- Hirdetés -

Újított a Cisco

|

- Hirdetés -

Az IDC felmérése szerint a következő két évben világszerte komoly előrelépés várható a modern, automatizált hálózatok bevezetésében. Ennek oka, hogy ezek a hálózatok adják a digitalizációs folyamatok, mint például az ipar 4.0 vagy az okos városok infrastruktúrális hátterét.

 

A változás közel tíz éve az adatközpontokban kezdődött: annak érdekében, hogy minél jobban kihasználhassák a virtuális, illetve felhő alapú rendszerek előnyeit, az IT szakemberek újragondolták az adatközpontok fejlesztésének és telepítésének folyamatát. Hasonló átalakulás figyelhető meg napjainkban a vállalati hálózatok esetében. A hálózatok tervezésénél korábban elsősorban a gyors és megbízható elérés volt a cél. Ezek a hagyományos hálózatok ugyanakkor nehezen birkóznak meg a kifinomult kibertámadásokkal, illetve a mobil munkatársak, az IoT eszközök és a felhő alapú alkalmazások támasztotta igényekkel. Ezért hozta létre a Cisco a Digital Network Architecture (DNA) architektúrát. A hardverek és szoftverek egymástól való függetlenítésével a Cisco DNA gyorsabb és rugalmasabb működést tesz lehetővé.

 

A Digital Network Architecture (DNA) bevezetésével a Cisco olyan új hardveres megoldást, illetve virtuális hálózati szolgáltatásokat nyújt, amelyek kiterjesztik a virtualizáció lehetőségét a fióktelepekre, továbbá lehetőséget biztosítanak a felhasználóknak, hogy virtualizálják a peremhálózataikat és kiterjesszék azokat a kollokációs szolgáltatások felé is. Mindezen felül a Cisco elsőként állt elő olyan szoftver alapú megoldással, amely a teljes hálózatot átfogó szegmentálásra képes, a végpontoktól egészen a felhőig.

 

Az architektúra részeként a a Cisco új technológiákat jelentett be a hálózati virtualizáció és a biztonság területén. A virtualizáció tekintetében a mostani bejelentéssel a Cisco két fő területre összpontosít:

· Enterprise Network Functions Virtualization (NFV) Platform: a Cisco Enterprise Network Compute System (ENCS 5400 Series) bevezetésével a Cisco olyan új platformot hozott létre, amely gyorsítja az Enterprise NFV megoldás telepítését. Az ENCS platform olyan területeken nyújt hatékony megoldást, mint a routing, biztonság, WAN optimalizáció, vagy a fiókirodák hálózati szolgáltatásai.

· Peremhálózatok virtualizálása: az új Cisco Secure Agile Exchange megoldás a peremhálózatok virtualizálására szolgál, illetve összeköttetést biztosít a kollokációs központokhoz. Ennek köszönhetően a szervezetek on-demand, virtuális hálózati szolgáltatásokat nyújthatnak ügyfeleiknek, munkatársaiknak és partnereiknek.

 

 

Védelem az intelligens fenyegetések ellen

 

A hálózat, mint védelmi eszköz átláthatóvá teszi a forgalmi mintákat, és képes felismerni a fenyegetéseket. A Cisco DNA segítségével a hálózatok gyorsan azonosítják az esetleges kiberbiztonsági kockázatokat, és automatikusan el is hárítják azokat.

 

· Újdonságok: Átláthatóság és irányítás: a Cisco Identity Services Engine (ISE) széleskörű rálátást és ellenőrzést biztosít a hálózati eszközökre és a felhasználókra. Az ISE 2.2 révén pedig még részletesebb képet kaphatunk az egyes alkalmazásokról a végpontokon, ide értve a rendellenes felhasználói viselkedést is.

 

· Szoftveralapú szegmentálás: a Cisco TrustSec szoftvervezérelt szegmentálási megoldásával izolálhatók a támadások és megakadályozható a fenyegetések terjedése a hálózatokban. A dinamikus szegmentálás révén a hagyományos módszerekhez képest 98%-kal gyorsabban végrehajthatók a biztonsági szabályozások, ezzel párhuzamosan pedig 80%-kal csökkenthető a működtetésbe fektetett energia. A TrustSec 6.1 mostantól a Cisco teljes vállalati portfóliójában elérhető, és a Cisco ACI megoldásába is integrálható.

