Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.
- Hirdetés -
Kategória: SzuperZöld
- Hirdetés -
Egy hét múlva eltűnik a műanyagzacskó az Auchanból
Az Auchan áruházakból egy hét múlva eltűnnek a gurigáról letéphető nejlonzacskók. Az áruházlánc elsőként vonja ki a zöldség-gyümölcs osztályokról és a pékáru részlegekről ezeket...
Újabb zöld lépést tett a Tesco
Újabb zöld gyakorlatot vezetett be a Tesco a fenntartható működés érdekében. Mostantól az áruházlánc 8 üzleténél leadható a használt étolaj. A vállalat a Biofilter...
Új környezetbarát technológiát tesztel a Toyota
A Toyota három különleges meghajtású versenygéppel vesz részt a 2022-es Super Taikyu versenysorozatban, amelynek első fordulójára még március 19-20-án, Suzukában, a Suzuka 5-órás hosszútávú...
Óceánparti műanyagból készített kollekciót a Helly Hansen
Ha az óceánpartokon tengődő műanyaghulladékra gondolunk, nehezen képzeljük el, hogy egy kis átalakítással és újrahasznosítással akár egy ruhadarab formájában magunkra is ölthetjük. A Helly...
Eltűnnek a műanyagzacskók az Auchanból
Húsvét után eltűnik az Auchan hazai áruházaiból a zöldség-gyümölcs, illetve a pékáru leméréséhez és hazaszállításához használt műanyagzacskó, az úgynevezett rollbag. Április 19-től a már...
Újrahasznosítható csomagolásokkal zöldít a Tesco
Mostantól a Tesco sajátmárkás zöldség-gyümölcs termékei kizárólag lédig kiszerelésben vagy 100 százalékban újrahasznosítható csomagolásban kaphatók. A vállalat ezzel egy újabb termékkategóriát kínál környezetbarát csomagolásban,...
Megszabadul a műanyag csomagolástól a VELUX
A VELUX Cégcsoport bejelentette, hogy a tetőablakok csomagolásának 90 százaléka1 mostantól műanyagmentes, egységes, papíralapú anyagból készül. A világ vezető tetőablakgyártója mostantól az új, papíralapú...
Tovább csökkenti a műanyagfelhasználását a Coca-Cola
A Coca-Cola Magyarország több mint 800 millió forintos beruházással éves szinten közel 230 tonnával csökkenti a műanyagfelhasználását az országban.A társaság a 4-es és 6-os...
Közeledik a Föld órája
Március 26-án ismét WWF Föld órája! A szimbolikus 60 perces sötétség mellett a világ legnagyobb önkéntes akciója ezekben a nehéz időkben újabb pillanatot teremt...
Újabb fontos lépést tett a Lidl a klímavédelemért
A Lidl Magyarország számára a fenntartható működés az egyik legfontosabb cél az élhető jövő megteremtése érdekében. A vállalat klímastratégiájának megalkotása és konkrét, a Science...
Megduplázza a fenntartható termékei számát a MediaMarkt
Átvilágította a termékkínálatát fenntarthatósági szempontból a MediaMarkt Saturn Csoport, valamint tulajdonosa, a CECONOMY AG, és vállalást tettek arra, hogy jövő év végéig a jelenlegi...
Újrahasznosított műanyagokkal zöldít a TotalEnergies
A TotalEnergies és a Plastic Omnium stratégiai partnerséget írt alá, amelynek köszönhetően, mostantól közös erővel fejlesztik és tervezik az új, újrahasznosított polipropilénből készült műanyagokat....
Minden új ALDI parkolójában lesz e-töltő
Az ALDI és az E.ON Hungária Csoport 2018 óta működik együtt a magyarországi e-autózás infrastruktúrájának fejlesztésén, 2020 novemberében adták át a 100. telepített e-töltőt....
Újabb környezetbarát csomagolás az Auchanban
Továbbra is folytatja a harcot az Auchan az egyszer használatos műanyagok visszaszorításában. Az előző években a zöldség-gyümölcs és a pékáru osztályon vezettek be többször...
