- Hirdetés -

Pörögnek az elektromos autók a BMW-nél

|

A tisztán elektromos meghajtású és plug-in hibrid hajtáslánccal szerelt modelleket egyesítő kilenctagú paletta egész éves értékesítési mutatója 74,8 százalékkal szárnyalja túl az előző esztendő teljesítményét.

 

A BMW Group 2017 júliusában fennállása eddigi legeredményesebb hetedik havi értékesítési eredményét érte el, a világszerte átadott 180 726 darab gépkocsi az előző július tükrében 0,4 százalékos emelkedést jelent. Sőt mi több, a január és július között eltelt hét hónapra vetítve a vállalatcsoport ugyancsak abszolút rekordot jelentő eladási mutatókat könyvelhetett el, az ügyfeleknek átadott 1 401 551 darab új autó 4,3 százalékos abszolút gyarapodásnak felel meg.

 

A BMW Group hálózatról tölthető modellpalettájának páratlan sikertörténetében az idei július újabb mérföldkövet hozott, a BMW i, a BMW iPerformance és a MINI Electric modellek összesített, egész éves értékesítési eredménye ugyanis az év hetedik hónapjában átlépte az ötvenezres eladási darabszámot. Ügyfeleinek a BMW Group jelenleg nem kevesebb, mint kilenc különböző, tisztán elektromos meghajtású és plug-in hibrid hajtáslánccal szerelt modellt kínál, amelyek a január és július között eltelt hét hónapban világszerte összesen 50 711 darabos értékesítési mutatót értek el. Ez 74,8 százalékkal múlja felül az előző év megegyező időszakának hasonló teljesítményét, a tisztán elektromos meghajtású és plug-in hibrid hajtáslánccal szerelt modellek piacán pedig a BMW Group ezzel a világ harmadik legnagyobb járműgyártó vállalatává lépett elő. 2014 óta a BMW i3 a prémium kompakt szegmens legkelendőbb tisztán elektromos meghajtású modellje, amelynek értékesítési mutatói az elmúlt három évben hónapról hónapra folyamatosan újabb magasságokba érkeztek.

 

A BMW márka az idei év hetedik hónapjában is hozta a tavalyi július extrém kimagasló értékesítési eredményét: a világszerte átadott 153 511 darab négykerekű 0,1 százalékkal haladja meg az egy évvel korábbi értéket. A január és július között átadott 1 191 547 darab új autó eközben a százéves márka fennállásának eddigi legsikeresebb első hét havi értékesítési mutatója is egyben, amely 4,5 százalékos abszolút gyarapodással zárt. A sikertörténetből a széleskörű modellpaletta mindegyik tagja kivette a részét. A globális eladási adatok élén továbbra is a BMW X modellcsalád négykerekűi állnak, amelyekből az előző év hasonló időszakához képest – és a BMW X3 aktuális generációváltása ellenére is – január és július között világszerte 15,4 százalékkal több, összesen 407 492 darab talált gazdára. Az ez idő alatt 107 460 darabban elkelt BMW 1-es sorozat és a 37 159 példányban eladott BMW 7-es sorozat ugyancsak jelentős értékesítési növekedést könyvelhetett el, 8,5 százalékkal, illetve 21,9 százalékkal. Az idei júliust az új BMW 5-ös sorozat önmagában 34,9 százalékos globális eladási növekedéssel zárta, a 17 712 darabos értékesítési mutatót ráadásul Kína nélkül érte el. A legjelentősebb ázsiai piacon az elmúlt hónapban teljesedett ki a világ legnépszerűbb felső-középkategóriájú prémium modelljének átfogó generációváltása, amely idén júliusban az előző év hetedik hónapjának tükrében 47,2 százalékkal alacsonyabb, 6 766 darabos eladási mutatót hozott.

 

A MINI eközben még tovább növelte világméretű népszerűségét, a júliusban átadott 26 974 darab új autó 2,0 százalékos értékesítési javulásnak felel meg. A január és július között eltelt hét hónapban a brit prémiummárka globális eladási mutatója 208 188 darabon állt meg, amely 3,4 százalékos abszolút gyarapodásként könyvelhető el. A teljes mértékben megújult modellpaletta két legnépszerűbb tagja a MINI Cabrio és a MINI Clubman, amelyek 21 248 darabos, illetve 34 086 darabos eladási számukkal 23,4, valamint 6,5 százalékos fejlődést mutatnak. Idén júliusban a MINI portfóliójának abszolút etalonja az új MINI Countryman volt, amely 33,5 százalékos értékesítési gyarapodás mellett 6 810 példányban talált gazdára.

 

Globálisan átadott 14 835 darab robogójával és motorkerékpárjával a BMW Motorrad idén júliusban ismét új havi eladási rekordhoz érkezett, amely 7,6 százalékos emelkedésnek felel meg. A BMW Group kétkerekű divíziója az idei év első hét hónapjában 103 224 darabos összesített értékesítési eredményt könyvelhetett el, amely 9,2 százalékos abszolút növekedést jelent. Mint ilyen, a BMW Motorrad kiváló úton halad afelé, hogy a 2017-es esztendőt újabb értékesítési rekorddal zárja.

 

Miközben az autóipar számos régióban értékesítési nehézségekkel küzd, a BMW Group a hosszú távon fenntartható, nyereséges növekedés érdekében tovább folytatja globálisan kiegyensúlyozott vállalati stratégiáját.

