- Hirdetés -

Kategória: PR

- Hirdetés -

A Morpho lett a befutó a Hankook tenderén

Többfordulós, meghívásos tenderen a Morpho nyerte el a Hankook Tire Magyarország Kft. teljeskörű PR kommunikációs feladatait. A stratégiai tervezés és tanácsadás, valamint a márka...

Új ügyféllel erősít a Hive Creative

A PR és munkáltatói márka építésére szakosodott Hive Creative nyerte a Staffino kommunikációs tenderét. Az ügynökség decembertől látja el a megbízást, stratégiai tervezés és...

Újított a Human Telex

A 28 éves, magyar tulajdonú Human Telex Advertising & Event az arculatváltás mellett, a megújulási folyamat részeként nyáron új irodába is költözött, valamint új,...

Ügynökséget választott a Coca-Cola Magyarország

Tizennégy év után, tenderen választott új helyi médiaügynökséget a Coca-Cola Magyarország Szolgáltató Kft. A közel három hónapos tendert a MediaCom nyerte, így 2018 januárjától...

Díjazták a Telekom kampányát

European Excellence Awardot nyert a Magyar Telekom „Legyél te is Informatikus! - A kihívás” kampánya. A legrangosabb nemzetközi PR versenyen Európa legsikeresebb projektjeit és ügynökségeit...

Döntött a LEGO

Az Initiative, az IPG Mediabrands kultúra-vezérelt médiaügynöksége nyerte a LEGO® Group globális médiaügynökségi megbízását egy szoros megmérettetés után. Az év elején az Initiative új alapokra...

Ügynökséget választott az Intrum Justitia

A Vermis lesz az Intrum Justitia insight fejlesztéssel foglalkozó tanácsadója Magyarországon. A világ legnagyobb követeléskezelő cégének tenderén szektorra és ügyfélre szabott koncepcióval nyert a...

Új ügyfelek a Noguchinál

Az e-kereskedelmi szektorból szerzett új ügyfeleket a Noguchi Porter Novelli, a Mall.hu és a Foxpost is az ügynökséget bízta meg a kommunikációs feladatokkal. A...

Különleges dizájnnal jön a jövő Mercedese

A Mercedes-Benz Design Nap fénypontjaként Gorden Wagener, a Daimler AG vezető formatervezője mutatta be Magyarországon először a lenyűgöző koncepcióautót, a Vision Mercedes-Maybach 6 Cabrioletet....

Új tagokat keres a legfiatalabb ügynökség

Give the beat! Ezzel a jelszóval indult útjára 2016-ban a squ.Ad Magyarország legfiatalabb kreatív ügynöksége. A 16-22 éves fiatalokból álló csapat célja, hogy a...

Újabb díjat nyert a Toyota

A Toyota újabb elismerést kapott a jövőbemutató vezetéstámogató rendszereket és aktív biztonsági rendszereket csokorba foglaló Toyota Safety Sense rendszer széles körű bevezetéséért: ezúttal az...

A Deloitte a DeepInsightot választotta

Meghívásos pályázat eredményeként választotta a DeepInsightot kommunikációs partneréül a világ vezető tanácsadó cége, a Deloitte magyarországi irodája.  Az ügynökség feladata, hogy a Deloitte szerteágazó tanácsadói...

Még nevezhetnek a PR-esek

A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSz) egy héttel meghosszabbítja a szeptember elsejével kiírt Sándor Imre pályázatának nevezési időszakát, így szeptember 22-én éjfélig fogadja a...

Így ünnepel a K&H

Augmented reality-vel (AR) lepi meg ügyfeleit 30 éves születésnapi kampányában a K&H. Az augusztus vége óta zajló folyószámla aktivitás részeként szórólapokon, city light felületeken,...

Lehet nevezni a PR-Díjra

Mától indul a nevezés az idei Sándor Imre PR-Díj pályázatra. A Magyar Public Relations Szövetség 2012 óta évente kiírt PR-Díját hagyományosan hírnévmenedzsment és kommunikációs...

