- Hirdetés -

Kategória: Reklám

- Hirdetés -

Milliókat érő posztok

Itthon is egyre több cég fedezi fel az influenszermarketingben rejlő lehetőségeket. Habár nálunk még gyerekcipőben jár ez a fajta kommunikáció, a legnagyobb véleményvezérek havi...

Topköltők társasága

A Marketing&Media magazin utánajárt, hogyan alakult 2019 első hét hónapja a reklámköltés alapján a legnagyobb hirdetők és a hirdetői szektorok tekintetében. A gyógyszeripar tartja...

A tévében is kampányol a Cordia

Elindította első országos televíziós kampányát a Cordia, a lakásfejlesztő cég számára a Republic Group reklámügynökség forgatott imázsfilmeket. A filmekben egy legénylakásban, egy boldog babaváró...

A kísérletező kedv fontos sikertényező – interjú Németh Ottóval

Az én sikerem egy csapat sikere, nem kérdés – mondja Németh Ottó, akit a Marketing&Media zsűrije a legsikeresebb marketingvezetőnek választott 2019-ben. A Henkel Beauty...

Középpontban az influencerek

Mintegy 400 résztvevővel és olyan ismert véleményvezérekkel, mint Istenes Bence, PamKutyáék, vagy éppen a fiatalok egyik nagy kedvence, Bánki Beni elkezdődött az Influencer Festival....

Nagyot fékez az online reklámpiac

A tavalyi 17 százalék után idén már 12 százalékos bővülés várható az internetes reklámköltésekben globális szinten, 2021-re pedig mindössze 9 százalékos lehet a növekedés...

Magyar siker az EMEA Premier Partner Awardson

Bekerült az EMEA Premier Partner Awards szakmai verseny döntősei közé pályázatával a Klikkmánia. A digitális marketing legjobbjait felvonultató versenyre, melynek idén ősszel Dublinban lesz...

Közös kampányban a STABILO és a Republic Group

A szeptemberi tanévkezdéshez igazított, online platformra tervezett STABILO point 88 kampány megvalósításához a Republic Groupot kérte fel az ismert márka. A kampány szeptember végéig...

Kevesebbet költenek a márkák influencerekre

Kevesebbet költenek a nagy márkák véleményvezérekre 2019-ben, a nemzetközi cégekből átlagosan kevesebb bevétele lesz idén a tartalomgyártóknak. Az ország három legnagyobb management ügynöksége egységesen...

Ezek most a reklámpiac legnagyobb kihívásai

Médiaügynökségi és reklámértékesítési szakembereket kérdeztünk meg arról, hogy jelenleg a saját területükön mi jelenti számukra a legnagyobb kihívást. Legtöbben ennek kapcsán a szakember-utánpótlást, a...

Állati kampány az E.ON-tól

A megszokott iránytól innovatívan eltér az E.ON szeptember elején induló új márkakampánya. Az energiaszektor általában a funkcionális, technikai megoldásokra helyezi a hangsúlyt, kevésbé az...

A Stahl.hu-val szerződött az Adaptive Media

Partneri szerződést kötött a Stahl.hu és az Adaptive Media. Az együttműködés értelmében a sales house értékesíti a gasztro portál display és egyedi natív hirdetési...

Felpörgött a közterületi hirdetések piaca

Régóta nem tapasztalt növekedést hozott a második negyedév az Egyesült Államokban a közterületi hirdetések piacán. A szegmens közel 8 százalékkal bővült éves összevetésben, amire...

Kitartanak a mozik mellett a hirdetők

Az internet után a második leggyorsabban növekvő hirdetési platform lehet idén a mozi, a WARC Global Advertising Trends tanulmány szerint 4,6 milliárd dollárt költhetnek...

Ötödével nőhet a digitális reklámpiac

Az idén várhatóan meghaladja a 129 milliárd dollárt az amerikai digitális reklámpiac, ami azt jelenti, hogy éves összevetésben közel ötödével bővül ez a szegmens....

Nagyot zuhant a kampányoló sajtótermékek száma

A helyi önkormányzati és nemzetiségi önkormányzati választás előtti kampányban 286 sajtótermék tehet közzé politikai hirdetést, ennyien juttatták el ugyanis a törvényben megszabott határidőig árjegyzéküket...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Boldog, békés karácsonyt kíván a Marketing&Media

Boldog, békés karácsonyi ünnepeket kíván minden kedves olvasónak a Marketing&Media magazin és az mmonline.hu csapata. Meglepetésért kattints a képre!  
Csillag Születik döntő RTL

Listavezető lett a Csillag Születik, de a hetet a TV2 nyerte

A mostanában megszokottnál kisebb előnnyel, de a múlt hetet is a TV2 nyerte a 18-59 éveseknél és főműsoridőben. A szombat és vasárnap az RTL-nek, a hétköznap esték a TV2-nek hoztak több sikert. A múlt hét...

Hódit a streaming, de a lineáris TV még fontos

A WPP Media VideoTrack CEE 2025 kutatása részletes képet fest a közép- és kelet-európai (CEE) streamingpiacról. A Lengyelországban egy évtizede futó, az idén Csehországgal, Magyarországgal és Romániával kibővített elemzés rávilágít a fogyasztói szokásokra, a...

Filmklasszikusok és közönségkedvencek az ünnepi kínálatban

Prémium filmélménnyel várja a nézőket az ünnepi időszakra és az új évben is a FILM+ csatorna, míg az RTL HÁROM ikonikus, generációkon átívelő filmklasszikusokat kínál az egész család részére. Az ünnepek alatt és az új...

Nézzük, mit hoz a jövő! – 3. rész

Nem volt könnyű év 2025, és várhatóan 2026 is nagyon komoly kihívásokat tartogat majd. Az alábbiakban a Marketing&Media szerkesztőbizottsági tagjainak hagyományos évértékelőit és piaci előrejelzéseit közöljük.   Meghatározó pillanatok ELKÁN PÉTER 4iG, group head of corporate affairs...

Digital Center

Év végi hajrá a kiberbűnözőknél – tippek arra, hogyan ne kerüljünk bajba

Az év végi ünnepi időszak az egyik legtermékenyebb szezonja az online- és kiberbűnözőknek. Az ünnepek előtt megszaporodnak az internetes vásárlások és forgalom, azonban lankad a figyelem, hiszen igyekszünk minél hamarabb beszerezni az ajándékokat. Az...

Nagy bejelentést tett a One: ingyen lesz karácsonykor a korlátlan mobilnet

A One Magyarország 2025. december 24. és 26. között díjmentes, korlátlan belföldi adatforgalmat biztosít korlátlan adatcsomaggal nem rendelkező előfizetőinek. A szolgáltató ünnepi bevezető kampánya keretében 2026. január 12-ig valamennyi vezetékes és műholdas TV-előfizetője díjmentesen...

Kiderült, mennyire vagyunk védtelenek a mesterséges intelligenciával szemben

A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....

Mesterséges intelligenciával okosítja az autózást az LG

A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...

Üzleti kockázat lehet a lakosság hiányos digitális felkészültsége

A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....