- Hirdetés -

Kategória: Reklám

- Hirdetés -

Reklámpiac: szebb képet festenek az adatok

Az idei reklámköltési adatok sokkal szebb képet festenek, mint az egy évvel ezelőttiek. A 2020. tavaszi pánikot követően a hirdetők láthatóan megtanultak együtt élni...

Elstartolt a hazai fejlesztésű hirdetési webshop (x)

Kis- és közepes vállalkozások számára egyszerűsíti le radikálisan az online-média-hirdetések vásárlását és -kampányok indítását a most elindult DisplayNOW. A magyar tulajdonú adtech startup elérhető...

Kezd beindulni hirdetési szempontból is a podcast

Jelentős ugrást mért a MediaRadar az idei első öt hónapban a podcastokon belüli hirdetésekre költött összegben az Egyesült Államokban. A lehetőséggel az elemzés szerint...

Podcast hirdetésekről egyezett meg a Marquard a BeTone-al

Stratégiai megállapodást kötött a Marquard Média Magyarország és a BeTone Network a médiacég podcast produkcióinak sales tevékenységével kapcsolatban. Az együttműködés keretében a jövőben a...

Újabb rádiókkal bővül az Atmedia portfóliója

A Spirit FM és a Manna FM rádiók reklámértékesítését is az Atmedia végzi 2021. szeptember 1-től. Az új megállapodásokkal a fővárosi régióban erősíti portfólióját...

Elrajtolt a magyar fejlesztésű hirdetési webshop

Az éles üzemben most elindult DisplayNOW a kis- és közepes vállalkozások számára egyszerűsíti le radikálisan az online média-hirdetések vásárlását és kampányok indítását. A magyar...

V-Sport kampányban a Szerencsejáték Zrt.

Közel négyhetes kampánnyal támogatja a legújabb nemzetközi trendeknek megfelelő, izgalmas és innovatív játékának bevezetését az idén 30 éves Szerencsejáték Zrt. A V-sport fogadás termékkampányának...

A Httpool lett a Tripadvisor európai partnere

A Httpool csoport - az Aleph Holding leányvállalata - lett a Tripadvisor online hirdetési felületeinek az első és kizárólagos forgalmazója, többek között Európa néhány...

Új ügyféllel erősített a Human Telex

A HELL ENERGY sampling és promóciós, valamint rendezvényes munkáinak elvégzésére keresett partnert, a megbízást Human Telex Advertising & Eventet nyerte el. Az ügynökség a cégcsoporthoz...

Fontos útmutatót adott ki az IAB

Az IAB Europe a napokban jelentette meg a kontextuális hirdetésekről szóló friss útmutatóját. A téma a harmadik feles cookie-k kivezetése miatt vált különösen fontossá...

Mire figyelj online videóhirdetés esetén? Mutatjuk a receptet! (x)

Ha marketing – és főleg digitális – területen dolgozol, biztosan találkoztál már az Outstream videóhirdetés fogalmával, amelynek során a videóhirdetés nem egy másik videó...

Közel ötödével nőhet idén a brit hirdetési piac

Idén várhatóan 27,7 milliárd font lesz a reklámköltés az Egyesült Királyságban, ez 18,2 százalékos bővülést jelentene a tavalyi értékhez képest – derül ki az...

Már idén jöhet az újabb rekord a reklámköltésben

Idén akár 669 milliárd dolláros lehet a globális reklámköltés, ami 11,2 százalékos bővülést jelentene éves szinten és 40 milliárd dollárral múlná felül azt az...

Új lehetőség a hazai hirdetőknek – jöhetnek az automatizált reklámok a Spotify-on

Magyarországon is elérhetővé tette a Httpool az automatizált hirdetés értékesítést a Spotify platformján, ezzel új programmatik eszközöket kínálva a hazai márkáknak. A Spotify hirdetési...

Arany Pengét nyert a Mito

Az Artificial Group lett a második, a DDB Budapest a harmadik az Arany Pengén. A Magyar Telekom szerezte a legtöbb pontot és a Telenor...