 

A Nagy-Britanniában jelentkező gazdasági nehézségek idén júliusban a BMW Group összesített európai értékesítési eredményének mérsékelt csökkenését eredményezték, a vállalatcsoport egész éves eladási mutatója azonban az öreg kontinensen továbbra is a tavalyi kimagasló érték fölött áll, 1,7 százalékos abszolút javulással. A legkiemelkedőbb európai piacnak Franciaország és Spanyolország számít, 3,6 százalékos növekedés mellett elért 51 569 darabos, illetve 8,9 százalékos gyarapodással abszolvált 35 731 darabos újautó-átadásával.

 

A BMW Group ázsiai értékesítési eredményei hónapról hónapra újabb magasságokba érkeznek, a régió legjelentősebb piaca pedig továbbra is Kína, ahol a BMW és MINI modellek egész éves eladási mutatója az előző év első hét hónapjához viszonyítva több mint 17,0 százalékos javuláson áll.

 

A teljes autóipart érintő egyesült államokbeli gazdasági nehézségek a BMW Group értékesítési eredményeiben is visszaköszönnek, a vállalatcsoport eladási mutatói jelenleg 3,5 százalékkal a tavalyi érték alatt állnak.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Házasság első látásra TV2 nézőszám

A Házasság első látásra megverte az Árulókat

A Legyen Ön is Milliomos pedig több nézőt vonzott, mint a Konyhafőnök. A hétvége már kiegyenlítettebb erőviszonyokat hozott, de összességében még így is a TV2 nyerte a mögöttünk álló hetet. A november 18. és 24....

Jövőre beindulhat az építőipar

Nehéz helyzetbe került idén is az építőipar, ahol a szakértők szerint 15-20 százalékos visszaesés is tapasztalható volt. Az iparág lendülete évekkel ezelőtt megtorpant, jövőre azonban fellendülés várható, amelynek az előszele már tavasszal érezhető lesz.Az...

Black Friday és Cyber Monday: rákapcsolnak a kiberbűnözők

A Black Friday és a Cyber Monday közeledtével egy magas kockázatú időszakba lépünk a kiberbiztonság szempontjából. Egy friss Sophos jelentés kiemeli, hogy a rosszindulatú e-mailek a zsarolóvírus-támadások második leggyakoribb kiváltó okai voltak a kritikus...

Terjeszkedik a Pizza Hut

Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a Pizza Hut első, modern dine-in koncepcióval megnyílt éttermében. A baranyai megyeszékhelyen több mint 20 évvel ezelőtt zárt be a hálózat üzlete, a pécsiek, azóta...

Megvannak 2024 legjobb játékai

Az Ország Játéka verseny immár tizenegyedik alkalommal hívta játszani a kicsiket és a nagyokat. A JátékNet szervezésében a több hetes megmérettetés során nyolc kategóriában választhatta ki mind a zsűri, mind a közönség a kedvenceit....

Új hirdetési lehetőség a márkáknak, gamerek millióihoz juthatnak el

Egyedülálló, interaktív hirdetési lehetőségeket hoz az élő gaming streaming világába Magyarországon a Publicis Groupe Hungary és az inStreamly platform együttműködése. A megállapodásnak köszönhetően az ország legnagyobb kreatív, média és digitális ügynökségének ügyfelei élő adásba...

Kiderült, mikor lesz jövőre a MOZ.GO

Jövőre június 18-án indul a négy napos MOZ.GO – Magyar Mozgókép Fesztivál a Veszprém-Balaton régióban közel 10 helyszínen. Az eseményen a legújabb hazai filmekkel, televíziós és streaming alkotásokkal, sztárokkal és életműdíj-átadóval várják az érdeklődőket....

Megható reklámfilmmel ünnepli a karácsonyt a Telekom

Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő...

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350...

Így várja az ünnepi rohamot a GLS

Az ünnepi időszak minden évben különleges felkészülést igényel – a GLS Hungary egész éves adatvezérelt működésének és előrelátó tervezésének köszönhetően idén is készen áll, hogy az ünnepi csúcsforgalom alatt is időben célba érjenek a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A dolgozók többsége szerint segíti a munkájukat a mesterséges intelligencia

Az alkalmazottak és a munkáltatók is pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását - derül ki az Unisys kutatásából. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt...
Házasság első látásra TV2 nézőszám

A Házasság első látásra megverte az Árulókat

A Legyen Ön is Milliomos pedig több nézőt vonzott, mint a Konyhafőnök. A hétvége már kiegyenlítettebb erőviszonyokat hozott, de összességében még így is a TV2 nyerte a mögöttünk álló hetet. A november 18. és 24....

Jövőre beindulhat az építőipar

Nehéz helyzetbe került idén is az építőipar, ahol a szakértők szerint 15-20 százalékos visszaesés is tapasztalható volt. Az iparág lendülete évekkel ezelőtt megtorpant, jövőre azonban fellendülés várható, amelynek az előszele már tavasszal érezhető lesz.Az...

Black Friday és Cyber Monday: rákapcsolnak a kiberbűnözők

A Black Friday és a Cyber Monday közeledtével egy magas kockázatú időszakba lépünk a kiberbiztonság szempontjából. Egy friss Sophos jelentés kiemeli, hogy a rosszindulatú e-mailek a zsarolóvírus-támadások második leggyakoribb kiváltó okai voltak a kritikus...

Terjeszkedik a Pizza Hut

Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a Pizza Hut első, modern dine-in koncepcióval megnyílt éttermében. A baranyai megyeszékhelyen több mint 20 évvel ezelőtt zárt be a hálózat üzlete, a pécsiek, azóta...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...