- Hirdetés -

Kategória: Adat

- Hirdetés -

Még az idén meglehet az egymilliárd 5G előfizetés

2022 végére eléri az egymilliárdot az 5G előfizetések száma, elsősorban Észak-Amerika és Északkelet-Ázsia gyors növekedésének köszönhetően, miközben az öreg kontinensen lassabban terjed a kommunikációt...

A ruházati cikkek a legkelendőbbek a neten

Míg a fiatalok körében a termékek közül a ruházat, szolgáltatásokban pedig a különböző előfizetések voltak a legkelendőbbek online vásárlás során, addig az idősebb korosztályban...

Így neteznek a magyarok

Az aktív korú lakosság több mint 90 százaléka rendszeresen internetezik. A gyerekek körében egyre korábban kezdődik az internethasználat, de meglepő adat, hogy még a...

Egyre népszerűbb az e-sport Magyarországon

Ismét emelkedett Magyarországon az e-sport-játékokkal játszók száma, legyenek akár alkalmi gamerek vagy komolyabb versenyzők, és ezt a növekedést a Covid-pandémia miatti lezárások feloldása sem...

Elviheti az infláció a magasabb bevételeket

Az inflációnál alacsonyabb bevételnövekedéssel és stagnáló profittal számoltak a cégek az orosz-ukrán konfliktus kezdetén – derült ki a K&H nagyvállalati növekedési index 2022 első...

Nagyot nőtt az európai kiskereskedelem

Míg 2020-ban 1,5 százalékos forgalomnövekedést ért el a kiskereskedelmi szektor a 27 uniós tagállamban, 2021-ben már jelentősen, 6,8 százalékkal bővült az értékesítés. A legnagyobb...

Digitális innovációkra költenek a magyar vállalatok

Az ipari és a szolgáltató szektor élen jár az innovációban. A magyar vállalatok leginkább digitális innovációkra költenek, bár kissé visszafogták ilyen irányú kiadásaikat. Ismét...

Tovább erősödött a lakóingatlanpiac

A csendesebb április után újra erősödött a lakóingatlanpiac, a májusra becsült 12 519 darab tranzakció 5 százalékos emelkedést mutat az előző hónaphoz képest, de...

Komoly átalakulás vár a hírkiadókra

A hírkiadók bíznak a jelenlegi koronavírus-válság okozta kihívások miatt meghozott döntéseikben és abban, hogy beérnek a pandémia elején eszközölt befektetések – derül ki a...

Felpörgött a turizmus a pünkösdi hétvégén

A pünkösdi hosszú hétvége a húsvét napjainak teljesítményét is felülmúlta, a vendégéjszakák száma 76 százalékkal magasabb volt, mint tavaly ilyenkor. Összesen 240 ezer vendég...

Nagyon megugrott a pályakezdők bérigénye

A magyar pályakezdők bérigénye átlagosan nettó 322000 HUF, 29 százalékkal nőt a tavalyi évhez képest. A lányok és fiúk közötti bérigény szakadék pedig 20...

Buknak a kalóztartalmakra a magyar fiatalok

A magyar fiatalok még mindig hamisított terméket vásárolnak, és kalóztartalmakat fogyasztanak – derül ki az Európai Unió Szellemi Tulajdoni Hivatala felméréséből.A megkérdezett, 15 és...

Így vásárolnak a magyarok

Gondosabban kezelik a családi kasszát a nők: 54 százalékuk már az ezer forintos termékek esetén is összehasonlítja az árakat, míg a férfiak esetében ez...

Kiugró növekedés előtt a nemzetközi turizmus

Noha a még továbbra is jelenlévő koronavírus mellett az elhúzódó ukrajnai konfliktus is kockázatokat hordoz az iparág számára, az ENSZ Turisztikai Világszervezete (UNWTO) továbbra...

Egyre több pénzt fizetnek az ATM-ekbe a magyarok

Bevált az ATM-ek fejlesztése: az automatás készpénzbefizetés nagyon népszerűvé vált az elmúlt évek során. Az idén négy hónap alatt a K&H-s automaták több mint...

