Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.
- Hirdetés -
Kategória: Web
- Hirdetés -
Digitálisan is érkezik a JOY-NAPOK
Digitálisan is érkezik a JOY-napok
A Marquard Media tovább bővíti szolgáltatásai palettáját, és májusban digitálisan, júniusban pedig a megszokott platformjain rendezi meg a JOY-napok-at.
„Tavaly év...
Megújítja értékesítési rendszerét a ŠKODA
A ŠKODA is elérhetővé tette a készleten lévő, azonnal elvihető új autók online foglalási rendszerét. A megoldás nem teljesen újkeletű, viszont határozott lépés a...
Most minden feladat házi feladat – így álltunk át a digitális oktatásra
Forradalmi változást hozott a magyar oktatásban március közepe, lényegében egy hétvége alatt álltak át a hazai közoktatási intézmények a távoktatásra. Milyen kihívásokkal járt ez...
Digitális eseménysorozatot indít a BMW
A „Reclaim the Future” mottó alatt életre hívott digitális eseménysorozat első állomásának április 28-án ad otthont a BMW Weltben felépített FUTURE FORUM.
A BMW Weltben...
Új blogot indít a Libri
Ma kezdődne a 27. Budapesti Nemzetközi Könyvfesztivál a Millenárison, de sajnos az idén az olvasók nem tudnak személyesen találkozni és ünnepelni a kiadókkal, szerzőkkel....
Újított a Startlap
Több körös megújuláson és átalakuláson megy idén keresztül Magyarország egyik legnépszerűbb internetes portálja. Ennek első állomásaként a mobiloldalon új funkciókkal és frissített arculattal találkozhatnak...
Új hírügynökség indult
A Business & Life, azaz a B&L Online Hír- és Cikkügynökség mostantól az egyre intenzívebb elvárások közepette dolgozó újságíróknak, intézményeknek és vállalatoknak egyaránt segít...
Elindult a KaranténTéVé
Újabb digitális fejlesztés a Marquard Media Family & Health portfóliójában: családi karanténreality videósorozat indult a Famiily.hu-n.
„A Famiily.hu az okos szülők találkozóhelye, portfóliónk legfiatalabb digitális...
Megrohanták a felhasználók a Netflixet
Az eredetileg várt több mint kétszeresével nőtt az új előfizetők száma a Netflixnél az első negyedévben, a cég bevétele negyedével bővült, a profitot pedig...
Online sorozatot indít a Design Terminal
Túlélési Kisokos – Elsősegély startupok és kisvállalkozások számára címmel indít online sorozatot a Design Terminal április 28-án. A közszolgálati jellegű adások célja a vállalkozások...
Otthoni mozgásra buzdít a Ferrero
A Ferrero cégcsoport Kinder Joy of Moving – A mozgás öröme programja Magyarországon az idei tanévben már a nyolcadik alkalommal ösztönzi rendszeres testmozgásra a...
TikTokon erősít a BMW
A BMW Motorrad digitálisan már a TikTok platformon is képviselteti magát. Az új kommunikációs csatornák új célcsoportot jelentenek.
A TikTok a 16-24 évesek körében (Z...
Elindította az online rendelést a Volkswagen
A jelenlegi megváltozott körülményekhez és az új vásárlói igényekhez is alkalmazkodott a Volkswagen az online rendelés rendszerének megteremtésével. Ezzel a wolfsburgi márka nem csupán...
Neten erősít a női magazin
Az elmúlt 15 év során az idei lesz az első tavasz, ami GLAMOUR-napok nélkül telik el. Ma startolt volna a közkedvelt shoppingmaraton, ha a...
Online játékkal erősít a K&H
Mi az a zombigép? Mi történik, ha egy appban a próbaidőszak után egyszer csak aktiválódik egy előfizetés? Mi a teendő, ha zsarolóvírust kaptunk? Ezekre...
Az otthoni netezésben segít az NMHH
Április 14-étől érhető el a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) lakosságnak szóló, az otthoni internethasználatot támogató információs honlapja. Az oldalon a hatóság azokat...
