Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.
- Hirdetés -
Kategória: PR
- Hirdetés -
Új ügyfél a HPS Communication-nél
Hazánk közkedvelt sajtmárkáinak gyártója, a Savencia Fromage & Dairy Hungary Zrt. két márkájára is szűkkörű tendert indított 2019 év végén. A Tihany Válogatás esetében...
Ügynökséget választott a Tungsram
A Tungsram nemzetközi social media kommunikációjáért a Labowsky felel.
A tavaly meghirdetett, meghívásos tender kiválasztási folyamatának végén a Labowsky kreatív kommunikációs full-service ügynökség a nemzetközi...
Változások a Magyar PR Szövetségnél
A közel három évtizede működő Magyar PR Szövetség 2019 végén új elnököt és vezető tisztségviselőket választott. A szövetség számára a szervezeti megújulás stratégiai fontosságú,...
Ügynökséget választott a Marriott
Különleges évet zárt tavaly a Budapest Marriott Hotel: megújultak az ötcsillagos szálloda vendéglátóegységei, valamint a rendezvényközpontja is. Új dizájnt és koncepciót kapott a dunai...
Különleges sajtótájékoztatóra készül a Lexus
Jövő kedden tartják a 2020-as Genfi Autószalon első sajtónapját, amelyre a Lexus különleges, személyre szabott, digitális sajtótájékoztatóval készül.
A Lexus jövőképét bemutató Lexus LF-30...
A 7digits nyerte a Profession.hu B2B tenderét
Az együttműködés 2020-ra szól, és az állásportál online marketingtevékenységének több területére is kiterjed.
A tender fókusza Magyarország egyik népszerű toborzási szolgáltatója, a Profession.hu B2B marketing...
Forma 1-es világbajnokokkal kampányol a Heineken
Megérkezett a Heineken legújabb „Ha vezetsz, soha ne igyál!” felelős alkoholfogyasztást népszerűsítű kampánya, melynek főszereplői a híres, Forma 1 világbajnok apa-fiú páros, Keke és...
Kampányol a Decathlon
Március közepéig fut a Decathlon employer branding kampánya, amelyen a Café Communications-szel dolgoztak együtt.
A sportáruházlánc a Café Communications-t bízta meg a vállalat employer...
A DeepInsightot választotta a drivingcamp
Meghívásos tenderen választotta ki magyarországi integrált kommunikációs ügynökségét hazánk vezető vezetéstechnikai centruma, a drivingcamp.
Az integrált marketingfeladatok között a kampánystratégián túl az idei kampányok...
Ügynökséget választott a TUI Magyarország
Meghívásos tenderen a Solutions Communicationst választotta PR- és kommunikációs feladatainak ellátásra a TUI Magyarország.
A német utazásszervező cég hazai leányvállalata egyrészt a TUI kínálatának online...
Ügynökséget választott a Fütyülős
Két év után újra az Artvertising Group viszi a Fütyülős márkakommunikációs feladatait.
Az ügynökség a márka portfólió kommunikációját újítja meg 2020 során. A munka...
A Mindshare-rel erősít az Euronics
Az Euronics idén még nagyobb hangsúlyt fektet online marketing stratégiájának erősítésére. A meghirdetett digitális médiatenderét a Mindshare médiaügynökség nyerte el, akikkel februárral meg is...
Kampányol a Blikk
Márkakommunikációja felfrissítéséhez új partnert választott a Blikk. A napilap márkastratégiáját a GRUND kreatív ügynökség gondolja újra 2020-ban, az első közös akció pedig már el...
Ismét a FERLING-et választotta a Hauni Hungaria
Egy sikeres tender után egyéves kommunikációs keretszerződést kötött a FERLING PR-ügynökség és a Hauni Hungaria Gépgyártó Kft. Az egyedi gépgyártás területén a világ élvonalába...
