Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.
- Hirdetés -
Kategória: Web
- Hirdetés -
Elindította az online rendelést a Volkswagen
A jelenlegi megváltozott körülményekhez és az új vásárlói igényekhez is alkalmazkodott a Volkswagen az online rendelés rendszerének megteremtésével. Ezzel a wolfsburgi márka nem csupán...
Neten erősít a női magazin
Az elmúlt 15 év során az idei lesz az első tavasz, ami GLAMOUR-napok nélkül telik el. Ma startolt volna a közkedvelt shoppingmaraton, ha a...
Online játékkal erősít a K&H
Mi az a zombigép? Mi történik, ha egy appban a próbaidőszak után egyszer csak aktiválódik egy előfizetés? Mi a teendő, ha zsarolóvírust kaptunk? Ezekre...
Az otthoni netezésben segít az NMHH
Április 14-étől érhető el a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) lakosságnak szóló, az otthoni internethasználatot támogató információs honlapja. Az oldalon a hatóság azokat...
Hasít nálunk a net
Magyarország a világ tíz leggyorsabb internethálózattal rendelkező országa közé került 2019-ben – a Datareportal.com elemzése szerint. A világviszonylatban is kiemelkedő hazai sávszélességnek rekordszintű adatforgalomban...
Bejöttek a magyaroknak a filmklasszikusok
Jelentős az érdeklődés a filmintézet által közzétett filmklasszikusok iránt, eddig több mint 2 millió látogatót vonzott a Nemzeti Filmintézet (NFI) Online Filmklasszikusok programja.
Az NFI...
Így alakult át az online vásárlás
Négyszeresére nőtt a higiéniai árucikkek és duplájára a szórakoztató elektronikai termékek megrendeléseinek száma március végére az iLogistic elemzése szerint a hazai webáruházakban. A luxuscikkeket,...
Különleges videókkal üzennek a színészek
A koronavírus nehéz helyzetbe hozta a színészeket, hiszen nincs lehetőségük a közönség elé állni. A művészek különleges, közös videókkal mutatják meg az összefogás erejét.
Hatvanegy...
Az online vásárlásban segít a K&H
Sokan csak most ismerkednek az ügyintézések elektronikus formáival. A K&H Vigyázz, kész, pénz! pénzügyi vetélkedő vlogsorozatával és játékosan tanító vigyázz#KáPé mobilapplikációjával már az előző...
Hazai énekesek otthonába látogat a Sláger FM
’Maradj otthon’ címen videosorozatot indított útjára a Sláger FM, amelyben a hazai zenei élet képviselőit – valamint a Sláger FM műsorvezetőit – otthoni önkéntes...
Vaszily Miklósé lett az IndaMedia fele
Megvásárolta az IndaMedia Csoport 50 százalékos tulajdonrészét Oltyán Józseftől Vaszily Miklós – derül ki abból az interjúból, amit a Portfolio-nak adott. A korábban a...
Újabb gasztroközösséget épít a Nosalty
Gyors és költséghatékony receptekkel, hasznos tippekkel, valamint kreatív ötletekkel várja #HÁZIMENZA elnevezésű Facebook-csoportjába a Nosalty azokat az olvasókat is, akik a kialakult helyzet miatt...
Videós ügyfélszolgálatot indított az E.ON
Világviszonylatban is kevés példa van arra, hogy egy vállalat videós ügyfélszolgálattal álljon ügyfelei rendelkezésére. Az E.ON-nál a személyes ügyfélszolgálatok ideiglenes bezárásakor úgy döntöttek, olyan...
Villámrajtot vett Európában a Disney+
A hivatalos európai indulást követően ötmilliószor töltötték le a Disney+ alkalmazást az érintett országokban az App Annie adatai szerint. A szolgáltatást mobilappon keresztül decemberben...
Újabb segítség álláskeresőknek
Új felületet hozott létre a Profession.hu azoknak a munkavállalóknak, akik a koronavírus miatt veszítették el az állásukat. A Mentőöv állások oldal célja, hogy a...
