Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.
- Hirdetés -
Kategória: Reklám
- Hirdetés -
A magyar termékekért kampányolnak
Az itthon előállított termékek vásárlására, a hazai szolgáltatások igénybevételére ösztönöz új kampányával a Magyar Termék Nonprofit Kft. A „Vedd a hazait! Védd a hazait!”...
Az otthoni bankolásért kampányol a K&H
Április 13-án indította el a K&H Bank digitális bankolást népszerűsítő TV kampányát, melyet kifejezetten a kialakult egészségügyi helyzet inspirált. A pénzintézet innovációalapú üzleti stratégiája...
A Cápák idén is BMW-vel jönnek
Hamarosan indul Magyarország egyetlen üzleti showműsora, a Cápák között második évada az RTL Klub-on. A showműsorban rejlő remek lehetőséget már az induláskor felismerő BMW...
Szintet lép az Árukereső.hu hirdetések kezelése
A Growww Digital lett az Árukereső.hu hirdetések automatizált kezelését segítő szofver, a Beed első ügynökségi partnere Magyarországon. A tapasztalatok szerint az árösszehasonlító-optimalizálással jelentős, 50-150...
A JóAutók.hu az Adaptive Mediát választotta
Partneri megállapodást kötött a JóAutók.hu és az Adaptive Media. Április 1-től a sales house végzi a portál display hirdetési megoldásainak ügynökségi értékesítését.
A JóAutók.hu Magyarország...
A Human Telex-szel kampányol a MOST mobilszerviz
A komoly partnerhálózattal és referenciával rendelkező TMX mobilszerviz új B2C szolgáltatással jelent meg a piacon MOST mobilszerviz néven. A teljes körű online bevezető kampányt...
Nőtt a tévés reklámpiac
A múlt évben meghaladta a 63 milliárd forintot a hazai televíziós reklámbevétel, az árubartelt nem számolva – derül ki a Magyar Elektronikus Műsorszolgáltatók Egyesülete...
A Republic Groupot választotta a Scitec
A Republic Group nyerte a Scitec év elején meghirdetett meghívásos lead ügynökségi tenderét.
A több mint 100 főt foglalkoztató Republic Group a nem kevesebb, mint...
Újabb magazinnal bővült az Atmedia portfóliója
Az Indirekt.hu közéleti, szórakoztató portállal bővült a multimédiás kereskedőház, az Atmedia portfóliója április elsejétől. Az év elején indult videótartalomra is specializálódott szerkesztőség ismertsége folyamatosan...
Új partnerrel erősít a cAD Media
Sales house-t választott a haszon.hu és a haszonagrar.hu.
A kis- és középvállalkozások, befektetések, adózás és személyiségfejlesztés témákban már 15 éve jelenlévő magazin jelentős bővítést tervez...
Így hat a reklámpiacra a járvány
A hagyományos médiumoknál tíz százalék fölötti zuhanás jöhet idén a reklámbevételekben az Egyesült Államokban a MAGNA legújabb elemzése szerint. A digitális hirdetési piac ugyan...
Reklámfaló gyerekek
Bár itthon is hódítanak a videós platformok, a gyermekcsatornák továbbra is nagyon népszerűek minden korosztály körében. Ennek megfelelően egyre több márka jelenik meg hirdetéseivel...
Tovább bővült a cAD Media portfóliója
Tovább bővítette portfólióját a Cadabra sales house a családosok, szülők és diákok elérésében. A Gyerekkel.com országos gyermekbarát programkereső applikáció és weboldal felületei, a KidsOasis...
Kulcsfeladat jut a marketingszakmának
A jelenlegi helyzetben a marketingszakma kiemelt felelőssége éppen abban áll, hogy lendületben tartsa, illetve motorizálja a hazai gazdaságot – derül ki a Magyar Marketing...
A generációk együttműködéséért kampányol a Telekom
A Magyar Telekom arra hívja fel a figyelmet, hogy a Tettek Hálózatán generációk segítik egymást, eszmét cserélnek és együtt előbbre jutnak.
A március 16-án...