Ügynökséget választott a Telenor
A Telenor Magyarország vállalati kommunikációs igazgatósága meghívásos tenderen, több fordulós kiválasztási folyamat végén döntött új public relations ügynökségi partneréről. A megfelelő szakmai rutin mellett...
MPRSZ: ezek a fő célok
A PR szakma elismertségének fejlesztése, a piaci igényeknek megfelelő szolgáltatások a tagoknak, valamint a szervezet megújítása – ezek a fő prioritások a következő évekre...
- Hirdetés -
Legolvasottabb
Megvannak az idei ARC díjazottjai
Már látogatható az idei ARC kiállítás, a plakátokat október 12-ig lehet megtekinteni. A tárlatnak ismét az újbudai Bikás park ad otthont.
A 25. ARC kiállítás idén is egy bárki számára nyitott, jeligés pályázat eredménye....
Ezért éri meg önkéntes munkát vállalni
Már minden második K&H-s kolléga csatlakozott a Team Blue Challenge önkéntes programhoz – ez több mint 2000 munkatársat jelent, akik az elmúlt hónapokban saját idejükkel és energiájukkal támogattak másokat. A visszajelzések alapján a résztvevőket...
Különleges LEGO-s kampány kapott díjat
A Pappas Auto Magyarország Kft. és a LEGO Hungária Kft. 2024 decemberében, illetve 2025 januárjában látható közös téli installációja egyedi, a szezonhoz igazán illő látványosságot hozott a budapesti Fashion Street karácsonyi forgatagába. A Human...
Meglepő dolog derült ki az online vásárlásról
Az online vásárlás elsőre racionális döntésnek tűnik: a vevő összehasonlítja az árakat, mérlegeli a lehetőségeket, majd a legjobb ajánlatot választja. A valóság azonban más: a magyar vásárló döntéseit sokkal inkább a bizalom, kényelem és...
Jelentős változások a Simple-nél
Érdemes Simple Classic-ról a Simple appra váltani, hiszen a régebbi verziót még idén kivezeti az alkalmazást fejlesztő és üzemeltető SimplePay Zrt. A Simple applikációban ezzel párhuzamosan számos új fejlesztés várja a felhasználókat. Például már...
Digital Center
Javul a magyarok AI felkészültsége, hódít a ChatGPT
Az idei AI Summiton debütált a 2025-ös AI Readiness Index, amelyet a Publicis Groupe Hungary megbízásából a PwC Magyarország készített el. Az online vásárlókon mért kutatás eredményeit Greifenstein Jakab, a Publicis Groupe Hungary performance...
Ugrásszerű növekedés a hajlítható telefonok európai piacán
A hajlítható okostelefonok európai piaca látványos növekedési szakaszba lépett – derül ki a Counterpoint Research legfrissebb jelentéséből. A bővülést elsősorban a technológiai innovációk, a készülékek megnövelt tartóssága, valamint a különböző árkategóriákban egyre szélesebb körben...
Ezt tudják a legújabb Motorola mobilok
A Motorola bemutatta okostelefon-portfóliójának új tagjait, amelyek intelligens élményt, kifejező dizájnt és erőteljes teljesítményt kínálnak több árkategóriában.A sorozat élén a motorola edge 60 neo áll, egy kompakt, stílusos eszköz, amely a moto ai-t, a...
Rákapcsol a mesterséges intelligenciára a Lenovo
A Lenovo Innovation World 2025 rendezvényen a Lenovo bemutatta eddigi legújabb AI-alapú innovációinak portfólióját. A nagy teljesítményű PC-ktől az intelligens táblagépeken és a magával ragadó játékeszközökön át a Motorola okostelefonokig terjedő új termékcsalád tükrözi...
Indul az első hazai vállalati AI-verseny
Generatív AI-modell a megbeszélések összefoglalására, AI-alapú képfelismerés a radiológiai leletek kiértékelésére, valós idejű adatelemzés a prediktív karbantartás támogatására – csak néhány kiragadott példa a számtalan vállalati alkalmazási terület közül. A mesterséges intelligencia (MI) ma...