Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.
- Hirdetés -
Kategória: PR
- Hirdetés -
Megújult kommunikációs csapattal erősít az újHÁZ Centrum
Jelentősen átalakult az újHÁZ Centrum kommunikációs struktúrája: Döry Gábor az elmúlt év végén marketingigazgatóként igazolt a céghez, márciustól pedig egy újragondolt ügynökségi struktúrában a...
A Syngenta a KRQ-t választotta
A Syngenta megbízásából szervez online promóciót a KRQ Communications a YOOM márka számára. A jellegzetes ízű és színű lila paradicsom először jelent meg a...
A Next9 lett az euJobs PR ügynöksége
Májustól a Next9 a munkaerőkölcsönzés és -közvetítés teljes palettáját lefedő euJobs HR-Group hivatalos stratégiai és PR ügynöksége, amellyel közösen több sikeres projektet valósított meg...
A Schindlernek dolgozik a Wavemaker
A Wavemaker Hungaryt választotta a Schindler genfi központja a márka globális kommunikációs stratégiájának megtervezésére.
A svájci központú Schindler Konszern világszerte kulcsszereplő a mozgólépcsők, mozgójárdák és...
A Noguchi nyert az Euronics tenderén
Meghívásos tenderen a Noguchi Porter Novellit választotta pr-kommunikációs tanácsadónak a legnagyobb hazai tulajdonú műszaki áruházlánc, az országszerte 68 szaküzlettel és dinamikusan növekvő online jelenléttel...
A Mondelēz a Progressive-ot választotta
A Mondelēz Hungária Kft. taktikai design ügynökségi pool tendert írt ki idén februárban, amelyet a Progressive Reklámügynökség nyert meg. A meglévő ügynökség mellett az...
A Book24 a HD marketinget választotta
A HD marketing lett a Book24 digitális médiaügynökségi partnere. A márciustól induló megbízás keretében a 10 éves HD marketing bonyolítja a könyvkereskedelmi webáruház online...
Új ügyfél a Human Telexnél
A Kemenes Cukrász Manufaktúra újonnan nyíló, zuglói üzlete közösségi média kommunikációjának kidolgozásával és lebonyolításával a Human Telex Advertising & Eventet bízta meg.
Tíz évvel ezelőtti...
Kismértékben csökkent tavaly a hazai PR piac mérete
Tavaly 13,195 milliárd forint volt a Public Relations (PR) piac mérete a Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) adatai szerint. Ez 9 százalékos csökkenést jelent...
A Samsung az ACG-t választotta
Az ACG Reklámügynökség Social&Content divíziója nyerte a Samsung Magyarország közösségi média tenderét a 2021-es évre.
Az összes termékkategóriát lefedő közös munka a havi tartalomgyártás mellett,...
A Vitesco a KNK PR&Médiát választotta
A Vitesco Technologies magyarországi vállalata a KNK PR&Média Kft.-t bízta meg kommunikációs tevékenységének teljes körű támogatásával. A világ legnagyobb járműgyártóinak innovatív elektromos hajtásrendszereket fejlesztő...
Új ügyféllel dolgozik a Goodwill Communications
2021 tavaszától a Goodwill Communications stratégiai kommunikációs tanácsadó céggel dolgozik együtt a Continest Technologies Zrt. A Goodwill Communications egy magyarországi fókuszú, nemzetközi kitekintésű kommunikációstratégia...
TikTok divíziót indított a HD marketing
A HD marketinget bízta meg TikTok kampányának teljes körű lebonyolításával a Konzolvilág. Az ügynökségi megbízás fókuszában a számítástechnikai és gaming profilú webáruház hirdetésmenedzsmentje és...
Az EIT Health InnoStars az ACG Pro-val folytatja
2021-ben is az ACG PRo felel az Európai Unió által támogatott EIT Health InnoStars nemzetközi sajtókommunikációjáért. Az ACG PRo az elmúlt időszakban lokális európai...
Saját kisfilmet készíthetünk a Samsung kampányában
Az egyre fejlettebb kamerával rendelkező okostelefonok elterjedésével a felhasználók egyre könnyebben oszthatják meg a saját történeteiket, a Galaxy S21 sorozat pedig új korszakot nyit...