Immunisak lettek a digitalizációra a vállalkozások

A koronavírus okozta kényszerdigitalizáció két éve sem volt elegendő ahhoz, hogy a távmunka, valamint a digitális kommunikációs és vállalati eszközök használata széles körben elterjedjen...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Komoly fluktuációs hullám jöhet munkaerőpiacon

Az Európai Unió bértranszparencia- irányelve a 2026. június 7-től kötelezővé teszi a bérek átláthatóságát a tagállamokban. Ez azt jelenti, hogy a vállalatoknak fel kell készülniük a bérsávok nyilvánosságra hozatalára és a munkavállalói bérinformációs kérelmek...

Újabb segítség a K&H Bank ügyfeleinek

A bankolás mellett mostantól autópálya-matricát is vásárolhatnak a felhasználók Kate-tel, a K&H hangalapú digitális pénzügyi asszisztensével. Az új funkció úgy épül fel, hogy akkor is végigvezesse az ügyfelet a vásárlási folyamaton, ha a felhasználó...

Ilyet még nem láttunk: különleges horrorfilm érkezik a mozikba

A Jó kutya címszereplője a rendező saját kutyája, aki hűségesen próbálja megvédeni filmbéli gazdáját egy gonosz entitástól, mindezt pedig a kutyus szemszögéből látjuk. A film 2026. január 15-én kerül a hazai mozikba, az ADS...

Már a vásárlóképes közönség is a TikTokon van

Míg néhány éve még a statikus képek uralták a közösségi médiát, mára egyértelműen a rövid, álló formátumú (short-form) videók vették át a vezető szerepet a digitális marketingben. Magyarország egyik vezető short-form specialista ügynökségének szakértői...

Élénkül a kereslet az építőiparban

A Mapei Kft. harmadik negyedéves adatai igazolták a nyári várakozásokat: a vállalat 14,4 százalékkal növelte belföldi forgalmát az előző évhez képest, így szeptember végére 29,0 milliárd forintos árbevételt ért el. A vállalat szerint a...

Digital Center

Támogatják az AI-t a cégek, de nem képzik a dolgozóikat

Miközben a magyar cégek 70 százaléka támogatja a mesterséges intelligencia munkába integrálását, a dolgozók 66 százaléka semmilyen képzésben nem részesült – állapítja meg Török Balázs marketingtanácsadó 2025-ös felmérése. A kutatás szerint a technológiahasználat ösztönzése...

Így tarthatod biztonságban az online életedet

Az internethasználók biztonsága már hosszú évek óta kiemelt fontosságú téma. Napjainkban azonban az adatvédelem és a digitális technológiák biztonságos használata még nagyobb jelentőséget kapott. Mobilbanki és online szolgáltatások jelszavai, telefonszámok, közösségi média- és üzenetküldő...

AI-projektben a Kifli.hu

A Kifli.hu anyavállalata, a Rohlik-csoport informatikai cége, a Veloq bemutatta a világ legfejlettebb, mesterséges intelligencián alapuló, online élelmiszer-kiskereskedelmi központját Bécsben. A bejelentés egy globális együttműködés kezdetét is jelenti a német AutoStore-ral, az intelligens rendelés-feldolgozás...

Rekordokat döntő csúcsmobilt mutatott be a Honor

A Honor első önfejlesztő mesterséges intelligencia alapú okostelefon szériájában mutatkozik be a YOYO ügynök legújabb generációja – a valódi áttörést jelentő AI kameratechnológiával és iparág előtt járó teljesítménnyel. A termékcsalád élén a Honor Magic8...

Robottelefonnal rukkolt elő a Honor

A Honor a Magic8 széria termékbevezető pekingi rendezvényén hivatalosan bejelentette legújabb innovációját: egy izgalmas, új robottelefon-formátum érkezését. Ez a bejelentés fontos mérföldkövet jelent a vállalat év elején elindított HONOR ALPHA TERVÉBEN, amelynek célja, hogy...