- Hirdetés -

Kategória: Reklám

- Hirdetés -

Podcast hirdetésekről egyezett meg a Marquard a BeTone-al

Stratégiai megállapodást kötött a Marquard Média Magyarország és a BeTone Network a médiacég podcast produkcióinak sales tevékenységével kapcsolatban. Az együttműködés keretében a jövőben a...

Újabb rádiókkal bővül az Atmedia portfóliója

A Spirit FM és a Manna FM rádiók reklámértékesítését is az Atmedia végzi 2021. szeptember 1-től. Az új megállapodásokkal a fővárosi régióban erősíti portfólióját...

Elrajtolt a magyar fejlesztésű hirdetési webshop

Az éles üzemben most elindult DisplayNOW a kis- és közepes vállalkozások számára egyszerűsíti le radikálisan az online média-hirdetések vásárlását és kampányok indítását. A magyar...

V-Sport kampányban a Szerencsejáték Zrt.

Közel négyhetes kampánnyal támogatja a legújabb nemzetközi trendeknek megfelelő, izgalmas és innovatív játékának bevezetését az idén 30 éves Szerencsejáték Zrt. A V-sport fogadás termékkampányának...

A Httpool lett a Tripadvisor európai partnere

A Httpool csoport - az Aleph Holding leányvállalata - lett a Tripadvisor online hirdetési felületeinek az első és kizárólagos forgalmazója, többek között Európa néhány...

Új ügyféllel erősített a Human Telex

A HELL ENERGY sampling és promóciós, valamint rendezvényes munkáinak elvégzésére keresett partnert, a megbízást Human Telex Advertising & Eventet nyerte el. Az ügynökség a cégcsoporthoz...

Fontos útmutatót adott ki az IAB

Az IAB Europe a napokban jelentette meg a kontextuális hirdetésekről szóló friss útmutatóját. A téma a harmadik feles cookie-k kivezetése miatt vált különösen fontossá...

Mire figyelj online videóhirdetés esetén? Mutatjuk a receptet! (x)

Ha marketing – és főleg digitális – területen dolgozol, biztosan találkoztál már az Outstream videóhirdetés fogalmával, amelynek során a videóhirdetés nem egy másik videó...

Közel ötödével nőhet idén a brit hirdetési piac

Idén várhatóan 27,7 milliárd font lesz a reklámköltés az Egyesült Királyságban, ez 18,2 százalékos bővülést jelentene a tavalyi értékhez képest – derül ki az...

Már idén jöhet az újabb rekord a reklámköltésben

Idén akár 669 milliárd dolláros lehet a globális reklámköltés, ami 11,2 százalékos bővülést jelentene éves szinten és 40 milliárd dollárral múlná felül azt az...

Új lehetőség a hazai hirdetőknek – jöhetnek az automatizált reklámok a Spotify-on

Magyarországon is elérhetővé tette a Httpool az automatizált hirdetés értékesítést a Spotify platformján, ezzel új programmatik eszközöket kínálva a hazai márkáknak. A Spotify hirdetési...

Arany Pengét nyert a Mito

Az Artificial Group lett a második, a DDB Budapest a harmadik az Arany Pengén. A Magyar Telekom szerezte a legtöbb pontot és a Telenor...

Egyre több a reklám a tévében

A sugárzott reklámok száma az utóbbi években dinamikusan növekedett, és ez a trend az idei évben tovább folytatódott. Az idén április és július között naponta...

Így látják a helyzetet a médiaügynökségi vezetők

Az ügynökségi vezetők többsége a nehéz piaci környezet ellenére talált pozitívumokat a 2020-as esztendőben, amikor a beszámolóik kapcsán értékelésre kérte fel őket a Marketing&Media...

Váratlan fordulat a reklámpiacon, nagyot nőtt a költés

Meglepően gyorsan kezd magához térni a globális reklámpiac, a WARC legújabb elemzése szerint a második negyedév már 20 százalék feletti növekedést hozott éves összevetésben....

