- Hirdetés -

Kategória: PR

- Hirdetés -

A Renault a Progressive-ot választotta

A Progressive Reklámügynökség felelt a Renault megjelenéséért a tavaszi Vivicittán, ahol a márka integrált jelenléttel képviselte a jövő városi mobilitási megoldásait. A Renault a Vivicittá...

Új ügyfél a Mediatornál

Az Oázis a Mediatort választotta partneréül első TV-s kampányához. Az Oázis Kertészetek Magyarország legnagyobb kertészeti áruházai, amelyek nem csak dísznövényeket kínálnak a látogatóknak: a széles...

Instán újított a Nestlé

Lakatos Levente, több bestseller népszerű szerzője egy egyedülálló projektet indított útjára. Új, hat részre osztott novelláját, heti rendszerességgel kizárólag az Instagram oldalán osztotta meg...

Fontos elismerést kapott a Lounge kampánya

Shortlistre jutott a Lounge csoport „Fedezd fel Magyarország rejtett kincseit” című kampánya a Sabre Awards idei kiírásán. A díj, melyre idén több mint 600...

Újra shortlisten a Rebublic Group

A Republic Group és a Katona József Színház közös projektjének folytatását 2018 legjobb nemzetközi PR-kampányai közt tartják számon. A Katona360 nemzetközi sikere után most...

Szavazásra buzdít a Libri

A Libri április és május között arra buzdítja az olvasóközönséget, hogy szavazzanak a kortárs magyar irodalomra. A 2016-ban alapított Libri irodalmi díjak kampánya a...

A Burger King a Vizeumot választotta

A tavaly év végi tenderen eldőlt: a Burger King 2019-től a Dentsu Aegis Network tagját, a Vizeumot bízza meg a médiaügynökségi feladatok ellátásával. Meghívásos...

Új ügyféllel erősít a Neo Interactive

A sport-táplálékkiegészítőket gyártó és forgalmazó Scitec Nutrition és a Neo Interactive digitális marketingügynökség hosszútávon köteleződött el egymás mellett. Multinacionális ügynökséghálózat helyett magyar partnert választott a...

Játékos akcióban a Telekom

A Bajnokok Ligájában is sikeresen szereplő veszprémi kézilabdások lövéseit védhetik ki a szurkolók abban a 3D-s VR-játékban, amelyet a Progressive Reklámügynökség készített a Telekom...

Együttműködik az Ynsight és a Silberstein and Partners

A két ügynökség mostantól közösen tervezi és valósítja meg a kampányait. A stratégiai együttműködés célja, hogy a Silberstein and Partners ügyfelei még pontosabb képet...

A Socially-t választotta a VinCE Budapest

Április végén ismét megrendezik Magyarország legismertebb és legszínvonalasabb beltéri boros rendezvényét, a VinCE Budapest Wine Show-t. A háromnapos eseménysorozat 10. évfordulóját ünnepli, amelyet idei...

A Sága a Be Socialt választotta

Közösségi média felületeinek menedzseléséhez keresett együttműködő partnert a Sága. A feladattal a Be Social közösségi médiaügynökséget bízta meg, meghívásos pályázat alapján meghozva döntését. A Facebook...

Kampányol a filmiskola

A budapesti Lumiere Filmiskola professzionális marketing-kommunikációs kampánnyal hívja fel a figyelmet képzéseire. Az alapítók a filmes szakmában hiánypótló oktatásra vállalkoztak az iskola indulásakor. Céljuk,...

Megjelent a legújabb Krízistérkép

A Liget Projekt, a Paksi Atomerőmű és a lakástakarékok megszüntetése is szerepel a kríziskommunikációt igénylő tavalyi válságokat bemutató Krízistérkép összeállításban. A legtöbb esetet tavaly...

Folytatja a közös munkát a Pilkington és a Republic Group

A többek között a Fordnak, a Volvo-nak és a Rolls-Royce-nak is szállító, autóüvegeket gyártó Pilkington és a Republic Group együttműködése idén folytatódik és új...

