Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.
- Hirdetés -
Kategória: Tv/Rádió
- Hirdetés -
Maratonra készül a gyerekcsatorna
A Da Vinci Kids nem csupán a természettudományos tudást fejleszti, de a gyermekek társas-érzelmi fejlődést is igyekszik segíteni. A csatorna július 30-án szombaton műsoraival...
Új vetélkedő indul a TV2-n
Vadonatúj vetélkedő indul augusztus 8-án a TV2 műsorán. A Város vs Vidék gameshow-ban a tét 10 millió forint, amiért vidéki és városi emberek küzdenek...
Bemutatták a Velencei Filmfesztivál versenyprogramját
Erős versenyprogramot ismertettek kedden a 79. Velencei Nemzetközi Filmfesztivál szervezői: az augusztus 31. és szeptember 10. között zajló filmmustrán Darren Aronofsky, Alejandro González Inárritu,...
Visszatér a Paramount nyári mozija
Különleges filmvetítéssel egybekötött parti várja a mozirajongókat idén nyáron. Visszatér ugyanis a Paramount nyári mozija a Telekom Film támogatásával, amely a világjárvány óta először...
Világhírű befektetőkkel készül a Virtuózok V4+ új évada
Öt ország új tehetségeivel és világsztárokkal jelentkezik a Virtuózok V4+ a Dunán 2022 novemberétől. Az első magyar fejlesztésű komolyzenei tehetségkutató a nyolcadik évadba lép,...
Virtuális térben játszódó krimi elkészítését is támogatja az NFI
Hét televízió és stream szolgáltatásra készülő film gyártásának támogatásáról döntött a Nemzeti Filmintézet (NFI), összesen több mint félmilliárd forintot kapnak az alkotók. A támogatott...
Még egy hónapig lehet nevezni az idei Hégető-díjra
A Hégető Honorka Alapítvány 2022-ben elsősorban azokat az alkotásokat várja, amelyek mozgókép vagy fotó-sorozat formájában mutatják be a háború különböző arcait, az arra adott...
Újabb vidéki frekvenciákra lehet pályázni
Véglegesítette egy várpalotai és egy barcsi rádiós frekvencia pályázati felhívását a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa, két médiaszolgáltatóra pedig kismértékű bírságot rótt...
Exkluzív sorozat készült a Trump családról
A háromrészes dokumentumsorozat exkluzív interjúkat és eddig soha nem látott felvételeket mutat be a Trump család 2020-as kampánykörútjáról, egészen a beiktatás napjáig. A sorozat...
Leforgatták a tavalyi Hypewriter nyertes debütáló epizódját
Befejeződött a 2021-es Hypewriter sorozatötlet pályázaton nyertes Angyaltrombiták debütáló epizódjának forgatása. A Besenyei Katalin ötletéből készülő alkotást az Oscar-díjra jelölt, Arany Medve-díjas Testről és...
Új, szerelmes showműsor indul a Super TV2-n
Hamarosan vadonatúj, látványos napi dating show indul a Super TV2 műsorán. A Money or Love – Fogadj a szerelemre! más szemszögből közelíti meg a...
Izgalmas meccsek érkeznek a Network4 sportcsatornáira
Augusztustól a Network4 sportcsatornái közvetítik az angol Premier League több várva-várt összecsapását, valamint a francia bajnokság, a Ligue1 legizgalmasabb mérkőzéseit. Az öt európai topligából...
Tovább erősíti sportportfólióját a TV2 Csoport
Augusztustól még több angol bajnoki mérkőzést láthatnak a Spílerek nézői. A cégcsoport 2016 óta rendelkezik a világ legerősebb nemzeti labdarúgó bajnoksága, a Premier League...
Naponta 133 reklámfilmmel találkoznak a tévénézők
Az idei második negyedévben naponta átlagosan 4 óra 41 percet töltöttek a tévékészülékek előtt a 4 évesnél idősebb magyarok, ez mindössze egy perccel kevesebb,...
