- Hirdetés -

Kategória: Web

- Hirdetés -

Naponta egymillió hamis profilt töröl a Facebook

Nem a közösségi média miatt válnak megosztottá a társadalmak, és az sem helytálló megállapítás, hogy a közösségi média révén csökken az emberekhez eljutó hírek...

Jön a Valentin nap, erre érdemes figyelni

Február 14-ére a kereskedelem is akciókkal, kedvezményes ajánlatokkal készül, minden eladó, ami piros, rózsaszín vagy szív alakú. A szerelmesek virággal, édességgel vagy akár élményt...

Térképen, ahogy terjed az influenza

Naprakész influenzatérképet készített a Házipatika.com. Az adatalapú térkép aktuális információkkal és adatokkal szolgál a járvány terjedéséről, valamint a megbetegedések számáról. Ráadásul a maga nemében...

Ma van a Biztonságos Internet Napja

A Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat (NGYSZ) felkérésére hatóságok, informatikai cégek, civil szervezetek és gyerekek fognak össze, hogy a Biztonságos Internet Nap alkalmából felhívják a figyelmet...

Rákattantunk a streaming videókra

A múlt évben 58 százalékkal nőtt a streaming videók nézésére szánt idő globális szinten – derül ki a streaming adatok elemzésével foglalkozó Conviva friss...

Új lehetőség a hazai e-kereskedőknek

A hazai e-kereskedők esélyeit javítja, hogy első ügynökségként CEE régióban Google CSS licencet szerzett a Growww Digital ROIshopper nevű szolgáltatása. A Google Comparison Shopping Services...

Átalakulóban az e-kereskedelem

Bár csak tavaly nyáron jelent meg Magyarországon a Google képes hirdetési megoldása, a Google Shopping, de máris alapvetően formálja át a hazai e-kereskedelmi piacot....

Londonba megy a vegán a főzős műsor

Steiner Kristóf online főzős műsora Londonba látogat, ahol a Greenwich Market egy szimpla standjánál készülnek a legújabb vegán fogások. Az új, négyrészes miniszéria bejelentésére...

Új szereplő az online élelmiszerboltok piacán

A Kifli.hu új online szupermarket és piactér 2019. decemberében nyitotta meg kapuit hazánkban. Ez a Prágában és Brno-ban piacvezető Rohlik.cz első külpiacra lépése. A Rohlik.cz...

Ismét fejlesztett a Jófogás

A legnagyobb hazai online apróhirdetési oldal 1 millió Háztól-Házig tranzakció után továbbfejleszti a csomagküldéssel kapcsolatos szolgáltatásait. A Foxpost csomagautomata-hálózattal kötött, 2020 januárjától érvényes partneri...

Több idő jut streaming videókra

A múlt évben tovább nőtt a streaming videószolgáltatások használatára szánt idő az Egyesült Államokban – derül ki az NPD Group felméréséből. A Netflix felhasználók...

Így védenék meg a netezőket

Az eddiginél is hatékonyabb módszereket és eszközöket vetne be a legnagyobb hirdetők, reklám- és médiacégek, illetve közösségi platformok által létrehozott szervezet, a GARM az...

A vártnál korábban rajtol Európában a Disney+

Az eredetileg tervezettnél egy héttel korábban lesz a Disney+ streaming videószolgáltatás szélesebb körű európai rajtja, a megoldást havonta 6,99 euróért lehet majd használni. A Disney+...

Fontos dologról nyilatkozott a Facebook

Nem ellenőrzi a Facebook a politikai hirdetések tartalmát - erősítette meg Rob Leathern, a médiavállalat termékigazgatója. Mark Zuckerberg, a cég alapítója és vezetője már...

Újabb rekord a Nosaltynál

Több mint 3 millió egyedi látogatójával piacvezető szerepet töltött be a Nosalty az ünnepi időszakban is. A családi főzés és konyhai készülődés legfontosabb hónapjában...

Ezek a legnépszerűbb „last minute” ajándékok

Retro szendvicssütő, olcsó tablet, aktivitásmérő – többek között ezek szerepelnek a karácsonyi ajándékok beszerzését az utolsó napokra hagyó felhasználók bevásárló listáján. Az Extreme Digital...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Szavaztak a hallgatók: megvan az év műsorvezetője és műsora

Lezárult a Sláger FM idei hallgatói szavazása, amelyen a rádió legkedveltebb műsoraira és műsorvezetőire lehetett szavazni. Több ezer szavazat alapján Somogyi Zoltán lett Az Év Műsorvezetője, a Sláger Reggel pedig Az Év Műsora. Idén három...

Nagy bejelentést tett a One: ingyen lesz karácsonykor a korlátlan mobilnet

A One Magyarország 2025. december 24. és 26. között díjmentes, korlátlan belföldi adatforgalmat biztosít korlátlan adatcsomaggal nem rendelkező előfizetőinek. A szolgáltató ünnepi bevezető kampánya keretében 2026. január 12-ig valamennyi vezetékes és műholdas TV-előfizetője díjmentesen...

Különleges meglepetést tartogatott a Yettel az év végére

2025-ös digitális összefoglalót kaphatnak saját mobilhasználati szokásaikról a Yettel lakossági ügyfelei. A szolgáltató hivatalos appjában elérhető új funkcióval mindenki betekintést nyerhet saját aktivitásaiba, az összefoglaló mellett pedig értékes ajánlatokhoz is juthat az év végi...

Új sorozatok, nagyszabású mozifilmek és ünnepi hangulat a CANAL+-nál

A CANAL+ az ünnepi szezonban is gondoskodik róla, hogy mindenki megtalálja a számára tökéletes tartalmat. Az online TV és streaming app kínálatában vadonatúj CANAL+ Original sorozatok, nagyszabású mozifilmek, 24 órás akciócsatorna, széles videótár-választék és...

Izgalmas dolog derült ki a karácsonyi vásárokról

Fényfüzérek, forralt bor illata a téli levegőben, és a jól ismert karácsonyi dallamok - Európa karácsonyi vásárai azonban nemcsak az ünnepi hangulat miatt fontosak, hanem a Visa legújabb elemzése szerint egyre nagyobb gazdasági jelentőséggel...

Digital Center

Kiderült, mennyire vagyunk védtelenek a mesterséges intelligenciával szemben

A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....

Mesterséges intelligenciával okosítja az autózást az LG

A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...

Üzleti kockázat lehet a lakosság hiányos digitális felkészültsége

A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....

Az AI kilépett a képernyőről

A mesterséges intelligencia eddig főként digitális környezetben működött: chatfelületeken, hangasszisztensekben vagy ügyfélszolgálati rendszerekben. Az E.ON az INTREN digitális ügynökséggel közösen kiléptette az AI-t a virtuális térből a fizikai világba és megszületett Anna, az E.ON...

Új korszak kezdődik az építőiparban

Az előttünk álló év fordulópontot hoz az építőipar, a létesítményüzemeltetés és a teljes ingatlanszektor számára – derül ki a PlanRadar évzáró elemzéséből. A több évnyi kísérletezés után a digitális megoldások választható eszközökből a mindennapi...