- Hirdetés -

Kategória: Web

- Hirdetés -

Sokat szerepel a Z generáció az online médiában

Magyarországon 2021-ben az online médiában 6 292 alkalommal említették a Z generációt, ez magasan meghaladja az Y és X generáció említéseit – derül ki...

Rákapcsoltak a kiberbűnözők a járvány idején

Az oktatás és kutatás volt a támadásoknak leginkább kitett terület, átlag heti 1605 támadással kellett megküzdeniük a szervezeteknek – derül ki a Check Point...

Új taktikákkal támadnak a kiberbűnözők

Új, gyorsan fejlődő kémprogramtámadás-sorozatot fedeztek fel a Kaspersky szakértői, melynek keretében már több mint 2000 iparvállalatot ért támadás világszerte. A mainstream kémprogram-támadásokkal ellentétben ezek...

Ismét díjazták a Baumit honlapját

A Baumit Kft. vállalati honlapja – baumit.hu – 2021 decemberében, második alkalommal nyert díjat a magyarországi legrangosabb, legmagasabb presztízsű „Az Év Honlapja” pályázaton. Míg...

Mesterséges intelligenciával növekszik a lengyel webshop

A lengyel alapítású eobuwie.pl Közép- és Kelet-Európa egyik vezető cipő-, táska- és kiegészítő kereskedője, Magyarországon ecipo.hu márkanéven ismert. Ahogy a vállalat új piacokra terjeszkedik,...

Döntött a bíróság, maradhatnak a reklámblokkolók

Újabb fontos csatát nyert meg az eyeo a HTML-kód és a szerzői jogok kapcsán, a hamburgi bíróság döntése alapján továbbra is jogszerű az olyan...

Ezek a trendek hasítanak a közösségi médiában

Világszinten már több, mint négy és félmilliárd ember használja rendszeresen a közösségi médiát, méghozzá átlagosan közel két és fél órát naponta. Az utóbbi két...

Megdöbbentő adat jött a TikTok sztárjairól

A TikTok videomegosztó portál legnagyobb sztárja majdnem kétmillió dollárral többet keresett tavaly, mint a világ egyik legnagyobb olajvállalatának vezetője egy évvel korábban. - jelentette...

Álhír leleplező oldalt indított a 444.hu kiadója

Lakmusz néven indított új portált a 444.hu kiadója, a Magyar Jeti Zrt., melynek célja, hogy ellenőrizzék azokat az információkat, amelyek emberek tömegeihez jutnak el,...

Belehúztak év végén a gasztro szájtok

A karácsonyi és új évi előkészületek jót tettek a gasztro szájtok látogatottságának, a DKT legfrissebb elemzése szerint decemberben a nosalty.hu a napi átlagos látogatószám...

Karácsonyi lázban a Vatera vásárlói

A karácsonyi szezon alatt a Vaterán a legmagasabb áron leütött játék idén egy pedálos Moszkvics volt, de bontatlan társasjátékért és egy high-tech sakkgépért is...

Átszervezés a Telexnél, Dull egyedül főszerkesztő

Január elsejétől Dull Szabolcs egyedül lesz főszerkesztő a Telexnél, az eddigi alapító főszerkesztő, Munk Veronika tartalomfejlesztési vezetőként dolgozik tovább – derül ki a portál...

Átlag felett nőtt az Ads Interactive

Továbbra is a videó és az egyedi nagy formátumok erősödése várható a digitális reklámpiacon – véli Németh Iván, az Ads Interactive ügyvezető igazgatója. - Mennyire...

Jó évet zárt az Indamedia Sales

Idén bevezettünk olyan, a hazai online kiadók felületein korábban ismeretlen hirdetési megoldásokat is, mint például az IndaSpot – mondja Abonyi Bernadett, Indamedia Sales ügyvezető...

Visszatért a hagyományos szezonalitás a digitális reklámpiacon

Szerencsések vagyunk, mert sok hatékony hirdetési megoldásunk van, és a piacra is sikerül bevezetni őket – mondta Nyári Fruzsina, az Adaptive Media operatív vezetője,...