- Hirdetés -
Legolvasottabb
Túl sok az app a mobilodon? Így rendezheted az alkalmazásokat
Az okostelefonok ma már amellett, hogy nélkülözhetetlen kommunikációs eszközök, a mindennapok digitális központjai is. Egy átlagos felhasználó készülékén több tucat, sőt akár száznál több alkalmazás is lehet. Banki ügyintézés, parkolás, vásárlás, szórakozás, egészségügy, közlekedés,...
Fergeteges szórakozás gyerekeknek
Újra elindult az ország legnagyobb játékversenye, az Ország Játéka. Október 13-tól a közönség egy hónapon át szavazhat a legizgalmasabb újdonságokra, miközben értékes nyeremények is gazdára találnak. A játékélményt pedig október 26-án a Lurdy Házban...
Gyerekeknek kedvez az IKEA új kollekciója
Az IKEA bemutatta a gyerekeknek készült legújabb SANDLÖPARE kollekciót, melyet a kalandos afrikai szavanna inspirált. A kollekció a svéd vadvédelmi központ, a Nordens Ark együttműködésével készült abból a célból, játék és történetmesélés révén a...
Komoly fluktuációs hullám jöhet munkaerőpiacon
Az Európai Unió bértranszparencia- irányelve a 2026. június 7-től kötelezővé teszi a bérek átláthatóságát a tagállamokban. Ez azt jelenti, hogy a vállalatoknak fel kell készülniük a bérsávok nyilvánosságra hozatalára és a munkavállalói bérinformációs kérelmek...
Újabb segítség a K&H Bank ügyfeleinek
A bankolás mellett mostantól autópálya-matricát is vásárolhatnak a felhasználók Kate-tel, a K&H hangalapú digitális pénzügyi asszisztensével. Az új funkció úgy épül fel, hogy akkor is végigvezesse az ügyfelet a vásárlási folyamaton, ha a felhasználó...
Digital Center
Támogatják az AI-t a cégek, de nem képzik a dolgozóikat
Miközben a magyar cégek 70 százaléka támogatja a mesterséges intelligencia munkába integrálását, a dolgozók 66 százaléka semmilyen képzésben nem részesült – állapítja meg Török Balázs marketingtanácsadó 2025-ös felmérése. A kutatás szerint a technológiahasználat ösztönzése...
Így tarthatod biztonságban az online életedet
Az internethasználók biztonsága már hosszú évek óta kiemelt fontosságú téma. Napjainkban azonban az adatvédelem és a digitális technológiák biztonságos használata még nagyobb jelentőséget kapott. Mobilbanki és online szolgáltatások jelszavai, telefonszámok, közösségi média- és üzenetküldő...
AI-projektben a Kifli.hu
A Kifli.hu anyavállalata, a Rohlik-csoport informatikai cége, a Veloq bemutatta a világ legfejlettebb, mesterséges intelligencián alapuló, online élelmiszer-kiskereskedelmi központját Bécsben. A bejelentés egy globális együttműködés kezdetét is jelenti a német AutoStore-ral, az intelligens rendelés-feldolgozás...
Rekordokat döntő csúcsmobilt mutatott be a Honor
A Honor első önfejlesztő mesterséges intelligencia alapú okostelefon szériájában mutatkozik be a YOYO ügynök legújabb generációja – a valódi áttörést jelentő AI kameratechnológiával és iparág előtt járó teljesítménnyel. A termékcsalád élén a Honor Magic8...
Robottelefonnal rukkolt elő a Honor
A Honor a Magic8 széria termékbevezető pekingi rendezvényén hivatalosan bejelentette legújabb innovációját: egy izgalmas, új robottelefon-formátum érkezését. Ez a bejelentés fontos mérföldkövet jelent a vállalat év elején elindított HONOR ALPHA TERVÉBEN, amelynek célja, hogy...








