Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.
- Hirdetés -
Kategória: Reklám
- Hirdetés -
Akcióban a Bookline
November 1. és 31. között híres szerzők híres mondataival hívja fel az olvasás szépségeire a figyelmet a Bookline. A népszerű könyves webáruház ikonikus és...
A tévé növeli leghatékonyabban a forgalmat
A fogyasztási cikk kiskereskedelem (retail) reklámhatékonysági kutatásával zárult az Atmedia sorozata, ami az előző két évben az FMCG és az OTC szektort is felmérte....
Kampányol a Telenor
Van, aki sóval és borssal eszi a káposztás tésztát, és van, aki cukorral. Van, aki középen nyomja a fogkrémet és van, aki a tubus...
Chatbottal hódít a Cewe
Sikeres a Cewe sticker kampánya Szerbiában, pár hét alatt meghódította a Viber felhasználókat. A korábbi sikeres Viber együttműködést alapul véve, a vállalat idén az...
Játékos kampány Budapesten
A klasszikus Monopoly társasjátékon generációk nőttek fel, de mára kissé háttérbe szorult az újabbnál újabb játékok dömpingjében. A Hasbro Magyarország budapesti mindennapokra szabott kampányának...
Beszélő plakátok Budapesten
Magyar fejlesztésnek köszönhetően hódítják meg Budapestet és a többi világvárost az okostelefonjainkkal kommunikáló citylight-ok. Az intelligens megoldással a reklámzaj növelése nélkül juthatnak értékes információkhoz...
Eltűnhetnek a reklámújságok
Elsősorban az alacsonyabb jövedelmű fogyasztók szempontjából lehet kifejezetten káros a reklámhordozó papírok környezetvédelmi termékdíjának 3,5-szeres megemelése a Magyar Reklámszövetség és a Direkt és Interaktív...
Influencermarketing – így látja Istenes Bence
Keresztes Tamás főszereplésével készített provokatív hangvételű rövidfilmet az influencermarketingről Istenes Bence és az Adamsky Budapest. A videó egy, a szakmának szóló B2B kampány felütése,...
Döntött a Facebook
A Httpool és a Facebook stratégiai partnerséget jelentett be négy országra vonatkozóan. A megállapodás keretében a Httpool lesz a Facebook hivatalos hirdetői reseller partnere...
Fontos változás a Jófogás üzemeltetőjénél
Nagyot lépett előre a Schibsted CMH Kft. reklámfelületeinek értékesítése terén. A Schibsted jelentős portfólióval van jelen az e-kereskedelmi piacon, hozzá tartozik a Jófogás, a...
Egyedülálló reklám az Auditól
Az új Audi A8 tökéletes zajszigetelését valós körülmények között tesztelte a Café Communications.
A világ nem mindig olyan csendes hely, mint szeretnénk, főleg nem a...
Influencerekkel kampányol a Zwack
Nánási Pali, Sass Dani, Fördős Z és Szabó Kimmel Tamás is ginezik az Instáján. Több mint húsz influencer közreműködésével népszerűsíti a Kalumba márkáját a...
Budapesten akciózott a SPAR
A budapesti Széll Kálmán téren október 2-án speciális sebességmérővel mérték a gyalogosok tempóját. A munkába, iskolába igyekvő emberek egy gerillamarketing akció részesei voltak, amely...
Akcióban a Medve
Kutatások alapján tény, hogy az egészségtudatosság mellett az egyik legfontosabbá váló szempont a kényelmes, egyszerű, gyors fogyaszthatóság. Erre építve a Pannontej szeptemberben indította el...
Szupernagyikat keresnek
Különleges kampányban keresi a hős nagymamákat a Sudocrem. A szülők elsőszámú segítőtársai egyértelműen a nagymamák, akik önzetlen törődésükkel, tanácsaikkal mindennél többet jelenthetnek a frissen...
Így kampányol a Zwack
Az átfogó, 360 fokos stratégia megtervezésekor a DOUPLA kreatív csapatát az ital egzotikus jegyei és madagaszkári kapcsolódása inspirálták: a Kalumba 17-féle madagaszkári fűszer- és...
- Hirdetés -
Legolvasottabb
Boldog új évet!
Minden kedves Olvasónknak boldog új évet kíván a Marketing&Media magazin és az mmonline.hu szerkesztősége!
Egy film és két hírműsor vonzotta a legtöbb nézőt
Karácsony hetét a TV2 nyerte, bár a kereskedelmi célcsoportnál nem járt messze tőlük az RTL. A 18-49 és a 18-59 éveseknél két filmcsatorna követte az RTL-t és a TV2-t.
A mögöttünk álló 52. héten a...
Ide utaznak a legtöbben szilveszterezni
Két-három éjszakára szól a legtöbb szilveszterre időzített utazás a Szallas.hu adatai szerint. Az újévi foglalások 62 százalékánál 100 000 forint alatt költöttek szállásra a kikapcsolódni vágyók. 28 százalékánál pedig wellness-szálláshelyet választottak.
A Szallas.hu adatai szerint...
Az MI, akár az áram, a teljes életünket behálózza
A mesterséges intelligencia (MI) segítségével szinte korlátlanul növelhetjük a lehetőségeinket, de ehhez nem sci-fi történeteket, hanem a tudatos használatot és a vele járó kockázatokat, a szabályozási hátteret kell ismernünk – véli dr. Dietz Ferenc....
Topsztorik a hazai médiapiacról
Az idén is folytatódott a műsorterjesztési piac koncentrációja, további szolgáltatókkal bővült a 4iG Csoport portfóliója. Némi meglepetésre stratégiai partnerségre lépett RTL és a 4iG, de a Magyar Telekom is igyekezett hasonló megállapodásokat tető alá...
Don't Miss
Az MI, akár az áram, a teljes életünket behálózza
A mesterséges intelligencia (MI) segítségével szinte korlátlanul növelhetjük a lehetőségeinket, de ehhez nem sci-fi történeteket, hanem a tudatos használatot és a vele járó kockázatokat, a szabályozási hátteret kell ismernünk – véli dr. Dietz Ferenc....
Bengyel Ádám: A víziónk, hogy mi legyünk a legnagyobbak
Meg kell találni azokat az üzleti partnereket, akikkel közösen tovább tudunk nőni – nyilatkozta a BrandMania Meet The Boss Podcastjének Bengyel Ádám. A Foxpost társalapító-vezérigazgatója a műsorban elmondta azt is, hogy az új befektetői...
Zöld kiadvány készült a MITTE közreműködésével
Az ipari termeléshez, hulladékkezeléshez köthető környezeti problémák bolygónk egyik legnagyobb kihívása: Európában évi 2,2 milliárd tonna hulladékot termelünk, a legfrissebb Circularity Gap Report szerint azonban a globális gazdaság csak 7,2 százalékban tekinthető körforgásosnak. A...
Először nyert díjat magyar kampány az európai Effie Awards-on
Az Effie reklámhatékonysági verseny 23 éves magyarországi történetében először került be magyar pályamunka az európai döntőbe. 2024. december 11-én este a brüsszeli díjátadón bronz Effie-t nyert a LEGO Oroszlán és a Red Lemon Media.A...
Díjazták a Mapei kommunikációs vezetőjét
Mészáros Szilvia, a Mapei Kft. PR- és kommunikációs vezetője kapta a 2024-es „Az Év Építőipari Marketingkommunikációs Személye” díjat. Az elismerést az Építőipari Vállalkozások Országos Szövetségének Médiatagozata alapította, és idén adták át először. A szakember...