- Hirdetés -

Kategória: SzuperZöld

- Hirdetés -

Csomagolással zöldít a Henkel

A Henkel Laundry & Home Care üzletága új csomagolási koncepciót vezet be a Somat gépi mosogatógél termékcsaládja számára, és egy új Somat All in...

A Microsoft is a zérókibocsátásra hajt

2010 és 2020 között világszerte megkétszereződött az internetet használók száma, miközben annak forgalma, évi 30 százalékos emelkedés mellet, a tizenkétszeresére nőtt. 2020 óta ez...

Rákapcsol a klímavédelemre a ŠKODA

Vrchlabí főegységgyára 2020 vége óta a ŠKODA AUTO világszerte első termelési helyszíneként működik szén-dioxid-semlegesen. E célkitűzése megvalósítása érdekében az autógyártó következetesen csökkentette energiafelhasználását, illetve...

Felhővel segíti a cégek zöldülését az SAP

A környezettudatosság ihlette az SAP legújabb termékének fejlesztését. Az SAP Product Footprint Management segítségével a vállalatok megállapíthatják termékeik karbonlábnyomát, azok teljes életciklusát számításba véve....

Egy svéd startuppal zöldít tovább a BMW

A BMW Group úgy tervezi, hogy sorozatgyártási folyamataihoz 2025-től olyan, akár 95 százalékkal alacsonyabb emisszió mentén előállított acélt fog beszerezni, amely nem igényel fosszilis...

Újabb zöld termékek a Lidl kínálatában

A klímavédelem és a felelős vásárlás fontossága egyre inkább növekszik a hazai vásárlók körében. A Lidl Magyarország ezeket az igényeket szem előtt tartva, fenntarthatósági...

Fenntarthatóságban is jól teljesített a Telekom

A telekommunikációs szektor fenntarthatósági szempontból legjobban teljesítő vállalatai között jelölte meg a Magyar Telekomot az ISS Corporate Solutions a vállalat 2020. évi fenntarthatósági eredményei...

Zöld éttermet nyitott Debrecenben a KFC

Európában is ritkaságnak számít a gasztronómiai vállalkozások közt, Magyarországon pedig még egyedülálló ebben a szektorban a KFC október 14-én Debrecenben megnyitott új étterme. A...

Új eszköz segíti a karbonlábnyom csökkentését

Mostantól a teljes értékláncukon belül megvalósuló, felhőhasználattal kapcsolatos károsanyag-kibocsátásról is kaphatnak pontos és megbízható képet a cégek a megújult Microsoft Emission Impact Dashboard segítségével....

Környezettudatos SIM kártyával zöldít a Vodafone

Fenntarthatósági stratégiája részeként új, környezettudatos, úgynevezett ecoSIM kártyát tesz elérhetővé ügyfelei számára a Vodafone. Nem ez az első ilyen lépés a szolgáltató részéről: tavaly...

Az élelmiszerpazarlás ellen kampányol a Lidl

Az Élelmezési Világnap alkalmából érzékenyítő kampányt indított a Lidl Magyarország, melynek célja, hogy felhívja a figyelmet az élelmiszerpazarlás megelőzésének fontosságára. Az áruházlánc saját maga...

Rákapcsolt a fenntarthatóságra az Allianz

Politikai döntéshozók, iparági szakértők, vállalati vezetők és a technológia úttörői cserélték ki gondolataikat a globális gazdaság zöld átalakulásáról, illetve a klímacélok eléréséhez szükséges lépésekről...

A BMW-vel zöldül a Coldplay világkörüli turnéja

A BMW és a Coldplay együttműködése új szintre lép: miután a BMW iX és a BMW i4 az együttes vadonatúj, Higher Power című slágerének...

Tovább fejlesztik a Coca-Cola innovatív papírpalackját

A The Coca-Cola Company a dán Paper Bottle Company (Paboco) startuppal összefogva alkotta meg az üdítőitalok egészen újszerű csomagolását; a papírpalack prototípusát. Az első...

