Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.
- Hirdetés -
Kategória: PR
- Hirdetés -
Ügynökséget választott a Tungsram
A Tungsram nemzetközi social media kommunikációjáért a Labowsky felel.
A tavaly meghirdetett, meghívásos tender kiválasztási folyamatának végén a Labowsky kreatív kommunikációs full-service ügynökség a nemzetközi...
Változások a Magyar PR Szövetségnél
A közel három évtizede működő Magyar PR Szövetség 2019 végén új elnököt és vezető tisztségviselőket választott. A szövetség számára a szervezeti megújulás stratégiai fontosságú,...
Ügynökséget választott a Marriott
Különleges évet zárt tavaly a Budapest Marriott Hotel: megújultak az ötcsillagos szálloda vendéglátóegységei, valamint a rendezvényközpontja is. Új dizájnt és koncepciót kapott a dunai...
Különleges sajtótájékoztatóra készül a Lexus
Jövő kedden tartják a 2020-as Genfi Autószalon első sajtónapját, amelyre a Lexus különleges, személyre szabott, digitális sajtótájékoztatóval készül.
A Lexus jövőképét bemutató Lexus LF-30...
A 7digits nyerte a Profession.hu B2B tenderét
Az együttműködés 2020-ra szól, és az állásportál online marketingtevékenységének több területére is kiterjed.
A tender fókusza Magyarország egyik népszerű toborzási szolgáltatója, a Profession.hu B2B marketing...
Forma 1-es világbajnokokkal kampányol a Heineken
Megérkezett a Heineken legújabb „Ha vezetsz, soha ne igyál!” felelős alkoholfogyasztást népszerűsítű kampánya, melynek főszereplői a híres, Forma 1 világbajnok apa-fiú páros, Keke és...
Kampányol a Decathlon
Március közepéig fut a Decathlon employer branding kampánya, amelyen a Café Communications-szel dolgoztak együtt.
A sportáruházlánc a Café Communications-t bízta meg a vállalat employer...
A DeepInsightot választotta a drivingcamp
Meghívásos tenderen választotta ki magyarországi integrált kommunikációs ügynökségét hazánk vezető vezetéstechnikai centruma, a drivingcamp.
Az integrált marketingfeladatok között a kampánystratégián túl az idei kampányok...
Ügynökséget választott a TUI Magyarország
Meghívásos tenderen a Solutions Communicationst választotta PR- és kommunikációs feladatainak ellátásra a TUI Magyarország.
A német utazásszervező cég hazai leányvállalata egyrészt a TUI kínálatának online...
Ügynökséget választott a Fütyülős
Két év után újra az Artvertising Group viszi a Fütyülős márkakommunikációs feladatait.
Az ügynökség a márka portfólió kommunikációját újítja meg 2020 során. A munka...
A Mindshare-rel erősít az Euronics
Az Euronics idén még nagyobb hangsúlyt fektet online marketing stratégiájának erősítésére. A meghirdetett digitális médiatenderét a Mindshare médiaügynökség nyerte el, akikkel februárral meg is...
Kampányol a Blikk
Márkakommunikációja felfrissítéséhez új partnert választott a Blikk. A napilap márkastratégiáját a GRUND kreatív ügynökség gondolja újra 2020-ban, az első közös akció pedig már el...
Ismét a FERLING-et választotta a Hauni Hungaria
Egy sikeres tender után egyéves kommunikációs keretszerződést kötött a FERLING PR-ügynökség és a Hauni Hungaria Gépgyártó Kft. Az egyedi gépgyártás területén a világ élvonalába...
Ügynökséget választott a Telenor
A Telenor Magyarország vállalati kommunikációs igazgatósága meghívásos tenderen, több fordulós kiválasztási folyamat végén döntött új public relations ügynökségi partneréről. A megfelelő szakmai rutin mellett...
MPRSZ: ezek a fő célok
A PR szakma elismertségének fejlesztése, a piaci igényeknek megfelelő szolgáltatások a tagoknak, valamint a szervezet megújítása – ezek a fő prioritások a következő évekre...
