- Hirdetés -

Kategória: Mobil

- Hirdetés -

Az élre ugrott az Apple

A rekord év végi iPhone értékesítésnek köszönhetően az Apple felugrott a globális okostelefon-piac trónjára, megelőzve a Samsungot, legalábbis az IDC adatai szerint. A szegmens...

Nagyot zuhant a tabletek iránt kereslet

Egyre kevesebben vágynak táblagépekre, a legfrissebb adatok szerint tavaly az utolsó negyedévben 20 százalékkal zuhant a tabletek értékesítése éves összevetésben. Az Apple ugyan megtartotta...

Ezt tudja a legújabb okosmobil

A strapatelefonjairól ismert cseh gyártó, az EVOLVEO új okoskészülékkel jelentkezett, amely az IP68 és MIL-STD-810G: 2008 tanúsítványoknak köszönhetően akár extrém körülmények között is használható,...

Százmillió év ment el appokra

Egészen elképesztő adatokat közölt az App Annie a mobilalkalmazások piacáról. A cég szerint 90 milliárd applikációt töltöttek le a különböző alkalmazásboltokból a múlt évben,...

Magyar módszerrel újít a Samsung

A Samsung legújabb innovációja, amelyet egy magyar kutatócsoport módszerét használva fejlesztett, színtévesztő emberek millióinak életminőségét fogja jelentősen javítani. A SeeColors a világ első olyan...

Újabb csúcsmobil a Vodafone-nál

Megjelent a Vodafone Magyarország kínálatában napjaink egyik kiemelkedő képességű okostelefonja, a Huawei Mate 9. A Leica duplakamerával felszerelt mindent tudó telefon a kiemelkedő fotózási...

iPhone tulajdonosoknak kedvez a Samsung

A Samsung bejelentette, hogy iOS operációs rendszerrel is együttműködnek a Gear hordozható okoseszközök legújabb generációjába tartozó készülékek, vagyis akár iPhone-okkal is összeköthetők.  A felhasználók iOS-kompatibilis...

Gyorsítanák az 5G bevezetését

Közös interoperabilitási teszteket és helyszíni próbaüzemeket hajt végre az Ericsson, a Qualcomm Technologies Inc. és az AT&T a 3GPP - a mobilhálózati rendszerek szabványosítására...

Közel harmadával nőtt a Huawei telefonok forgalma

A múlt évben összesen 140 millió okostelefont szállított le a Huawei, ez 30 százalékos növekedést jelent az egy évvel korábbihoz képest. A cég a...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Online platformokra váltanak a magyar kkv-k

Lassan két éve, hogy globális szinten teret hódított a home office, a helytől független munkavégzést ma már sok cég alapvetésként kezeli. A magyar vállalkozások között azonban óriási különbségek vannak ezen a téren: sokaknál még...

Kiderült, mennyit nőttek tavaly az órabérek

Az elmúlt év negyedik negyedévében 1441 forint volt a fizikai munkát végző szak- és betanított munkások átlagos bruttó órabére a Trenkwalder közel 7 ezer fő béradatait feldolgozó elemzése szerint. Ez 9 százalékos növekedést jelent...

A Google Mapsen is megtalálhatók a TIER e-rollerei

Mostantól közvetlenül a Google Maps segítségével kereshetik meg a közelben lévő TIER e-rollereket a budapesti felhasználók, és olyan hasznos információkról is tájékozódhatnak az applikációban, mint a becsült utazási költség vagy a várható menetidő. Európa...

Rákapcsoltak a kiberbűnözők a járvány idején

Az oktatás és kutatás volt a támadásoknak leginkább kitett terület, átlag heti 1605 támadással kellett megküzdeniük a szervezeteknek – derül ki a Check Point adataiból. 2021-ben a különböző szervezetek ellen irányuló kibertámadások világszerte átlagosan...

Így készül az Eurosport a téli olimpia közvetítésére

Alig egy héttel a 2022-es pekingi téli olimpiai játékok megnyitó ünnepsége előtt a Discovery bemutatta, hogy a képernyőkön megjelenő technikai újítások és a mélyreható történetmesélés hogyan segít majd izgalomban tartani a nézőket Európa-szerteA Discovery...
- Hirdetés -

CMO

Sokat számít a 30 éves jelenlétünk

Hársfalvi János, marketingvezető, Magyar Suzuki Zrt. - Nagyon nehéz év volt a tavalyi, a hazai piac csökkent is, közel 5 százalékkal. De a kis Suzuki elég nagyot ment. Elégedett vagy, vagy ennél is jobbra...

Fontos, hogy megmutassuk a pezsgő másik oldalát

Csomay András, marketing vezető, Törley Pezsgőpincészet   - Milyen évet zártok idén? - Ha ezt az évet jól le tudjuk hozni járványügyi szempontból, akkor nálunk a Törley Pezsgőpincészetben reményeink szerint vissza tudunk állni a COVID előtti időszakra....

A hitelesség egyre fontosabb

Sándor Gabriella, Libri-Bookline, marketing és kommunikációs igazgató fotó: Egyed Péter - A karácsony kiemelt időszaknak számít a könyvpiacon, az éves marketingbüdzsé mekkora részét költik el ilyenkor? - Az év utolsó három hónapja kereskedelmi és kommunikációs szempontból valóban...

Eljött a bátrak ideje

  Gál Judit, Danubius Hotels, marketing és kommunikációs igazgató   - Milyen év végére számítasz? Picit jobb lesz, mint a tavalyi hasonló időszak? - Össze sem hasonlíthatóak. A tavaly november olyan komoly szigorítást hozott, hogy fél évig...

A jövő év második felében lehet intenzívebb felfutás

Mocsai Zoltán, P Automobil Import Kft., marketing vezető - Mit tippelsz, milyen év lesz 2021 az autópiacon? Tavaly 128 000 új személyautót helyeztek forgalomba, idén kevesebb lesz? - Egy alapvetően felemás év az idei. Az év...
- Hirdetés -

SzuperZöld

A legfenntarthatóbbak között a Schneider Electric

Ismét bekerült a legjobbak közé a Schneider Electric a Corporate Knights által évente összeállított, a legfenntarthatóbb módon működő vállalatokat felsoroló Global 100-as listán.A kanadai média- és kutatócég minden évben több mint 6900 vállalatot vizsgál...

Mesterséges intelligenciával segíti a vízgazdálkodást a Microsoft

A szennyvízkezelés során egy új Microsoft fejlesztés révén előre jelezhető a víz mennyiségének és ezzel a minőségének hirtelen megváltozása. A Microsoft mesterséges intelligenciát alkalmazó megoldását a hazai központú, biológiai víztisztító rendszereket fejlesztő Organica Water...

Fenntartható projektben az Airbus

Az Airbus szándéknyilatkozatot írt alá Csengtu városával és a Tarmac Aerosave vállalattal Kína első fenntartható, „életciklus” szolgáltatási központjának létrehozására. A megállapodás részeként a cégek a repülőgépek parkoltatása és tárolása mellett karbantartási, felújítási, átalakítási, szétbontási...

DATA

Negyven percnyi reklámot nézünk naponta

2021 negyedik negyedévében naponta átlagosan 5 óra 14 percet töltöttünk a tévékészülékek előtt: a nők közel 5 és fél órát, míg a férfiak az átlagnál 18 perccel kevesebbet – derül ki a Nielsen Közönségmérés...