- Hirdetés -

Újabb milliókkal segített a Tesco

|

Több millió forint elosztásáról dönthettek nemrég a Tesco vásárlói az áruházakban leadott szavazataikkal a 13. alkalommal meghirdetett „Ön választ, mi segítünk” pályázati programban. Több mint 2,1 millió voks érkezett 161 közösségépítő kezdeményezésre, melyek megvalósítását a Tesco összesen 41 millió forinttal támogatja. A vállalat a szavazatok számának függvényében 57 körzetben egyenként 400, 200, illetve 100 ezer forinttal járul hozzá környezetszépítő, oktatási és képesség-fejlesztési, illetve egészséges életmódra ösztönző projektek kivitelezéséhez, valamint egyenként további 400 ezer forinttal jutalmazza a négy legkreatívabb kezdeményezést.

A Tesco „Ön választ, mi segítünk” pályázati programjában a vásárlók döntik el, hogy saját környékükön mely programok megvalósítását támogassa az áruházlánc. A július 10-től augusztus 6-ig tartó szavazási szakaszban többek között robotikaverseny szervezésére, szőlészeti-borászati tanösvény kialakítására, közösségi kemence építésére, autizmussal élőknek szervezett hagyományőrző országjárásra, középiskolások szabadegyetemére, valamint kutyával asszisztált mesefeldolgozó foglalkozásokra is voksolhattak a Tesco vásárlói. Az áruházakban található gyűjtőkbe több mint 2,1 zsetont dobtak be, a legtöbb szavazatot a győri Szigethy Attila úti Tesco szupermarketben adták le.

A zsetonok száma alapján a vállalat 41 millió forintos támogatást oszt szét 161 pályázó szervezet között, külön is díjazva a budapesti Karotinka Szolgáltató Kft., a somogyi Gondolkodj Zölden – Imagine Green Egyesület, a Szabolcs-Szatmár-Bereg vármegyei Ne maradj le! Alapítvány, valamint a Vas vármegyei Rózsafalu Civil Egyesület kezdeményezését azok kreativitásáért és innovatív megközelítéséért.

Országszerte a legtöbb szavazatot a Győr-Moson-Sopron vármegyei Szervátültetettek Győr-Moson-Sopron és Vas megyei Sport és Érdekvédelmi Egyesületének „Mozduljunk együtt!” elnevezésű pályázata kapta, amelynek célja sport- és életmódtábor szervezése a szervátültetettek számára, ezzel is elősegítve a kapott szerv élettartamának növelését.

„Igazán örülök annak, hogy vásárlóink negyede a nyári időszak ellenére aktívan részt vett a támogatások elosztásáról döntő szavazásban, így még több zseton gyűlt össze üzleteinkben, mint az előző fordulóban. Ebből is látszik, hogy a környéken lakók mindenhol szívükön viselik a helyi közösségek életét, amelynek fejlesztéséhez ismét hozzájárulhatunk egy kicsit. A mostani kezdeményezések 43 százaléka a gyermekek, 24 százaléka a családok, 13 százaléka a helyben élő teljes közösség, míg 12 százaléka a hátrányos helyzetűek érdekeit szolgálja, ezért is vagyunk rendkívül büszkék visszatérő pályázóinkra, akik évről évre kihasználják a lehetőséget, hogy néhány százezer forintot elnyerve tegyenek a jó ügyekért. Legaktívabb, újfent nyertes pályázónk a Lehetőség a családoknak 2005 Alapítvány, amely a sok kicsi sokra megy elvet követte, és így 11 alkalommal indulva összesen 3.850.000 forintot fordíthatott eddig projektjei megvalósítására, köszönhetően egyebek mellett annak is, hogy 9 alkalommal a legtöbb szavazatot kapta körzetében” – mondta Hevesi Nóra, a Tesco Magyarország kommunikációs vezetője.

A 13. fordulóban 57 körzetből érkeztek pályázatok az oktatást, képesség-fejlesztést támogató, egészséges életmódra ösztönző, valamint környezetvédő és -szépítő kezdeményezések kategóriában, melyek közül az Effekteam Egyesület független szakértői választották ki azokat, amelyek továbbjutottak a szavazási szakaszba. Körzetenként a legtöbb szavazatot összegyűjtőket 400 ezer, a második legtöbb zsetonnal rendelkezőket 200 ezer, a harmadik helyezetteket 100 ezer forintos támogatással díjazza a Tesco, míg a különdíjasokat pályázatonként további 400 ezer forinttal jutalmazza.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Ez lehet a digitális bankolás jövője

A COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez – derül ki a Deloitte legfrissebb, Digital Banking...

Black Friday: a bankoknál is nagyot lehet szakítani

A bankok is beleálltak a Black Friday akciódömpingbe: az áruhiteleknél jönnek a 0%-os THM-es ajánlatok, a személyi kölcsönöknél akciókkal és kamatcsökkentésekkel keresik az új ügyfelek kegyét a bankok Gergely Péter, a BiztosDöntés.hu pénzügyi szakértője...

Különleges sörökkel készül az ünnepekre a Borsodi

Advent alkalmából idén immár második alkalommal találkozhatnak az érdeklődők a Borsodi Sörgyár szezonális sörkülönlegességeivel a karácsonyi vásárokon. A tavalyi év slágere, a forralt Belle-Vue Kriek mellett idén egy újabb specialitás is elérhető lesz: a...

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Havi tízezer dollár hirdetéskeretet hagynak az asztalon a nonprofit szervezetek

Ennyit biztosítana a Google hirdetéskeretre. Ha hallottak is a lehetőségről, akkor sem tudnak hatékonyan élni vele.Nem újdonság a Google for Nonprofits szolgáltatáscsomagja, azonban a legtöbb magyar nonprofit szervezet számára ismeretlen. Egész röviden, a keresőóriás...

Elégedetlenek a fizetésükkel a munkavállalók

A vállalkozásoknál dolgozó munkavállalók 49 százaléka elégedetlen a jelenlegi fizetésének mértékével. A munkavállalók többsége ma is azt tervezi, hogy ha lehetősége nyílik rá, egy éven belül munkahelyet vált, noha 59 százalékuk úgy érzi, hogy...

Megérkezett az HBO nagyszabású sci-fi sorozata

Már elérhető a hazánkban forgatott Dűne: Próféciák az Max és az HBO kínálatában. A Pioneer Stillking Film és az HBO által készített sorozat 10 000 évvel Paul Atreides születése előtti időszakot mutatja be. Friss...

Egyre népszerűbbek a minilakások

Formálódik a minilakások iránti kereslet a hazai ingatlanpiacon. Zömében még mindig a befektetők keresik őket, azonban erősödött az otthonteremtési céllal szerződők köre is a kislakásokat választók között a fővárosban. A csekély, 20 négyzetméteres vagy...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Ez lehet a digitális bankolás jövője

A COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez – derül ki a Deloitte legfrissebb, Digital Banking...

Black Friday: a bankoknál is nagyot lehet szakítani

A bankok is beleálltak a Black Friday akciódömpingbe: az áruhiteleknél jönnek a 0%-os THM-es ajánlatok, a személyi kölcsönöknél akciókkal és kamatcsökkentésekkel keresik az új ügyfelek kegyét a bankok Gergely Péter, a BiztosDöntés.hu pénzügyi szakértője...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...