- Hirdetés -

Vadiúj színpaddal jön a Szigetre az ibis MUSIC és az ALL

|

Az ibis, a világ legismertebb economy szállodamárkájának zenei programja visszatér Európába. Idén nyáron az ibis MUSIC számos izgalmas élményt kínál kiválasztott európai szállodáiban, és neves zenei fesztiválokkal köt partnerséget. Ezek között van a Rock in Rio Lisboa, a Montreux-i Jazzfesztivál és – ismét – a budapesti Sziget Fesztivál, ahol az ibis és az ALL egy vadonatúj színpadot mutat be, BUZZ néven.

A 2019-ben indult ibis MUSIC program arra törekszik, hogy a zenével egyesítse az embereket. Feltörekvő művészeket mutat be, együttműködik a legjobb zenei fesztiválokkal, szállóvendégeinek pedig tökéletes helyszínt biztosít, ahol hangosan hallgathatnak zenét, de nyugodtan alhatnak. A márka támogatja az interakciókon keresztül történő kapcsolatteremtést és az új zenék felfedezését – ez minden vendég élményének tökéletes kiegészítője.

A fesztiválkínálat részeként az ibis ismét együttműködik az ALL-lal, az Accor foglalási platformjával és hűségprogramjával. Az ALL a világ legnagyobb zenei rendezvényeihez kapcsolódó exkluzív élményekkel kis plusz lelket visz az utazásokba. Az ALL tagjai preferenciáik, zenei műfajok, úti célok és költségvetésük szerint választhatnak.

Néhány évnyi sikeres együttműködés és a tavalyi nagy érdeklődéssel kísért színpad után az ibis és az ALL újabb egy évre visszatér Európa egyik legnagyobb zenei fesztiváljára, a Szigetre. Augusztus 7-12. között a világ minden tájáról több százezer zenekedvelő gyűlik össze, akik az ALL.com × ibis presents The BUZZ színpadon feltörekvő művészek fellépését követhetik. Európa egyik legnagyobb fesztiválja 2024-ben olyan nevekkel várja a közönséget, mint Kylie Minogue, Raye, Stormzy és Liam Gallagher. Az ALL tagjai tagok exkluzív VIP-csomagokhoz juthatnak hozzá.

A további partnerségek közé tartozik a Montreux-i Jazzfesztivál (július 5-20.), a Genfi-tó partján évente 250 ezer látogatót vonzó kéthetes rendezvény. A világ egyik legnagyobb és legelismertebb jazzfesztiválja, Montreux lélegzetelállító környezetet, ünnepelt zenészek koncertjeit és számos ingyenes színpadot kínál. Az idei fesztiválon az ibis xALL.com MUSIC terasza várja a fesztiválozókat, ahol délután a bárban lazulhatnak, este intimebb elektro-pop koncertek, esténként pedig DJ várja őket, mindezt a Genfi-tóra néző kilátással. További információ az ibis MUSIC Terrace x ALL.com teraszról itt található.

Június 15-16. és 22-23. között kerül sorra a lisszaboni Rock in Rio, ahol többek között Ed Sheeran, Doja Cat és a Jonas Brothers lesz a headliner. Az immár huszadik alkalommal megrendezett Rock in Rio a portugál fővárosba érkezik, hogy napsütésben ünnepelje a pop és a rock világát. Az ibis és az ALL különleges popup hotelje szórakoztató programokkal várja a fesztiválozókat, a párnacsata fotófülkétől kezdve a virtuális valóság-játékokon át a hangulatos zenei bárig, sőt, még szunyókáló állomások is várják a szórakozni vágyókat, hogy feltölthessék magukat és mobiltelefonjaikat. Ezenkívül az ALL tagok privát vacsorán vehetnek részt, a nagyszínpadra néző kilátással és szállással egy helyi ibis hotelben.

„A zene képes összehozni az embereket és maradandó emlékeket teremteni. Az ibis MUSIC is ezt teszi elindítása óta: hihetetlen előadásokat és izgalmas élményeket kínál rajongóknak, utazóknak és mindenkinek, aki szenvedélyesen szereti a zenét – mondta Florence Liger-Tourres, az Accor economy márkáinak európai és észak-afrikai marketingjéért felelős alelnöke. – A program bizonyítja elkötelezettségünket, hogy felejthetetlen pillanatokkal lepjük meg vendégeinket, és támogassuk a jövő feltörekvő zenei sztárjait.”

„Nagyon örülünk, hogy az ibis segít életben tartani tagjaink zene iránti szeretetét. Az ALL és az ibis MUSIC program elindítása óta olyan zenei élményeket nyújtottunk, amelyek tükrözik közös törekvésünket, hogy kapcsolódjunk tagjaink szenvedélyéhez és érdeklődéséhez. Ezek a pillanatok testesítik meg az Accor vendéglátásról szóló ígéretét és vízióját” – mondta Antoine Dubois, az Accor európai és észak-afrikai marketing, hűség, szponzoráció és vendégélmény területeiért felelős vezető alelnöke.

Az ibis ingyenes zuhanyzási lehetőséget is kínál az idei Glastonbury (Egyesült Királyság) és Tomorrowland (Belgium) résztvevőinek. A rendezvények utolsó napjain a fesztiválozók lemoshatják a sarat, és felfrissülve, megfiatalodva térhetnek haza. Az Egyesült Királyságban és Belgiumban található szállodák egy részében a zuhanyzási szolgáltatás ingyenes, és a szabad helyek függvényében egész nap rendelkezésre áll.

Az ibis MUSIC programja számos élő koncertet, DJ-szettet és egyéb zenei ihletésű kezdeményezést is magában foglal a résztvevő szállodákban Európa-szerte az egész év során.

Az ibis idén ünnepli ötvenedik születésnapját. A modern, előremutató dizájn iránt elkötelezett márka zökkenőmentesen ötvözi a trendteremtést a kényelemmel és a valódi „otthonos” hangulattal. A hetven országban több mint 1270 szállodával rendelkező ibis világszerte elismert vezető szerepet tölt be az elérhető, magas színvonalú szálláshelyek piacán. A márka lényege a befogadás és a sokszínűség, törekszik az utazás demokratizálására és a kulturális megértés előmozdítására. Idén az ibis öt évtizedes piacvezető szerepének tiszteletére új márkakultúra-programot, globális munkavállalói nagyköveti és márkakampányt indít.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Ez lehet a digitális bankolás jövője

A COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez – derül ki a Deloitte legfrissebb, Digital Banking...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...