 

A digitális hálózatok kiépítésének támogatására a Cisco új szolgáltatásokat is kínál. A hálózatfelmérési eszközök segítségével a felhasználók nyomon követhetik, hogy hol tartanak a hálózataik fejlesztésében, előre felvázolt ütemtervet követve építhetik azokat, továbbá az üzleti haszon alakulását is végigkísérhetik. Emellett a Cisco új DNA Advisory Services szolgáltatásával tanácsadást biztosít ügyfeleinek, hogy egyedi stratégiák mentén fejleszthessék digitális törekvéseiket.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Fontos díjjal tüntették ki az AVON-t

Az idén 137. születésnapját ünneplő globális szépségmárka, az AVON évtizedek óta dolgozik azért, hogy egy jobb világot teremtsen a nők számára, amely így egy jobb világot eredményez mindenki számára. Nagy hatású társadalmi tevékenységét ezúttal...

Így használhatják a bankok a mesterséges intelligenciát

A bankoknak talán nem okoz akkora nehézséget megkezdeni a generatív MI használatát, azonban azt megtalálni, hogy hol és miként teremt új értéket a technológia, korántsem ennyire egyszerű. A McKinsey a siker receptjét keresve készített...

Idén is a nordmann fenyő a sláger

Alig a tavalyi ár felett juthatnak idén a vásárlók fenyőhöz: a lucfenyőt 5, az ezüstfenyőt 6, míg a nordmann fenyőt 8 ezer forint körüli méterenkénti áron kínálják az utcai és piaci standokon megjelent alkalmi...

A kedvezmény beváltásakor a mobilapp a nyerő

Az őszi-téli utazók körében a wellnessen felül a kastélyok és várak, valamint az éttermek és egyéb gasztro élmények voltak a legvonzóbbak – derült ki a Szallas.hu legfrissebb felméréséből. Válaszaikat visszaigazolja, hogy a legtöbben a...

Díjazták az inspiráló nőket

Idén ötödik alkalommal díjazta a Femcafe.hu az Inspiráló Nőket. A piac meghatározó női portáljának olvasói a hét kategória 3-3 jelöltjére rekordszámú, több, mint 113 ezer szavazatot adtak le. Az Inspiráló Nők Estjén a Magyar...

Megható filmmel és nyereményjátékkal ünnepel a Honor

A Honor az idei ünnepek alatt a hétköznapi hősökre helyezi a hangsúlyt egy megható karácsonyi kisfilmmel, illetve egy izgalmas, a közösségi médián futó nyereményjátékkal. Rengetegen vannak, akik már-már észrevétlenül, de mindent megtesznek másokért, főleg...

Ezek lesznek 2024 legfontosabb digitalizációs trendjei

Jövőre várhatóan tovább gyorsulnak a vállalati digitalizációs törekvések, az előrejelzések szerint a transzformációra fordított források a következő 3 évben elérik a 3,4 billió dollárt. 2024-ben a vállalatok a mesterséges intelligencia „tudásának” gyakorlati kiaknázásába, a...

Újabb csatornákon megyünk az olvasók után

Az Indamedia könyvkiadásban erősített, a Wizzair pedig növelte repülőflottáját – erről és még tucatnyi másik dologról beszélgettek a Business Lounge november 21-ei adásában Starcz Ákossal, az Indamedia csoport igazgatósági tagjával és Radó Andrással, a...

Új kreatívigazgatóval erősít a Wavemaker

Bagladi Gábor decemberben csatlakozik az ügynökség Creative and Content Services divíziójához. A szakember a Mito Creative Lead pozíciójából érkezik a Wavemaker kreatív csapatának élére, Szládovics Orsi, Executive Creative Director mellé. A közös munkába azonban...

Újabb díjat nyert az ACG

Az ACG PRO nyerte a legjobb nonprofit kampánynak járó díjat az ICCO (International Communications Consultancy Organisation) 2023-as évi Global Awards nemzetközi kommunikációs versenyén. A november 29-én Londonban tartott díjátadón az ügynökség a Vodafone Magyarország...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Ezekre érdemes figyelni az otthonbiztosításnál

A válaszadók 91 százalékának van otthonbiztosítása, vagy szeretne kötni. Tízből nyolcan az ingatlan mellett az ingóságaikra is szerződnek. Ugyanennyien tudják, hogy fontos a biztosítás rendszeres felülvizsgálata az ingóságok éves értéknövekedése alapján, mégis csak hatan...

Fontos díjjal tüntették ki az AVON-t

Az idén 137. születésnapját ünneplő globális szépségmárka, az AVON évtizedek óta dolgozik azért, hogy egy jobb világot teremtsen a nők számára, amely így egy jobb világot eredményez mindenki számára. Nagy hatású társadalmi tevékenységét ezúttal...

Így használhatják a bankok a mesterséges intelligenciát

A bankoknak talán nem okoz akkora nehézséget megkezdeni a generatív MI használatát, azonban azt megtalálni, hogy hol és miként teremt új értéket a technológia, korántsem ennyire egyszerű. A McKinsey a siker receptjét keresve készített...

