Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.
- Hirdetés -
Kategória: Reklám
- Hirdetés -
Itthon is hódít a TikTok
A világ leggyorsabban növekvő közösségi média platformja, a kínai TikTok legnépszerűbb videósaival kötött szerződést a NuHeadz Talent Management. Ezzel a magyar hirdetők számára is...
Látványos eszközökkel bővült a marketing
Mintegy 995,2 millió forintos beruházással bővítette szolgáltatásainak kínálatát a BIGPRINT HUNGARY Kft. A 497,6 millió forintos vissza nem térítendő európai uniós támogatásban részesült projekt...
Marketing és a gender téma
A férfiak döntéshozók, okosak, viccesek, szeretik a sört és az autót. A nők kedvesek, szépek, nincs humoruk, szeretik a babákat és a házimunkát –...
Komoly siker kapujában az ACG és a Hasbro kampánya
Felkerült a 2019-es New York Festivals Advertising Awards shortlistjére az ACG Reklámügynökség Hasbro számára készített Jenga Towers kampánya, amely a játék legizgalmasabb részét, a...
Új elnökkel folytatja az ÖRT
Új elnököt választott az ÖRT, a jövőben dr. Molnár Kálmán, az Unilever Jogi- és Vállalati Kapcsolati Igazgatója tölti be ezt a pozíciót. Megyer Örs...
Így kampányol a Budapest Bank
Megújult kreatív koncepcióval és új reklámfilmekkel rukkolt elő a Budapest Bank. A pénzintézet célja továbbra is a gördülékeny bank imázsának építése.
Az elmúlt évek...
Gyors döntésre buzdít a Flip
Ne halogass, hozd meg a jó döntést még ma! – ez a fő üzenete a Flip új kampányának. Ahogyan tavaly ősszel, úgy most is...
Kampányol a Rossmann
Január óta látható a televízióban a progressive reklámügynökség által készített reklámfilm-sorozat első epizódja, amely a Rossmann+ kedvezménykártya integrált bevezető kampányának központi eleme. Az év...
Tucatnyi új taggal bővült az IAB Hungary
A digitális kommunikációs iparág folyamatos növekedésével párhuzamosan bővült az IAB Hungary tagsága is. Az ágazatot összefogó szervezet most már 86 tagot számlál.
Az IAB...
Megvette az Adamsky felét a Hinora Group
Jelentős változást hozhat a hazai ügynökségi piacon a Hinora Group lépése, a társaság ötven százalékos részesedést szerzett az Adamsky reklámügynökségben. Ez az egyik legnagyobb...
Gazdákkal kampányol az OTP
A Szarvasi Mozzarella és a Pankotai Zrt. után a Lipóti Pékség is főszerepet vállalt az OTP Agrár kampányában.
Júniusban indult útjára az OTP Agrár újszerű,...
A webes vállalkozások a legnagyobb tévés hirdetők
A webes vállalkozások költik a legtöbbet televíziós hirdetésekre az Egyesült Királyságban, a teljes tévés reklámbevétel közel 15 százaléka nekik köszönhető. Az Amazon például csak...
Olimpikonnal kampányol a sloggi
A sloggi 2019. március 13-án útnak indította első uniszex kampányát, melynek fő üzenete: Hódít a kényelem! Iszak Eszti női nagykövete mellett a márka bemutatta...
Fontos befejelentést tett a Facebook
Sheryl Sandberg, a Facebook másodi számú vezetője kedden bejelentette, hogy a vállalat szabályozni fogja a kisebbségeket és nehéz körülmények között élőket célzó hirdetéseket.
A szabályozás...
Díjazták a PHD-t
Fontos elismerést söpört be a PHD ügynökség, a Campaign magazin – a világ egyik vezető marketing és média tematikája kiadványa – őket választotta „Az...
A dolgozók is besegítettek az UniCredit új kampányába
Új, televíziós és online platformokon futó integrált kampányt indít az UniCredit Bank. A kiszámítható, fix havi törlesztő részletet kínáló Stabil kamat személyi kölcsön bevezetésére...
