Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.
- Hirdetés -
Kategória: Reklám
- Hirdetés -
A 1080P-vel dolgozott együtt a Somersby
A 1080P Reklámügynökség nyerte el a Carlsberg Hungary Kft. Somersby italmárkájának márkakommunikációs feladatait.
A 1080P Reklámügynökség Somersby kampánya életre szabva, autentikus módon tárja fel a...
Gyorsan bővül a régió digitális reklámpiaca
Az európai átlagnál jóval gyorsabban bővül a digitális reklámpiac Közép- és Kelet-Európában (KKE) az IAB Europe friss elemzése szerint. Az egy főre jutó online...
A Be Social lett a KiK közösségi médiás partnere
Együttműködő partnert választott magyarországi közösségimédia-platformjaihoz a kiskereskedelmi diszkontláncot üzemeltető KiK. A cég a Be Social közösségi médiaügynökséget bízta meg a Facebook- és Instagram-oldalának kezelésével....
Interaktív OOH-kampány készült a Candynek
Az interaktív citylight-reklámot az Armadillo tervezte, célja pedig az volt, hogy a nem éppen kedvelt háztartási szokásokat szexivé tegye.
A Candy innovatív újításokkal teszi élvezetesebbé...
Fődíjat nyert Cannes-ban a MediaCom
Elnyerte a Media Network of the Year 2018 címet az idei Cannes Lions fesztiválon a MediaCom. Az ügynökséget a brit Tesco-nak végzett munkájáért a...
Az eddig vártnál is jobb év jöhet a reklámpiacon
Az idén a múlt évhez képest 6,4 százalékos bővüléssel számol a médiatulajdonosok reklámbevételeinél a MAGNA Global. Ez jelentős változás a fél évvel ezelőtti előrejelzésnél,...
Milliárdokkal dobja meg a reklámpiacot a vb
Várhatóan 2,4 milliárd dollárral járul majd hozzá a múlt csütörtökön kezdődött oroszországi labdarúgó-világbajnokság a globális reklámköltéshez – derül ki a Zenith előrejelzéséből. A legnagyobb...
Buszmegállóban kampányolt az adidas
A Széll Kálmán téri buszmegállóban leterített, különleges futószőnyegen bárki tesztelhette a sportszergyártó innovatív BOOST talptechnológiájának előnyeit. A kampány kreatív koncepciójáért az ACG Reklámügynökség felelt.
A...
Teljes lett az MRSZ elnöksége
Ismét teljes létszámú a Magyar Reklámszövetség 24 tagú elnöksége, miután május 24-én a szervezet közgyűlésén a megbízó szektorban megüresedett helyre a tagság elnökségi tagnak...
Rangos díjat nyert az ACG
A budapesti székhelyű, 100 százalékban magyar tulajdonban lévő ACG Reklámügynökség lett a világ leghatékonyabb független ügynöksége az Effie Effectiveness Index alapján. Az ACG a...
Különleges fotókkal kampányol a Samsung
Ki mondta, hogy az éjszaka csupán alvásra való? A csillagos égbolt, a Lánchíd szürkületben kigyulladó fényei, az ezüst híd a Balaton vizén, a féktelen...
Rendben vannak a reklámok
Nem találtak problémás reklámot az ÖRT szakértői vizsgálatuk során: mind az 1200 megfelelt a szabályoknak, és nem "nyaggatták" a gyerekeket.
Azt vizsgálta az ÖRT, hogy...
Jól zárt a reklámkurzus
Véget ért a Café Csoport az ELTE Kommunikáció és Média szakával közösen, februárban indított Tartalommarketing képzése, amelyet végül 4,35-ös átlaggal zárták a diákok. Közülük...
Színes kampányban a Rebuplic Group és a STABILO
A STABILO a point 88 színes tűfilcek népszerűsítése céljából egy kimondottan az Y és Z generációnak szóló kampányt indított a Republic Grouppal közösen. A...
Változások az ACG-nél
Tizenhárom év után változtat versenystratégiáján, és átcsoportosítja nevezési költségeit az ACG. A döntés alapján az ügynökség 2018-ban a korábbi években versenyzésre szánt költségvetésének mindössze...