Országos kampányt indított a Visa

A marketingkampány arra ösztönzi a fogyasztókat, hogy Visa kártyájukat használva gyorsan, kényelmesen és biztonságosan fizessenek. A kampány szlogenje “Nem kell olimpikonnak lenned, hogy nyerj”....
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Egyre többen aggódnak a nyugdíjuk miatt

Jelentős változást hoztak az elmúlt hónapok a magyar lakosság pénzügyi közérzetében és várakozásaiban: látványosan nőtt a nyugdíjas évek egzisztenciális bizonytalanságától tartók aránya, és érezhetően romlottak a rövid távú gazdasági várakozások is a Provident Barométer...

Black Friday – egész novemberben akciós mobilok

Egész novemberben tart a Xiaomi Black Friday akciója, amelynek idei témája a „Human x Car x Home” koncepcióval összhangban: okos élet, okosabb döntések. A cél, hogy a kedvezményes Xiaomi termékekkel a felhasználók élvezhessék az...

Rezeg a Google trónja

Az AI-platformok használata már nem niche és nem elit jelenség Magyarországon – derült ki az NRC és a Mediator hiánypótló, reprezentatív kutatásából, amelyben a magyar felhasználók online keresési szokásait térképezték fel. A „Kereső kutatás...

Minőségi zsákutca

Amikor a televíziós hirdetésekről beszélgetünk, a legtöbb szakember figyelme arra irányul, hogy milyen áremelésre számíthat, illetve hogy ezek milyen formában jelentkeznek. Mennyire lesznek kiszámíthatók? Mert a tervezhetőség és a stabilitás a lételemünk. Ugyanakkor a...

Leárazásokon vásárolnak idén karácsonyra a magyarok

A korábbi évekkel ellentétben a Black Friday már nem csak egyetlen novemberi napból áll, hanem egy több napon-héten át tartó akciósorozattal bombázzák a fogyasztókat. A magyar vásárlóknak ugyanakkor mindössze 17 százaléka készül tudatosan a...

Digital Center

Elképesztően gyorsan terjed a mesterséges intelligencia használata

Az AI ma gyorsabban változtatja meg a munkát, a döntéshozatalt és az egyes iparágakat, mint ahogy arra a vállalatok többsége reagálni tudna – ez volt a TECHXPO 2025 nyitónapjának egyik legfontosabb üzenete. A Budapesten...

Újabb díjakat nyertek az LG tévék

Az LG Electronics számos díjban részesült a CES 2026 Innovációs Díjátadón (Innovation Awards), köztük két, a legjobb innovációnak járó, Best of Innovation díjat is bezsebelt. A vállalat ezzel megerősítette vezető szerepét a következő generációs...

Ezt tudja a hamarosan itthon is megvásárolható robotkutya

Az Unitree Robotics újabb mérföldkövet ért el a négylábú robotok fejlesztésében: bemutatta az A2 elnevezésű robotkutyát, amely nemcsak kiemelkedő teherbírással és hatótávval rendelkezik, hanem akár opcionális IP67 védettségének köszönhetően poros és nedves kültéri környezetben...

Az IVSZ is csatlakozott a KiberPajzs programhoz

A digitális tudatosság kulcsfontosságú a kis- és középvállalkozások számára. A technológiai fejlődés ütemével párhuzamosan ugyanis a kiberfenyegetések is egyre összetettebbé váltak, ezért elengedhetetlen, hogy a vállalkozások is naprakészen kövessék a biztonsági trendeket és felkészülten...

6G labort nyitott az Ericsson Budapesten

Az Ericsson megnyitotta új 6G Laborját budapesti kutatás-fejlesztési központjában. A vállalat ezzel tovább erősíti a jövő hálózatainak fejlesztésére vonatkozó elkötelezettségét, ugyanakkor fokozza a következő generációs mobiltechnológia kutatására és szabványosítására tett erőfeszítéseit.Az új labor a...