- Hirdetés -

Kategória: PR

- Hirdetés -

A Renault a Progressive-ot választotta

A Progressive Reklámügynökség felelt a Renault megjelenéséért a tavaszi Vivicittán, ahol a márka integrált jelenléttel képviselte a jövő városi mobilitási megoldásait. A Renault a Vivicittá...

Új ügyfél a Mediatornál

Az Oázis a Mediatort választotta partneréül első TV-s kampányához. Az Oázis Kertészetek Magyarország legnagyobb kertészeti áruházai, amelyek nem csak dísznövényeket kínálnak a látogatóknak: a széles...

Instán újított a Nestlé

Lakatos Levente, több bestseller népszerű szerzője egy egyedülálló projektet indított útjára. Új, hat részre osztott novelláját, heti rendszerességgel kizárólag az Instagram oldalán osztotta meg...

Fontos elismerést kapott a Lounge kampánya

Shortlistre jutott a Lounge csoport „Fedezd fel Magyarország rejtett kincseit” című kampánya a Sabre Awards idei kiírásán. A díj, melyre idén több mint 600...

Újra shortlisten a Rebublic Group

A Republic Group és a Katona József Színház közös projektjének folytatását 2018 legjobb nemzetközi PR-kampányai közt tartják számon. A Katona360 nemzetközi sikere után most...

Szavazásra buzdít a Libri

A Libri április és május között arra buzdítja az olvasóközönséget, hogy szavazzanak a kortárs magyar irodalomra. A 2016-ban alapított Libri irodalmi díjak kampánya a...

A Burger King a Vizeumot választotta

A tavaly év végi tenderen eldőlt: a Burger King 2019-től a Dentsu Aegis Network tagját, a Vizeumot bízza meg a médiaügynökségi feladatok ellátásával. Meghívásos...

Új ügyféllel erősít a Neo Interactive

A sport-táplálékkiegészítőket gyártó és forgalmazó Scitec Nutrition és a Neo Interactive digitális marketingügynökség hosszútávon köteleződött el egymás mellett. Multinacionális ügynökséghálózat helyett magyar partnert választott a...

Játékos akcióban a Telekom

A Bajnokok Ligájában is sikeresen szereplő veszprémi kézilabdások lövéseit védhetik ki a szurkolók abban a 3D-s VR-játékban, amelyet a Progressive Reklámügynökség készített a Telekom...

Együttműködik az Ynsight és a Silberstein and Partners

A két ügynökség mostantól közösen tervezi és valósítja meg a kampányait. A stratégiai együttműködés célja, hogy a Silberstein and Partners ügyfelei még pontosabb képet...

A Socially-t választotta a VinCE Budapest

Április végén ismét megrendezik Magyarország legismertebb és legszínvonalasabb beltéri boros rendezvényét, a VinCE Budapest Wine Show-t. A háromnapos eseménysorozat 10. évfordulóját ünnepli, amelyet idei...

A Sága a Be Socialt választotta

Közösségi média felületeinek menedzseléséhez keresett együttműködő partnert a Sága. A feladattal a Be Social közösségi médiaügynökséget bízta meg, meghívásos pályázat alapján meghozva döntését. A Facebook...

Kampányol a filmiskola

A budapesti Lumiere Filmiskola professzionális marketing-kommunikációs kampánnyal hívja fel a figyelmet képzéseire. Az alapítók a filmes szakmában hiánypótló oktatásra vállalkoztak az iskola indulásakor. Céljuk,...

Megjelent a legújabb Krízistérkép

A Liget Projekt, a Paksi Atomerőmű és a lakástakarékok megszüntetése is szerepel a kríziskommunikációt igénylő tavalyi válságokat bemutató Krízistérkép összeállításban. A legtöbb esetet tavaly...

Folytatja a közös munkát a Pilkington és a Republic Group

A többek között a Fordnak, a Volvo-nak és a Rolls-Royce-nak is szállító, autóüvegeket gyártó Pilkington és a Republic Group együttműködése idén folytatódik és új...

