- Hirdetés -

Versenghetnek a cégek

|

Július 31-ig lehet jelentkezni a Deloitte Technology Fast 50-re, amely ebben az évben is a közép-európai régió leggyorsabban növekvő technológiai vállalatait listázza.

 

A Technology Fast 50 verseny 2017-ben is Közép-Európa leggyorsabban növekvő technológiai cégeit osztályozza. A lista a leggyorsabban növekvő cégeket a megelőző négyéves időszak során elért árbevétel-növekedésük alapján rangsorolja. A korábbi évek díjazottjai között olyan, ma már mindenki számára ismert cégek szerepelnek, mint a Szállás.hu, a Balabit, a Solvo Biotechnology vagy az NNG.

 

„Komoly esélylatolgatás előzi meg az idei versenyt is, kíváncsian várjuk a jelentkezők pályázati anyagait és reméljük, hogy ebben az évben még a tavalyi négynél is több magyar cég kerül az összesített listára.” – emelte ki Csűrös Balázs, a Deloitte Tanácsadás üzletágának partnere.

 

 

Fast 50

 

Ahhoz, hogy egy társaság felkerülhessen az összesített Fast 50 ranglistára, az alábbi feltételeknek kell megfelelnie:

  • 2013 és 2016 között minden évben legalább 50 000 eurós éves árbevételt kell produkálnia

  • Székhelyének valamely közép-európai országban kell lennie (Albániában, Bosznia-Hercegovinában, Bulgáriában, Horvátországban, Csehországban, Észtországban, Magyarországon, Koszovóban, Lengyelországban, Lettországban, Litvániában, Macedóniában, Moldáviában, Montenegróban, Romániában, Szerbiában, Szlovákiában vagy Szlovéniában)

  • Saját fejlesztésű technológiával kell rendelkeznie

  • Tulajdonosi szerkezetében nem szerepelhetnek stratégiai jelentőségű vállalatok többségi tulajdonban lévő leányvállalatai

A győztesek kiválasztása a 2013 és 2016 közötti négyéves időszakban elért százalékos árbevétel-növekedési ütem alapján felállított rangsor szerint történik.

 

 

Rising Stars

 

A „Rising Stars” kategóriában olyan ígéretes, „újonc” vállalkozások indulhatnak, amelyek túl fiatalok ahhoz, hogy megfeleljenek az összesített rangsorban való szerepléshez szükséges feltételnek, mely szerint legalább három éve működnie kell a cégnek.

 

Az ilyen vállalkozások esetében feltétel, hogy legalább három, de legfeljebb négy éve működjenek, árbevételüknek pedig az elmúlt három év mindegyikében (2014 és 2016 között) 30 000 eurót kellett meghaladniuk. Ettől eltekintve azonban ugyanazok a feltételek érvényesek erre a kategóriára is, mint az összesített Fast 50 rangsorra.

 

 

Big 5

 

A ranglista „Big 5” kategóriájában olyan, gyorsan fejlődő nagyvállalatok részesülhetnek elismerésben, amelyek az elmúlt négy év során kiemelkedő növekedést produkáltak. Ahhoz, hogy egy cég ebben a kategóriában indulhasson, ugyanazoknak a kritériumoknak kell megfelelnie, mint az összesített Fast 50 rangsor esetében, azzal az egyetlen kivétellel, hogy ez esetben a legutóbbi vizsgált évben, vagyis 2016-ban elért éves árbevételnek 25 millió eurót kell meghaladnia.

 

 

Leginnovatívabb technológiai fejlesztés

 

Idén már második alkalommal lehet nevezni a „Leginnovatívabb technológiai fejlesztés” kategóriában. A független zsűri itt olyan győztes céget választ, amelynek egyedi és innovatív terméke vagy szolgáltatása forradalmi hatást gyakorolt a piacra, esetleg teljesen átalakította a korábbi működési modellt.