Iskoláknak segít egy szerver hoszting cég
Az oktatás a koronavírus terjedése miatt egyik napról a másikra találta magát váratlan kihívások előtt, melyet a távoktatás hozott magával. A hazai hoszting szolgáltatás...
- Hirdetés -
Legolvasottabb
Kedvezőbb helyzetbe kerültek az eladók az ingatlanpiacon
Már hetek óta komoly élénkülés látható az országos lakáspiacon, elsősorban az elsőlakás-vásárlóknak szeptembertől elérhető kedvezményes lakáshitelt biztosító Otthon Start Programnak köszönhetően. Az ingatlan.com legfrissebb adatai szerint a piaci helyzetet és trendeket jól bemutató értékesítési...
Új kampányt indít az Alfa Biztosító
Mitől érezhetjük magunkat biztonságban? Az Alfa Biztosító új kampánya erre ad választ – hiteles karakterekkel, valós élethelyzetek bemutatásával. 2025. szeptember 15. és október 31. között TV-ben, online felületeken, óriásplakátokon és citylight-okon találkozhatunk azokkal, akik...
Európai kalandozásra viszi a nézőket ősszel a National Geographic
Az ősz az egyik legjobb időszak az utazásra: a nyári tömeg már lecsendesedett, az árak kedvezőbbek, és sok európai helyszín akár egy hosszú hétvége alatt is kényelmesen felfedezhető. Legyen szó kirándulásról, pihenésről vagy városnézésről,...
Díjnyertes dokumentumfilm érkezett az RTL+ Premiumra
Már elérhető az RTL+ Premium előfizetői számára a Fortuna vendégei című magyar dokumentumfilm. Kálmán Mátyás többszörös díjnyertes alkotása arról a házaspárról szól, akik a 2010-es évek közepén több mint félmilliárd forintot nyertek a lottón...
Már a HR-ben is segíti Kate a K&H-sokat
A K&H Bank dolgozói mostantól villámgyorsan választ kaphatnak bármilyen HR témájú kérdésükre a házon belül fejlesztett mesterséges intelligencián alapuló megoldásnak köszönhetően.
Kate, a már ügyfelek által jól ismert digitális asszisztens mostantól a K&H Bank...
Digital Center
Hiába az AI-láz, egyelőre kevés befektetés térül meg
Hiába pörög továbbra is magas fokozaton a mesterséges intelligencia-megoldások piaca, egyre többen kongatják a vészharangot a vállalati szektorban világszerte. Miközben már a cégek 72%-a alkalmaz legalább egy AI-megoldást a mindennapi működésben, becslések szerint a...
A kibertámadások fő célpontja lett Európa
A kibertámadások ma már nemcsak gyakoribbak, hanem kifinomultabbak is, így egyre nehezebb őket időben felismerni és kezelni. Az OpenText legfrissebb jelentése szerint Európa különösen kitett ezeknek: a fertőzöttségi arány a régióban háromszor-négyszer magasabb, mint...
Javul a magyarok AI felkészültsége, hódít a ChatGPT
Az idei AI Summiton debütált a 2025-ös AI Readiness Index, amelyet a Publicis Groupe Hungary megbízásából a PwC Magyarország készített el. Az online vásárlókon mért kutatás eredményeit Greifenstein Jakab, a Publicis Groupe Hungary performance...
Ugrásszerű növekedés a hajlítható telefonok európai piacán
A hajlítható okostelefonok európai piaca látványos növekedési szakaszba lépett – derül ki a Counterpoint Research legfrissebb jelentéséből. A bővülést elsősorban a technológiai innovációk, a készülékek megnövelt tartóssága, valamint a különböző árkategóriákban egyre szélesebb körben...
Ezt tudják a legújabb Motorola mobilok
A Motorola bemutatta okostelefon-portfóliójának új tagjait, amelyek intelligens élményt, kifejező dizájnt és erőteljes teljesítményt kínálnak több árkategóriában.A sorozat élén a motorola edge 60 neo áll, egy kompakt, stílusos eszköz, amely a moto ai-t, a...