- Hirdetés -

Kategória: Reklám

- Hirdetés -

A dolgozók is besegítettek az UniCredit új kampányába

Új, televíziós és online platformokon futó integrált kampányt indít az UniCredit Bank. A kiszámítható, fix havi törlesztő részletet kínáló Stabil kamat személyi kölcsön bevezetésére...

Nagyon megy az ügyfélszerzés a MediaComnak

A múlt évben összesen 2,2 milliárd dollár értékben szerzett üzletet a MediaCom a COMvergence jelentése szerint, ezzel az ügynökség az első helyre került a...

Különleges szereplő a magyar startup reklámjában

Először forgatott reklámfilmet a takarítás Uberjeként is emlegetett Rendi.hu. A startup Fodor Zsókával a főszerepben a velük dolgozó takarítók gondos kiválasztására szeretné felhívni a...

Duplázna idén a Mediator

Csalódott lennék, ha 2019 végére nem tudnánk megduplázni az árbevételünket – nyilatkozta Biró László a Marketing&Media magazinnak. A Mediator ügyvezetője beszélt arról is, hogy...

Izgalmas akcióban a Decathlon

TV kampány helyett izgalmas online kampánnyal indította az évet a Decathlon: téli sportokhoz kapcsolódó termékeit youtuberek bevonásával hirdette. A youtuber-ekkel történő promótálás önmagában nem is...

Kampányol a Blikk

Új reklámkampánnyal ünnepelte fennállásának 25. évfordulóját a Blikk napilap, olvasótáborát pedig speciális születésnapi lapszámmal ajándékozta meg. Március 1-jén ünnepelte fennállásának 25. évfordulóját a Blikk napilap,...

Erre számíthatunk idén a digitális reklámpiacon

Idén a múlt évhez képest 13 százalékos növekedést várnak a szakértők a hazai digitális reklámpiacon – derül ki az IAB Hungary Adexpect jelentéséből. A...

A Progressive-vel dolgozik a Dr. Oetker

Három új ízt kommunikál a Dr. Oetker Vitalis Szuperkása termékcsalád legújabb kampánya, amelyet a Progressive Reklámügynökség készített. Az idei év első két hónapjában zajló kampány...

260 milliárdos a hazai reklámköltés

A múlt évben 7,77 százalékkal bővült a hazai reklámpiac 2017-hez képest a Magyar Reklámszövetség ma bemutatott Reklámtortája szerint, összesen 259,69 milliárd forintos volt a...

Megerősítené az IAB márkát az újraválasztott elnök

Az erőforrások és az IAB Hungary brand ismertségének további növelését tartja a legfontosabb feladatnak a következő időszakra a szervezet közelmúltban újraválasztott elnöke. Sopov István...

A reklámszakma titkai az Ogilvy-től

Idén is folytatódik az Ogilvy marketingkommunikációs képzése az ELTE diákjai számára. Az Ogilvy kreatívtúrát a cégcsoport ügyvezető igazgatója, Sályi Réka vezeti. Az Ogilvy kreatívtúra című...

Felelősebb reklámipar a cél – interjú Gulyás Jánossal

El kellene gondolkozni azon, hogy a reklámok mennyisége egyes esetekben nem megy-e a hatékonyság rovására – említi Gulyás János, a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) decemberben...

Változnak a reklámozás szabályai

Február 22-től hatályba lép a speciális gyógyászati célra szánt tápszerekre vonatkozó jogszabály, amely szerint nem tartalmazhat egészségre gyakorolt állítást a reklám. Az elnevezés mostantól...

Új eszköz a digitális médiatervezéshez

Új digitális médiatervezést segítő szoftverrel lépett piacra a Doomino Digital. A Doomino Site Spinner szoftver a DKT és Gemius nevével fémjelzett közönségmérési adatok elemzésére...

Környezetkímélő reklámok

Az önszabályozás keretében nagy gondot fordít a szakma a megelőzésre, amelyet részletes útmutatók elkészítésével is segít az Önszabályozó Reklám Testület. Most a környezetre ártalmas...

