- Hirdetés -

Kategória: Web

- Hirdetés -

Ezért is veszélyes a torrentezés

Bármennyire népszerű, a torrentezés kifejezetten nagy veszélyeket rejt felhasználók tömegeire nézve. Az egyértelmű jogi problematika, azaz a zenészek, filmkészítők és szoftvergyártók szerzői jogainak megsértése...

Ettől félünk az online vásárlás során

Mi történik az adatainkkal, biztonságosan használható-e a bankkártyás fizetés, meddig küldhetjük vissza a terméket – ezek a leggyakoribb kérdések Magyarország egyik legnagyobb webáruházának ügyfélszolgálatán.A...

Egyre népszerűbb a netes vásárlás

Az Európai Bizottság friss felmérése szerint egyre több uniós fogyasztó intézi vásárlásait az interneten keresztül, és erősödik az elektronikus kereskedelembe vetett bizalmuk is.A fogyasztói...

Így alakulnak az internezetési szokások

A ShopAlike nemzetközi csapatával készült egy átfogó és egyedi elemzés az egyes európai országok online vásárlói közti különbségekről. Hogy az internetes felhasználói szokások alapján egyértelmű...

Feltérképezték az influencer marketinget

Kutatássorozatot indult az influencer marketing átfogó feltérképezésére, amelynek első állomásaként a megbízói és ügynökségi oldal tapasztalatait vizsgálták.A SAKKOM Interaktív a Kreatívval és a Special...

A nyári lehűlés vámszedője az Időkép

A viharok és a szokatlanul hűvös időjárás nagy nyertesei a meteorológiai weboldalak, azon belül is az Időkép kaszált nagyot az elmúlt időszakban. Napokon át...

Vidéken gyorsított a Telekom

A Magyar Telekom átadta az első, európai uniós forrásból fejlesztett új generációs szélessávú hálózatát.  Baranya megyében, a Hegyháti Járásban található, 400 háztartást számláló Gödrén adta...

Így netezik a magyar

A lakosság közel 20 százaléka még soha az életében nem internetezett. A magyaroknak több mint a negyede úgy látja, hogy alacsony szinten vannak a...

Tarjányi megint elindított egy hírportált

Ugyan még csak próbaüzemben, de elindult a Tarjányi Péter érdekeltségébe tartozó Zoom. Nagyjából akkora a stáb, mint a 444-nél.A 24.hu vette észre, hogy elkezdődött...

Eladták a Femcafét

Egy luxemburgi üzletember a női site új tulajdonosa. A Femcafét működtető cég tavaly 183 millió forint árbevételt ért el.Új tulajdonosa van a Femcafét működtető...

Az Invitel vitatja az NMHH döntését

Bírságot szabtak ki a távközlési cégre, de az Invitel szerint ők szabályosan jártak el, ezért fellebbeznek.Jogszerűnek tartja az Invitel Távközlési Zrt. a határozatlan idejű...

Internetáfa-csökkentés: kevesen sumákoltak

Ellenőrizte a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH), hogy mindben rendben zajlott-e az internetáfa csökkentése kapcsán. A szolgáltatók zöme jogkövető volt, de azért találtak...

Az Invitech Solutions is beszáll az 5G koalícióba

Elsőre talán meglepő, hogy egy alapvetően vezetékes technológiában jelen lévő infokommunikációs megoldásszállító, az Invitech Solutions alapító tagként vállal szerepet a nemrégiben megalakult „5G koalíció”...

Ezek pörögtek az eMAG-on

Csaknem 40 százalékkal több megrendelést regisztrált 2017 első felében az egy évvel korábbi időszakhoz képest a dél-afrikai Naspers csoport érdekeltségébe tartozó eMAG.hu – derült...

Virtuális játékok: Sokba kerülhet a felelőtlenség

A hosszú nyári napok során könnyű lekötni a gyerekek figyelmét egy táblagéppel vagy okostelefonnal, vagyis elektronikus bébiszitterrel. Ellenőrzés és megfelelő biztonsági beállítások nélkül azonban...

Neten erősít a Glamour

Új köntösbe öltözött a Glamour.hu (korábban Glamouronline.hu) a megváltozott olvasói igényekre válaszolva. Az új platform kialakításában a mobil látogatottság növekedése, a trendibb, fiatalosabb megjelenés...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

THE SHIFT: újabb nagyágyúkat jelentett be az MRSZ és a MAKSZ

A THE SHIFT szervezői bejelentették a konferencia újabb nemzetközi előadóit: Islam ElDessouky-t, a Coca-Cola globális kreatív stratégiai vezetőjét; Byron Sharpot, a márkák növekedésének első számú kutatóját és szakértőjét; Věra Šídlovát, a világ vezető elemzővállalatának,...

Nézzük, mit hoz a jövő! – 1. rész

Nem volt könnyű év 2025, és várhatóan 2026 is nagyon komoly kihívásokat tartogat majd. Az alábbiakban a Marketing&Media szerkesztőbizottsági tagjainak hagyományos évértékelőit és piaci előrejelzéseit közöljük.   Minden az MI-ről szólt HORVÁTH MAGYARY VOLJČ NÓRA, K&H Csoport,...

Fontos figyelmeztetés jött a nyugdíjpénzek kapcsán

Érdemes előre hozni a tudatosabb pénzügyekkel kapcsolatos újévi fogadalmaink megvalósítását, és még 2025 utolsó napjaiban belépni valamelyik önkéntes nyugdíj- vagy egészségpénztárba, a meglévő tagoknak pedig eseti befizetést teljesíteni. A kasszák mellett szól, hogy idén...

Adni Öröm! – 25 ezer ajándékcsomag jut a rászorulónak

Lezárult a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország közös Adni Öröm! adománygyűjtő akciója, amelynek keretében több tízezer nehéz sorsú ember karácsonya válik teljesebbé. A vásárlók összesen 208 tonna tartósélelmiszert ajánlottak fel a kijelölt...

Elárulta a Kifli.hu, hogy milyen termékből kerül több mint 60 ezer virtuális kosárba

Nem meglepő módon az ünnepi időszak slágerterméke a szaloncukor a Kifli.hu-nál is, minden ötödik rendelés tartalmazza ezt a csemegét, ami mintegy 62 ezer kosarat jelent. A webshop decemberben több mint 310 ezer rendelést teljesít,...

Digital Center

Kiderült, mennyire vagyunk védtelenek a mesterséges intelligenciával szemben

A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....

Mesterséges intelligenciával okosítja az autózást az LG

A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...

Üzleti kockázat lehet a lakosság hiányos digitális felkészültsége

A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....

Az AI kilépett a képernyőről

A mesterséges intelligencia eddig főként digitális környezetben működött: chatfelületeken, hangasszisztensekben vagy ügyfélszolgálati rendszerekben. Az E.ON az INTREN digitális ügynökséggel közösen kiléptette az AI-t a virtuális térből a fizikai világba és megszületett Anna, az E.ON...

Új korszak kezdődik az építőiparban

Az előttünk álló év fordulópontot hoz az építőipar, a létesítményüzemeltetés és a teljes ingatlanszektor számára – derül ki a PlanRadar évzáró elemzéséből. A több évnyi kísérletezés után a digitális megoldások választható eszközökből a mindennapi...