A komoly partnerhálózattal és referenciával rendelkező TMX mobilszerviz új B2C szolgáltatással jelent meg a piacon MOST mobilszerviz néven. A teljes körű online bevezető kampányt a Human Telex Advertising & Event jegyzi.
Mindannyiunkat érzékenyen érint, ha elromlik a mobilunk. Ráadásul ezek a „balesetek” általában a legrosszabb pillanatban esnek meg velünk. Olyankor, amikor igazán szükségünk lenne a telefonunkra. Most azonban már nem kell kétségbe esnünk, hiszen ebben a helyzetben nyújt hathatós segítséget a MOST mobilszerviz, amely minden körülmények között gyors (3 munkanap), biztonságos (a készülékek UV fertőtlenítése, háztól házig szállítás) és minőségi (garanciális gyári alkatrészek) megoldást nyújt ügyfeleinek.
A szolgáltatás bevezetésére teljeskörű online kampány indult, melyet a Human Telex Advertising & Event fejlesztett. Az ügynökség feladata volt az új brand pozicionálása, mint szakértő, megbízható mobilszerviz, továbbá a szolgáltatás megismertetése a célcsoporttal, illetve egy olyan weboldal fejlesztése, ahol a felhasználó kiszámolhatja készüléke javításának költségeit, és meg is rendelheti a szolgáltatást.
Online reklámfilm is készült, amelyben pár klasszikus „telefontörős” szituációt láthatunk, de a dráma helyett a helyzet komikusságára és a megoldás egyszerűségére került a hangsúly.