- Hirdetés -

Ők a legnépszerűbb celebek

|

- Hirdetés -

A Marketing&Media magazin elkészítette egyedülálló toplistáját a magyarországi hírességekről, amelynek az élén Majka végzett. Ő volt az, akit tavaly sokan néztek a televízióban, jó néhányszor szerepelt a bulvárlapok címlapjain és a közösségi médiában is hatalmas a rajongótábort gyűjtött össze. A dobogóra felkerült még Liptai Claudia és Marsi Anikó.

 

A magyar hírességekről, celebekről még soha nem készült ennyire részletes lista, amely a bulvárújságok címlapján való megjelenéseket, a közösségi médiás jelenlétet, valamint a televíziós szerepléseket összesítette volna. Ezek alapján Majoros Péter, azaz Majka lett az ország legnépszerűbb celebje, aki tavaly a TV2-n A nagy duett, a Star Academy, illetve a Sztárban sztár című műsort vezette, a hírességek közül kiemelkedően aktív volt a közösségi médiában, azon belül is az általunk szemlézettek közül a Facebookon. A bulvárlapok címlapjain 22 alkalommal szerepelt, a már említett show-műsorok pedig összességében több millió embert vonzottak a képernyők elé.

 

A listánkon szereplők közül Majkán kívül másról nem mondható el, hogy mindhárom kategóriában bekerült a legjobbak közé, hiszen az összesített listánkon második helyet szerzett Liptai Claudia inkább a címlapszereplésben volt erős, hiszen 52 alkalommal is feltűnt a bulvárújságok borítóján, valamint a televíziós show-műsorok vezetésének köszönhette előkelő helyezését. Hozzá hasonlóan a harmadik helyen végzett Marsi Anikó is leginkább a Tények nézettsége miatt található ilyen előkelő pozícióban. A közösségi média ugyancsak nem az ő terepe volt, a címlapokon viszont 14 alkalommal volt látható.

 

A Top 25-ös listát böngészve feltűnő, hogy milyen sok a televíziókhoz kötődő híresség, azaz bátran kijelenthetjük, hogy a sztárépítésben még mindig a televízióé a vezető szerep, ezen belül is a két nagy kereskedelmi csatornacsalád a meghatározó. A rangsort az RTL-hez, valamint a TV2-höz kapcsolódó hírességek uralják, a közszolgálati televíziókat csupán Jakupcsek Gabriella képviseli, ám ő nem tévés nézettségének, hanem a bulvárlapok címlapjain való szereplésének köszönheti, hogy felkerült listánkra.

 

Listánkon kivételnek számít Rubint Réka és Hosszú Katinka, akik egyik tévéadóhoz sem köthetők szorosan, és rangsorunkon ők azok, akik a sikeres közösségi médiás jelenlétüknek köszönhetik, hogy bekerültek a top 25-be. Rubint Réka büszkélkedhet a legtöbb Facebook-követővel, és bár néhányszor a címlapokon is helyet kapott, egyértelműen a közösségi médiás jelenléte miatt került be a Top 25-be.

 

Az olimpiai bajnok Hosszú Katinka pedig amellett, hogy nagyon sok követője van a Facebookon és a listánkon szereplők közül Istenes Bence után a legtöbb az Instagramon, tavaly 33-szor a bulvárlapok címlapján is megfordult, egyrészt olimpiai sikereivel, másrészt a úszószövetséggel való botrányával. Emellett a listánkon szereplők közül ő az, akinek a márkaereje töretlenül felfelé ível, köszönhetően a férjével, Shane Tusuppal elindított Iron Lady brandnek.

 

A legnépszerűbb celebek 25-ös toplistáját a Marketing&Media magazin legújabb számában nézheti meg.

 

Baross Gábor

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Már csak a külföldi munkaerő segíthet a hiányszakmákban

Továbbra is rekordszinten a foglalkoztatás Magyarországon: 2022 júniusában a foglalkoztatottak átlagos létszáma meghaladta a 4,7 millió főt. Ezzel párhuzamosan nagy kihívást jelent a magyarországi cégeknek a munkaerőhiány, ami a gazdaság teljesítőképességét is hátráltatja. A...

