- Hirdetés -

Nagy bejelentést tett a Vodafone

|

A globális mobil IoT (Internet of Things – a dolgok internete) szolgáltatók közül elsőként a Vodafone Csoport IoT kapcsolatainak száma haladta meg az 50 milliót, jelentette be a Vodafone. A szolgáltató közölte, hogy IoT kapcsolatainak száma havonta egy millióval nő, ami a leggyorsabb növekedés az iparágban. Az IoT kapcsolatok számának különösen gyors növekedése az autóiparban, az egészségügyben és a közszolgáltatói szektorban jelentős.

 

„Magyarországon is egyre több helyen vesszük igénybe az IoT megoldásokat, elsősorban a járműbiztonság, a lakásbiztosítás és az épületgépészet területén. A változatos felhasználásra jó példa, hogy az egyik legnagyobb hazai baromfitenyésztő és -keltető vállalkozás, a devecseri Gallus Kft. Vodafone IoT megoldással tette biztonságosabbá működését, valamint a Fővárosi Állat- és Növénykertben is IoT eszközök vigyáznak a világ egyik legkülönlegesebb rágcsálójának, a csupasz turkálónak és az egyik legritkább rovarának, a levélvágó hangyának az életkörülményeire” – mondta Király István, a Vodafone Magyarország vállalati szolgáltatások üzletágának vezérigazgató-helyettese.

 

A Vodafone menedzselt IoT technológiái a vállalatcsoport saját üzemeltető vállalatai által működtetett hálózatokra, a partnerhálózatokra, valamint más külső mobilhálózat-üzemeltetőkre támaszkodnak az ügyfelek egyszerű, és a világ szinte minden országában történő egységes kiszolgálásához. Az IoT technológiák már közel kerültek ahhoz, hogy elérjék a kritikus tömeget az üzleti világban, ezen felül pedig a fogyasztói technológiákkal foglalkozó cégek széles köre vesz részt a technológia fejlesztésében.

 

A legfrissebb Vodafone IoT Barometer jelentés megállapította, hogy:

· a vállalkozások számítástechnikai költségvetésük 24%-át fordítják IoT célokra

· a vállalkozások 76%-a azt tartja, hogy az IoT ‘kritikus fontosságú’ lesz az iparágukban működő minden szervezet jövőbeli sikere szempontjából

· az IoT technológiát használók 48%-a azt nyilatkozta, hogy az IoT technológiát vállalatuk gyökeres átalakításának részeként alkalmazzák

· az ipari vállalatok 86%-a — beleértve a bányászat, építőipar és hulladékkezelés területén működő vállalkozásokat – úgy nyilatkozott, hogy az IoT bevezetése „jelentős” hozadékkal járt számukra.

 

A Vodafone IoT technológiából származó bevételei évente kétszámjegyű növekedést mutatnak fel egészen azóta, hogy a vállalat 2011-ben létrehozta az gépek közötti kommunikációs technológiára összpontosító üzleti egységet. A Vodafone Csoportot világszerte az IoT technológia piacvezetőjének tekintik. A Gartner 2016-ban, az egymást követő harmadik évben ismerte el a Vodafone-t piacvezetőnek a menedzselt M2M szolgáltatások területén, a Machina Research jelentése szerint pedig a Vodafone immár öt éve az IoT piac elsőszámú szolgáltatója.

 

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Elindult a Budapest Airport munkáltatói márka kampánya

A VINCI Airports által üzemeltetett Budapest Airport hisz abban, hogy a tehetség mindenkiben megvan, de akkor csillan meg igazán, ha megtalálja a helyét. Ahhoz azonban, hogy megtaláljuk azt a munkakört, amiben valóban szárnyalhatunk, először...

Megvannak a legjobb mobilfotók

Több mint 650 ezer nevezés közül választotta ki a zsűri a legjobb műveket a HUAWEI XMAGE Awards nemzetközi mobilfotós pályázatán. Az idei nyertes alkotások között olyan képek szerepelnek, amelyek a hétköznapi élet szépségét új,...

Ügynökséget választott a KÖKI Bevásárlóközpont

A hazai gyakorlatban nem túl gyakori, hogy egy ügyfél visszatér a korábbi ügynökségéhez. Márpedig a KÖKI Bevásárlóközpont esetében pontosan ez történt: 2020 és 2022 között az Insomnia egyszer már ellátta a KÖKI full service...

Keveset tesznek a cégek a globális felmelegedés lassításáért

A vállalatok még mindig nem fordítanak elegendő figyelmet a Párizsi Megállapodás kulcsfontosságú céljainak teljesítésére, amivel 1,5 Celsius-fok alatt maradhatna a globális felmelegedés mértéke – derül ki az EY nemzetközi klímaaktivitási barométeréből. Tízből csupán négy...

Változás az IKEA-nál

Az IKEA új fejezetet nyit a régióban: 2024. december 1-jétől Rostislav Čítek veszi át a marketing vezetői pozíciót Csehországban, Magyarországon és Szlovákiában, hogy tovább erősítse a márka jelenlétét és irányvonalát.Rostislav Čítek 2020 óta tagja...

Új vezetőkkel erősít a Telekom

Szerződése lejártával távozik a Magyar Telekomtól Daria Dodonova gazdasági vezérigazgató-helyettes és Igazgatósági tag. Lubor Zatko műszaki vezérigazgató-helyettes pedig a Deutsche Telekom Csoporton belül más pozícióban folytatja karrierjét. A gazdasági vezérigazgató-helyettesi pozícióra a Deutsche Telekomtól...