Irodalmi alkotásokkal ünnepel a Starbucks
Idén harmadik alkalommal hirdette meg a Starbucks Kávéköltők pályázatát. Több mint 100 tehetséges, irodalom iránt fogékony pályázó jelentkezett a magyar költészet napja alkalmából meghirdetett...
- Hirdetés -
Legolvasottabb
Óriási lehetőség streetwear-úttörőknek
A sneaker ma már nem csupán cipő, hanem kultúra. Egy jelenség, ami egyszerre szól önkifejezésről, közösségről és üzletről. Most a hazai fiatal alkotók, tervezők és vállalkozók is megmutathatják, mire képesek: elindult a Size-Up powered...
Palackvisszaváltás – futár is jöhet érte
A Kifli.hu vásárlói összesen több, mint 5,5 millió üveg-, palackot és dobozt váltottak vissza házhoz menő visszaváltással a szolgáltatás indulása óta. Ez a mennyiség mintegy 277 millió forint visszaváltási díjnak felel meg, amit levásárolható...
Filmes legendák a Reklamátorban
A Reklamátor podcastsorozat “Reklámfilmezés: út az aranykorból az AI világába” című 7. epizódjában két Balázs Béla-díjas filmes szakemberrel a reklámfilmgyártás múltjáról, jelenéről és jövőjéről beszélgettünk. A Magyar Reklámszövetség YouTube, Atalon és Spotity csatornáin már...
Ide utaznak a hosszú hétvégén a magyarok
Az október 23-i négynapos hosszú hétvégén Eger, Budapest, Miskolc, Gyula és Hajdúszoboszló a legnépszerűbb úti cél a Szallas.hu foglalási adatai alapján. A vendégek zöme a hoteleket és az apartmanokat keresi, és 2-3 éjszakás pihenést...
Minden eddiginél több NBA-meccs lesz a Sport TV-n
Az NBA és az AMC Networks International - Central and Northern Europe (AMCNI-CNE) új, többéves megállapodást kötött az észak-amerikai profi kosárlabdaliga (NBA) közvetítéseivel kapcsolatban. Ennek értelmében minden eddiginél több meccset láthatnak majd a magyar...
Digital Center
Robottelefonnal rukkolt elő a Honor
A Honor a Magic8 széria termékbevezető pekingi rendezvényén hivatalosan bejelentette legújabb innovációját: egy izgalmas, új robottelefon-formátum érkezését. Ez a bejelentés fontos mérföldkövet jelent a vállalat év elején elindított HONOR ALPHA TERVÉBEN, amelynek célja, hogy...
Így alakítják át a mindennapjainkat az okosotthonok
Hogy hogyan alakíthatja át a mindennapokat az AI az otthonunkban? Például az összekapcsolt háztartási eszközökön keresztül. A SmartThings platform által vezérelt készülékek egy csendes forradalmat hozhatnak el az otthonokba, ahol a gépek proaktívan, a...
Ez kell a sikeres AI-projektekhez
Az EU AI Act előírásainak való megfelelés előkészítése szervezetenként eltérő ütemben halad, miközben a kötelezettségek teljesítésére vonatkozó határidők közelednek – derül ki a Deloitte legfrissebb Magyar AI Körképéből. Komoly probléma, hogy miközben a technológia...
A vállalatok 75 százaléka kudarcot vallhat AI-projektjeivel
A kezdeti AI-próbálkozások sok vállalatnál nem hozták meg a várt eredményeket. A Forrester szerint ezért most olyan stratégiákra van szükség, amelyek képesek hosszú távon is biztosítani a megtérülést. Ehhez az üzleti célokra épülő, átgondolt...
Ilyen lesz a jövő háztartása
Képzeljük el, hogy a mosógépünk előre szól nekünk, amikor szüksége van egy kis törődésre, vagy a hűtőnk automatikusan spóroló üzemmódba áll, amikor nem vagyunk otthon. Az LG ThinQ mesterséges intelligenciájával ez nem csak filmben...