Új márkakampányban az AVON

Az AVON idén ősszel egy teljesen új oldaláról mutatkozik be. A márka ugyanis sokkal több erőt és értéket foglal magában, mint azt hinnénk. Ugyanúgy, mint ahogy egy rúzs sem csupán smink, hanem a nőiesség és önbizalom jelképe. Az AVON hisz abban, hogy mindannyiunkban sokkal több rejlik annál, mint ami talán első pillanatban látszik. Merjük felvállalni önmagunkat, kövessük álmainkat, valósítsuk meg céljainkat és ne engedjük, hogy bármi az utunkba álljon. Többek közt erre ösztönöz bennünket a vállalat új, „Watch Me Now – Több mint hinnéd” hitvallásával és az erőteljes márka videójával!

Az AVON megalakulása óta arra törekszik, hogy a szépség újrafogalmazásával jobbá tegye a hölgyek életét. Az ikonikus márka 135. születésnapja alkalmából bemutatott új ’Watch Me Now – Több mint hinnéd!’ kampány a sok esetben rejtett vagy éppen kevésbé hangsúlyozott értékekre szeretné felhívni a figyelmet. A vállalat erőteljesebb, merészebb hangnemben szólal fel a nőkért és ünnepli meg mindazokat, akiket talán alábecsültek, mégis saját erejükből képesek voltak sikereket elérni, falakat áttörni.

„Az őszinte és szókimondó kommunikációval változást szeretnénk előidézni, amely pozitív irányba befolyásolja az olyan fontos ügyeket, amelyek a nők helyzetét javítják világszerte. Hiszünk abban, hogy ha a világ jobb hely lesz a lányok, barátnők, anyák, nagymamák számára, az összességében mindenkinek egy jobb világot jelent. Éppen ezért évtizedek óta erőfeszítéseket teszünk azért, hogy ledöntsük a korlátokat, amelyek akadályozzák a nőket az önmegvalósítás felé vezető úton és így minden évben 100 millió hölgy életét igyekszünk jobbá tenni” – nyilatkozta Olasz Henrietta, az AVON Magyarország ügyvezető igazgatója. „Hiszünk abban, hogy minden nő gyönyörű és mindenkinek joga van ahhoz, hogy szépnek érezze magát életkortól, bőrszíntől és testalkattól függetlenül.”

Mindezt hogyan?

Az AVON immár 135 éve segíti a nők pénzügyi függetlenségét, sminket és önbizalmat adott a hölgyeknek már jóval azelőtt, hogy szavazati jogot kaptak volna. Ezen túl olyan társadalmilag fontos ügyeket támogat, mint a mellrák-, illetve a családon belüli erőszak elleni küzdelem, amelyhez kapcsolódóan az utóbbi évtizedekben évente 10 millió dollárt adományozott világszerte jótékonysági szervezeteknek, 14 millió nőnek segített kiutat találni bántalmazó kapcsolatából, több mint 20 millió emlőrákszűrrést és 9,3 millió dollár értékű oktatási ösztöndíjat finanszírozott.

A több mint 750 szabadalommal és 300 díjjal rendelkező márkái által nem csupán sminket, bőrápolási termékeket, parfümöket, hajápolókat és személyes higiéniai termékeket kínál, hanem igyekszik elhozni a legújabb divatot és otthoni kiegészítőket, valamint legújabb Liiv termékcsaládján keresztül egészségünkről és jóllétünkről is gondoskodik. Az AVON szenvedélyesen dolgozik azért, hogy a szépségipar élvonalában lehessen és olyan termékeket kínálhasson mindenki számára elérhető áron, amelyek a legfrissebb trendeket szem előtt tartva a legmodernebb technológiával készülnek, miközben nem feledkezik meg szépségápolási szettjeink jól bevált alapdarabjairól sem. A legutóbbi termékinnovációk közé tartozik például a ProtinolTM, amely akár hét nap alatt hét évnyi kollagénveszteséget pótol, illetve az Adapt termékcsalád, amely kifejezetten a változókor által előidézett hormonális ingadozások bőrre gyakorolt hatását hivatott mérsékelni.

Az AVON felelős vállalatként nem csak a vásárlóit, hanem a bolygónkat is szívügyeként kezeli, így sokat tesz annak érdekében, hogy megóvja azt. Ennek értelmében az AVON sehol a világon nem végez állatkísérleteket termékeinek tesztelése céljából, illetve folyamatosan keresi azokat a megoldásokat, amelyek által csökkentheti ökológiai lábnyomát.