A merci a Republic Grouppal ünnepel

A több mint 100 főt foglalkoztató ügynökség FMCG ügyfélköre a Storck pralinémárkájával bővült, akiknek az ismertségépítés, salience növelés és az értékesítést célzó időszakos kampányát...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Nő a magyar digitális piac súlya

A magyar e-kereskedelem története során először érkezett vezető e-kereskedelmi platform szolgáltató kiemelt partnercsapatával Magyarországra. A Shopify budapesti látogatása egyértelmű jelzés: Magyarország stratégiai fókuszba került. A BuiltWith adatai szerint már több mint 5600 hazai webáruház...

Így állnak a következő évhez a magyar nagyvállalatok

A magyar nagyvállalatok fele továbbra is stabil fejlesztési kedvvel vág neki a következő évnek: a cégek 52 százaléka tervez a következő tizenkét hónap során valamilyen beruházást vagy fejlesztést – derül ki a K&H nagyvállalati...

Csendes felmondásban a dolgozók háromnegyede

A csendes kilépés, illetve a munkavállalói lojalitás drasztikus romlása az utóbbi években került a kutatások középpontjába, és minden felmérés szerint hatalmas mértékű, ami jelentősen rontja az egyes cégek, összességében teljes ágazatok, nemzetgazdaságok teljesítményét. A...

Ezek lesznek idén a legtrendibb karácsonyi dekorációk

A karácsony klasszikus színe, a zöld 2025-ben újra reflektorfénybe kerül: díszekben, terítékben és enteriőrökben is ez dominál. Divatos marad emellett a csillogó elegancia a fehér, ezüst és arany színekkel, valamint a bohókás stílus is....

Ismét jön Az 1% Klub Kasza Tibivel

December 14-től vasárnap esténként ismét teszteli az országot a TV2. Sztárvendégekkel folytatódik a díjnyertes nemzetközi formátum, Az 1 % Klub – Mennyire okos Magyarország?, ahol a győztes játékos 20 millió forintot nyerhet. A házigazda...

Digital Center

Új fejezet a magyar AI filmkészítésben

Az Umbrella AI laborja, a CODEPUNK sikeresen lezárta a Generation AI VOL2 filmalkotó pályázatát, amelynek fő célja, hogy felfedezze és támogassa az AI által inspirált kreatív filmes tehetségeket, támogassa a mesterséges intelligencia által inspirált...

Díjazták a Samsung készülékeit

A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait több kategóriában is elismerték a Consumer Technology Association (CTA) szervezet által odaítélt CES 2026 Innovációs Díjakkal. Idén a vállalat mobilkommunikációs, szórakoztatóelektronikai, háztartási és félvezető fejlesztései is a legjobbak...

Az MI-ügynök egyszerre eszköz és kolléga

Az önálló tervezésre, cselekvésre és tanulásra képes AI-agentek, avagy MI-ügynökök alkalmazása gyorsabban terjed a vállalatoknál, mint a mesterséges intelligencia bevezetése. A vállalatok 35 százaléka már kísérletezik MI-ügynökökkel, további 44% pedig a közeljövőben tervezi a...

Már az állásinterjúnál is támadhatnak a kiberbűnözők

Az utóbbi hónapokban újra megjelentek azok az észak-koreai hackercsoportok, amelyek hamis személyazonossággal, távmunkásként próbálnak bejutni nyugati és európai vállalatokhoz – köztük IT- és technológiai cégekhez is. A Google Threat Analysis Group szerint ezek az...

Magyar fotóst is díjaztak a Huawei versenyén

A technológiai vállalat bejelentette a 2025-ös HUAWEI XMAGE fotóverseny nyerteseit, és megnyílt a „A világ, te és én” című éves kiállítás a párizsi Grand Palais-ban, a világ egyik legjelentősebb fotóművészeti eseményével, a Paris Photo-val...