Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.
- Hirdetés -
Kategória: Reklám
- Hirdetés -
Bízol annyira a márkádban, mint a Bookline? (x)
A Bookline márka olyan, mint egy őrülten izgalmas könyv. Olvasásnépszerűsítő programjaikban csináltak már RGB-díjas helyszínt a megunt könyveknek, járták booktruckkal az országot, indítottak könyves...
„Influenszer Ibolyával” ad tanácsokat a GVH
Megújította az influenszer marketingről szóló tájékoztatóját a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) annak érdekében, hogy naprakész gyakorlati tanácsokkal segítse a piaci szereplőket jogkövető magatartásuk kialakításában, egyben...
Megvannak a hazai Effie döntősei
A nemzetközi Effie standard szerinti kétfordulós zsűrizés eredményeként ebben az évben 46 sikeres pályamű került a magyarországi verseny döntőjébe és küzd meg 29 kategóriában...
Kiderült, miben javítottak a közösségi felületek
A nagy közösségi média platformok érték el a legnagyobb előrehaladást a felelősségvállalás terén, de a helyi sugárzású és kábel adók, a CTV/OTT platformok, az...
Különleges kampányt indított a STABILO
Speciális kampányt dolgozott ki a STABILO számára a Lounge Group, a jól körülhatárolt célcsoportra, középiskolásokra és főiskolásokra fókuszáló aktivitásba a VALMART duót is bevonták....
Németh Kristóffal kampányol az Aegon
Megkerülhetetlenné vált az online ügyintézés az Aegon kutatása szerint, ám a magyarok 27 százaléka még mindig nem mozog annyira otthonosan a digitális világban, hogy...
A tévére továbbra is jelentős szerep hárul
Az elképzeléseink szerint alakulnak a dolgok az idén, és jövőre is növekedésre számítunk – mondja Kosaras Klaudia. Az Atmedia kereskedelmi igazgatója szerint noha rengeteg...
4 konyhai kisgép, amellyel kényeztetni tudod ügyfeleid (x)
Az olyan vállalkozások esetében, ahol az ügyfél hosszabb időt tölt el a szolgáltatás helyszínén, gondoskodni kell a maximális kényelem megteremtéséről. Legyen az egy fotóstúdió...
Új néven folytatja az r-time
Október 3-án nevet váltott az r-time, a média-kereskedőház RTL Saleshouse név alatt folytatja tevékenységét. A kereskedőház megjelenése teljes egészében igazodik a médiavállalat arculatához, ugyanazt...
Tűpontos célzás a másodpercek töredéke alatt – Hogyan működik a Teads mesterséges intelligenciája? (x)
A digitális reklámpiac régóta egy nehéz választás előtt áll: minőség vagy széles elérés? Az elmúlt néhány évben, ahogy a vásárlás egyszerűbbé és gyorsabbá vált,...
Kerülje el a vadgázolást! – A Vionn okos vadriasztó egymillió forintig garanciát vállal (x)
Hazánkban a hivatalos statisztikáknál jóval több, évente akár 40 ezer vadgázolás történhet. Ezt a számot hivatott csökkenteni a VIONN GO, az első okos vadriasztó,...
Lokalizálni kreatívan is lehet
A Johnnie Walker ritkán fejleszt lokális kampányokat, általában a globális anyagokat használják egy az egyben itthon is. Nem csoda, hogy a hazai marketingcsapat és...
A korábban vártnál lassabban nőhet a reklámpiac
A globális reklámköltés 880,9 milliárd dollár lehet idén a WARC előrejelzése szerint, ez 8,3 százalékos bővülést jelentene 2021-hez képest, ami elmarad a korábbi várakozásoktól....
Az Atmedia értékesíti a MATCH4 reklámidejét
Magyarország legújabb sportcsatornája, a MATCH4 reklámértékesítését az Atmedia végzi 2022. október 1-jétől – jelentette be a Network4 csoport és az Atmedia. Az idén augusztusban...
Rengeteg influencerrel dolgozik együtt a BioTechUSA
A BioTechUSA-cégcsoport Európa egyik legnagyobb és legdinamikusabban növekvő étrend-kiegészítő és speciális élelmiszer gyártójaként és forgalmazójaként jelenleg több mint 100 országban, 24 webshoppal, 270 franchise...