 

Az idei verseny jelentkezési határideje 2017. július 31. A rangsort a Deloitte 2017 negyedik negyedévében fogja közzétenni.

 

Az online regisztrációs űrlap a regionális Technology Fast 50 verseny weboldalán érhető el. (A feltételeket teljesítő jelentkezők automatikusan részt vesznek a Deloitte EMEA Technology Fast 500 nevű európai szintű megmérettetésen is.)

 

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Keveset tesznek a cégek a globális felmelegedés lassításáért

A vállalatok még mindig nem fordítanak elegendő figyelmet a Párizsi Megállapodás kulcsfontosságú céljainak teljesítésére, amivel 1,5 Celsius-fok alatt maradhatna a globális felmelegedés mértéke – derül ki az EY nemzetközi klímaaktivitási barométeréből. Tízből csupán négy...

Változás az IKEA-nál

Az IKEA új fejezetet nyit a régióban: 2024. december 1-jétől Rostislav Čítek veszi át a marketing vezetői pozíciót Csehországban, Magyarországon és Szlovákiában, hogy tovább erősítse a márka jelenlétét és irányvonalát.Rostislav Čítek 2020 óta tagja...

Új vezetőkkel erősít a Telekom

Szerződése lejártával távozik a Magyar Telekomtól Daria Dodonova gazdasági vezérigazgató-helyettes és Igazgatósági tag. Lubor Zatko műszaki vezérigazgató-helyettes pedig a Deutsche Telekom Csoporton belül más pozícióban folytatja karrierjét. A gazdasági vezérigazgató-helyettesi pozícióra a Deutsche Telekomtól...

A mozikat is meghódítja az OMODA

Közösen indul el egy mágikus utazásra Óz csodálatos birodalmába a Universal Pictures látványos új filmje, a Wicked és az OMODA&JAECOO. A két márka közötti együttműködés nem csupán az OMODA&JAECOO innovatív, személyre szabott élmények és...

Keveset költenek digitalizációra a hazai kkv-k

Visszafogottság jellemzi a magyar kkv szektort, ha a digitalizációról van szó. A jelenlegi turbulens gazdasági környezetben sokan inkább a kivárásra játszanak, hátha javulnak a gazdasági mutatók. Noha a K&H kkv bizalmi index harmadik negyedéves...

Már a mozikban a magyar Eufória

Két fiatal szerhasználó felépülésének első 1,5 évét követi nyomon a hazai mozikban december 5-től látható új magyar dokumentumfilm, a Nemzeti Filmintézet támogatásával elkészült Mélypont érzés. Miklós Ádám rendező és Száki Adrián producer úgy nyúltak...

A sarki fény is beköltözik a Nyugati téri Mekibe

A látogatók egy varázslatos utazás részesei lehetnek, ahol a rénszarvasszánon utazó Mikulás, angyalkák, mézeskalácsfigurák és karácsonyi fényárban úszó házikók mellett a misztikus és látványos sarki fény is megjelenik.A McDonald’s Nyugati téri egységének egyedi attrakciója,...

Fenntartható magyar márkákat díjaztak

Fenntarthatóságért és környezetvédelemért tett kimagasló erőfeszítésekért díjaztak vállalatokat, kiemelkedő márkákat és személyiségeket december 3-án a GREEN BRANDS regionális Gálán Bécsben, a gyönyörű Niederösterreich Palais-ban, ahol számos magyar márka is elismerésben részesült. Itt derült ki...

Ilyen ajándékokra vágynak a fiatalok

Bár a legújabb AirPodsra vagy egy dizájner táskára sem mondanak nemet, a Mastercard felmérése szerint a Z generáció számára ezek az ajándékok inkább eszközök, amelyek segítségével elérhetik azt, amire igazán vágynak: az életre szóló...

