Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.
- Hirdetés -
Kategória: Reklám
- Hirdetés -
Tűpontos célzás a másodpercek töredéke alatt – Hogyan működik a Teads mesterséges intelligenciája? (x)
A digitális reklámpiac régóta egy nehéz választás előtt áll: minőség vagy széles elérés? Az elmúlt néhány évben, ahogy a vásárlás egyszerűbbé és gyorsabbá vált,...
Kerülje el a vadgázolást! – A Vionn okos vadriasztó egymillió forintig garanciát vállal (x)
Hazánkban a hivatalos statisztikáknál jóval több, évente akár 40 ezer vadgázolás történhet. Ezt a számot hivatott csökkenteni a VIONN GO, az első okos vadriasztó,...
Lokalizálni kreatívan is lehet
A Johnnie Walker ritkán fejleszt lokális kampányokat, általában a globális anyagokat használják egy az egyben itthon is. Nem csoda, hogy a hazai marketingcsapat és...
A korábban vártnál lassabban nőhet a reklámpiac
A globális reklámköltés 880,9 milliárd dollár lehet idén a WARC előrejelzése szerint, ez 8,3 százalékos bővülést jelentene 2021-hez képest, ami elmarad a korábbi várakozásoktól....
Az Atmedia értékesíti a MATCH4 reklámidejét
Magyarország legújabb sportcsatornája, a MATCH4 reklámértékesítését az Atmedia végzi 2022. október 1-jétől – jelentette be a Network4 csoport és az Atmedia. Az idén augusztusban...
Rengeteg influencerrel dolgozik együtt a BioTechUSA
A BioTechUSA-cégcsoport Európa egyik legnagyobb és legdinamikusabban növekvő étrend-kiegészítő és speciális élelmiszer gyártójaként és forgalmazójaként jelenleg több mint 100 országban, 24 webshoppal, 270 franchise...
Újabb reklámokban brillírozik Thuróczy Szabolcs
A dél-koreai SUV specialista autógyártó, a SsangYong ismét Thuróczy Szabolccsal fogott össze, hogy online videóikban ne csak mosolyt csaljanak az arcokra, de érzékletesen mutassák...
Az organikus találati lista élére kerülni nem elérhetetlen vágyálom (x)
A kereső algoritmusok működése ugyan időről időre változik, ahogy az interneten böngészők netezési szokásai is mind árnyaltabbá válnak, azért a keresési találatokban elért helyezés...
Egészségmarketinggel bővült a Positive Adamsky portfóliója
A dinamikusan változó egészségügyi piac új kihívásokat és lehetőségeket jelent a szolgáltatóknak és az azokat támogató ügynökségeknek is. A Positive Adamsky ezért döntött úgy,...
Nagyot ment az Artificial Group az Arany Pengén
Bejelentették az idei Arany Penge verseny nyerteseit, az Év ügynöksége az Artificial Group lett, a Grand Prix-t is az ő kampányuk kapta, amit az...
Szintet lépnek a digitális reklámújságok
Új szintre lépett Magyarországon a digitális reklámújság terjesztés: A Offerista Group a magyarországi tartalomszolgáltatók közül elsőként a Central Médiacsoporttal partnerségben, közösen kialakított digitális marketing...
Inspiráló alkotókkal kampányol a Coca-Cola
A Coca-Cola Zéró #ZéróSzöveg kampánya keretében inspiráló nonverbális alkotókat kért fel arra, fejezzék ki szavak nélkül, izgalmas videókban az üdítőital leírhatatlan ízét. A rövidfilmek...
Nagyot nőhet idén a globális reklámpiac
A globális reklámköltések összértéke idén várhatóan meghaladja a 738 milliárd dollárt, ami 8,7 százalékos növekedést jelent az előző évi 679 milliárd dollárral szemben –...
Visszatér az RTL Klub show-ja, már toborozzák a résztvevőket
Folytatódik a Cápák között című üzleti showműsor az RTL Klubon, már várják azon vállalkozások jelentkezését, melyek tulajdonosai befektetőket keresnek üzletük fellendítésére, megerősítésére vagy megmentésére.
A...
