Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.
- Hirdetés -
Kategória: PR
- Hirdetés -
Kommunikációs trendek a járvány idején
Fokozott online jelenlét, segítő összefogások, nyitott, őszinte, empatikus kommunikáció – ezek most a legfontosabb trendek a márkáknál. Kihívást jelent a járvány okozta, rendkívüli helyzetben,...
A Republic Grouppal kampányol a B+N
Járvány idején felértékelődik a létesítmény üzemeltetés, egyebek mellett a takarítás, egészségügyi takarítás jelentősége – erre is reflektál a B+N Referencia Zrt. munkáltatói márka kampánya,...
A célegyének korában a PR az első és legfontosabb prioritás
Az igényalapú, személyre szabott médiaszolgáltatásoknak, a lineáris sugárzás koporsóját egyre mélyebbre és mélyebbre taszigáló okostévéknek, az internetes és rugalmas előfizetési csomagoknak, a velük kéz...
Koronavírus: óriásplakáton üzen a Raw Agency
Három szó, ami mindent elmond a jelenlegi helyzetről: FUCK U CORONAVIRUS! Ebben a nyers és pimasz stílusban fogalmazta meg véleményét a RAW Agency az...
Együttműködik a BMW és a CNN
Nehéz időkben az inspiráló hírességek még inkább összefogják a társadalom tagjait. A BMW Group és a CNN most tizenegy rövidfilmbe sűrítve, a „The Art...
Segítség a kríziskommunikációhoz
A mostani helyzet derült égből villámcsapásként ért rengeteg vezetőt és szervezetet. Pár nap alatt kifordult magából az eddig ismert világunk. A kezdeti sokkból talán...
A Republic Grouppal kampányol a Bors
Új, egyedi kampányt mutatott be Magyarország egyik legnagyobb bulvár napilapja, a Bors. Az Aranyeső című nóta koronázatlan királya, Bódi Guszti személyesen hozza el a...
Újabb plakátkampány a Coca-Cola-tól
A szabadságba, egyenlőségbe vetett hit, és az értékek mellett kiállás fontosságára hívják fel a figyelmet a Coca-Cola főváros-szerte elhelyezett plakátjai. 2020 elejétől egy éven...
Influenszerekkel erősít a WWF
A WWF Magyarország idén – a tavalyi koncepció folytatásaként – újra és újabb ismert emberek bevonásával kampányol a személyi jövedelemadó 1%-áért. Az „Együtt lehetséges!”...
A Béres az Artvertising Groupot választotta
Nagymúltú farmacéggel bővíti ügyfélkörét az Artvertising Group: a Béres Gyógyszergyárral már több fronton is elkezdődött a közös munka. 2020-ra a kampánymegbízáson túlmutatóan az ügynökség...
Közös projektben a Café PR és a STRATLOG
A Café PR és a STRATLOG dolgozik a Liszt Ferenc Kamarazenekarral üzleti és kommunikációs stratégiájuk újratervezésén és arculatuk megújításán. A két cég közösen nyerte...
Új ügyfél a HPS Communication-nél
Hazánk közkedvelt sajtmárkáinak gyártója, a Savencia Fromage & Dairy Hungary Zrt. két márkájára is szűkkörű tendert indított 2019 év végén. A Tihany Válogatás esetében...
Ügynökséget választott a Tungsram
A Tungsram nemzetközi social media kommunikációjáért a Labowsky felel.
A tavaly meghirdetett, meghívásos tender kiválasztási folyamatának végén a Labowsky kreatív kommunikációs full-service ügynökség a nemzetközi...
Változások a Magyar PR Szövetségnél
A közel három évtizede működő Magyar PR Szövetség 2019 végén új elnököt és vezető tisztségviselőket választott. A szövetség számára a szervezeti megújulás stratégiai fontosságú,...
Ügynökséget választott a Marriott
Különleges évet zárt tavaly a Budapest Marriott Hotel: megújultak az ötcsillagos szálloda vendéglátóegységei, valamint a rendezvényközpontja is. Új dizájnt és koncepciót kapott a dunai...
