Tulajdonost váltott az 1080p, amelyet egy bolgár milliárdos vásárolt meg. A tranzakcióról és a célokról Urbán Zsolt, a társaság új ügyvezető-partnere beszélt a Marketing&Media...
A puszta adatok alapján tavaly vágtató üzemmódba kapcsolt a legnagyobb médiaügynökségek piaca. Valójában az állami reklámköltés duplázódott meg, amiből három ügynökségi csoport tudott igazán...
A 25 legnagyobb hazai full service és kreatívügynökség tavaly együttesen közel 30 milliárd forintos árbevételt ért el. Alig akad köztük veszteséges, ám az összesített...
A közép-kelet európai régió hét országára szóló megbízást kapott az ACG Reklámügynökség az IKO Digitaltól. Feladatuk egy olyan ernyőmárka megalkotása és felépítése lesz, amely...
A 1080P Reklámügynökség nyerte el a Carlsberg Hungary Kft. Somersby italmárkájának márkakommunikációs feladatait.
A 1080P Reklámügynökség Somersby kampánya életre szabva, autentikus módon tárja fel a...
Az európai átlagnál jóval gyorsabban bővül a digitális reklámpiac Közép- és Kelet-Európában (KKE) az IAB Europe friss elemzése szerint. Az egy főre jutó online...
Együttműködő partnert választott magyarországi közösségimédia-platformjaihoz a kiskereskedelmi diszkontláncot üzemeltető KiK. A cég a Be Social közösségi médiaügynökséget bízta meg a Facebook- és Instagram-oldalának kezelésével....
Az interaktív citylight-reklámot az Armadillo tervezte, célja pedig az volt, hogy a nem éppen kedvelt háztartási szokásokat szexivé tegye.
A Candy innovatív újításokkal teszi élvezetesebbé...
Az idén a múlt évhez képest 6,4 százalékos bővüléssel számol a médiatulajdonosok reklámbevételeinél a MAGNA Global. Ez jelentős változás a fél évvel ezelőtti előrejelzésnél,...
Várhatóan 2,4 milliárd dollárral járul majd hozzá a múlt csütörtökön kezdődött oroszországi labdarúgó-világbajnokság a globális reklámköltéshez – derül ki a Zenith előrejelzéséből. A legnagyobb...
A Széll Kálmán téri buszmegállóban leterített, különleges futószőnyegen bárki tesztelhette a sportszergyártó innovatív BOOST talptechnológiájának előnyeit. A kampány kreatív koncepciójáért az ACG Reklámügynökség felelt.
A...
Ismét teljes létszámú a Magyar Reklámszövetség 24 tagú elnöksége, miután május 24-én a szervezet közgyűlésén a megbízó szektorban megüresedett helyre a tagság elnökségi tagnak...
A budapesti székhelyű, 100 százalékban magyar tulajdonban lévő ACG Reklámügynökség lett a világ leghatékonyabb független ügynöksége az Effie Effectiveness Index alapján. Az ACG a...
Ki mondta, hogy az éjszaka csupán alvásra való? A csillagos égbolt, a Lánchíd szürkületben kigyulladó fényei, az ezüst híd a Balaton vizén, a féktelen...
Nem találtak problémás reklámot az ÖRT szakértői vizsgálatuk során: mind az 1200 megfelelt a szabályoknak, és nem "nyaggatták" a gyerekeket.
Azt vizsgálta az ÖRT, hogy...
Az év legforgalmasabb kiskereskedelmi időszaka – a Black Friday – miatt különösen aktuális lehet egy új felmérés, amely feltérképezi a technológia termékeket tudatosan vásárlók főbb szempontjait. Bár sokan elsősorban az elektronikai termékek árkedvezményeit használják...
Idén Bán Zoltán, a Net Média Zrt. vezérigazgatója végzett az élen a Marketing&Media magazin digitális Top 50 rangsorában. A 2024-es listavezető, a partizános Gulyás Márton a második helyen végzett, a harmadik pedig a Profession.hu...
A fővárosi lakáspiacon szinte példátlan változás történt, ami láncreakciót indíthat el Budapesten a következő hónapokban. Az ingatlan.com összeállítása szerint a XV. kerületben a panellakásokkal szinte azonos áron elérhető új lakások kerültek piacra nagy mennyiségben...
Egy új kvalitatív kutatás szerint a mai 45 év feletti, sikeres magyarok egy "belső kontrollos" generációt alkotnak, akik aktívan és tudatosan alakítják saját egészségüket, mert a szüleiktől erre semmilyen mintát nem kaptak. A kutatásból...
A 2025 harmadik negyedévében Budapesten értékesített minilakások, vagyis a 16-22 négyzetméteres ingatlanok továbbra is a befektetési célú piac sajátos szegmensét alkotják. A Duna House adatai alapján az értékesítések döntő többsége korábbi befektetések realizálásához kapcsolódott,...
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait több kategóriában is elismerték a Consumer Technology Association (CTA) szervezet által odaítélt CES 2026 Innovációs Díjakkal. Idén a vállalat mobilkommunikációs, szórakoztatóelektronikai, háztartási és félvezető fejlesztései is a legjobbak...
Az önálló tervezésre, cselekvésre és tanulásra képes AI-agentek, avagy MI-ügynökök alkalmazása gyorsabban terjed a vállalatoknál, mint a mesterséges intelligencia bevezetése. A vállalatok 35 százaléka már kísérletezik MI-ügynökökkel, további 44% pedig a közeljövőben tervezi a...
Az utóbbi hónapokban újra megjelentek azok az észak-koreai hackercsoportok, amelyek hamis személyazonossággal, távmunkásként próbálnak bejutni nyugati és európai vállalatokhoz – köztük IT- és technológiai cégekhez is. A Google Threat Analysis Group szerint ezek az...
A technológiai vállalat bejelentette a 2025-ös HUAWEI XMAGE fotóverseny nyerteseit, és megnyílt a „A világ, te és én” című éves kiállítás a párizsi Grand Palais-ban, a világ egyik legjelentősebb fotóművészeti eseményével, a Paris Photo-val...
Az AI ma gyorsabban változtatja meg a munkát, a döntéshozatalt és az egyes iparágakat, mint ahogy arra a vállalatok többsége reagálni tudna – ez volt a TECHXPO 2025 nyitónapjának egyik legfontosabb üzenete. A Budapesten...