Két, a koronavírus-járvány által jelentősen érintett szektorral foglalkozik a legújabb BrandMania. Az RTL Klub magazinműsorának legújabb adásában terítékre kerül az idegenforgalmi szektor és kiderül az is, hogy milyen évre számítanak a reklám és kommunikációs piac szereplői.
A turisztikai ágazat a leginkább érintett szektorok közé tartozik, a koronavírus-járvány miatt hatalmasat zuhant a nemzetközi idegenforgalom – az mmonline.hu a héten számolt be arról, hogy az Európai Unióban több mint felével esett a vendégéjszakák száma tavaly -, rendkívül nehéz helyzetbe kerültek az ezen a területen dolgozó vállalkozások. A BrandMania stábja utánajárt, hogy milyen a helyzet, hogyan lehet túlélni ezt a válságot és mire számítanak 2021-ben a szektor szereplői.
A műsor második felében pedig a reklám és kommunikációs piac kerül középpontba. A járvány tavalyi kirobbanásakor úgy tűnt, hogy nagyon befékez a hirdetési szegmens, azonban az év közepétől javulni látszott a helyzet. Az RTL Klub magazinműsorának stábja szakértőkkel, meghatározó piaci szereplők képviselőivel kutatta, hogy mennyire volt nehéz a tavalyi év, és persze szóbakerült az is, hogy idén mi várható ebben a szektorban.
BrandMania ma éjjel 0:40-kor az RTL Klubon.