Korunk egyik legizgalmasabb előadóművészével, FKA Twigs-zel és a Zonal Strength Tight kampánnyal indítja a tavaszt a Nike.
Az új kollekciót és a ’do you believe in more?’ elnevezésű koncepciót a szürreális, művészi videóklipjeiről és mély tartalmú számairól elhíresült énekesnő tervezte. A különleges hangulatú videó és a zene szintén FKA Twigs kreativitását dicséri. A reklámban az énekesnő mellett válogatott sportolók is feltűnnek, így például a futó English Gardner, az olimpiai vívó Miles Chamley-Watson és a táncos Saskia Horton.
„Amikor a Nike felkért a projektre, úgy gondoltam, hogy ez tökéletes lehetőség lesz arra, hogy az embereket a pozitív testkép koncepciójával inspiráljam. Olyan sportolókat kértem fel a videóhoz, akik komolyan veszik a testüket és van saját stílusuk – ők segítenek megértetni az emberekkel, hogy a sport bármilyen formájával saját magunk legjobb változataivá válhatunk” – mondta FKA Twigs.