Focilázban a Pepsi
A Pepsi ismét focilázban ég az új UEFA Champions League kampányában. Hatalmasat csavar a mindenki által szeretett játékon. Világsztárokra, limitált csomagolásokra, meglepő focis kihívásokra...
- Hirdetés -
Legolvasottabb
Újabb amerikai sorozatban nézhetünk budapesti helyszíneket
Budapest ismét egy hollywoodi szuperprodukció hátteréül szolgál. Magyarországon a TV4 mutatja be az FBI International 4. évadát, amelyben a magyar főváros számos ikonikus helyszínét is felismerhetik a figyelmes rajongók. A sorozatot lezáró epizódokban feltűnik...
Kívánságműsorok titkai és az MI hatása a Rádió 100 új epizódjában
A hazai rádiósoknak összetartó közössége van, amelyben mindenkit meg tud érinteni egy-egy élesebb váltás – egyebek mellett erről beszélt Garami Gábor, Juhász Gergely és Somogyi Zoltán a „Rádió 100” tizenhatodik epizódjában. Az adás vendégei...
A MATCH4-en nézhetjük a NASCAR Cup Series döntőjét
Vasárnap eldől, hogy ki lesz a 2025-ös NASCAR Cup Series bajnoka - az év utolsó versenyét a MATCH4 és a NET4+ képernyőjén láthatják a magyar nézők. A bajnoki címért négyen küzdenek meg a sivatagban,...
Az Indamedia megvette a Ringier Hungary-t
A Ringier Hungary Kft. és vele együtt a portfóliójába tartozó kiadványok az Indamedia Csoport tulajdonába kerültek. A tranzakcióval az Indamedia portfóliója, sokszínűsége jelentősen bővül, a magyar médiapiac egyik legmeghatározóbb szereplőjévé válik. Az értékesítés többek...
Újabb rangos díjat nyert a Csendes baráttal Enyedi Ildikó
Enyedi Ildikó legújabb filmje, a Csendes barát újabb rangos nemzetközi elismerést kapott. A film elnyerte a 16. La Roche-sur-Yon Nemzetközi Filmfesztivál Ciné+ Nagydíját, amelyet a zsűri – Diane Baratier francia operatőr, Maria Bonsanti filmes...
Digital Center
Újabb csodás képek a Samsung tévéken
A Samsung új, 22 műalkotásból álló gyűjteményt hoz létre az Art Basel Paris 2025 kiállítással együttműködésben, amellyel a felhasználók otthonába is eljuttathatja az esemény kreatív szellemiségét. A gyűjtemény a Samsung Art Store felületén keresztül...
Több milliós fizetést kaphat, aki ért a mesterséges intelligenciához
A mesterséges intelligencia radikálisan átalakítja a hazai IT-munkaerőpiacot: a középszintű pozíciók elértéktelenednek, miközben nő a kereslet az AI-t, felhőt és automatizációt értő szenior szakemberekre. Pulay Gellért, az Országos IT Megmérettetés ötletgazdája szerint az AI...
Magyarország elsők között csatlakozik Európa legnagyobb szuperszámítógépéhez
A HUN-REN Magyar Kutatási Hálózat stratégiai vezetésével létrejött és a HUN-REN SZTAKI által vezetett HunAIFA konzorcium elnyerte a EuroHPC AI Factory Antenna programjának támogatását. A program célja, hogy a mesterséges intelligencia fejlesztéséhez szükséges ökoszisztémákat...
Újabb hackathont indít a Bitget és a Google Developer Group
A világ legnagyobb univerzális tőzsdéje, a Bitget bejelentette együttműködésének folytatását a Google Developer Group (GDG) szervezetével. A két fél második közös hackathonját, az „AI Accelerate Hack” eseményt rendezi meg a Bitget Blockchain4Youth CSR-kezdeményezése keretében....
Magyar app teszi könnyebbé az elektromos autózást
Az elektromos autózás rohamosan terjed, de a töltés sokszor még mindig stresszes és időigényes folyamat. Hiába a modern technológia, a sofőrök gyakran több különböző alkalmazást kénytelenek használni, miközben a töltési idő és költség kiszámíthatatlan,...