Magyar startuppal reklámoz az Apple
Miközben lézeres precizitással alkotott térbeli modellekkel zsonglőrködni időtöltésnek sem utolsó, a mérnökök, a tervezők és az építészek órákat vagy akár napokat takaríthatnak meg az...
- Hirdetés -
Legolvasottabb
A Mediam Group lett a Google Ads hivatalos értékesítési képviselője
Az Aleph cégcsoporthoz tartozó Mediam Groupot a Google Ads hivatalos médiavásárlási képviselőjévé nevezték ki Magyarországon. A stratégiai partnerség célja, hogy helyi támogatást nyújtson a vállalkozásoknak a magyar piacon, kiegészítve a Google által közvetlenül kezelt...
Olcsóbb lehet a hiteltörlesztő, mint a bérleti díj
A magyar ingatlanpiacon új fejezetet nyithat a „venni vagy bérelni” dilemmájában az Otthon Start program, amelynek keretében legfeljebb 50 millió forintos, kedvezményes kamatozású lakáshitelt vehetnek fel az érintettel az első lakásuk megvásárlására, 10 százalékos...
Elszálltak a lakásárak Európában
Az Eurostat friss adatai szerint továbbra is gyorsan emelkednek a lakásárak: az EU egészében 2025 első negyedévében az előző év azonos időszakához képest a lakóingatlanárak 5,7 százalékkal, Magyarországon 5,8 százalékkal emelkedtek. Mindez beleillik a...
Hírműsorok vezetik a nézettségi toplistát
A 18-59 éveseknél az RTL Híradó, a teljes lakosságnál a Tények bizonyult a legnézettebbnek. Csatornák szintjén a TV2, a teljes csatornacsaládokat nézve a TV2 Csoport nyerte a hetet.
A mögöttünk álló 28. hetet a TV2...
Külföldi és diákmunkások tartják mozgásban a gazdaságot
A nyári szabadságolások időszaka minden évben újraírja a HR-részlegek működését. A legtöbb magyar munkavállaló ilyenkor veszi ki a jól megérdemelt pihenőnapjait, miközben a vállalatok számára létfontosságú, hogy a gyártás, a szolgáltatás és az ügyfélkiszolgálás...
Digital Center
Jobban bíznak a mesterséges intelligenciában a vállalatvezetők
Élesen eltér a felsővezetők és a felhasználók véleménye a mesterséges intelligencia megbízhatóságáról. Legyen szó adatvédelemről, pontosságról vagy átláthatóságról, az átlagember sokkal jobban aggódik a technológia miatt, mint a döntéshozók – hívta fel a figyelmet...
Díjazza a legnagyobb társadalmi hatású digitális megoldásokat a One
A One Alapítvány, folytatva a korábbi évek hagyományát, idén is meghirdeti a One Digitális Díjat. A One Magyarország alapítványa összesen 20 millió forinttal támogatja azokat az innovatív digitális megoldásokat, amelyek érdemi válaszokat kínálnak korunk...
Már több mint 90 országban biztosít 5G-s roamingot a One
A One Magyarország folyamatosan bővíti 5G roaming szolgáltatásának nemzetközi elérhetőségét. A szolgáltató 2024 júniusa óta hét új országban tette elérhetővé az ötödik generációs hálózat előnyeit ennek köszönhetően a One 91 országban és 146 partnerhálózaton...
Átalakítják egészségtudatosságunkat az okosórák
Az okosórák képesek átalakítani a felhasználók egészségtudatosságát – derül ki az Ipsos által a Huawei megbízásából végzett, európai egészségtudatossággal kapcsolatos friss felméréséből. A válaszadók több mint 80 százaléka pozitív szokásbeli változásokról számolt be, beleértve...
Díjmentes mobilnettel akciózik a One
A One Magyarország nyári akciója keretében díjmentesen teszi elérhetővé az 5G szolgáltatását havidíjas lakossági ügyfelei számára. A vállalat 2025. június 20-tól kezdve két héten át szakaszosan aktiválja az ötödik generációs mobilhálózathoz való hozzáférést minden...