Újabb reklámokban brillírozik Thuróczy Szabolcs
A dél-koreai SUV specialista autógyártó, a SsangYong ismét Thuróczy Szabolccsal fogott össze, hogy online videóikban ne csak mosolyt csaljanak az arcokra, de érzékletesen mutassák...
- Hirdetés -
Legolvasottabb
Mára vásárlóképes közönség is a TikTokon van
Míg néhány éve még a statikus képek uralták a közösségi médiát, mára egyértelműen a rövid, álló formátumú (short-form) videók vették át a vezető szerepet a digitális marketingben. Magyarország egyik vezető short-form specialista ügynökségének szakértői...
Élénkül a kereslet az építőiparban
A Mapei Kft. harmadik negyedéves adatai igazolták a nyári várakozásokat: a vállalat 14,4 százalékkal növelte belföldi forgalmát az előző évhez képest, így szeptember végére 29,0 milliárd forintos árbevételt ért el. A vállalat szerint a...
Autóvásárlás – akár 800 ezret is spórolhatunk
A 3-5 millió forintos ársávban továbbra is a Škoda Octavia, valamint a Volkswagen Golf és Passat uralják az érdeklődést a magyar használtautó-piacon - derül ki a Használtautó.hu legfrissebb, októberi toplistájából. A money.hu számításai szerint...
A Warner Bros. Discovery mutathatja be a paralimpia legemlékezetesebb pillanatait
A Warner Bros. Discovery (WBD) elnyerte a jogokat, hogy egész Európában bemutathassa a Milano-Cortina 2026 téli paralimpiai játékok napi összefoglalóit. Ezek 49 európai piacon lesznek elérhetők több millió néző számára, hazánkban késleltetett közvetítéssel az...
Eger, Miskolc, Nyíregyháza – ide utaznak a családok az őszi szünetben
Az október 23-ai hosszú hétvégével kezdődik az őszi szünet, amely sok család számára egyet jelent egy közös belföldi kikapcsolódással. A Szallas.hu foglalási adatai szerint a legnépszerűbb úti célok között Eger, Miskolc és Nyíregyháza vezeti...
Digital Center
Támogatják az AI-t a cégek, de nem képzik a dolgozóikat
Miközben a magyar cégek 70 százaléka támogatja a mesterséges intelligencia munkába integrálását, a dolgozók 66 százaléka semmilyen képzésben nem részesült – állapítja meg Török Balázs marketingtanácsadó 2025-ös felmérése. A kutatás szerint a technológiahasználat ösztönzése...
Így tarthatod biztonságban az online életedet
Az internethasználók biztonsága már hosszú évek óta kiemelt fontosságú téma. Napjainkban azonban az adatvédelem és a digitális technológiák biztonságos használata még nagyobb jelentőséget kapott. Mobilbanki és online szolgáltatások jelszavai, telefonszámok, közösségi média- és üzenetküldő...
AI-projektben a Kifli.hu
A Kifli.hu anyavállalata, a Rohlik-csoport informatikai cége, a Veloq bemutatta a világ legfejlettebb, mesterséges intelligencián alapuló, online élelmiszer-kiskereskedelmi központját Bécsben. A bejelentés egy globális együttműködés kezdetét is jelenti a német AutoStore-ral, az intelligens rendelés-feldolgozás...
Rekordokat döntő csúcsmobilt mutatott be a Honor
A Honor első önfejlesztő mesterséges intelligencia alapú okostelefon szériájában mutatkozik be a YOYO ügynök legújabb generációja – a valódi áttörést jelentő AI kameratechnológiával és iparág előtt járó teljesítménnyel. A termékcsalád élén a Honor Magic8...
Robottelefonnal rukkolt elő a Honor
A Honor a Magic8 széria termékbevezető pekingi rendezvényén hivatalosan bejelentette legújabb innovációját: egy izgalmas, új robottelefon-formátum érkezését. Ez a bejelentés fontos mérföldkövet jelent a vállalat év elején elindított HONOR ALPHA TERVÉBEN, amelynek célja, hogy...