Új ügyfél a JT Press-nél

A cég nyerte el az osztrák e.com startup vállalkozás pályázatát, melynek értelmében az e.com connect nevű virtuális közösségi irodájának magyarországi PR-feladatait látja el még...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Óriási lehetőség streetwear-úttörőknek

A sneaker ma már nem csupán cipő, hanem kultúra. Egy jelenség, ami egyszerre szól önkifejezésről, közösségről és üzletről. Most a hazai fiatal alkotók, tervezők és vállalkozók is megmutathatják, mire képesek: elindult a Size-Up powered...

Palackvisszaváltás – futár is jöhet érte

A Kifli.hu vásárlói összesen több, mint 5,5 millió üveg-, palackot és dobozt váltottak vissza házhoz menő visszaváltással a szolgáltatás indulása óta. Ez a mennyiség mintegy 277 millió forint visszaváltási díjnak felel meg, amit levásárolható...

Filmes legendák a Reklamátorban

A Reklamátor podcastsorozat “Reklámfilmezés: út az aranykorból az AI világába” című 7. epizódjában két Balázs Béla-díjas filmes szakemberrel a reklámfilmgyártás múltjáról, jelenéről és jövőjéről beszélgettünk. A Magyar Reklámszövetség YouTube, Atalon és Spotity csatornáin már...

Ide utaznak a hosszú hétvégén a magyarok

Az október 23-i négynapos hosszú hétvégén Eger, Budapest, Miskolc, Gyula és Hajdúszoboszló a legnépszerűbb úti cél a Szallas.hu foglalási adatai alapján. A vendégek zöme a hoteleket és az apartmanokat keresi, és 2-3 éjszakás pihenést...

Minden eddiginél több NBA-meccs lesz a Sport TV-n

Az NBA és az AMC Networks International - Central and Northern Europe (AMCNI-CNE) új, többéves megállapodást kötött az észak-amerikai profi kosárlabdaliga (NBA) közvetítéseivel kapcsolatban. Ennek értelmében minden eddiginél több meccset láthatnak majd a magyar...

Digital Center

Robottelefonnal rukkolt elő a Honor

A Honor a Magic8 széria termékbevezető pekingi rendezvényén hivatalosan bejelentette legújabb innovációját: egy izgalmas, új robottelefon-formátum érkezését. Ez a bejelentés fontos mérföldkövet jelent a vállalat év elején elindított HONOR ALPHA TERVÉBEN, amelynek célja, hogy...

Így alakítják át a mindennapjainkat az okosotthonok

Hogy hogyan alakíthatja át a mindennapokat az AI az otthonunkban? Például az összekapcsolt háztartási eszközökön keresztül. A SmartThings platform által vezérelt készülékek egy csendes forradalmat hozhatnak el az otthonokba, ahol a gépek proaktívan, a...

Ez kell a sikeres AI-projektekhez

Az EU AI Act előírásainak való megfelelés előkészítése szervezetenként eltérő ütemben halad, miközben a kötelezettségek teljesítésére vonatkozó határidők közelednek – derül ki a Deloitte legfrissebb Magyar AI Körképéből. Komoly probléma, hogy miközben a technológia...

A vállalatok 75 százaléka kudarcot vallhat AI-projektjeivel

A kezdeti AI-próbálkozások sok vállalatnál nem hozták meg a várt eredményeket. A Forrester szerint ezért most olyan stratégiákra van szükség, amelyek képesek hosszú távon is biztosítani a megtérülést. Ehhez az üzleti célokra épülő, átgondolt...

Ilyen lesz a jövő háztartása

Képzeljük el, hogy a mosógépünk előre szól nekünk, amikor szüksége van egy kis törődésre, vagy a hűtőnk automatikusan spóroló üzemmódba áll, amikor nem vagyunk otthon. Az LG ThinQ mesterséges intelligenciájával ez nem csak filmben...