Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.
- Hirdetés -
Kategória: Tv/Rádió
- Hirdetés -
Újabb fordulat Chili TV-ügyben
A védjegyperben első fokon eljárt Fővárosi Törvényszék május 10-én hozott ítéletében megállapította, hogy a TV2 mind a nemzeti, mind a közösségi TV Paprika védjegyet...
BrandMania: középpontban a márkabiztonság
Óriási botrányt kavart a közelmúltban az Egyesült Királyságban, hogy ismert márkák és az állami hirdetései is szélsőséges tartalmak mellett jelentek meg a YouTube-on. A...
Turisztikai trendek a BrandManiában
A múlt évben rekordot döntött a hazai turisztikai ágazat, és ígéretesen indult 2017 is. A BrandMania stábja annak járt utána, hogy minek köszönhető a...
Így változott a Top50
A Marketing&Media magazin által összeállított, a hazai médiapiac legbefolyásosabb személyiségeit bemutató Top50 közel harmada kicserélődött idén a múlt évhez képest. Néhány esetben politikai játszmák...
Beszüntette adását a közszolgálati rádió
Nyolcvanegy évi működés után szerda este az izraeli közszolgálati rádió, a "reset bet" is beszüntette adását, miután előző este a bezárásra ítélt régi közmédia...
Visszatér az RTL Klub show-műsora
Számos újdonsággal tér vissza május 15-től az RTL Klub képernyőjére az elmúlt évek egyik legsikeresebb vetélkedő show-műsora, az 1 perc és nyersz. A műsorvezető...
Top50: felzárkózó hölgyek
Az idén kilenc hölgy került fel a Marketing&Media magazin Top 50-es listájára, ami eggyel több, mint tavaly. A nők növekvő befolyásoló erejét mutatja, hogy...
Ezzel készülnek az Artmozik éjszakájára
Premier előtti vetítésekkel is készülnek idén az Artmozik éjszakája szervezői a nézőknek, akik péntekről szombatra virradóra öt fővárosi moziban láthatják az újdonságok mellett a...
Különleges videóval kampányol a tévécsatorna
A Discovery Channel 2017-es stratégiájának részeként mind inkább épít a virtuális valóság eszközeire is amellett, hogy egyre több prémium tartalmat oszt meg a TV...
A Nagy Duett és egy RTL-es újonc volt a legnézettebb
Erősen kezdett az RTL Klubon a Házasság első látásra, de a legnézettebb műsornak A Nagy Duett bizonyult. A köztévénél egy meccs és egy török...
Oscar-díjasokkal erősít a filmcsatorna
A filmeket elsősorban a bennük szereplő színészekről jegyezzük meg. De mi a helyzet a rendezőkkel, akik ugyanolyan elengedhetetlen részesei az alkotásoknak, annak ellenére, hogy...
MTV: Megvannak a legjobban
A Szépség és a szörnyeteg nyerte az Év filmje díjat vasárnap az MTV Movie & TV Awards gálán, ahol Hollywood és a televíziós szakma...
Top50: eltűntek a főszerkesztők, fogynak a médiások
A Marketing&Media magazin által összeállított Top 50-et továbbra is a médiavállalatok vezetői uralják, de soha nem voltak olyan kevesen a listán, mint az idén....
Kevesebb időt töltünk a tévék előtt
Az első negyedévben átlagosan 5 óra 3 percet töltött a tévékészülék előtt a teljes népesség naponta a Nielsen Közönségmérés adatai szerint, ez 6 perccel...
Nagy kalandok a Discovery-n
A május kalandos hónapnak ígérkezik a Discovery Channel nézőinek, a csatorna két erős, tűréshatástesztnek is beillő dokumentumfilmet is indít a hónap első hétvégéjén. Todd...
Klasszikusokkal erősít az AXN
Májusban újra megnevettetnek a Rendőrakadémia szereplői az AXN műsorán.
Ki ne emlékezne a hét részből álló Rendőrakadémia filmsorozatból legalább egy vicces jelenetre? Amikor a rendőrök...
- Hirdetés -
Legolvasottabb
Így lehet felhőtlen a karácsonyi utazás
Karácsonyi fénybe öltözött a repülőtér 2. Terminálja. Az ünnepi hangulat megteremtése mellett a Budapest Airport kiemelt figyelmet fordít a karácsonyi időszakban megnövekedett forgalom kezelésére, hogy mindenki számára kényelmes és gördülékeny utasélményt biztosítson. Ennek részeként...
Rekordforgalommal zárhatja az évet a Budapest Airport
Rendkívül erős utasforgalmat regisztrált novemberben a VINCI Airports hálózatának részeként működő Budapest Airport; összesen 1 401 245 utas fordult meg a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren, ami nemcsak a tavalyi adatot haladja meg 22 százalékkal, hanem az...
Ezek a trendek mozgatják jövőre az e-kereskedelmet
Az időablakos kiszállítás alkalmazására ösztönzik a hazai piaci szereplőket a külföldi webshopok térnyerése nyomán átalakuló vásárlói igények. Jövőre ezért az e-kereskedelem egyre több szegmensében elérhetővé válhat ez a szolgáltatás. Emellett olyan új szolgáltatásmodellek terjedhetnek...
Karácsonyi ajándékok: sokan az utolsó pillanatban vásárolnak
A felnőttek harmada az utolsó hetekre, napokra hagyja az ajándékok vásárlását, és a háztartások majdnem egyharmadában a nőkre hárulnak az ünnepi teendők – többek között ez is kiderül a CIB Bank kérésére végzett friss,...
Közel 10 százalékkal nőhet idén a reklámpiac
Idén várhatóan 9,5 százalékkal bővül a globális reklámpiac a GroupM médiaügynökségi csoport decemberi This Year Next Year kutatása szerint. Az elemzés alapján jövőre a kelet-közép-európai régióban (CEE), valamint Magyarországon az elmúlt két év jelentős...
Don't Miss
Zöld kiadvány készült a MITTE közreműködésével
Az ipari termeléshez, hulladékkezeléshez köthető környezeti problémák bolygónk egyik legnagyobb kihívása: Európában évi 2,2 milliárd tonna hulladékot termelünk, a legfrissebb Circularity Gap Report szerint azonban a globális gazdaság csak 7,2 százalékban tekinthető körforgásosnak. A...
Először nyert díjat magyar kampány az európai Effie Awards-on
Az Effie reklámhatékonysági verseny 23 éves magyarországi történetében először került be magyar pályamunka az európai döntőbe. 2024. december 11-én este a brüsszeli díjátadón bronz Effie-t nyert a LEGO Oroszlán és a Red Lemon Media.A...
Díjazták a Mapei kommunikációs vezetőjét
Mészáros Szilvia, a Mapei Kft. PR- és kommunikációs vezetője kapta a 2024-es „Az Év Építőipari Marketingkommunikációs Személye” díjat. Az elismerést az Építőipari Vállalkozások Országos Szövetségének Médiatagozata alapította, és idén adták át először. A szakember...
Kisfilmmel ünnepel a Human Telex
Nem szokványos születésnap, nem szokványos ajándék: a Human Telex Advertising & Event teljesen házon belül készített egy filmet magáról, mindenkinek és maguknak. A filmben az időutazás és a fantázia találkozik az ügynökség értékeivel.A 35....
Olimpikonnal erősít az MBH Bank
Kós Hubert lesz az MBH Bank márkanagykövete a követkető két évben, az együttműködés részeként a sportoló számos alkalommal fog feltűnni a pénzintézet kampányaiban. Az olimpikon személyes részvételének központi témája a sport és a szurkolás...