Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.
- Hirdetés -
Kategória: Reklám
- Hirdetés -
Lakópark értékesítését támogatja a MITTE
Átfogó kommunikációs- és értékesítés támogató kampánnyal indította el első lakóingatlan-fejlesztését a DVM group Újbudán. A most épülő Andor Liget lakópark egyszerre nyújtja a természet...
Az ÖRT is reagált a Nissan-ügyre
Üdvözli az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT) a Nissan márka magyarországi forgalmazójának döntését, miszerint a társadalmi visszhangra reagálva gyorsan intézkedett a napokban megjelent Nissan modellek...
A pihentető alvásért kampányol az IKEA
Az IKEA minőségi alvásról szóló kampányának központi terméke ezúttal a DEKAD ébresztőóra, amely az alábbi fő üzenetet támogatja: „Az élet minden területe jobb, ha...
Lehet enélkül online marketinget csinálni, csak nem érdemes (x)
Az online marketing világában rengeteg eszköz áll rendelkezésünkre, de az alapok mindig meghatározóak. Az egyik legfontosabb pillér a keresőoptimalizálás (SEO). A SEO nem csupán...
Új kreatív ügynökséget választott a KOCH’S!
A Friendly-t bízta meg a termék portfóliójának piaci erősítését szolgáló kommunikációs megoldások létrehozásával a prémium szószokat és ételízesítőket gyártó vállalat. A KOCH'S három évre...
Díjazták a legjobb online videós hirdetéseket
Fanta, Philips és McDonald's reklámok bizonyultak a legjobbaknak a különböző kategóriákban az IAB Hungary Digitális videó Munkacsoportja által meghirdetett, online videós reklámokat díjazó versenyen....
Ismét rekordot dönt a Super Bowl
Harminc másodperces reklámhelyért 8 millió dollár – amerikai sajtóhírek szerint ennyibe is kerülhet egy hirdetés az idei Super Bowlon, ami újabb rekordot jelent. A...
Különleges megoldást vetett be a K&H
A K&H alkalmazta először hazánkban téli személyi kölcsön kampányához az Adaptive Media új, egyedülálló hirdetési megoldását. Az app-játékok részeként megjelenő in-game hirdetési megoldások a...
Hasznos segítség az IAB Hungary-től
A retail mediában rejlő lehetőségek kihasználásának támogatására az IAB Hungary Dokumentumtárában ingyenesen elérhetővé tette az Omnichannel Retail Media Kalauz kiadványt, amely az IAB Europe...
Új szerepben láthatjuk George Clooneyt
Eva Longoria, Camille Cottin és Kim Go Eun társaságában Clooney egy rejtélyes eset megoldásán dolgozik: a filmben kitartóan kutat a kincsként őrzött Nespresso kávék...
Életmódváltásra ösztönöz a BioTechUSA
Európa egyik legnagyobb étrendkiegészítő és speciális élelmiszer gyártó- és forgalmazójaként a BioTechUSA több évtizedes tapasztalatával konkrét javaslatokkal segít, hogy hogyan vágjunk bele az új...
Sportolókkal kampányol a Primark
Az „Unstoppable You” kampány olyan sportolókat és inspiráló személyiségeket mutat be, akik történeteikkel és példamutatásukkal teljesen új perspektívát mutatnak a sportról és a kitartás...
Kampányol a Revolut
A Revolut, a globális fintech vállalat és engedéllyel rendelkező európai bank, valamint az Anomaly kreatív ügynökség bejelentette a „Banking and Beyond” című új globális...
Bátrabbak a hirdetők – interjú Guttengéber Csabával
A két számjegyű növekedés 2024-ben is meglesz, ez kisebb-nagyobb kilengésekkel igaz a televízióra, a rádióra és a digitális területre is. Büszke vagyok az Atmedia...
Közel 10 százalékkal nőhet idén a reklámpiac
Idén várhatóan 9,5 százalékkal bővül a globális reklámpiac a GroupM médiaügynökségi csoport decemberi This Year Next Year kutatása szerint. Az elemzés alapján jövőre a...
