- Hirdetés -

Kategória: SzuperZöld

- Hirdetés -

Erősödnek a fenntartható megoldások a csomagolóiparban

Az elmúlt időszakban az energiaárak és üzemanyagárak drasztikus növekedése, az infláció és az alapanyaghiány egyetlen iparágat sem kíméltek. Ezeket a nehézségeket a jellemzően nagy...

2868 tonnával csökkentette éves műanyagfelhasználását a Mars

A világ egyik legnagyobb édesség-, élelmiszer- és kisállateledel-gyártója közzétette a Fenntarthatóság Egy Generáció Alatt tervének legfrissebb eredményeit. Az évente publikált jelentésben a vállalatnak az...

Minierdőt ültetett a GreenGo

Újabb fákat és Miyawaki minierdőt ültettek a GreenGo munkatársai. Az egyedülálló japán módszerrel történő zöldítést a „Gurulj a fákért!” programban résztvevő greengózók és az...

Fiatal klímahősöket segít a Microsoft

Fenntartható adatközpontok, mesterséges intelligencia, a zéró kibocsátást támogató eszközök és szolgáltatások, a karbonsemlegesség szolgálatába állított gépi intelligencia, – csak néhány azon témák közül, amelyeket...

Az energiafogyasztás csökkentésére figyelnek a magyarok

Az általános iskolás gyermekkel rendelkező magyar családok közel kétharmada (64%) úgy tudja, hogy létezik környezeti nevelés a gyermeke általános iskolájában, és szinte mindenki, a...

Zöld koalícióhoz csatlakozik a Magyar Bankholding

A Magyar Bankholding – ESG stratégiájának részeként – együttműködésbe kezd a Mastercarddal, és csatlakozik a fizetéstechnológiai cég „Priceless Planet Koalíciójához”. A bankcsoport az összefogás...

Rosszul állnak a fenntarthatósággal az ipari vállalatok

Az ipari vállalatok több mint fele célul tűzte ki, hogy elérje a nettó zéró üvegházhatású-gázkibocsátást, ugyanakkor kevesebb mint egyharmaduk halad jó úton ahhoz, hogy...

Cégeknek energiahatékonyságát segíti a Vodafone

Könnyen beazonosíthatóvá válik a cégek felesleges energiafelhasználása a Vodafone Energiamonitoring segítségével. Az energiamonitoring által nyújtott pontosabb energiafelhasználási adatok az energiahatékonyság növelését, a vállalati környezetszennyezés...

Ez a következő generáció válasza az energiaválságra

Több mint kétszázan regisztráltak a Yettel és a Crafthub első közösen szervezett kétfordulós fejlesztői versenyére, a ‘Hack it your way’-re. A 24 órás maratoni...

Újrahasznosított műanyagból készített fülhallgatót a Sony

Az új LinkBuds S „Bolygókék” modell műanyag vízadagolókból származó újrahasznosított gyantaanyagot használ. A Sony minden LinkBuds S eladási árából 2 dollárt adományoz tengervédelmi tevékenységekre.A...

Komoly pénzügyi kockázatot jelent a klímaváltozás

A befektetők határozott elvárásai ellenére a vállalatok alig harmada tudja megfelelően bemutatni pénzügyi jelentéseiben, hogy milyen hatása lesz az éghajlatváltozásnak a működésére – állapítja...

Akcióznak az élelmiszerpazarlás csökkentéséért

A SPAR üzletlánc vásárlói is hozzájárulhatnak ahhoz, hogy minél kevesebb élelmiszer landoljon a szemetesben: az üzletlánc a Munch online platformmal karöltve szorítja vissza az...

Zöldebbé tennék a médiaipart is

Jövőre megjelenik a dentsu globális ügynökségi hálózat médiatervező rendszerében (CCS Planner) az a vadonatúj tervezési funkció, amely immár paraméterként tartalmazza a tervezett kampányokhoz kapcsolódó...

Zöldre vált a SPAR Online shop

Éves szinten várhatóan 3 tonna papírt takarít majd meg a SPAR azzal, hogy az online shopos vásárlások esetében csak digitális szállítólevelet állít ki. A...

Zero waste kiállítás nyílt egy kompon

Az idén 10 éves Tiszai PET Kupa a környezetvédelem, a víziturizmus, a zero waste és a kulturális élmények ötvözésével létrehozta a FLEX-Sárazsadány nevű folyami...

