Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.
- Hirdetés -
Kategória: Reklám
- Hirdetés -
Fővárosi rádiókkal erősít az Atmedia
Az elmúlt hetekben 3 új rádióadó indult el Budapesten, amelyek reklámértékesítését februártól az Atmedia végzi. Két új zenei és egy tematikus sportadó színesíti a...
Nagyot nőhet idén a reklámpiac
Idén 9,2 százalékkal bővülhet a világ reklámpiaca a dentsu globális médiaügynökségi hálózat előrejelzése szerint A reklámköltések összértéke 2022-ben várhatóan eléri a 745 milliárd dollárt...
A nőkre fókuszál az új marketingirányzat
A vásárlások 85 százalékában nők döntenek, így jó okkal várnánk, hogy a cégek figyelembe vegyék az igényeiket. Ezzel szemben a nők 91 százaléka csalódott.
Túlfilterezett,...
Nyilvános az M-lista: a Mito, a Wavemaker és a Telekom az élen
Bemutatták a hazai kreatívszakma rangsorát, az M-listát, az ügynökségek között a Mito végzett az élen, a médiaügynökségeknél a Wavemaker, míg az év hirdetője a...
A Republic Grouppal kampányol a Raiffeisen
Az új Lakossági Számla és Személyi Kölcsön kampányokban végre szélesre tárul az ikonikus sárga ajtó. A Republic Group által forgatott spotokban megismerhetjük, hol és...
Közel negyedével nőtt a marketingbüdzsé
A múlt évben ismét elkezdtek költeni a hirdetők, a COVID-sokkból történő kilábalás jegyében közel negyedével nőttek a marketing költségvetések a WARC éves, Global Marketing...
Új marketingkampányt indított a Duna House
Az ingatlan adásvételnél az idő és az ár a legfontosabb tényezők, akár eladói, akár vásárlói oldalról vizsgáljuk a dolgot. A Duna House így erre...
Megvan a lista, hol jelenhetnek meg politikai hirdetések
Ma reggel nyilvánosságra hozta az Állami Számvevőszék azon médiumok listáját, amelyek közzétehetnek majd politikai hirdetéseket az országgyűlési választási kampányban. A nyomtatott sajtóból többek között...
Új lehetőségek az online marketingben
A Bing kereső bővülő lehetőségeinek kihasználásával, a Google Performance Max kampány típusával és a YouTube videó kampányok változásával új dimenziók nyílhatnak meg a hirdetők...
A HírTV-vel erősít az Atmedia
2022. március elsejétől az Atmedia értékesíti a HírTV kereskedelmi reklámidejét. A húsz éve alapított tematikus hír- és hírháttér televízió országos lefedettsége 92%, az adó...
Online marketing: erre kell figyelni idén
Három meghatározó trend alakíthatja az idei évben az online marketinget: a videók előtérbe kerülése mellett az arc felvállalása és a 360 fokos marketingeszközök kerülhetnek...
Konferenciaszervezés: melyik részét érdemes profikra bízni? (x)
Egy konferencia sikerén számtalan dolog múlhat: erősítheti vagy akár gyengítheti is a cég hírnevét, bevételeit, megbízhatóságát. A siker azonban több lábon áll, melynek nagy...
Tovább nő a globális hirdetési piac
A tavalyi 15,6 százalékos bővülés után idén további 9,1 százalékos növekedés jöhet a globális hirdetési piacon a Publicis Groupe-hoz tartozó Zenith új, Advertising Expenditure...
Választás: jövő keddig kell beküldeni a hirdetési árjegyzéket
Az Állami Számvevőszék (ÁSZ) január 18-ig fogadja azon sajtótermékek hirdetési árjegyzékeit, amelyek politikai hirdetést kívánnak közzétenni az április 3-ára kitűzött országgyűlési választást, valamint a...
Új partnerrel erősít az Adaptive Media
Partneri szerződést kötött a Goodstuff.hu és az Adaptive Media, melynek értelmében 2022. januárjától a sales house végzi a prémium életmód magazin hirdetési megoldásainak értékesítését....