Digitális mestereket képez az MMSZ

Már lehet jelentkezni a digitális marketingszakma mesterkurzusára, ahol ismert oktatók mellett mentori programmal várják a jövő marketingeseit. A Digital Masters egy hónapon átívelő képzése...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Különleges krimi érkezett a hazai képernyőkre

Elstartolt Magyarországon az eddig öt évadot és 41 epizódot megélt Éles elmék (Bright minds) című sorozat a TV4 műsorán. A francia krimi különlegessége, hogy a főszereplő, Astrid Nielsen autizmussal él, és rávilágít olyan összefüggésekre,...

Közel 600 millió jutott az 1 százalékokból a Telexnek

A NIOK (Nonprofit Információs és Oktató Központ Alapítvány) által, a NAV adataiból készített gyorselemzésből kiderül, hogy 2025-ben a felajánlások száma közel 3,5%-kal nőtt 2024-hez képest, így a tavalyinál majdnem 3 milliárd forinttal több, összesen...

Újabb fordulópont az e-kereskedelemben

Az online vásárlás világa újabb fordulóponthoz érkezett: egyre több tinédzser - sőt, már fiatalabb gyerek - dönt önállóan arról, hogy mit rendel az interneten. Míg korábban a szülők választottak, és csak a gyerek véleményét...

A kibertámadások fő célpontja lett Európa

A kibertámadások ma már nemcsak gyakoribbak, hanem kifinomultabbak is, így egyre nehezebb őket időben felismerni és kezelni. Az OpenText legfrissebb jelentése szerint Európa különösen kitett ezeknek: a fertőzöttségi arány a régióban háromszor-négyszer magasabb, mint...

A VML-lel vezeti be új kreatív platformját a K&H

Új kreatív platformot vezetett be a K&H, amelyet az idei kreatív tenderen is győztes VML-lel együttműködésben fejlesztettek. A mesterséges intelligenciával készült platform a könnyű és gyors bankváltásról és digitális számlanyitásról szóló kampányban debütál. A megújuló...

Digital Center

A kibertámadások fő célpontja lett Európa

A kibertámadások ma már nemcsak gyakoribbak, hanem kifinomultabbak is, így egyre nehezebb őket időben felismerni és kezelni. Az OpenText legfrissebb jelentése szerint Európa különösen kitett ezeknek: a fertőzöttségi arány a régióban háromszor-négyszer magasabb, mint...

Javul a magyarok AI felkészültsége, hódít a ChatGPT

Az idei AI Summiton debütált a 2025-ös AI Readiness Index, amelyet a Publicis Groupe Hungary megbízásából a PwC Magyarország készített el. Az online vásárlókon mért kutatás eredményeit Greifenstein Jakab, a Publicis Groupe Hungary performance...

Ugrásszerű növekedés a hajlítható telefonok európai piacán

A hajlítható okostelefonok európai piaca látványos növekedési szakaszba lépett – derül ki a Counterpoint Research legfrissebb jelentéséből. A bővülést elsősorban a technológiai innovációk, a készülékek megnövelt tartóssága, valamint a különböző árkategóriákban egyre szélesebb körben...

Ezt tudják a legújabb Motorola mobilok

A Motorola bemutatta okostelefon-portfóliójának új tagjait, amelyek intelligens élményt, kifejező dizájnt és erőteljes teljesítményt kínálnak több árkategóriában.A sorozat élén a motorola edge 60 neo áll, egy kompakt, stílusos eszköz, amely a moto ai-t, a...

Rákapcsol a mesterséges intelligenciára a Lenovo

A Lenovo Innovation World 2025 rendezvényen a Lenovo bemutatta eddigi legújabb AI-alapú innovációinak portfólióját. A nagy teljesítményű PC-ktől az intelligens táblagépeken és a magával ragadó játékeszközökön át a Motorola okostelefonokig terjedő új termékcsalád tükrözi...