Újabb tények a fenntarthatóságról

A fenntartható fejlődést célzó ESG, azaz környezeti, társadalmi és irányítási szempontok közül az első kettő nagy figyelmet kap, míg a G-ről gyakran megfeledkezünk. Holott...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Nem elég okos a Balaton

Az okos turizmus korszakában, már csak kevés ideig használhatunk kőkorszaki módszereket, ezért a Balatoni Turizmus Szövetség arra kéri az önkormányzatok döntéshozóit, hogy jelöljék ki azokat a helyi szakembereket, akinek „kötelezően” ott kellene lenniük azokon...

Adaptív streaming technológiát vezet be a Marie Claire

A Central Médiacsoport kiadóhoz tartozó Marie Claire úttörő lépést tesz a digitális élmények terén, és elsőként alkalmazza hazánkban a svéd fejlesztésű ’SeenThis’ adaptív streaming technológiát a marieclaire.hu felületen. A felhasználói igényekre reagáló innovatív megoldás...

Romantikát és izgalmas kalandokat ígér a Disney+

A Disney+ márciusi programkínálata is izgalmakat és önfeledt szórakozást ígér. Jön a Marvel Television „Daredevil: Újjászületés", a „David Blaine Do Not Attempt”, a „Deli Boys” és a „Szívek szállodája” című sorozat.DAREDEVIL: ÚJJÁSZÜLETÉSMárcius 5. ,két...

Idén is lecserélhetik a lakásbiztosítások több mint 10 százalékát

A második alkalommal sorra kerülő márciusi kampány során a lakásbiztosítási ügyfelek 59 százaléka tervezi összehasonlítani a lakásbiztosítási kínálatot – derül ki az Insura.hu biztosításközvetítő közel 2500 fő megkérdezésével lefolytatott online kutatásából. Az előző év...

A szlovák TV Markízának gyártott sorozatot a Paprika Studios

Tizenhat epizódos krimit gyártott a budapesti központú Paprika Studios a vezető szlovák csatornának, a TV Markízának. A VINA című széria a brit sikersorozat, a Broadchurch szlovák adaptációja. A lebilincselő történetet feldolgozó széria három országban...

Don't Miss

Díjazták a leginspirálóbb vezetőt

252 hazai vezérigazgató véleménye alapján harmadik alkalommal ítélte oda Az Év Leginspirálóbb Vezetője Díjat a PwC Magyarország. A kitüntetéssel olyan hazai cégvezetőt ismernek el, akire a magyarországi vállalatvezetők példaképként tekintenek. Idén a Richter Gedeon...

Shopfully néven alakul újjá az Offerista

Az Offerista Group, Európa legnagyobb digitális kiskereskedelmi marketinghálózata bejelentette, hogy Shopfully néven működik tovább. Ez a mérföldkő a Shopfullyval való teljes kereskedelmi és márkaintegrációt jelenti, amellyel a vállalat Európa vezető Drive-to-Store szereplőjévé válik.Az Offerista...

Autóipari konferenciával bővült az Indamedia rendezvény-portfóliója

Az Indamedia kiadócsoporthoz tartozó DisplayNOW Zrt. megvásárolta a Maxime&Partners Kft.-től az Automotive Summit rendezvények szervezéséhez kapcsolódó jogokat, így idén tavasszal már a nagy múltú médiavállalat bonyolítja le a nívós autóipari szakmai konferenciát.A DisplayNOW Zrt....

Pályázatot hirdettek a HUSAT missziós jelvényének megtervezésére

Pályázatot hirdet a 4iG Űr és Védelmi Zrt. a HUSAT Program egye⁣di missziós jelvényének megtervezésére.⁣ ⁣A „HUSAT” a legnagyobb magánkezdeményezésben és finanszírozásban megvalósuló műholdprogram Magyarországon és a kelet-közép-európai régióban. A pályázaton 2 kategóriában a...

Bedőlnek az álhíreknek a fiatalok

A fiatalok több mint felére veszélyt jelentenek az álhírek – derül ki az első Nagy Diák TudatosNet Teszt válaszaiból. Az országos edukatív játékot másodjára is elindította a DUE Médiahálózat és a Yettel többek közt...