Jégkorisokkal erősít a Positive Adamsky
Feszített tempóban készült a Magyar Országos Korcsolyázó Szövetség a hétvégi Rövidpályás Gyorskorcsolya Eb-re: a rendezvény megszervezésére és kommunikációs előkészületeire is kevesebb mint egy év...
- Hirdetés -
Legolvasottabb
Texasból érkezik az új szépségmárka
63 évvel ezelőtt, Dallasból indult el hódító útjára a Mary Kay szépségápolási márka, amely már Magyarországon is elérhető. A vállalat a legújabb technológiai megoldásokra épít, saját kutatás-fejlesztési központjában folyamatos innovációkkal alkotja meg kiváló minőségű...
Új hotelmárka jön Magyarországra
Európa-szerte tovább bővül az egyedi szálláshelyeket kínáló hotelek válogatott gyűjteménye, a 2023-ban indult Handwritten Collection. Ennek keretében az elkövetkező hónapokban több mint tíz új szálloda nyílik meg a régióban, köztük ősszel a Hotel Lycium...
25 ezer eurós bírság a Való Világ miatt
A luxemburgi médiahatóság (ALIA) Igazgatótanácsa a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa jelzésére 25 000 eurós bírságot szabott ki az RTL+ lekérhető audiovizuális médiaszolgáltatás szolgáltatójára a Való Világ 12. évadjának 2024. július 18-án...
Mesterséges intelligenciával és korrekt árral jön a Honor új mobilja
Fedezd fel a mobilfotózás új dimenzióját! A HONOR 400 Lite okostelefon a mesterséges intelligencia segítségével lehetővé teszi, hogy középkategóriában profi minőségben könnyedén megvalósuljon a képalkotás – innovatív módon és megfizethető áron. A csúcstechnológia mostantól...
Funkcionális sörökkel erősít a Dreher
Speciális összetétellel rendelkező, szénhidrát-elektrolit oldatokkal készülő alkoholmentes sört vezet be a magyar piacra a Dreher Sörgyárak. A két ízben megjelenő Dreher 24 Hydrate összetétele segíti a víz felszívódását fizikai aktivitás során, ezzel célozva meg...
Digital Center
A gyerekek több mint felét éri inzultus online
A gyerekek több mint felét keresik fel idegenek online, és minden harmadik gyerek kapott már felszólítást arra, hogy beszélgetését privát üzenetküldő alkalmazásokba vigye át – derült ki a HMD és a Perspectus Global 25...
Az 5G lesz a domináns mobil szabvány 2026-tól
A globális telekommunikációs szektor bevétele 4,3%-kal nőtt 2023-ban, elérve az 1,1 billió USD-t, de továbbra sincs könnyű helyzetben annak ellenére, hogy az 5G-előfizetések várhatóan megnégyszereződnek 2028-ra – derül ki a PwC Global Telecom Outlook...
Videójátékos moziban a Samsung
A Samsung bejelentette partnerségét a Warner Bros. és a Legendary Picutres hamarosan érkező mozifilmjével, az „Egy Minecraft filmmel”, amely az első nagyvászonra készült, élőszereplős adaptációja minden idők egyik legsikeresebb videójátéknak. A nagy várakozással övezett...
Változás a DIGI-nél
A DIGI ügyfelei 2025. március 31-től D-Ügyfélkapu néven, megújult One-os arculattal érhetik el a korábbi DIGI Ügyfélkapu alkalmazást. Az alkalmazás funkciói és a felületen használt felhasználónevek és jelszavak változatlanok maradnak. 2025. január 1-jétől One...
Egyre okosabbak a hűtőszekrények
A Samsung bejelentette legújabb okoshűtőszekrény-kínálatának nemzetközi bevezetését, megerősítve ezzel a CES 2025 kiállításon bemutatott „Képernyők mindenhol” vízióját. Az új termékcsalád részeként a négyajtós hűtőszekrény 9 hüvelykes AI Home kijelzővel érkezik, míg a Side-by-Side modell...