Dupláztak a vezető reklámügynökségek
A 25 legnagyobb full service és kreatívügynökség az elmúlt évben együtt 63,2 milliárd forint árbevételt ért el. Ez hatalmas, 55 százalékos növekedés a korábbi...
Neves divatfotóssal dolgozott a HONOR
A HONOR globális technológiai márka Nima Benatival, a tehetséges olasz, évek óta haute couture divatfotózással foglalkozó művésszel dolgozott együtt, hogy egy új oldaláról mutassák...
- Hirdetés -
Legolvasottabb
Ennyibe kerül idén nyáron az utasbiztosítás
Az Insura.hu utasbiztosítási statisztikái szerint a külföldi nyaralást tervezők idén a tavalyinál 5-6 százalékkal magasabb utasbiztosítási díjakkal számolhatnak: a 2025 első öt hónapjában online kötött utasbiztosítások átlagdíja napi 742 forint volt, szemben az előző...
Így áll a Mastercard tokenizációs átalakulása Európában
Egy évvel azt követően, hogy a Mastercard bejelentette célját: 2030-ra teljesen kiváltja a kézi kártyaadat-megadást az internetes vásárlásoknál, már az európai e-kereskedelmi tranzakciók csaknem fele tokenizáltan történik. A Mastercard partneri hálózata gyors ütemben terjeszti...
Márkastratégia Masterclass címmel indult szakmai podcastsorozat
„Az emberek nem arra emlékeznek, amit mondtunk, hanem arra, milyen hangulatot adtunk át” – mondja Sallai Gábor márkastratéga, aki több mint 15 év szakmai tapasztalattal a háta mögött indított hétrészes podcastsorozatot a brandépítés rejtelmeiről...
Ezt tudja a Honor legújabb tabletje
A HONOR, a globális technológiai márka bemutatja legújabb táblagépét, a HONOR Pad X9a-t. Az innovatív termékcsalád legújabb tagja lenyűgöző, 11,5 hüvelykes 2,5K felbontású HONOR FullView kijelzővel, 120 Hz-es képfrissítéssel és bőséges memóriakapacitással érkezik, mindezt...
Ingyenes programokkal várja a gyerekeket a Liget
Ingyenes KRESZ Suli, Gyermekszínház, Kajla kalandok, Zene Háza programok a többmilliós látogatottságú Városligetben.Ingyenes játékos KRESZ tanulás, Kajla kalandok, és színházi meseélmények, valamint izgalmas Zene Háza programok várják a családokat idén nyáron is a megújult...
Digital Center
Ezzel a mobillal egy kreatív stúdió kerül a zsebünkbe
A HONOR 400 széria nemcsak egy okostelefon, hanem egy teljes kreatív stúdió a kezedben. Az új modellek számos AI-alapú szerkesztési lehetőséget kínálnak, amelyekkel pár kattintással látványos, profi hatású tartalmak készíthetők – akár utómunka nélkül,...
Nemcsak a nyár, a One Magyarország is berobbant a Plázsra
Telt házas hétvégével startolt el a Plázs Siófok tizedik, jubileumi szezonja. Múlt hétvégén közel 20 ezer látogató fordult meg a Balaton legnépszerűbb szórakoztató központjában, a lendület pedig a következő napokban csak fokozódik: pénteken Ákos,...
Videóüzenet Kapu Tibornak és a HUNOR csapatának
Videóüzenet formájában üdvözölte a 4iG Űr és Védelmi Technológiák Zrt. a világűrbe induló Kapu Tibort és a HUNOR program teljes csapatát.
A vállalat LinkedIn posztja szerint az, hogy hamarosan ismét magyar ember indul az...
Együttműködik a Xiaomi és a Gran Turismo
A Xiaomi és a Polyphony Digital ma a Gran Turismo World Series 2025 első fordulóján bejelentette, hogy mérföldkőnek számító partnerséget kötött. Az együttműködés keretében a Xiaomi SU7 Ultra - a Xiaomi EV csúcskategóriás, nagyteljesítményű...
Elképesztő okosmonitorral rukkolt elő az LG
Az LG Electronics hivatalosan is bemutatta az LG Swing okosmonitort (32U889SA modell), amely a nyár második felében Magyarországra is megérkezik. Az új kijelző az innovatív okosmonitor-kínálat legújabb tagja, amely a CES 2025 innovációs díját...