A Progressive Reklámügynökség felelt a Renault megjelenéséért a tavaszi Vivicittán, ahol a márka integrált jelenléttel képviselte a jövő városi mobilitási megoldásait.
A Renault a Vivicittá...
Az Oázis a Mediatort választotta partneréül első TV-s kampányához.
Az Oázis Kertészetek Magyarország legnagyobb kertészeti áruházai, amelyek nem csak dísznövényeket kínálnak a látogatóknak: a széles...
Lakatos Levente, több bestseller népszerű szerzője egy egyedülálló projektet indított útjára. Új, hat részre osztott novelláját, heti rendszerességgel kizárólag az Instagram oldalán osztotta meg...
Shortlistre jutott a Lounge csoport „Fedezd fel Magyarország rejtett kincseit” című kampánya a Sabre Awards idei kiírásán. A díj, melyre idén több mint 600...
A Republic Group és a Katona József Színház közös projektjének folytatását 2018 legjobb nemzetközi PR-kampányai közt tartják számon. A Katona360 nemzetközi sikere után most...
A Libri április és május között arra buzdítja az olvasóközönséget, hogy szavazzanak a kortárs magyar irodalomra. A 2016-ban alapított Libri irodalmi díjak kampánya a...
A tavaly év végi tenderen eldőlt: a Burger King 2019-től a Dentsu Aegis Network tagját, a Vizeumot bízza meg a médiaügynökségi feladatok ellátásával.
Meghívásos...
A sport-táplálékkiegészítőket gyártó és forgalmazó Scitec Nutrition és a Neo Interactive digitális marketingügynökség hosszútávon köteleződött el egymás mellett.
Multinacionális ügynökséghálózat helyett magyar partnert választott a...
A Bajnokok Ligájában is sikeresen szereplő veszprémi kézilabdások lövéseit védhetik ki a szurkolók abban a 3D-s VR-játékban, amelyet a Progressive Reklámügynökség készített a Telekom...
A két ügynökség mostantól közösen tervezi és valósítja meg a kampányait. A stratégiai együttműködés célja, hogy a Silberstein and Partners ügyfelei még pontosabb képet...
Április végén ismét megrendezik Magyarország legismertebb és legszínvonalasabb beltéri boros rendezvényét, a VinCE Budapest Wine Show-t. A háromnapos eseménysorozat 10. évfordulóját ünnepli, amelyet idei...
Közösségi média felületeinek menedzseléséhez keresett együttműködő partnert a Sága. A feladattal a Be Social közösségi médiaügynökséget bízta meg, meghívásos pályázat alapján meghozva döntését.
A Facebook...
A budapesti Lumiere Filmiskola professzionális marketing-kommunikációs kampánnyal hívja fel a figyelmet képzéseire. Az alapítók a filmes szakmában hiánypótló oktatásra vállalkoztak az iskola indulásakor. Céljuk,...
A Liget Projekt, a Paksi Atomerőmű és a lakástakarékok megszüntetése is szerepel a kríziskommunikációt igénylő tavalyi válságokat bemutató Krízistérkép összeállításban. A legtöbb esetet tavaly...
A többek között a Fordnak, a Volvo-nak és a Rolls-Royce-nak is szállító, autóüvegeket gyártó Pilkington és a Republic Group együttműködése idén folytatódik és új...
A több mint 100 főt foglalkoztató ügynökség FMCG ügyfélköre a Storck pralinémárkájával bővült, akiknek az ismertségépítés, salience növelés és az értékesítést célzó időszakos kampányát...
A Z generáció egyértelmű elvárásokkal lép a munkaerőpiacra, amelyek túlmutatnak a fizetésen. Első helyen szerepel a jóllét és a mentális egészség, a rugalmas munkaidő, valamint az értelmes munka, amely összhangban áll saját értékeikkel.A globális...
A hazai nagyvállalatok többsége továbbra is fontosnak tartja munkavállalóik fejlesztését és motiválását, ugyanakkor érzékelhető trendváltozás mutatkozik a képzések, valamint a béren felüli juttatások, élmények biztosításában az utóbbiak javára. A K&H nagyvállalati növekedési index legfrissebb,...
Tovább erősíti németországi jelenlétét az Umbrella, a mesterséges intelligencia (MI) és hibrid technológiákra épülő film-, utómunka- és animációs vállalat Melanie Scharlau-t bízta meg a németországi piac stratégiai és operatív vezetésével. Scharlau 2025. december 1-től...
A lakosság többsége fontosnak tartja, hogy előre felkészüljön a karácsonyi kiadásokra – derül ki a Provident Pénzügyi Zrt. friss felméréséből. A kutatás ugyanakkor arra is rámutat, hogy sokan csak eseti jelleggel tudják elkülöníteni az...
A mai rohanó életben egyre nagyobb igényünk van olyan megoldásokra, amelyek időt spórolnak, kímélik a ruháinkat és közben a környezetet is. A modern mosási-szárítási technológiák fejlődése ma már lehetővé teszi, hogy kevesebb energiával, kevesebb...
A mai rohanó életben egyre nagyobb igényünk van olyan megoldásokra, amelyek időt spórolnak, kímélik a ruháinkat és közben a környezetet is. A modern mosási-szárítási technológiák fejlődése ma már lehetővé teszi, hogy kevesebb energiával, kevesebb...
A napi szinten generatív mesterséges intelligenciát használó munkavállalók magasabb fizetést, nagyobb munkahelyi biztonságot és termelékenységet tapasztalnak – miközben a globális munkaerő egyharmada rendszeresen túlterheltnek érzi magát. A PwC idei Global Workforce Hopes and Fears...
Miközben az Európai Unió AI Act szabályozásának kulcsfontosságú rendelkezései már 2025 folyamán hatályba léptek, Magyarország Mesterséges Intelligencia Stratégiája pedig 2030-ra a régiós élmezőnybe pozicionálná a hazai gazdaságot, a magyar kis- és középvállalkozások több mint...
A 4iG Csoport távközlési portfólióját összefogó 4iG Távközlési Holding Zrt. 2025 nyarán írt alá adásvételi szerződést a dinamikusan növekvő országos virtuális mobilszolgáltató, a Netfone Telecom Távközlési és Szolgáltató Kft. 99 százalékának megvásárlásáról.A tranzakciót a...
Új korszak kezdődik az ingatlanszakmai digitalizációban és a Royal Institution of Chartered Surveyors (RICS) közzétette legújabb globális szabványát. Az előírás támogatja a mesterséges intelligencia (AI) lehetőségeinek kiaknázását, ugyanakkor az emberi szakértelmet és az átláthatóságot...