Különleges sajtótájékoztatóra készül a Lexus
Jövő kedden tartják a 2020-as Genfi Autószalon első sajtónapját, amelyre a Lexus különleges, személyre szabott, digitális sajtótájékoztatóval készül.
A Lexus jövőképét bemutató Lexus LF-30...
- Hirdetés -
Legolvasottabb
Sokba kerül a fluktuáció a magyar cégeknek, mégsem mérik hatékonyan
A munkaerőpiac dinamikája az elmúlt években jelentős átalakuláson ment keresztül, és a fluktuáció – azaz a munkavállalók elvándorlása – továbbra is az egyik legnagyobb kihívás a magyarországi vállalatok számára. A Jobtain HR Szolgáltató tapasztalatai...
Vissza az irodába vagy győzött a home office?
A közösségi élmény mellett a napi rutin könnyebb érvényesíthetőségét és a munka–magánélet egyensúlyának egyszerűbb fenntartását emelték ki az irodában végzett munka előnyeiként azok az irodai munkakörnyezetben foglalkoztatottak, akik az iO Partners irodahasználatra vonatkozó kutatásában...
Zöld IT: kevesebb energia, több innováció
A vállalatok világszerte keresik a választ arra, hogyan tehetik működésüket fenntarthatóbbá – az egyik legnagyobb lehetőség épp az informatikában rejlik. A „Zöld IT” megoldásokkal egyszerre csökkenthető a környezetterhelés és a működési költség. Ilyen például...
Rádiós és filmes szaktekintélyt is díjazott az NMHH elnöke
A média és a műsorszórás területén végzett kiemelkedő munkája elismeréseként Goldmark Péter Károly-díjat vehetett át Radetzky András, a Magyar Katolikus Rádió vezérigazgató-helyettese, valamint Kollarik Tamás producer, filmrendező, a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság elnöki...
Kétmilliárd fölött hoztak az NFI által támogatott filmek
A Nemzeti Filmintézet (NFI) által támogatott mozifilmek 2025 első háromnegyed évében valamivel több mint kétmilliárd forintnyi bevételt hoztak össze a mozikban. A Hogyan tudnék élni nélküled mozinézettsége már meghaladta az egymilliót.
Január elseje és...
Digital Center
Ilyen lesz a jövő háztartása
Képzeljük el, hogy a mosógépünk előre szól nekünk, amikor szüksége van egy kis törődésre, vagy a hűtőnk automatikusan spóroló üzemmódba áll, amikor nem vagyunk otthon. Az LG ThinQ mesterséges intelligenciájával ez nem csak filmben...
Együttműködik a 4iG Űr és Védelmi Zrt. és a Széchenyi István Egyetem
Stratégiai együttműködési megállapodást írt alá a 4iG Űr és Védelmi Zrt., valamint a győri Széchenyi István Egyetem Budapesten a napokban. A partnerség célja, hogy hosszú távon erősítse a magyar űripari és védelmi szektor szakember-utánpótlását,...
Új okosmobilt mutatott be a Huawei
A Huawei új fejezetet nyit Magyarországon: egyszerre mutatta be zászlóshajó termékeit, köztük a Pura 80 okostelefont, amely iparágvezető kameraképességeivel új mércét állít a mobilfotózásban. Az eseményen Fetter Erik, Esztergályos Patrik és Abosi Barna osztotta...
A cégek már használják az AI-t, de még van egy gyenge láncszem
A hazai IT-infrastruktúra még nincs felkészülve a küszöbön álló AI-robbanásra. A vállalatok egyre több adatot mozgatnak, elemeznek és integrálnak, ugyanakkor az alapok még nem elég erősek, beruházások nélkül a vállalatok hosszú távon nem tudják...
A K&H anyavállalatáé a legjobb mobilbankos app
A K&H anyavállalata, a belga KBC ismét elnyerte a „Legjobb mobilbanki alkalmazás” címet Belgiumban az Sia Partners független nemzetközi kutatócég értékelése alapján. A KBC Mobile nemcsak hazájában bizonyult piacvezetőnek, hanem globális szinten is a...