A Universal McCann – SUPER11 duót választotta az AutoWallis
Az AutoWallis Csoport szeptember elején kiírt integrált kommunikációs ügynökségi tenderén a közösen induló Universal McCann és a SUPER11 kooperációban nyerte meg az autómárkák ügynökségi...
- Hirdetés -
Legolvasottabb
Tavaszi fotózási tippek a HONOR-tól
A tavasz érkezésével a természet is új életre kel: a fák rügyeznek, a virágok színbe borulnak, és a napfény is egyre melegebb színekbe öltözteti környezetünket. Az új évszak tökéletes lehetőséget kínál arra, hogy friss...
Online intézik pénzügyeiket a fiatalok
A fiatal felnőttek pénzügyi szolgáltatásokkal kapcsolatos elvárásai sok területen különböznek a közép- és idősebb korúakétól. A nap 24 órájában elérhető, bárhonnan igénybe vehető, mobil platformokat favorizálják a pénzügyeik terén és fontosabb döntéseiket a pénzügyekhez...
Egy évnyi ingyen mozizással csábít a Cinema City
Te miért szeretsz moziba járni és kit hívnál magaddal? – érdeklődik a Cinema City. A mozihálózat legújabb kampányfilmje bemutatja, hogy rendkívül színes és változatos nézőközönségében egy dolog biztosan közös: a mozizás szeretete. A Valentin-napon...
Visszatértek az érdeklődők a belvárosi ingatlanpiacra
Az ingatlanpiaci kereslet többéves csúcsot döntött idén januárban, a vevői és befektetői érdeklődésből pedig Budapest belvárosának is egyre több jut. A Duna House Barométer adatai szerint tavaly decemberben és idén januárban ismét 18% fölé...
Így látják a jövőt a vállalatvezetők
A globális gazdaság gyorsulását a magyarországi cégvezetők 70 százaléka várja, a hazai gazdasággal kapcsolatban 60% nyilatkozott optimistán, de a saját vállalata növekedésében csak 39% bízik. A 14. PwC Magyarországi Vezérigazgató Felmérésben megkérdezettek 1,8 százalékos...
Don't Miss
Autóipari konferenciával bővült az Indamedia rendezvény-portfóliója
Az Indamedia kiadócsoporthoz tartozó DisplayNOW Zrt. megvásárolta a Maxime&Partners Kft.-től az Automotive Summit rendezvények szervezéséhez kapcsolódó jogokat, így idén tavasszal már a nagy múltú médiavállalat bonyolítja le a nívós autóipari szakmai konferenciát.A DisplayNOW Zrt....
Pályázatot hirdettek a HUSAT missziós jelvényének megtervezésére
Pályázatot hirdet a 4iG Űr és Védelmi Zrt. a HUSAT Program egyedi missziós jelvényének megtervezésére. A „HUSAT” a legnagyobb magánkezdeményezésben és finanszírozásban megvalósuló műholdprogram Magyarországon és a kelet-közép-európai régióban.
A pályázaton 2 kategóriában a...
Bedőlnek az álhíreknek a fiatalok
A fiatalok több mint felére veszélyt jelentenek az álhírek – derül ki az első Nagy Diák TudatosNet Teszt válaszaiból. Az országos edukatív játékot másodjára is elindította a DUE Médiahálózat és a Yettel többek közt...
Új HR igazgató Magyarország legnagyobb flottakezelőjénél
Új HR vezetőt nevezett ki hazánk legnagyobb flottakezelője és mobilitási szolgáltatója, az Ayvens Magyarország. Az ALD Automotive és a LeasePlan egyesülésével immár mintegy 33 000 autóból álló flottát menedzselő vállalat HR igazgatója Somogyi Klára...
Megújul a Café Communications
Új korszakot nyit a Café Communications 2025-ben. Brave Beats Basic – ez friss hitvallásuk vezérfonala, amely a bátorságot és az innovációt helyezi középpontba. A megújult filozófiához új arculat és megerősödött csapat társul. A kreatív...