Agymanók-rajongóknak kötelező: új sorozat indul

Az „Agymanók” világában játszódó az „Álom Stúdió” (Dream Productions) 2024. december 11-én, a „Nyerni vagy Veszíteni” (Win or Lose) saját gyártású sorozat 2025. február 19-én érkezik a platformra.Majdnem 40 évvel az indulása után két...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Ügynökséget választott a KÖKI Bevásárlóközpont

A hazai gyakorlatban nem túl gyakori, hogy egy ügyfél visszatér a korábbi ügynökségéhez. Márpedig a KÖKI Bevásárlóközpont esetében pontosan ez történt: 2020 és 2022 között az Insomnia egyszer már ellátta a KÖKI full service...

Keveset tesznek a cégek a globális felmelegedés lassításáért

A vállalatok még mindig nem fordítanak elegendő figyelmet a Párizsi Megállapodás kulcsfontosságú céljainak teljesítésére, amivel 1,5 Celsius-fok alatt maradhatna a globális felmelegedés mértéke – derül ki az EY nemzetközi klímaaktivitási barométeréből. Tízből csupán négy...

Változás az IKEA-nál

Az IKEA új fejezetet nyit a régióban: 2024. december 1-jétől Rostislav Čítek veszi át a marketing vezetői pozíciót Csehországban, Magyarországon és Szlovákiában, hogy tovább erősítse a márka jelenlétét és irányvonalát.Rostislav Čítek 2020 óta tagja...

Új vezetőkkel erősít a Telekom

Szerződése lejártával távozik a Magyar Telekomtól Daria Dodonova gazdasági vezérigazgató-helyettes és Igazgatósági tag. Lubor Zatko műszaki vezérigazgató-helyettes pedig a Deutsche Telekom Csoporton belül más pozícióban folytatja karrierjét. A gazdasági vezérigazgató-helyettesi pozícióra a Deutsche Telekomtól...

A mozikat is meghódítja az OMODA

Közösen indul el egy mágikus utazásra Óz csodálatos birodalmába a Universal Pictures látványos új filmje, a Wicked és az OMODA&JAECOO. A két márka közötti együttműködés nem csupán az OMODA&JAECOO innovatív, személyre szabott élmények és...

Don't Miss

Nemzetközi ügynökségi hálózat tagja lett a Positive Adamsky

A Positive Adamsky csatlakozott a MISSION HUBS független nemzetközi ügynökségi hálózathoz. Ez az együttműködés a cégcsoport régóta tervezett külpiaci stratégiájának kiemelt lépése, amely a nemzetközi jelenlét erősítését és a globális partnerkapcsolatok bővítését célozza.A londoni...

Fontos európai díjat nyert a magyar HR vezető

Komáromi Zsófiának, a Publicis Groupe Hungary Chief Talent Officerének és a Publicis Groupe CEE Talent Transformation Partnerének ítélték oda a 2024-es HR Diversity Champion of the Year kategóriadíját a European Diversity Awards-on. Az egyik...

Lengyel vezető a dentsu új régiójánál

A dentsu globális kreatív-, marketing- és médiaügynökségi hálózatának EMEA régiós vezetése bejelentette a DACH (Németország, Ausztria, Svájc) és a CEE (Közép-Kelet-Európa) piaci területek összevonását egy új, egységes Közép-Európa régió formájában. Az új Közép-Európa klaszter...

Logó és arculattervezést segítő könyvet adott ki a [brandguide]

Megjelent a legújabb logó- és arculattervezés témájú szakkönyv a kiadásában. Egy szokatlan és egyedi formátumban: feltett kérdésekkel segíti a könyv a logó- és arculattervezés folyamatát. A könyv nem csak szorosan szakmabeliekhez szól, hanem...

A hazai kortárs művészet előtt tiszteleg az ACG

Idén ünnepli 20. születésnapját a hazai kreatív szektor megkerülhetetlen szereplője, az ACG. Az évforduló apropóján az ügynökség egy egyedülálló kiadványban, az ACG TWENTY Bookazine-ban tiszteleg azon hazai kortárs alkotók előtt, akik munkásságából az elmúlt...