A mozikat is meghódítja az OMODA

Közösen indul el egy mágikus utazásra Óz csodálatos birodalmába a Universal Pictures látványos új filmje, a Wicked és az OMODA&JAECOO. A két márka közötti együttműködés nem csupán az OMODA&JAECOO innovatív, személyre szabott élmények és...

Keveset költenek digitalizációra a hazai kkv-k

Visszafogottság jellemzi a magyar kkv szektort, ha a digitalizációról van szó. A jelenlegi turbulens gazdasági környezetben sokan inkább a kivárásra játszanak, hátha javulnak a gazdasági mutatók. Noha a K&H kkv bizalmi index harmadik negyedéves...

Már a mozikban a magyar Eufória

Két fiatal szerhasználó felépülésének első 1,5 évét követi nyomon a hazai mozikban december 5-től látható új magyar dokumentumfilm, a Nemzeti Filmintézet támogatásával elkészült Mélypont érzés. Miklós Ádám rendező és Száki Adrián producer úgy nyúltak...

A sarki fény is beköltözik a Nyugati téri Mekibe

A látogatók egy varázslatos utazás részesei lehetnek, ahol a rénszarvasszánon utazó Mikulás, angyalkák, mézeskalácsfigurák és karácsonyi fényárban úszó házikók mellett a misztikus és látványos sarki fény is megjelenik.A McDonald’s Nyugati téri egységének egyedi attrakciója,...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A digitális piac nagyágyúi trendekről és feladatokról – 1. rész

Izgalmas változásokat hozott az elmúlt egy év a hazai digitális piacon. A jelen és a jövő trendjeiről, a legfontosabb feladatokról kérdeztük a digitális piac legmeghatározóbb személyeiségeit bemutató Top 50-es listánk élmezőnyében végzett vezetőket.   Az...

Elindult a Budapest Airport munkáltatói márka kampánya

A VINCI Airports által üzemeltetett Budapest Airport hisz abban, hogy a tehetség mindenkiben megvan, de akkor csillan meg igazán, ha megtalálja a helyét. Ahhoz azonban, hogy megtaláljuk azt a munkakört, amiben valóban szárnyalhatunk, először...

Megvannak a legjobb mobilfotók

Több mint 650 ezer nevezés közül választotta ki a zsűri a legjobb műveket a HUAWEI XMAGE Awards nemzetközi mobilfotós pályázatán. Az idei nyertes alkotások között olyan képek szerepelnek, amelyek a hétköznapi élet szépségét új,...

Ügynökséget választott a KÖKI Bevásárlóközpont

A hazai gyakorlatban nem túl gyakori, hogy egy ügyfél visszatér a korábbi ügynökségéhez. Márpedig a KÖKI Bevásárlóközpont esetében pontosan ez történt: 2020 és 2022 között az Insomnia egyszer már ellátta a KÖKI full service...

Keveset tesznek a cégek a globális felmelegedés lassításáért

A vállalatok még mindig nem fordítanak elegendő figyelmet a Párizsi Megállapodás kulcsfontosságú céljainak teljesítésére, amivel 1,5 Celsius-fok alatt maradhatna a globális felmelegedés mértéke – derül ki az EY nemzetközi klímaaktivitási barométeréből. Tízből csupán négy...

Don't Miss

Nemzetközi ügynökségi hálózat tagja lett a Positive Adamsky

A Positive Adamsky csatlakozott a MISSION HUBS független nemzetközi ügynökségi hálózathoz. Ez az együttműködés a cégcsoport régóta tervezett külpiaci stratégiájának kiemelt lépése, amely a nemzetközi jelenlét erősítését és a globális partnerkapcsolatok bővítését célozza.A londoni...

Fontos európai díjat nyert a magyar HR vezető

Komáromi Zsófiának, a Publicis Groupe Hungary Chief Talent Officerének és a Publicis Groupe CEE Talent Transformation Partnerének ítélték oda a 2024-es HR Diversity Champion of the Year kategóriadíját a European Diversity Awards-on. Az egyik...

Lengyel vezető a dentsu új régiójánál

A dentsu globális kreatív-, marketing- és médiaügynökségi hálózatának EMEA régiós vezetése bejelentette a DACH (Németország, Ausztria, Svájc) és a CEE (Közép-Kelet-Európa) piaci területek összevonását egy új, egységes Közép-Európa régió formájában. Az új Közép-Európa klaszter...

Logó és arculattervezést segítő könyvet adott ki a [brandguide]

Megjelent a legújabb logó- és arculattervezés témájú szakkönyv a kiadásában. Egy szokatlan és egyedi formátumban: feltett kérdésekkel segíti a könyv a logó- és arculattervezés folyamatát. A könyv nem csak szorosan szakmabeliekhez szól, hanem...

A hazai kortárs művészet előtt tiszteleg az ACG

Idén ünnepli 20. születésnapját a hazai kreatív szektor megkerülhetetlen szereplője, az ACG. Az évforduló apropóján az ügynökség egy egyedülálló kiadványban, az ACG TWENTY Bookazine-ban tiszteleg azon hazai kortárs alkotók előtt, akik munkásságából az elmúlt...