Lakatos Zsófia képviseli Magyarországot az idei Davosi Világkommunikációs Fórumon. „Vezetés a viharos időkben” címet viseli az idei Online Kommunikációs Csúcstalálkozó, amely a nehéz 2020-as...
TE&K&H néven új kreatív platformot mutatott be a K&H Csoport, amelyet a VMLY&R COMMERCE-szel (volt Geometry) együttműködésben fejlesztettek. A fintech-es TE&K&H platform a bank...
Tízéves a BMW i divízió. A bajor prémiumgyártó ezért 2021. február 22-én, hétfőn világméretű közösségimédia-kampányt indít útnak, ami során feleleveníti az elmúlt 10 év...
A MITTE Communications nyerte a D&B Ingatlanfejlesztő-Csoport Duna Terasz Grande társasház-fejlesztésének integrált ügynökségi tenderét. A MITTE 2021 februárjától látja el a D&B Ingatlanfejlesztő-Csoport legújabb...
A fenntarthatóságról, az egészségről és a higiéniáról szól a Bosch új háztartásigép-kampánya, amelyet ismét a humor, a vicces karakterek és természetesen a fülbemászó dallam...
A Lounge Group idén 10 éves PR divíziója számos díjnyertes és shortlistes kampánnyal zárta a tavalyi esztendőt. A hazai és nemzetközi színtéren is kiemelkedő...
A Jófogás február elindította a 2021-es éven átívelő kampányát, amely középpontjában a Jófogás app, illetve a brand újabb célcsoportokban történő népszerűsítése áll. A kampány...
A Clue PR ügynökséget választotta kommunikációs partnerének a Péntech, a digitális faktoring és online hitelezés úttörője. A megbízás magában foglalja a márka ismeretségének növelését,...
A GrandVision kétfordulós, meghívásos tenderen választott médiaügynökséget. Az együttműködés nem újkeletű, a MediaCom 2018 óta dolgozik a GrandVision márkáin. A tender nyomán a közös...
Új nevet kap a Sándor Imre díj, ismét lesz Employer Branding Awards, újabb képzések indulnak, virtuális múzeumot hoznak létre – többek között erre készül...
A Mindshare-t választotta új médiügynökségének a K&H a múlt év végén indított, többforduló, meghívásos tenderén. A vállalat korábban a 3 tendert zsinórban megnyerő OMD-vel...
Meghívásos tenderen választotta ki PR-ügynökségét a Xylem Water Solutions Kft., a megbízást a DeepInsight nyerte el. Az ügynökség feladata lesz a Xylem PR-stratégiájának elkészítése...
2021-ben az Apentával, a Plusssz pezsgőtablettával és egy új piaci szereplővel, a Tiger energiaitallal bővül a HPS Advertising ügyfélportfóliója. A cél mindhárom márka esetében...
A Café Communications nyerte az Unilever nemrég lezárult CSR-tenderét. A Domestos 2021-ben megújuló társadalmi célú programja a megfelelő iskolai higiéniát hivatott elősegíteni.
Az Unilever nemcsak...
A vállalkozóknak az idei év nagy kihívást hozott, és egyre többen fordulnak az internet adta lehetőségek felé. Aki eddig halogatta, hogy hírlevéllel érje el...
Változatos kínálattal zárja az évet az HBO Max. Blockbuster filmek, horrorfilmek, karácsonyi és gyerekfilmek a decemberi kínálatban. Az izgalmas premierek között szerepel az Until Dawn (premier: 12.05), a népszerű horror játékon alapuló film, amelyben...
Az emberek közel harmada ritkán beszél személyesen a barátaival, a Z-generációs fiatalok 82 százaléka pedig inkább az üzenetküldést és a chatelést részesíti előnyben a telefonhívásokkal szemben. Ennek a korosztálynak a 44%-a havonta már csak...
A jövőt nem várni kell, hanem formálni – ez volt a fő üzenete a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) és a Rádiós Médiaszolgáltatók Egyesülete (RAMOE) közös, Rádió 100 című podcastsorozata záróepizódjának. A magyarországi...
Most hétvégétől a MAX4 csatorna is beszáll az NFL meccsek sugárzásába: a vasárnapi és a hétfői találkozókat követhetik a képernyőn az amerikai futball kedvelői.
A Network4 Media Group évek óta az NFL otthona Magyarországon:...
Több mint 126 millió forint műsorkészítési támogatást ítélt meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa 24 tévéstúdió számára a TVÁLLANDÓ2025 pályázati eljárás harmadik fordulójában. Emellett a testület két eljárásában is megállapította a...
Miközben az Európai Unió AI Act szabályozásának kulcsfontosságú rendelkezései már 2025 folyamán hatályba léptek, Magyarország Mesterséges Intelligencia Stratégiája pedig 2030-ra a régiós élmezőnybe pozicionálná a hazai gazdaságot, a magyar kis- és középvállalkozások több mint...
A 4iG Csoport távközlési portfólióját összefogó 4iG Távközlési Holding Zrt. 2025 nyarán írt alá adásvételi szerződést a dinamikusan növekvő országos virtuális mobilszolgáltató, a Netfone Telecom Távközlési és Szolgáltató Kft. 99 százalékának megvásárlásáról.A tranzakciót a...
Új korszak kezdődik az ingatlanszakmai digitalizációban és a Royal Institution of Chartered Surveyors (RICS) közzétette legújabb globális szabványát. Az előírás támogatja a mesterséges intelligencia (AI) lehetőségeinek kiaknázását, ugyanakkor az emberi szakértelmet és az átláthatóságot...
Képzeljük el, ahogy egy hosszú nap után hazaérünk, és mire lehuppanunk a kanapéra, a telefonunkról vagy hűtőnkről kedvenc műsorunkra kapcsoltuk a tévét, hogy azt – AI segítségével – moziba illő színbeállításokkal nézzük. Ez ma...
Összesen 220, digitális oktatásra optimalizált, felújított laptopot vehetett át 15 iskola a 4iG a Digitális Társadalomért Alapítványtól. A Digitális Esély Program pályázatának keretében országszerte olyan pedagógusok és diákok kaptak új eszközöket, akik már ma...