- Hirdetés -

Kategória: Reklám

- Hirdetés -

Adatvédelmi rendelet – érdemes felkészülni!

Az EU új adatvédelmi rendelete jövő májusától lesz kötelezően alkalmazandó, de olyan sok feladatot ad a vállalkozások számára, hogy máris itt az idő a...

Világbajnokkal kampányol a Mediwel

A FORBES-lista 25. helyén kiemelt világbajnok sportolóval, Nagy Viktor válogatott vízilabdakapussal készítette el új kampányát a Mediwel. Az egészségmegőrző és alakformáló termékeivel népszerűséget szerzett,...

Díjeső a Geometry Global-nál

Silver díjat nyert Outdoor, illetve Ambient & Guerilla marketing kategóriában a Geometry Global Hungary „Lépj fel az egyenlőtlenség ellen!” című, a Budapest Pride számára...

Újított a Havas Csoport

2017. május végétől a CTS (Client Trading Solution) bejelentésével egy teljesen átlátható, kiszámítható programozott vásárlási megoldást nyújt ügyfeleinek a Havas Csoport.  A CTS egy ügyfél...

A Travel Channel az Atmediát választotta

A világ vezető utazási televíziós csatornája, a Travel Channel az Atmediát választotta a magyarországi reklámértékesítési tevékenységének elindításához. A hazai piacvezető tévés kereskedőház június 1-től...

Különleges kampány Budapesten

Budapest talán legnépszerűbb pontján, a Clark Ádám téren ma egy kicsit megváltozott az élet. A világ második, idén 147 éves siklója egy jövőbe mutató...

Termékmegjelenés: ez az új trend

Új kitörési lehetőség a nemzetközi hírnévre törekvő márkák számára a stockfotókon elhelyezett termékmegjelenés. Ez az innovatív product placement lehetőség Olaszországban már nagy népszerűségnek örvend....

Új tagok a DIMSZ-ben

A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) 2017. május 24-én tartott rendes évi közgyűlésén új elnökségi tagok megválasztására került sor, mivel három tisztségviselő megbízatása...

Hot doggal kampányol a légitársaság

Az Air Canada Rouge járatok indulásához kapcsolódva Budapesten hot dog osztással egybekötött nyereményjáték is várja a jövőbeni utasokat.  Jó hír az Egyesült Államokba készülőknek, hogy...

Vadul kampányol a Magnum és a Moschino

„Engedd szabadon a fenevadat” címen közös kampányba fogott két népszerű márka, a Moschino és a Magnum. Az extrém megoldásairól ismert divatház kreatív igazgatója és...

Mobillal pörög az európai online reklámpiac

A múlt évben 41,8 milliárd eurós volt az európai online hirdetési piac, ez 12,2 százalékos bővülést jelent 2015-höz képest – derül ki az IAB...

Egymilliószor vetítették az új reklámfilmeket

Tavaly a második félévben valamivel több, mint egymilliószor találkozhattak a nézők az új reklámfilmekkel a hazai tévék műsorában az NMHH adatai szerint. Emelkedett az...

Díjazták a Geometry Global kampányát

Az Outdoor ambient kategóriában az arany, a Sokszínűség kategóriában pedig a bronz díjat hozta el az idei Hipnózis kreatív reklámversenyen a Geometry Global Hungary...

Új szereplő a marketingpiacon

Szlovákia és Csehország után a magyar piacon is útjára indult a Dognet lokális teljesítmény alapú affiliate hálózat. Kifejezetten alacsony közvetítési díjjal és közép-európai régiós...

Világszervezet a reklám-önszabályozásban

ICAS (International Council on Ad Self-Regulation) néven világszervezetet hozott létre az EASA, az Európai Önszabályozó Szervezet. A cél, hogy a globális kihívásokra globális válaszokat...

Tovább nőtt az online reklámpiac

Az első negyedévben 13,3 százalékos növekedést mutat az egy évvel korábbihoz képest a hazai digitális piac negyedéves, önbevalláson alapuló mérése, a NORI. A PWC...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Csúcskészülékkel bővült a Telekom kínálata

A Magyar Telekom kínálatában is elérhető a nagy teljesítményű új iPad Pro, amelyben az M5 chipnek köszönhetően hatalmas előrelépést mutat a grafikai teljesítményben, valamint a mesterséges intelligencia terén is. Az új iPad Pro fejlett...

Nem félnek a felelősségtől a fiatal vezetők

A Zyntern friss, 2025-ös Nagy Pályakezdő Kutatása lerántja a leplet: a fiataloknak már nem a fizetés az első! A megkérdezettek 78 százaléka szerint sokkal fontosabb, hogy nap mint nap tanulhassanak valami újat, önálló döntéseket...

Jövő héten nyit a karácsonyi vásár Budapesten

2025. november 14-én, pénteken látványos ünnepi díszbe öltözve, az adventi időszak illataival, ízeivel és fényeivel megnyitja kapuit a főváros két ikonikus adventi vására, a 15., jubileumi Advent Bazilika, valamint a Vörösmarty téri Vörösmarty Classic...

Zöld kampány a Jófogástól

A Black Friday az impulzív, felesleges költésre ösztönöz az időnyomással és a korlátozott készletekkel. Ez felesleges terhet jelent vásárlónak és eladónak egyaránt. A jelenség már ellenmozgalmat is szült, miközben egyre többen keresik a tudatos,...

Hosszabbított a Revolut és a Sziget Fesztivál

Két sikeres együttműködési év után a Revolut, a több mint 65 millió globális és több mint 2 millió hazai ügyféllel rendelkező pénzügyi app bejelentette partnerségének meghosszabbítását a 2026-os Sziget Fesztiválra is.Az egymást követő harmadik...

Digital Center

Így lehet biztonságosabb az otthonunk az okoseszközökkel

Az észrevehetetlen fenyegetések következtében egyre több biztonsági rés keletkezhet, ezért a Samsung folyamatosan vizsgálja a felhasználói tudatosságot és a kapcsolódó szabályozásokat. A technológiai fejlődés rámutatott arra, hogy a biztonság már nem lehet másodlagos kérdés....

Ezért nem mászkálunk VR-szemüvegben az utcán

Teljesen más irányt vett a virtuális valóság felhasználása, mint 2022-ben gondoltuk – a mindennapjainkat nem változtatták meg a VR-szemüvegek, de tervezők, kutatók nagy hasznát veszik a virtuális világoknak. Az MVM Future Talks Öregedő mondások...

Új set-top boxokat vezet be a magyar piacra a One

2025 október végétől újabb innovációval jelent meg a One Magyarország a hazai TV piacon: két új set-top-boxot vezettek be, így elérhetővé teszik ügyfeleik számára az Android TV-alapú OneTV MiniBox Pro és a OneTV SoundBox...

Újabb csodás képek a Samsung tévéken

A Samsung új, 22 műalkotásból álló gyűjteményt hoz létre az Art Basel Paris 2025 kiállítással együttműködésben, amellyel a felhasználók otthonába is eljuttathatja az esemény kreatív szellemiségét. A gyűjtemény a Samsung Art Store felületén keresztül...

Több milliós fizetést kaphat, aki ért a mesterséges intelligenciához

A mesterséges intelligencia radikálisan átalakítja a hazai IT-munkaerőpiacot: a középszintű pozíciók elértéktelenednek, miközben nő a kereslet az AI-t, felhőt és automatizációt értő szenior szakemberekre. Pulay Gellért, az Országos IT Megmérettetés ötletgazdája szerint az AI...