A nők állnak a fenntarthatósági forradalom élén

Tudjuk, hogy szükséges, látjuk, hogy megéri, mégis hosszú út áll még előttünk, amíg a fenntartható fejlődési gyakorlatok a mindennapjaink részévé válnak – derül ki...

Eltűnhet a légszennyező vállatok nyeresége

Elpárologhat a légszennyező magyarországi vállalkozások profitja a szén-dioxid-kvóták megállíthatatlannak tűnő áremelkedése miatt – hívja fel a figyelmet az EY. A fenntartható működéshez kulcsfontosságú, hogy...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Új ügyféllel erősít a Clue PR

Az Arval Magyarország autólízing és flottakezelő augusztusban hirdetett pályázatot a vállalat PR tevékenységének koordinálására, valamint az ehhez kapcsolódó feladatok ellátására. A meghívásos kiválasztási eljárás során a Clue PR-ügynökség nyerte el a szerződést.A BNP Paribas...

Díjat nyert a Wizz Air gyakornoki programja

A Wizz Air egyedülálló lehetőséget kínál az egyetemi tanulmányaik utolsó 1-2 évében járó, angolul jól beszélő, a repülés iránt érdeklődő fiatal tehetségeknek, hogy közelebbről is megismerhessék a légiközlekedés világát.A gyakornoki program rotációs rendszerben zajlik,...

A Balatonra csábítják az üzleti utazókat

A balatoni térség egész éves látogatottságának bővítésére és az üzleti utazók megszólítására törekszik a Mövenpick BalaLand Resort Lake Balaton. A szálloda célja, hogy a megszokott konferencia-helyszínektől eltérő, különleges tereivel új színt vigyen a céges...

Ezt keresik a befektetők a fővárosi ingatlanpiacon

Erősödő befektetői aktivitásra számítanak a Duna House szakértői az idei év folytatásaként 2025-ben is. A pénzügyi forrás és a vevői bizalom adott, azonban a rövidtávú lakáskiadás terézvárosi tiltása és az esetleges országos szabályozása már...

Érkezik a Dűne: Prófécia a Maxra

A hatrészes sorozat főbb szerepeiben Emily Watson (Csernobil), Olivia Williams (A korona), Travis Fimmel (A farkas gyermekei), Jodhi May (The Witcher), Mark Strong (Kingsman, A Pingvin). A friss előzetes ITT látható.Mielőtt a legendás Bene...

Don't Miss

Új vállalati kommunikációs igazgató a Yettelnél

2024. október 15-től Dávid Sándor vezeti a Yettel vállalati kommunikációs igazgatóságát. Az új igazgató a cég belső kommunikációjáért, a PR, a CSR, valamint a rendezvényszervezési területért felel. A 45 éves szakember a Mercedes-Benz kecskeméti...

Magyar cég lett Európa leggyorsabban növekvő vállalata

A magyar MP Solutions Kft. nyerte el a rangos Stevie Awards fődíját a leggyorsabban növekvő európai vállalat kategóriában. A HR-tanácsadással és fejvadászattal foglalkozó, 100 százalékban magyar tulajdonú cég, a pandémia utáni aktív üzletfejlesztéssel érte...

Változások az AVON-nál

Az AVON 10 országból álló dél-európai régiójának kereskedelmi piacai -Olasz Henrietta, az AVON Magyarország ügvezető igazgatójának vezetésével- az egyszerűbb működési struktúra jegyében 2024 őszén átszerveződtek. Ennek egyik elemeként, Kósa Anita, integrált kommunikációs és digitális...

Átadták az Effekt 2030 díjakat

Miközben a gazdasági szereplők jelentős részét az ESG-átállás és a vonatkozó szabályozásoknak való megfelelés tartja lázban, a legsikeresebb hazai ESG megoldások idén is elismerésben részesültek. A szakmai zsűri döntése alapján ezúttal az Audi, az...

A Havas Creative nyerte a CBA és a Príma tenderét

A CBA és a Príma 2024 nyarán meghívásos kreatívügynökségi tendert hirdetett azzal a céllal, hogy mindkét brand számára új kommunikációs és kreatív platform kerüljön kidolgozásra. A tenderfolyamat végén a hazai élelmiszerkereskedelmi lánc vezetősége a...