Fényűző luxus és vademberek a Spektrum sorozataiban

Néhányan talán még emlékeznek arra az angol párra, akik fényűző életüket hátrahagyva, és az összes megtakarításukat felhasználva egy Somogy megyei településre, Gadácsra költöztek. A pár környezete aggódva szemlélte az eseményeket, Julia és Gareth ugyanis...

Lecsaptak a kandallókra az online vásárlók

Váratlan és érdekes trendeket mutatnak az eMAG 2022. júliusi látogatói és értékesítési adatai: jelentősen megnőtt az érdeklődés a kandallók iránt, különösen a szilárd fűtőanyaggal használható típusok népszerűek. Ezzel párhuzamosan a napelemek/napkollektorok termékkategória forgalma is...

Ismét előrébb lépett a Xiaomi

A Xiaomi Group a 266. helyen végzett a 2022-es Fortune Global 500 listán. A globális technológiai vállalat, amely mostanra a világ harmadik legnagyobb okostelefon-gyártójává nőtte ki magát, sorozatban a negyedik éve lép egyre előrébb...

Csak a bizonytalanság biztos most az IT piacon

A Gartner tavasszal megjelent elemzése azt mutatta, hogy idén 5,1 százalékos növekedés várható a globális IT piacon, ami így akár a 4454,4 milliárd dollárt is elérheti. Ez a növekedés főként a pandémia hatására felgyorsult...

Lemaradtak a hazai cégek

Miközben az országok versenyképességét befolyásoló tényezők között ma már kritikus helyen szerepel a gazdaság és társadalom digitális fejlettsége, hazánk rendre csak hátulról szemléli az élbolyt az európai rangsorokban: a 2022. évi DESI (Digital Economy...

Egyesítik az HBO Max-ot és a Discovery+-t

Összeolvasztja két streamingszolgáltatását a Warner Bros. Discovery, az amerikai piacon már jövő nyáron érkezik az új platform, a világ többi részén még kicsit várni kell majd. A lépés része annak a 3 milliárd dolláros...

Új funkciókkal bővült az RTL Most+

Újabb funkciók jelentek meg az RTL Most és RTL Most+ platformon, amelyek a gyerekeknek és szüleiknek kedveznek, illetve megnyílt a letöltés lehetősége is. Az újonnan elérhető Gyereksarok funkcióval a legkisebbeknek és szüleiknek kedvez az...

Hajóútra vágynak a fiatalok

A tengeri hajóutak lehetnek a nagy nyertesei a turizmus forradalmának. A CLICKnCRUISE átfogó felmérésben részt vevő 18 - 35 éves korosztály közel 45 százaléka tervez hajózni a következő 12 hónapban, ezt a foglalási adatok...

Litkai Gergellyel indított Zöld podcastot a Bookline

Augusztus harmadikán elindult a Bookline havonta jelentkező podcast-sorozata, a Bookline Zöld. A Könyves Magazinon és a nagyobb streamingszolgáltatón elérhető műsorban Litkai Gergely és vendégei nemcsak a fenntarthatósággal és a környezetvédelemmel kapcsolatos tévhiteket igyekeznek helyre...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Mobillal a tökéletes utazásért

A gyakran utazó, rutinos okostelefon-használók egy mobiltelefon segítségével elintézhetnek mindent, ami a tökéletes nyaraláshoz szükséges: szállást foglalnak, repülőgép- vagy vonatjegyet vásárolnak vagy sorban állás nélkül szerzik be belépőjegyüket múzeumba, kiállításra, sporteseményre, színházba vagy a...

Már csak a külföldi munkaerő segíthet a hiányszakmákban

Továbbra is rekordszinten a foglalkoztatás Magyarországon: 2022 júniusában a foglalkoztatottak átlagos létszáma meghaladta a 4,7 millió főt. Ezzel párhuzamosan nagy kihívást jelent a magyarországi cégeknek a munkaerőhiány, ami a gazdaság teljesítőképességét is hátráltatja. A...

