- Hirdetés -

Nagy összeggel segített idén az AVON

|

Az Emlőrák Gyógyításáért Alapítvány és a Csongrád Megyei Dr. Bugyi István Kórház részesült idén az AVON több mint 28 milliós adományában. A támogatásnak köszönhetően harmadik alkalommal is megvalósulhatott a Mellünk Egészségéért Védőnői program, valamint az Uzsoki Kórház és a Dr. Bugyi István Kórház is új eszközökkel gazdagodott.

A mellrák elleni küzdelmet nem lehet egyedül megvívni, ezért az AVON, mint a nők vállalata elkötelezetten támogatja azokat az alapítványokat és intézményeket, amelyek munkájukkal hozzájárulnak az emlődaganatban érintett nők gyógyulásához. Az idei támogatásból három nagyobb projekt valósulhatott meg, ebből kettő az Emlőrák Gyógyításáért Alapítványhoz kötődik. Harmadik alkalommal indíthatták el a Mellünk Egészségéért programot, amire három vidéki városban jelentkezhettek ingyenesen a védőnők, háziorvosi asszisztensek és egészségügyi dolgozók. Ezen kívül az alapítvány jó minőségű sugárterápiás fektető eszközöket vásárolt az Uzsoki utcai kórház Onkoradiológiai osztálya számára, amelyek nélkül elképzelhetetlen lenne a sugárkezelés.

„Hatalmas könnyebbség számunkra, hogy harmadik éve egy olyan támogatót tudunk magunk mögött, mint az AVON. Bízom benne, hogy a jövőben is folytatódik ez az együttműködés és még többet tudunk tenni a mellrákkal küzdő nőkért” – nyilatkozta az együttműködés kapcsán Dr. Drajkó Veronika, az Emlőrák Gyógyításáért Alapítvány elnöke.

A Dr. Bugyi István Kórház a közel 7 milliós támogatásból a mammográfiai centrumát korszerűsítette. Az adomány összegéből ultrahang berendezést, biopsziás vizsgáló pisztolyt, számítógépet, és légkondicionáló berendezést vásárolnak. „Elkötelezettek vagyunk betegeink iránt és munkánk során arra törekszünk, hogy minél korszerűbb körülmények között tudjuk kezelni őket. Ezért is vagyunk hálásak az AVON adományáért, amelyből több eszközt is meg tudtunk vásárolni a mammográfiai centrumunkba” – nyilatkozta az adományátadón Dr. Kalmár Mihály, a Csongrád Megyei Dr. Bugyi István Kórház főigazgatója.

Az elmúlt évben világszerte több mint 2 millió nőt diagnosztizáltak emlőrákkal, ez nagyon magas szám, éppen ezért cselekedni kell. Az AVON ennek érdekében minden eladott termék után 1 Ft-ot, illetve az adománygyűjtő termékek teljes hasznát egy donációs alapban gyűjti, amit aztán jótékonyságra fordít. Ebből gyűlt össze idén is a 28 millió forint értékű támogatási összeg. „Nagy örömmel tölt el bennünket, hogy ebben az évben is egy ilyen jelentős összeggel tudtunk hozzájárulni a mellrák ellen vívott küzdelemhez . Hatalmas köszönettel tartozunk ezért Tanácsadónőinknek, akiknek elkötelezett munkája nélkül nem valósulhatott volna meg az idei támogatás sem. Ráadásul az Emlőrák Gyógyításáért Alapítvány mellett idén egy vidéki intézményt is tudtunk támogatni, az egyik zóna menedzserünk hívta fel a figyelmünket a kórházra. Hiszünk abban, hogy együtt többet tudunk elérni és bízunk abban, hogy közös munkánkkal tudunk tenni azért, hogy minél kevesebb nőt veszítsünk el ebben a betegségben” – tette hozzá Kósa Anita, az AVON Magyarország kommunikációs szóvivője.

Ezt a fajta elhivatottságot és összefogást mi sem mutatja jobban, mint az, hogy például Csongrád megyében tevékenykedő Koordinátorok és Tanácsadók összefogtak, és AVON kozmetikumokat ajánlanak fel a kórház szűrőközpontjának, amelyekkel a mammográfiás szűrésre behívóval érkező hölgyeket ajándékozzák meg, így növelve a szűréseken való részvételi hajlandóságot.

A hazai és a nemzetközi anyagi támogatásokon kívül, az AVON globális szinten aktivitásra buzdította több mint 5 millió Tanácsadóját, hogy hasznos információkkal lássák el nőtársaikat és felhívják figyelmüket a rendszeres emlő önvizsgálat fontosságára. Az AVON Magyarország ehhez a kezdeményezéshez csatlakozva idén elkészíttetett egy kisfilmet, amelynek segítségével a fiatalabb és az idősebb generáció egyaránt könnyen elsajátíthatja az önvizsgálat megfelelő lépéseit. A film az AVON Magyarország YouTube csatornáján érhető el.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...