Így tervezik a jövőt a Media Vivantis-nál
Új vállalati stratégia mentén működnek tovább a Media Vivantis csatornái, a Life TV és az Ozone TV. A médiavállalat disztribúciós megállapodásokhoz kötött új, vásárolt...
Videóverseny indul fiataloknak
Videóversenyt hirdet 13-19 év közötti fiataloknak a Cinemira Nemzetközi Gyerek- és Ifjúsági Filmfesztivál.A versenybe került filmeket az őszi Cinemira TEEN fesztiválon mutatják be, nagyvásznon,...
- Hirdetés -
Legolvasottabb
Játékpiaci trendek: a puzzle reneszánsza (x)
A digitális világ zajában egyre többen fordulnak újra a kézzel fogható, nyugodt és figyelmet igénylő szabadidős tevékenységek felé. Ezek közül is kiemelkedik a puzzle, amely nemcsak nosztalgikus emlékeket idéz fel, hanem újra trendi lett...
Közel a 2000 milliárdhoz a hazai e-kereskedelem
A magyar e-kereskedelmi szektor tavaly újabb pozitív évet zárt: 2024-ben a magyar vásárlók által online rendelésekre költött bruttó forgalom elérte az 1945 milliárd forintot, amely 15 százalékos éves növekedést jelent - derül ki a...
Így jattolnak a magyarok
A vendéglátósok 75 százaléka számolt be arról, hogy a vendégektől kapnak borravalót, és ezt egyre többen bankkártyával fizetik – derült ki a HelloPay legfrissebb kutatásából. A felmérés arra is rávilágított, hogy ahol van lehetőség...
Fontos minősítést kaptak az LG tévék
Az LG Electronics (LG) legújabb OLED tévéi elnyerték a neves német tesztelő és tanúsító szervezet, a TÜV Rheinland „Valódi vizuális élmény beltéri megvilágítás mellett” tanúsítványát. A 2025-ös LG 2025 OLED televíziók az elsők, amelyek...
Mesterséges intelligencia is segíti a kkv-kat
Teltházas érdeklődés mellett zajlott le a K&H legutóbbi üzleti reggelije, amely a bank kkv ügyfeleinek kínált gyakorlati tudást és kapcsolatépítési lehetőséget. A rendezvény különlegessége volt a Minner.hu üzleti magazin által fejlesztett, mesterséges intelligencia alapú...
Digital Center
Új magyar app segít a munkavállalóknak
A munkahelyi mentális egészség kérdése egyre nagyobb kihívást jelent a vállalatok számára, hiszen miközben az alapvetően meghatározza a szervezet teljesítményét, a munkaerőpiacon mind nagyobb súllyal jelenlévő Z generáció már komoly elvárásokkal fordul a cégek...
Vadonatúj funkciók érkeznek a Samsung okosórákra
Egészségünkre már a legapróbb változás is óriási hatással lehet. Ha kicsit is javítunk mindennapi szokásainkon, az összességében egy egészségesebb életmódhoz vezethet. A hamarosan érkező Galaxy Watch új funkciói még hatékonyabban támogathatják ezen szokások kialakításában...
Virtuális sminkstúdióval és AI asszisztenssel újít a L’Oréal
A L’Oréal 2025. június 11–13. között a párizsi VivaTech rendezvényen mutatta be legnagyobb és legfejlettebb szépséginnovációs portfólióját és technológia újításait. A L’Oréal kilencedik alkalommal vett részt Európa vezető technológiai konferenciáján, és mutatta be a...
A magyar cégek több mint kétötöde használ mesterséges intelligenciát
A mesterséges intelligencia immár nemcsak ígéret vagy jövőkép, hanem a hazai vállalati működés egyre gyakoribb és tudatosan alkalmazott része. A K&H innovációs index legfrissebb, 2025 első félévi adatai alapján a 300 millió forint feletti...
Új márkanagykövettel erősít a Samsung Art TV
RM, a BTS, a 21. század ikonikus K-pop zenekarának egyik tagja a Samsung Art TV nagyköveteként lép újra a reflektorfénybe, hogy a nemzetközi művészeti életet támogassa. Ez a kinevezés egyike RM első hivatalos tevékenységeinek...