- Hirdetés -

Kategória: Reklám

- Hirdetés -

Kezd látszani a marketing költéseken a Brexit-hatás

Hét évnyi folyamatos növekedés után az idei harmadik negyedévben fordult elő első alkalommal, hogy több brit vállalat csökkentette a marketing költségvetését, mint amennyi növelte...

Fiataloknak kampányol a K&H

Megültél te már egy pénzköteget? És egy rodeóbikát? A K&H Bank integrált kampányában ezt most mind fizikailag, mind interaktív formában kipróbálhatják a vállalkozó kedvűek....

Virtuális influencerek és mesterséges intelligencia – a jövő kihívásairól tárgyalt az ÖRT

Az európai önszabályozó szervezetek 25 országának képviselője tanácskozott három napig Stockholmban. A konferencia első napján az önszabályozás jelenlegi kérdéseiről, a környezetvédelem, gender és az...

Nálunk terjeszkedne a lengyel Skivak csoport

Dinamikus bővülést tervez hazánkban a lengyel gyökerekkel rendelkező Skivak csoport. 2020 végéig számos szakemberrel kiegészülve igyekeznek meglovagolni a növekvő gazdaságot és reklámköltési hullámot. A...

A Mindeával erősített a Dentsu Aegis

Átveszi a Mindea ügyfélkörét és teljes csapatát a Dentsu Aegis Network Hungary. A megállapodás értelmében 2019. októbertől az iProspect Hungary Rényi Balázs által vezetett...

Újítás a mobil reklámhordozók piacán

Bemutatták az új magyar innovációt, a LuxRoll névre hallgató hirdetéshordozó felületet, ami a mobil reklámhordozók piacán a már 3 évtizede elérhető és általánosan igen...

Így kampányol a Flip

Egyértelmű következtetések, és az ezt felismerők tudatossága, büszkesége áll a Flip új kampányának középpontjában. Például az, hogy nem köt a hűségidő, ha nincs hűségidő....

A streaminget is meghódítja a termékelhelyezés

A Hulu eredeti produkcióinak több mint 90 százalékában, míg a Netflix saját gyártású műsorainak háromnegyedében találkozhattak a nézők termékelhelyezéssel – derül ki a WARC...

Fúzió a reklámértékesítési piacon

Az Open media, a USP-Team és a Flux Communications - tovább folytatva önálló pályafutásukat is - egy új ernyőszervezetet hoztak létre cAD Média néven,...

Ennyi idő jut kampányra a közmédiában

Összesen 300 perc áll rendelkezésre a közmédiában arra, hogy a jelölőszervezetek az önkormányzati választás előtt politikai reklámjaikat közzétegyék. A Nemzeti Választási Bizottság (NVB) döntése...

Fiatalokhoz szól a Generali

„Tervezd meg az első nyugdíjas heted” üzenettel indítja új nyolc hetes integrált kampányát a Generali, amely reklámfilmje mellett egy nyereményjátékkal összekötött microsite-on keresztül hívja...

Állati kampányban a CIB

Szeptember 23-án visszatérnek a televízióképernyőkre a CIB Bank „Kommentátorok” elnevezésű reklámplatformjának állati karakterei. Brúnó, a kutya ezúttal új cicatársat kapott, akit a főszerep hatására...

Változások a DIMSZ-nél

A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) megtartotta idei éves közgyűlését, ahol több pozíció megerősítése mellett új elnökségi tagot és felügyelőbizottsági elnököt is köszöntöttek....

Belehúztak az amerikai hirdetők

Az első félévben 107 milliárd dollárt költöttek reklámra az Egyesült Államokban a Magna Global adatai szerint, ez 7,6 százalékos növekedést jelent éves összevetésben. Az...

Kockáztató márkák

A határokat feszegető, megosztó kampányok óriási figyelmet szereznek a cégeknek, ilyenkor ettől hangos a média, a szakmai blogok és fórumok. A Marketing&Media magazin annak...