Fényűző luxus és vademberek a Spektrum sorozataiban

Néhányan talán még emlékeznek arra az angol párra, akik fényűző életüket hátrahagyva, és az összes megtakarításukat felhasználva egy Somogy megyei településre, Gadácsra költöztek. A pár környezete aggódva szemlélte az eseményeket, Julia és Gareth ugyanis...

Lecsaptak a kandallókra az online vásárlók

Váratlan és érdekes trendeket mutatnak az eMAG 2022. júliusi látogatói és értékesítési adatai: jelentősen megnőtt az érdeklődés a kandallók iránt, különösen a szilárd fűtőanyaggal használható típusok népszerűek. Ezzel párhuzamosan a napelemek/napkollektorok termékkategória forgalma is...

Ismét előrébb lépett a Xiaomi

A Xiaomi Group a 266. helyen végzett a 2022-es Fortune Global 500 listán. A globális technológiai vállalat, amely mostanra a világ harmadik legnagyobb okostelefon-gyártójává nőtte ki magát, sorozatban a negyedik éve lép egyre előrébb...
- Hirdetés -

Don't Miss

Együtt erősebbek vagyunk

A marketing szakemberek, vezetők szerepe jelentősen megnövekedett a vállalaton belül és az üzleti értékteremtés folyamatában is – mutatott rá Bánhegyi Zsófia. A Szerencsejáték Zrt. marketing és kommunikációs igazgatója a szeptember 15-i Marketing Summitot felvezető...

Rekordok éve

A Marketing&Media magazin idén is összeállította a legnagyobb hazai reklámügynökségek listáját a tavalyi üzleti eredmények alapján. Iparági vezetőket is megkérdeztünk arról, hogyan értékelik a múlt évet és mit várnak idén, Biró László, a Mediator...

További növekedés lehet

A Marketing&Media magazin idén is összeállította a legnagyobb médiaügynökségek rangsorát a tavalyi üzleti eredmények alapján. Iparági vezetőket is megkérdeztünk arról, hogyan látják a múlt évet és mire számítanak idén, Novák Péter, a Dentsu Hungary...

Az UX az új arany

A járvány hihetetlenül felpörgette a digitalizációt, a szolgáltatóknak pedig önbizalmat adott. Egyre fontosabb a fel használói élmény tervezése, ám a Z generáció a korábbiakhoz képest sokkal „puritánabb” szolgáltatási portfóliót igényel – mondta el Mondovics...

Tovább erősítik a Jófogást

Cégvezetőként az embereket tartja a legfontosabbnak, mert a csapat a teljesítmény motorja, ezért jelenleg a munkatársak elkötelezettségének növelésére fókuszál – mondta el a lapunknak adott interjúban Artsiom Rabtsevich. Az Adevinta Classified Media Hungary Kft....
- Hirdetés -

SzuperZöld

Litkai Gergellyel indított Zöld podcastot a Bookline

Augusztus harmadikán elindult a Bookline havonta jelentkező podcast-sorozata, a Bookline Zöld. A Könyves Magazinon és a nagyobb streamingszolgáltatón elérhető műsorban Litkai Gergely és vendégei nemcsak a fenntarthatósággal és a környezetvédelemmel kapcsolatos tévhiteket igyekeznek helyre...

A hazai startupok is figyelnek a fenntarthatóságra

A startup szektorban kulcsszerepet kap a fenntarthatóság: a Start it @K&H inkubátorban működő csapatoknak már 90 százaléka figyelmet fordít rá működése és termékeinek fejlesztése során. Ez azonban jelenleg inkább a természeti erőforrások fenntartható kezelését...

Mobilapp mutatja az ivóvízlelőhelyeket

Augusztus van, a papírforma szerint még egy jó időre visszatér a kánikula, ami végül is rendben van, hiszen nyár van. És bár az egészséges életmódnak nemcsak ilyenkor elengedhetetlen része a megfelelő mennyiségű folyadékbevitel, hőség...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....