Egyre több a reklám a tévében

A sugárzott reklámok száma az utóbbi években dinamikusan növekedett, és ez a trend az idei évben tovább folytatódott. Az idén április és július között naponta...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Sokat spóroltak az eMAG vásárlói

Az eMAG Genius hűségprogramja mára közel negyedmillió aktív taggal büszkélkedhet Magyarországon, akik az indulás óta összesen 667 millió forintot takarítottak meg. Az előfizetők pénzt takaríthatnak meg az ingyenes kiszállítás, az exkluzív ajánlatok és az...

Sosem látott felvételek Diddy bukásáról

Az Investigation Discovery, a világ vezető bűnügyi tévécsatornája bejelentette várva várt dokusorozata, a Diddy bukása premierjét. A négyrészes dokusorozatot az Emmy-jelölt Maxine Productions (Csend a forgatáson – A gyerektévé sötét oldala) gyártotta saját riportokkal,...

Szülinapos sorozatok a képernyőn

2025 izgalmas év lesz és nem csak az új sorozatok (csak egy párat említve: Vészhelyzet Pittsburghben, The Last of Us 2. évad, A Fehér Lótusz 3. évad, És egyszer csak… 3. évad, IT: Welcome...

Stratégiai megállapodást kötött az LG és a Microsoft

Az LG a 2025-ös CES-en mindenki számára kézzelfogható és átélhető módon mutatta be, hogy miként képzeli el a mesterséges intelligencia szolgáltatásaival átitatott hétköznapokat, illetve bejelentette, hogy stratégiai partnerségi megállapodást kötött a Microsofttal.William Cho, az...

Hamarosan kiderül, mennyit kerestek rajtunk a bankok

Január végéig minden pénzintézet forintra elszámol a tavaly az ügyfeleknek felszámolt költségekkel. Gergely Péter, a BiztosDöntés.hu pénzügyi szakértője szerint néhány lépéssel sokkal olcsóbbá tehetjük a bankolásunkat, a megfelelő konstrukció választásával pedig akár ingyenes is...

Don't Miss

A Network4 Media Grouphoz igazolt Lennert Márton

2025. január 1-jétől Lennert Márton tölti be a Network4 Media Group kereskedelmi igazgatói pozícióját. A vezető kiemelt feladatai közé tartozik a vállalat bevételeinek további növelése, a termékfejlesztési stratégia irányítása, valamint a nemzetközi piaci jelenlét...

Új régiós vezető a L’Oréalnál

A L’Oréal bejelentette Monika Masewicz kinevezését a Cseh Köztársaság, Magyarország és Szlovákia új ügyvezető igazgatójává, 2025. január 1-jei hatállyal. Kiterjedt vezetői tapasztalatával a nemzetközi piacokon és iparágakban, az új vezető dinamikus és friss szemléletet...

Az MI, akár az áram, a teljes életünket behálózza

A mesterséges intelligencia (MI) segítségével szinte korlátlanul növelhetjük a lehetőségeinket, de ehhez nem sci-fi történeteket, hanem a tudatos használatot és a vele járó kockázatokat, a szabályozási hátteret kell ismernünk – véli dr. Dietz Ferenc....

Bengyel Ádám: A víziónk, hogy mi legyünk a legnagyobbak

Meg kell találni azokat az üzleti partnereket, akikkel közösen tovább tudunk nőni – nyilatkozta a BrandMania Meet The Boss Podcastjének Bengyel Ádám. A Foxpost társalapító-vezérigazgatója a műsorban elmondta azt is, hogy az új befektetői...

Zöld kiadvány készült a MITTE közreműködésével

Az ipari termeléshez, hulladékkezeléshez köthető környezeti problémák bolygónk egyik legnagyobb kihívása: Európában évi 2,2 milliárd tonna hulladékot termelünk, a legfrissebb Circularity Gap Report szerint azonban a globális gazdaság csak 7,2 százalékban tekinthető körforgásosnak. A...