A tervezettnél nagyobb mértékben zöldült a Volkswagen
Az előzetes számok alapján a Volkswagen túlteljesítette a 2021-re kitűzött ambiciózus európai szén-dioxid-kibocsátási célértékeket, és körülbelül 5,5 millió grammal kevesebb szén-dioxidot bocsátott ki a...
Hatalmas üzlet lehet a zöld ingatlan
Az új, a fenntarthatóság jegyében épülő ingatlanok fejlesztése csak a feltörekvő piacokon 24,7 billió dolláros befektetési lehetőséget jelent 2030-ra a TCFD nevű szervezet felmérése...
- Hirdetés -
Legolvasottabb
Két új talkshow indul ma a VIASAT3-on
Október 24-én, most csütörtökön 22 órakor Osváth Zsolt műsorvezetésével debütál a VIASAT3 vadonatúj saját gyártású késő esti talkshowja, az Őszinte leszek. Az első epizódban többek között a férfi-női szerepek, a „me too” mozgalom és...
Újra csúcson a belföldi használtautó-piac
A DataHouse ma közzétett előzetes adatai szerint minden eddiginél magasabban alakult a belföldi használtautó-adásvételek száma: a hazai piacon az elmúlt hónapban mintegy 79 500 személygépkocsi cserélt gazdát. Ez az érték 11,6 százalékkal haladja meg...
Átfogó képet kaphatunk a PR régiós helyzetéről
Hetven PR-szakember – vállalatoktól és tanácsadó cégektől – járult hozzá tudásával a régió első, átfogó PR-szakmai elemzése elkészítéséhez. A public relations szakma különösen sokszínű Közép-Európa országaiban, és az egyéni különbségeket tiszteletben kell tartani -...
Cannes-ban volt a Hunyadi világpremierje
A Cannes-i Fesztiválpalotában (Palais des Festivals et des Congrès) tartották a 10 részes Hunyadi TV-sorozat világpremierjét a MIPCOM-on, a film-, televíziós és streaming szakma egyik legfontosabb éves seregszemléjén. A teltházas vetítésre a sorozat alkotói,...
Sophos megvette Shield-et
A Sophos bejelentette, hogy végleges megállapodást köt a Shield megvásárlásáról 859 millió dollárért.A Sophos tapasztalata és hírneve a menedzselt biztonsági szolgáltatások és teljes körű biztonsági termékek vezető szolgáltatójaként a Shield biztonsági műveleti szakértelmével kombinálva...
Don't Miss
Új vállalati kommunikációs igazgató a Yettelnél
2024. október 15-től Dávid Sándor vezeti a Yettel vállalati kommunikációs igazgatóságát. Az új igazgató a cég belső kommunikációjáért, a PR, a CSR, valamint a rendezvényszervezési területért felel. A 45 éves szakember a Mercedes-Benz kecskeméti...
Magyar cég lett Európa leggyorsabban növekvő vállalata
A magyar MP Solutions Kft. nyerte el a rangos Stevie Awards fődíját a leggyorsabban növekvő európai vállalat kategóriában. A HR-tanácsadással és fejvadászattal foglalkozó, 100 százalékban magyar tulajdonú cég, a pandémia utáni aktív üzletfejlesztéssel érte...
Változások az AVON-nál
Az AVON 10 országból álló dél-európai régiójának kereskedelmi piacai -Olasz Henrietta, az AVON Magyarország ügvezető igazgatójának vezetésével- az egyszerűbb működési struktúra jegyében 2024 őszén átszerveződtek. Ennek egyik elemeként, Kósa Anita, integrált kommunikációs és digitális...
Átadták az Effekt 2030 díjakat
Miközben a gazdasági szereplők jelentős részét az ESG-átállás és a vonatkozó szabályozásoknak való megfelelés tartja lázban, a legsikeresebb hazai ESG megoldások idén is elismerésben részesültek. A szakmai zsűri döntése alapján ezúttal az Audi, az...
A Havas Creative nyerte a CBA és a Príma tenderét
A CBA és a Príma 2024 nyarán meghívásos kreatívügynökségi tendert hirdetett azzal a céllal, hogy mindkét brand számára új kommunikációs és kreatív platform kerüljön kidolgozásra. A tenderfolyamat végén a hazai élelmiszerkereskedelmi lánc vezetősége a...