlesztettek. A fintech-es TE&K&H platform a bank...
Világméretű közösségimédia-kampánnyal ünnepel a BMW
Tízéves a BMW i divízió. A bajor prémiumgyártó ezért 2021. február 22-én, hétfőn világméretű közösségimédia-kampányt indít útnak, ami során feleleveníti az elmúlt 10 év...
Új ügyféllel erősít a MITTE
A MITTE Communications nyerte a D&B Ingatlanfejlesztő-Csoport Duna Terasz Grande társasház-fejlesztésének integrált ügynökségi tenderét. A MITTE 2021 februárjától látja el a D&B Ingatlanfejlesztő-Csoport legújabb...
Reklámfilmekkel népszerűsíti a fenntarthatóságot a Bosch
A fenntarthatóságról, az egészségről és a higiéniáról szól a Bosch új háztartásigép-kampánya, amelyet ismét a humor, a vicces karakterek és természetesen a fülbemászó dallam...
Dobogós a Lounge Group
A Lounge Group idén 10 éves PR divíziója számos díjnyertes és shortlistes kampánnyal zárta a tavalyi esztendőt. A hazai és nemzetközi színtéren is kiemelkedő...
Kampányol a Jófogás
A Jófogás február elindította a 2021-es éven átívelő kampányát, amely középpontjában a Jófogás app, illetve a brand újabb célcsoportokban történő népszerűsítése áll. A kampány...
PR ügynökséget választott a Péntech
A Clue PR ügynökséget választotta kommunikációs partnerének a Péntech, a digitális faktoring és online hitelezés úttörője. A megbízás magában foglalja a márka ismeretségének növelését,...
Új ügyfelek a Próbakőnél
Új ügyfelekkel indult a 2021-es év a Próbakő Kommunikáció számára. Az év első napjaiban két vállalat, a Netpositive és a FANUC is úgy döntött,...
A GrandVision a MediaComot választotta
A GrandVision kétfordulós, meghívásos tenderen választott médiaügynökséget. Az együttműködés nem újkeletű, a MediaCom 2018 óta dolgozik a GrandVision márkáin. A tender nyomán a közös...
- Hirdetés -
Legolvasottabb
Autós utazás külföldön – fontos infók a pályadíjakról
A nyári utazási szezonban sok magyar autós kel útra a környező országokba tengerpartra, kirándulásra vagy városnézésre. Az autópályák használatához szinte minden országban szükség van valamilyen úthasználati díj megfizetésére, azonban a rendszer és az ellenőrzés...
Az HBO Max közvetíti az összes wimbledoni mérkőzést
A világ legrégebbi, brit tenisztornája ezen a héten veszi kezdetét, a Warner Bros. Discovery (WBD) csatornáin és platformjain pedig a füvespálya-szezon csúcseseménye, a wimbledoni tenisztorna minden küzdelme láthatóvá válik. Ehhez az HBO Max lesz...
A vevők diktáltak az ingatlanpiacon
Kettősség jellemzi a lakáspiacot. Júniusban a kereslet csökkent, a feladott hirdetések száma pedig lényegében stagnált éves összevetésben, ugyanakkor az év első hat hónapjában bővülés történt mindkét oldalon. Az ingatlan.com friss elemzése szerint az is...
Jobban bíznak a mesterséges intelligenciában a vállalatvezetők
Élesen eltér a felsővezetők és a felhasználók véleménye a mesterséges intelligencia megbízhatóságáról. Legyen szó adatvédelemről, pontosságról vagy átláthatóságról, az átlagember sokkal jobban aggódik a technológia miatt, mint a döntéshozók – hívta fel a figyelmet...
Beleshetünk a Cápa című kultfilm titkaiba
A National Geographic „A CÁPA: Az 50 éves sikerfilm kulisszái mögött” című filmmel a legendás moziklasszikus kulisszái mögé tekint be. A film premierje július 11-én lesz a Disney+ felületén, a National Geographic csatornán pedig...
Digital Center
Jobban bíznak a mesterséges intelligenciában a vállalatvezetők
Élesen eltér a felsővezetők és a felhasználók véleménye a mesterséges intelligencia megbízhatóságáról. Legyen szó adatvédelemről, pontosságról vagy átláthatóságról, az átlagember sokkal jobban aggódik a technológia miatt, mint a döntéshozók – hívta fel a figyelmet...
Díjazza a legnagyobb társadalmi hatású digitális megoldásokat a One
A One Alapítvány, folytatva a korábbi évek hagyományát, idén is meghirdeti a One Digitális Díjat. A One Magyarország alapítványa összesen 20 millió forinttal támogatja azokat az innovatív digitális megoldásokat, amelyek érdemi válaszokat kínálnak korunk...
Már több mint 90 országban biztosít 5G-s roamingot a One
A One Magyarország folyamatosan bővíti 5G roaming szolgáltatásának nemzetközi elérhetőségét. A szolgáltató 2024 júniusa óta hét új országban tette elérhetővé az ötödik generációs hálózat előnyeit ennek köszönhetően a One 91 országban és 146 partnerhálózaton...
Átalakítják egészségtudatosságunkat az okosórák
Az okosórák képesek átalakítani a felhasználók egészségtudatosságát – derül ki az Ipsos által a Huawei megbízásából végzett, európai egészségtudatossággal kapcsolatos friss felméréséből. A válaszadók több mint 80 százaléka pozitív szokásbeli változásokról számolt be, beleértve...
Díjmentes mobilnettel akciózik a One
A One Magyarország nyári akciója keretében díjmentesen teszi elérhetővé az 5G szolgáltatását havidíjas lakossági ügyfelei számára. A vállalat 2025. június 20-tól kezdve két héten át szakaszosan aktiválja az ötödik generációs mobilhálózathoz való hozzáférést minden...