Mark Ronsonnal kampányol a LEGO

A LEGO Csoport és Mark Ronson zenész útjára indították az Építsd Újra a Világot kampányt, amellyel céljuk, hogy a következő generációk kreativitását fejlesszék. A billundi...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jelentősen csökkentette élelmiszer-hulladékát a Tesco

A Tesco a napokban publikálta kilencedik élelmiszerhulladék-jelentését, amelyben a hulladék 73 százalékos csökkenéséről számol be a bázisévhez képest. A vállalat a 2016/17-es pénzügyi év óta egyúttal 7 százalékkal növelte a rászorulóknak adományozott élelmiszer mennyiségét,...

Kétévente utaznak külföldre a magyarok

A hazai lakosság közel fele (44%) kétévente utazik külföldre, de sokan biztosítás nélkül vágnak neki az ismeretlennek. Tízből csak négyen (40%) kötnek rendszeresen utasbiztosítást, miközben minden harmadik utazót ért már olyan váratlan helyzet, amikor...

Durva hatásuk lehet a negatív kommenteknek

Az online tér ma már nemcsak a szórakozás, hanem a munka, az önkifejezés, a közösségépítés színtere is, de a legtöbben egyre kevésbé érzik biztonságosnak, támogatónak. Kutatás készült arról, hogy a bántó hozzászólások, a trollkodás,...

Hétvégén rendezik a Budaörsi Airshow-t

Idén is különleges programokkal várja a repülés szerelmeseit a hetedik Budaörsi Airshow, amelyre 2025. június 21-én, szombaton kerül sor a Budaörsi Repülőtéren. Régi és új repülőgépek, izgalmas légi- és földi bemutatók, sétarepülési lehetőségek, katonai...

Ezek a filmek érkeznek idén a mozikba

2025 következő hónapjaiban is nagyszerű filmeket hozunk a magyar közönségnek: bőven lesz miért a karfát szorítani remek horrorokon (A végső rítus, The Long Walk, Hívatlanok – Második fejezet, Shelby Oaks, Keeper), a közönség nem...

Digital Center

Új márkanagykövettel erősít a Samsung Art TV

RM, a BTS, a 21. század ikonikus K-pop zenekarának egyik tagja a Samsung Art TV nagyköveteként lép újra a reflektorfénybe, hogy a nemzetközi művészeti életet támogassa. Ez a kinevezés egyike RM első hivatalos tevékenységeinek...

Ezzel a mobillal egy kreatív stúdió kerül a zsebünkbe

A HONOR 400 széria nemcsak egy okostelefon, hanem egy teljes kreatív stúdió a kezedben. Az új modellek számos AI-alapú szerkesztési lehetőséget kínálnak, amelyekkel pár kattintással látványos, profi hatású tartalmak készíthetők – akár utómunka nélkül,...

Nemcsak a nyár, a One Magyarország is berobbant a Plázsra

Telt házas hétvégével startolt el a Plázs Siófok tizedik, jubileumi szezonja. Múlt hétvégén közel 20 ezer látogató fordult meg a Balaton legnépszerűbb szórakoztató központjában, a lendület pedig a következő napokban csak fokozódik: pénteken Ákos,...

Videóüzenet Kapu Tibornak és a HUNOR csapatának

Videóüzenet formájában üdvözölte a 4iG Űr és Védelmi Technológiák Zrt. a világűrbe induló Kapu Tibort és a HUNOR program teljes csapatát. A vállalat LinkedIn posztja szerint az, hogy hamarosan ismét magyar ember indul az...

Együttműködik a Xiaomi és a Gran Turismo

A Xiaomi és a Polyphony Digital ma a Gran Turismo World Series 2025 első fordulóján bejelentette, hogy mérföldkőnek számító partnerséget kötött. Az együttműködés keretében a Xiaomi SU7 Ultra - a Xiaomi EV csúcskategóriás, nagyteljesítményű...