- Hirdetés -

Kategória: Reklám

- Hirdetés -

Magyar startuppal reklámoz az Apple

Miközben lézeres precizitással alkotott térbeli modellekkel zsonglőrködni időtöltésnek sem utolsó, a mérnökök, a tervezők és az építészek órákat vagy akár napokat takaríthatnak meg az...

Így hirdetnek a tévécsatornák

Elsősorban a műsorok hirdetése jellemzi a tévécsatornák reklámjait, akik aktívan igyekeznek terelni a nézőket más médiatípusok használatával is a képernyő elé. Megjelentek már a...

Járványhelyzet – ezt kéri a MAKSZ

A tenderek elhalasztását, illetve a digitális számlázás lehetőségének biztosítását kéri tagügynökségei partnereitől és ügyfeleitől a MAKSZ. A szervezet már a múlt hét végén bejelentette,...

Tíz százalék fölötti növekedést jósolt az Adexpect

A hazai digitális reklámpiac további növekedését várták az iparági szereplők, az IAB Hungary Adexpect jelentése szerint 12,7 százalékos bővüléssel számoltak. A felmérést február 13....

Szponzorüzenetekben az építőipari cégek vezetnek

Tavaly a második félévben több mint 84 ezer szponzorüzenet jelent meg az NMHH által vizsgált csatornákon. A legaktívabban az építőipari cégek alkalmazták ezt a...

Az AD MAX Hungary-vel dolgozik a Strossle

A natív hirdetési technológiával foglalkozó nemzetközi Strossle hazai képviseletét 2020. március 11-től az AD MAX Hungary Kft-ra bízta, amit a több mint 20 éves...

Hatékony eszközt vetettek be a csalások ellen

Drasztikusan csökkent a csalások és a nem hasznosítható forgalom mértéke azoknál az online hirdetéseknél, amelyeknél alkalmazták a Trustworthy Accountability Group (TAG) által meghatározott szabványokat...

Non-spot trendekkel folytatódik a BrandMania

Elindult a BrandMania új évada, az RTL Klub magazinműsorában ezúttal annak járt utána a stáb, hogyan alakult a non-spot reklámok piaca. A hazai sorozat...

Fontos vállalást tettek a reklámipar szereplői

A jövőben még nagyobb figyelmet szentelnek a sokoldalú emberábrázolásnak a fogyasztó emberi méltósága és önbecsülése érdekében a reklámipar szereplői. A Kódexen túlmutató vállalást az...

Nőtt a termékmegjelenítések száma

A legnagyobb számban üdülőhelyeket, üdítőket és ételeket hirdettek a nagy kereskedelmmi tévékben termékmegjelenítésekkel a tavalyi második félévben. Az RTL Klubon a Reggeli, a TV2-n...

A Dorkóval kampányol a Nescafé

Élőben jobb! - üzeni a Nescafé 3in1. A HPS Communication által készített kampányban az online beszélgetésekből eredő félreértések kerülnek középpontba. Ehhez Tamáska Gabi új...

Olyan történhet a reklámpiacon, amire 2011 óta nem volt példa

Az idén 324,2 milliárd dollárnyi reklámköltés juthat a hagyományos hirdetési csatornákra globális szinten, ami azt jelentené, hogy 2011 óta először nőne ez a szegmens....

Egyeztetést kezdeményez az MMSZ

A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) támogatja a digitális hatékonyságmérésre vonatkozó kezdeményezést, ami az online platformok és eszközök kumulált elérésének, valós időben történő közönség-összetételének valamint...

Új kampányfilmekkel jön a Soproni

A Soproni új reklámfilmjei a magyarokban ott rejlő egyedi szuperképességeket mutatják be. A filmeket a márka és a fogyasztók közötti kötődés erősítésére egy új,...

Tuti tipp érkezett a tévés kampányokhoz

Szerdára érdemes időzíteni a televíziós reklámkampányok legfontosabb részét a hét napjai közül – derül ki a TVSquared elemzéséből. A felmérés készítői azt is megállapították,...

A cégek többségénél nem változik idén a marketing büdzsé

Idén nem számít a marketing büdzsé változására az Inspira Research kutatása során megkérdezett marketing szakemberek több mint fele. A Marketing Mood Barometer felmérésből kiderült...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Boldog, békés karácsonyt kíván a Marketing&Media

Boldog, békés karácsonyi ünnepeket kíván minden kedves olvasónak a Marketing&Media magazin és az mmonline.hu csapata. Meglepetésért kattints a képre!  
Csillag Születik döntő RTL

Listavezető lett a Csillag Születik, de a hetet a TV2 nyerte

A mostanában megszokottnál kisebb előnnyel, de a múlt hetet is a TV2 nyerte a 18-59 éveseknél és főműsoridőben. A szombat és vasárnap az RTL-nek, a hétköznap esték a TV2-nek hoztak több sikert. A múlt hét...

Hódit a streaming, de a lineáris TV még fontos

A WPP Media VideoTrack CEE 2025 kutatása részletes képet fest a közép- és kelet-európai (CEE) streamingpiacról. A Lengyelországban egy évtizede futó, az idén Csehországgal, Magyarországgal és Romániával kibővített elemzés rávilágít a fogyasztói szokásokra, a...

Filmklasszikusok és közönségkedvencek az ünnepi kínálatban

Prémium filmélménnyel várja a nézőket az ünnepi időszakra és az új évben is a FILM+ csatorna, míg az RTL HÁROM ikonikus, generációkon átívelő filmklasszikusokat kínál az egész család részére. Az ünnepek alatt és az új...

Nézzük, mit hoz a jövő! – 3. rész

Nem volt könnyű év 2025, és várhatóan 2026 is nagyon komoly kihívásokat tartogat majd. Az alábbiakban a Marketing&Media szerkesztőbizottsági tagjainak hagyományos évértékelőit és piaci előrejelzéseit közöljük.   Meghatározó pillanatok ELKÁN PÉTER 4iG, group head of corporate affairs...

Digital Center

Év végi hajrá a kiberbűnözőknél – tippek arra, hogyan ne kerüljünk bajba

Az év végi ünnepi időszak az egyik legtermékenyebb szezonja az online- és kiberbűnözőknek. Az ünnepek előtt megszaporodnak az internetes vásárlások és forgalom, azonban lankad a figyelem, hiszen igyekszünk minél hamarabb beszerezni az ajándékokat. Az...

Nagy bejelentést tett a One: ingyen lesz karácsonykor a korlátlan mobilnet

A One Magyarország 2025. december 24. és 26. között díjmentes, korlátlan belföldi adatforgalmat biztosít korlátlan adatcsomaggal nem rendelkező előfizetőinek. A szolgáltató ünnepi bevezető kampánya keretében 2026. január 12-ig valamennyi vezetékes és műholdas TV-előfizetője díjmentesen...

Kiderült, mennyire vagyunk védtelenek a mesterséges intelligenciával szemben

A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....

Mesterséges intelligenciával okosítja az autózást az LG

A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...

Üzleti kockázat lehet a lakosság hiányos digitális felkészültsége

A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....