A merci a Republic Grouppal ünnepel

A több mint 100 főt foglalkoztató ügynökség FMCG ügyfélköre a Storck pralinémárkájával bővült, akiknek az ismertségépítés, salience növelés és az értékesítést célzó időszakos kampányát...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Fordulat a lakáspiacon: a vevőknek áll a zászló

Novemberben a lakáspiaci aktivitás az év végi lecsendülés jeleit mutatja, de a kereslet és a kínálat dinamikája teljesen eltérő dinamikát tükröz, ami a lakásvásárlók számára jelent előnyt. A kereslet csökkenése éves összevetésben annak is...

Újabb rekord a hitelpiacon

2025 novemberében országosan 9 503 lakóingatlan cserélt gazdát, a lakáscélú jelzáloghitelek szerződéses összege pedig elérte a 300 milliárd forintot – derül ki a Duna House adataiból.Az előző hónapokhoz képest októberben jelentősen csökkent az ingatlanpiaci...

Eldőlt, a Netflix veszi meg a Warner Bros.-t

A Netflix hivatalosan is bejelentette, hogy végleges megállapodást kötött a Warner Bros. és annak film- és televízióstúdiói, valamint az HBO Max és az HBO megvásárlásáról. A kombinált, készpénzes és részvény tranzakció 27,75 dollárra értékeli...

Horror és romantika az HBO Maxon

Változatos kínálattal zárja az évet az HBO Max. Blockbuster filmek, horrorfilmek, karácsonyi és gyerekfilmek a decemberi kínálatban. Az izgalmas premierek között szerepel az Until Dawn (premier: 12.05), a népszerű horror játékon alapuló film, amelyben...

Így viszonyulnak barátaikhoz a Z-generációs fiatalok

Az emberek közel harmada ritkán beszél személyesen a barátaival, a Z-generációs fiatalok 82 százaléka pedig inkább az üzenetküldést és a chatelést részesíti előnyben a telefonhívásokkal szemben. Ennek a korosztálynak a 44%-a havonta már csak...

Digital Center

Tévhitek tartják vissza a vállalkozásokat a rendszerszintű AI-alkalmazástól

Miközben az Európai Unió AI Act szabályozásának kulcsfontosságú rendelkezései már 2025 folyamán hatályba léptek, Magyarország Mesterséges Intelligencia Stratégiája pedig 2030-ra a régiós élmezőnybe pozicionálná a hazai gazdaságot, a magyar kis- és középvállalkozások több mint...

A 4iG Csoport megvásárolta a Netfone Telecomot

A 4iG Csoport távközlési portfólióját összefogó 4iG Távközlési Holding Zrt. 2025 nyarán írt alá adásvételi szerződést a dinamikusan növekvő országos virtuális mobilszolgáltató, a Netfone Telecom Távközlési és Szolgáltató Kft. 99 százalékának megvásárlásáról.A tranzakciót a...

Felelős AI-használat az ingatlanpiacon

Új korszak kezdődik az ingatlanszakmai digitalizációban és a Royal Institution of Chartered Surveyors (RICS) közzétette legújabb globális szabványát. Az előírás támogatja a mesterséges intelligencia (AI) lehetőségeinek kiaknázását, ugyanakkor az emberi szakértelmet és az átláthatóságot...

Így formálja az AI a tévéipart

Képzeljük el, ahogy egy hosszú nap után hazaérünk, és mire lehuppanunk a kanapéra, a telefonunkról vagy hűtőnkről kedvenc műsorunkra kapcsoltuk a tévét, hogy azt – AI segítségével – moziba illő színbeállításokkal nézzük. Ez ma...

Iskolának adományozott laptopokat a 4iG Alapítvány

Összesen 220, digitális oktatásra optimalizált, felújított laptopot vehetett át 15 iskola a 4iG a Digitális Társadalomért Alapítványtól. A Digitális Esély Program pályázatának keretében országszerte olyan pedagógusok és diákok kaptak új eszközöket, akik már ma...