- Hirdetés -
Legolvasottabb
Országos Rajzfilmünnepen – három napos szórakozás a gyerekeknek
November 14–16. között immár tizenegyedik alkalommal rendezik meg Magyarország egyik legnagyobb kulturális eseményét, az Országos Rajzfilmünnepet, melynek a JimJam gyerekcsatorna is évek óta elkötelezett támogatója. A rajzfilmek sokszor többet adnak, mint puszta szórakozást: segítenek...
Saját ruhakollekciót dobott piacra a GLAMOUR
Könnyen kombinálható, minőségi alapdarabok letisztult stílusban - ez volt a hazai GLAMOUR csapat elképzelése és régóta dédelgetett álma első saját ruhakollekciójáról, amely november 12-től vásárolható meg a GLAMOUR Shopban, a márka webáruházában.Pólók és baseball...
Idén nem lesz gazdagabb a karácsony
Idén az elmúlt évhez képest várhatóan ugyanannyit terveznek költeni a magyarok karácsonykor – derült ki egy friss, országos, reprezentatív kutatásból. Az eredmények alapján csökkent a nagyobb költést tervezők aránya, emellett a megajándékozottak és a...
Rátapostak a gázra – interjú Lajtner Tamással
Magyarországon a Ford szeptember végéig a legkelendőbb autómárka a teljes piacot nézve – nyilatkozta lapunknak Lajtner Tamás. A Ford Magyarország kommunikációs vezetőjével az elektromos autók volumennövekedéséről, a flottapiacról és a modellpaletta frissüléséről is beszéltünk....
Csökkenő profit, erősödő koncentráció – ez jellemzi a hazai marketingipart
Kihívásokkal teli piacon, de alapvetően stabilan működnek a marketing-iparághoz köthető hazai cégek. Azonban a gyengülés jelei már látszódnak: az árbevételek jól alakultak, de elindult a profit csökkenése, a költségek pedig elszabadultak – derült ki...
Digital Center
6G labort nyitott az Ericsson Budapesten
Az Ericsson megnyitotta új 6G Laborját budapesti kutatás-fejlesztési központjában. A vállalat ezzel tovább erősíti a jövő hálózatainak fejlesztésére vonatkozó elkötelezettségét, ugyanakkor fokozza a következő generációs mobiltechnológia kutatására és szabványosítására tett erőfeszítéseit.Az új labor a...
Nem veszi el az AI az IT-szakemberek munkáját
A technológiai trendekkel foglalkozó hírekben az AI szélesebb körű elterjedése óta visszatérő kérdés, hogy a mesterséges intelligencia vajon átveszi-e az informatikusok – például a szoftverfejlesztők és -tesztelők – munkáját. Az egyik legnagyobb hazai IT...
Új csúcstévével rukkolt elő a Hisense
Az emberek ma már nemcsak kiváló képminőséget és modern technológiát várnak el egy televíziótól, hanem azt is, hogy harmonikusan illeszkedjen otthonuk stílusába. Erre a változó igényre reagál a Hisense legújabb lifestyle modellje, az S5...
Jön az MI, és mindent felforgat a biztosításban
A mesterséges intelligencia alkalmazása új lehetőségeket teremt az életbiztosítási szektorban – hangzott el a VII. Életbiztosítási Csúcstalálkozón Balatonfüreden. Márta Róbert, a Generali Biztosító igazgatósági tagja szerint az AI nemcsak az ajánlatkészítést gyorsítja, hanem a...
Mesterséges intelligenciával újítanák meg a vállalati működést
A Konecta, a vásárlói élmény (CX) és a digitális szolgáltatások globális vezetője, stratégiai szövetségre lépett a CrewAI-jal, a többrésztvevős (multi-agent) mesterséges intelligencia-platform úttörőjével. A két vállalat közösen újradefiniálja az ember és a mesterséges intelligencia...