Idén is a nordmann fenyő a sláger

Alig a tavalyi ár felett juthatnak idén a vásárlók fenyőhöz: a lucfenyőt 5, az ezüstfenyőt 6, míg a nordmann fenyőt 8 ezer forint körüli méterenkénti áron kínálják az utcai és piaci standokon megjelent alkalmi...

A kedvezmény beváltásakor a mobilapp a nyerő

Az őszi-téli utazók körében a wellnessen felül a kastélyok és várak, valamint az éttermek és egyéb gasztro élmények voltak a legvonzóbbak – derült ki a Szallas.hu legfrissebb felméréséből. Válaszaikat visszaigazolja, hogy a legtöbben a...
- Hirdetés -

Podcast

Újabb csatornákon megyünk az olvasók után

Az Indamedia könyvkiadásban erősített, a Wizzair pedig növelte repülőflottáját – erről és még tucatnyi másik dologról beszélgettek a Business Lounge november 21-ei adásában Starcz Ákossal, az Indamedia csoport igazgatósági tagjával és Radó Andrással, a...

A sneaker az új generáció óraszenvedélye

A sneakerek embereket, generációkat kötnek össze, a resellerek óriási pénzeket kaszálnak a legkisebb kiegészítőkkel is, a laikusok pedig nem értik, miért. Erről rántja le a leplet Trunk Tamás, a Dablty alapítója, influenszer és Z-generációs...

A piac előtt tudtunk járni

A csapból is az AI folyik, és ez még egy darabig biztos így lesz. Nem csoda hát, hogy többek között erről, valamint ügynökségépítésről és a Brand Festivalról is folyt a beszélgetés Biró Lászlóval, a...

Don't Miss

Ha kétszer ennyien olvasnának minket, az egész ország gazdagabb volna

Mindenkinek azt javaslom, hogy olvasson több Portfoliót. Biztos kevésbé vagyunk szórakoztatók, mint a TikTok, de vannak értelmes gondolatok és információk, amelyek segítenek ezekben a bizonytalan időkben – mondja Bán Zoltán, a gazdasági portált működtető...

Hiszünk a szinergia erejében

A csatornák kombinációja eredményezi a legnagyobb hatékonyságot marketingtevékenységünk során – mondta el Charlotte Miles. Az IKEA Csehországért, Magyarországért és Szlovákiáért felelős marketing menedzsere az mmonline.hu-nak adott interjúban beszélt arról, hogy miért indították el már...

Időt és energiát spórolunk ügyfeleinknek – interjú Csiszár Gergővel

Gyorsabb és hatékonyabb együttműködések, ahol jó nagy betűkkel folyamatosan látható minden fontos KPI az ügyfél számára, nincs kamuzás – többek között ezt nyújtja a felhasználók számára a Post For Rent új megoldása Csiszár Gergő...

Akár gyorsíthatunk is tovább

Erős növekedési fázisban vagyunk, és az a célunk, hogy ez az ütem tartósan fennmaradjon – nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak R. Kovács Dániel. A Front Page Communications alapítója, ügyvezető igazgatója nem titkolja, hogy ügynökségi területen...

A Jófogás márka is külön cégként fog működni

A Jófogást egy apróhirdetési oldalból olyan e-kereskedelmi platformmá, piactérré akarják átalakítani, amely igazodik a fiatalabb felhasználók igényeihez is – mondta el Várkonyi Balázs. A Vatera.hu, valamint a Jófogás.hu befektetője és vezérigazgatója a Marketing&Media magazinnak...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Napelemekre költenek a hazai nagyvállalatok

Népszerűek az energiahatékonyságot növelő beruházások a nagyvállalatok körében, minden negyediknél várható ilyen jellegű fejlesztés a következő egy év során. A beruházásokat nem csupán az energiaárak emelkedése hajtja, hanem több szempont együttesen, így például a...

Minierdőt telepítettek Budapesten

November 29-én a XII. kerületben immár a harmadik Miyawaki erdőt adták át a GreenGo két éve indított Gurulj a fákért! Támogatói Programjának keretében. Budapest első és kizárólag elektromos flottát üzemeltető közösségi autómegosztója ezzel már...

Újabb lépéssel támogatja az ALDI a fenntarthatóságot

A vállalat biatorbágyi méhecskeháza után most hét városban nyitott rovarotthonokat, amelyek a virágok beporzásához nagymértékben hozzájáruló, emberekre ártalmatlan beporzó rovaroknak nyújtanak menedéket.Az ALDI biatorbágyi logisztikai és igazgatási központjánál már 2016 óta működik egy öt...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....