Minőségi fejlesztés és növekvő elérés

Bevezették az Integral Ad Science nevű szoftvert és a sales house-ok között több hónapban is az első helyen végeztek. Ablonczy Ákos, az Infinety Group...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

102 éves TikTok-sztár az ELLE címlapján

Élete regénybe illő, stílusa pedig lehengerlő: a 102 éves Carole Roth, a TikTok ikonikus „nagyija” került az ELLE magazin friss lapszámának címlapjára. Carole – akinek neve Labubujával együtt robbant be a köztudatba – generációk...

A Kossuth téren parkol Barbie lakóautója: elindult a Mattel Fake OOH reklámkampánya

A Mattel magyarországi képviselete adventre időzítette első, teljes egészében digitális illúziókra épülő outdoor kampányát. A 2025. december 5-én indult akcióban Barbie életnagyságú lakóautója végighajt a Lánchídon, majd letáborozik a Kossuth téren; míg a gigantikus...

Már közel 500 nevezés érkezett a Marketing Diamond Awards-ra

Eddig már közel 500 ügynökségi és megbízói nevezés érkezett a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) idei Marketing Diamond Awards felhívására, így továbbra is a legtöbb nevezést vonzó hazai szakmai díjnak számít. A szövetség idén is...

4iG: nem áll szándékunkban megvenni az RTL-t

Nem áll szándékában az RTL Magyarország megvásárlása és nem is tárgyalnak erről a televíziótársaság tulajdonosaival – jelentette be a 4iG Nyrt.. A társaság részletesebb információkat közölt a 4iG Műsorszóró Kft. eladásáról is, amit a...

Szilveszterkor visszatér a Dáridó a TV2-re

2025 szilveszter estéjén újra a TV2 képernyőjén lesz látható a legendás szórakoztató zenés műsor, a Dáridó. A 23 év után visszatérő show házigazdája természetesen a műsor atyja, Galambos Lajcsi lesz, akinek meghívására a legnépszerűbb...

Digital Center

Felpörög a közép-európai adatközponti piac

A közép-európai adatközponti piac évről – évre dinamikus növekedést mutat. Az évtized végére akár meg is haladhatja a 7 milliárd dollárt a forgalom ezen a területen. A növekedés egyik legfontosabb csomópontja Prága, amely Németország,...

Népszerű az ingyenes mesterséges intelligencia képzés

Aktív hónapokat tudhat maga mögött a Gábor Dénes Egyetem (GDE), amely névadója születésének 125. évfordulója alkalmából júniusban Gábor Dénes emlékévet hirdetett. Az évforduló napjára szervezett Mesterséges Intelligencia Konferencián mutatta be a „MI Jövünk!” ingyenes...

Már a ruháinkat is a mesterséges intelligencia mossa

A mai rohanó életben egyre nagyobb igényünk van olyan megoldásokra, amelyek időt spórolnak, kímélik a ruháinkat és közben a környezetet is. A modern mosási-szárítási technológiák fejlődése ma már lehetővé teszi, hogy kevesebb energiával, kevesebb...

A magasabb fizetésért érteni és használni is tudni kell az AI-t

A napi szinten generatív mesterséges intelligenciát használó munkavállalók magasabb fizetést, nagyobb munkahelyi biztonságot és termelékenységet tapasztalnak – miközben a globális munkaerő egyharmada rendszeresen túlterheltnek érzi magát. A PwC idei Global Workforce Hopes and Fears...

Tévhitek tartják vissza a vállalkozásokat a rendszerszintű AI-alkalmazástól

Miközben az Európai Unió AI Act szabályozásának kulcsfontosságú rendelkezései már 2025 folyamán hatályba léptek, Magyarország Mesterséges Intelligencia Stratégiája pedig 2030-ra a régiós élmezőnybe pozicionálná a hazai gazdaságot, a magyar kis- és középvállalkozások több mint...