Hatékony marketing az SAP Emarsys-al (x)
Jelentős lépés volt 2020 novemberében az SAP életében, hogy felvásárolta az Emarsys marketingplatformot fejlesztő, osztrák központú céget, amelynek hozzá hasonlóan Magyarországon van fejlesztőközpontja. Az...
- Hirdetés -
Legolvasottabb
Az MI a marketing új motorja
Egyre több cégvezető teszi fel magának a kérdést, hogy miért nem hozzák már a várt eredményeket a korábban jól bevált marketingstratégiák. Azt tapasztalják, hogy kampányaik egyre kevésbé hatásosak, a vásárlók figyelme szétszórt, az üzeneteik...
Kihívást jelent a nyári szünidő
A gyerekek nyári szünideje amellett, hogy anyagilag is megterhelő a családok számára, a felügyelet megszervezésében is komoly kihívás elé állítja a szülőket. Sok családban ezért ebben az időszakban a nagyszülőkhöz fordulnak segítségért, de egyre...
További 4 évig Hinora Ferenc lesz az MMSZ elnöke
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május 14-én tartotta éves közgyűlését, amelyen a tagság egyhangúlag további négy évre Hinora Ferencet (Positive Adamsky) választotta meg elnöknek. Az MMSZ célja, hogy az információk...
Fontos változás az Allee-ban
Papírmentes parkolást vezettek be az Allee-ban, az új rendszer rendszám alapján automatikus be- és kihajtást biztosít. A fejlesztés célja a kényelmesebb és fenntarthatóbb parkolás, a várakozási idő csökkentése, a torlódások elkerülése.Az új, rendszámfelismerésen alapú...
Ők lettek a 2025-ös ELLE Awards nyertesei
Május 14-én kiderült, hogy kik lettek 2025-ben az ELLE Awards díjazottjai. A 8 kategóriában idén nemcsak női, hanem egy férfi nyertest is választhatott a közönség. Az ELLE szerkesztőségének különdíját, az ELLE díjat idén Rangos...
Digital Center
Három év alatt duplázott a mobilnet forgalom itthon
A Nemzeti Média-és Hírközlési Hatóság (NMHH) Mobilpiaci jelentése szerint bár a mobilhívások száma stagnál, a mobilinternet-forgalom pedig nő, még mindig elsősorban a hagyományos mobilhálózatot használjuk telefonálásra.
Az NMHH mobilpiaci felmérése szerint a tavalyi év végén...
Izgalmas videós funkcióval érkeznek az új mobilok
2025. május 22-én érkezik a HONOR 400 széria, amelyben bemutatkozik a mobilos tartalomgyártásban jelentős előrelépésnek számító, a Google Cloud technológia által kifejlesztett AI Kép videóvá alakítása funkció.
Az AI-alapú Kép videóvá alakítása funkció új lehetőségeket...
Robotkőművessel erősít a Wienerberger
Magyarországra is megérkezett a Wienerberger új falazórobotja, amely teljes kőművescsapatok munkáját láthatja el az építkezéseken. Az innovatív technológiai fejlesztés gyorsan, tökéletes pontossággal dolgozik, és megoldást kínál az építőipart sújtó jelentős munkaerőhiányra. Az építőanyaggyártó magyar...
Ilyen előnyökkel jár a virtualizáció
Akár 35 százalékkal alacsonyabb IT-költségek és 27 százalékkal kevesebb szerver – az IDC adatai alapján ekkora megtakarítást érhetnek el a vállalatok a virtualizáció modernizálásával. A SUSE szakértői szerint a cégeknek érdemes olyan megoldásokat választaniuk,...
Egyre több az online fenyegetés, léptek a bankok
Erősítenék ügyfeleik kiberbiztonságát a magyarországi pénzintézetek, az OTP és a K&H Bank is ezt célzó intézkedésekről számolt be.
Az OTP Bank 2025. május 5-től megszüntette az OTP InternetBankba történő belépést mobilkészülékről – írja az MTI...