Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.
- Hirdetés -
Kategória: Archív
- Hirdetés -
Limitált modell a Toyotától
Mindössze1500 darab készül majd a Toyota AYGO x-pose elnevezésű limitált szériájából, amelyet a csillogó fehér szín, bordó vászontető, az övvonal bordó felületei, és a...
Digitális átalakulás előtt a vállalatok
2017 végére a digitális átalakuláson lesz a hangsúly a világ vezető vállalatainak több mint kétharmadánál – derül ki az Oracle és az IDC közös...
Megvannak az idei Kids’ Choice Awards jelöltjei
Március 11-én a legnagyobb hollywoodi sztárok nyakába önti a Nickelodeon azt a bizonyos zöld trutyit, azaz jön a KCA, amely évről évre rekordnézettséggel tarol...
Így kényeztetik a Lufthansa utasokat
Látványos fényjáték kíséretében mutatkozott be a nyilvánosságnak Münchenben az új A350-900, a Lufthansa flottáját erősítő repülőgép. A Nürnberg névre keresztelt gép a világ legfejlettebb...
Mesélnek a Glamour Women of the Year jelöltjei
A Glamour Women of the Year idei jelöltjei között nagyon sok olyan fiatal nő van, aki még alig múlt húszéves, de máris hatalmas szakmai...
Különleges koncertélmény a Telekomtól
Azoknak sem kell izgulniuk, akik nem jutnak el a Telekom által szervezett zártkörű, Magenta 1-es ügyfeleknek szóló koncertre, a távközlési cég ugyanis élő stream...
Így fektetnek be a magyarok
A magyar befektetők körében az 1-3 éves befektetési időtáv a legnépszerűbb, a legfontosabb megtakarítási cél pedig a biztonsági tartalék - derül ki a K&H...
Erre figyeljen, ha drónt röptetne
Rengetegen vásároltak tavaly karácsonykor drónt a Media Markt áruházakban. Ha az idő kicsit javul, sokan kipróbálják frissen szerzett játékszereiket, a hazai szabályozások ugyanakkor egyelőre...
Szmoghelyzet – így válasszon lakást
Évente pár nap, rosszabb esetben egy-két hét, amikor olyan szmog sújtja az ország nagyvárosait, mint a közelmúltban. Ez lehet az egyik oka annak, hogy...
Vizsgálták a hírműsorokat
A gazdaság szereplői jelennek meg a leggyakrabban a kiemelt társadalmi csoportokon belül – derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) legfrissebb tanulmányából.
A...
Erre készül a Toyota
A Toyota a közelgő Genfi Autószalonon (2017. március 9-19.) mutatja be népszerű kisautója, a Yaris új, nagy teljesítményű változatát. A kiállításon a Monte Carlo...
Újított a Tesco
Magyarországon egy ember átlagosan 500 bevásárlótáskát használ el egy év alatt, a táskák 90%-át pedig egyetlen használat után kidobja. Az Északi-tenger partvidékén élő madarak...
Megelőzte az Apple-t a Google
Trónfosztásra került sor a világ legértékesebb márkáinak rangsorában, a Brand Finance listáját az elmúlt öt évben vezető Apple-t ugyanis megelőzte a Google. Az 500...
Jó hír a Lidltől
19 kategóriában kerültek ki győztesként a Lidl Magyarország sajátmárkás termékei a nemzetközi piackutató vállalat, az ICERITAS által lebonyolított, magyar fogyasztókat célzó felmérés során. A...
Újabb díjakat nyert a Kaspersky Lab
A Kaspersky Lab termékei eddig összesen 100 díjat nyertek el és ennek elismeréseként a cég elsőként kapott különdíjat az AV-TEST Intézettől.
Az élvonalba került a...
Nagyon pörgött az Apple
Több rekordot is megdöntött a tavalyi utolsó negyedévben az Apple, minden eddiginél nagyobb bevételre tett szert a cég, emellett rengeteg iPhone-t sikerült eladnia. A...
- Hirdetés -
Legolvasottabb
Komolyabban veszik a cégek a generációváltást
Az utóbbi évek felmérései azt mutatták, hogy ugyan foglalkoznak a magyar, magántulajdonú vállalkozások a generációváltás témájával, nem a téma fontosságának megfelelő súllyal teszik azt. Azonban a legfrissebb kutatás alapján a trend fordulni látszik. Egyre...
Kiderült, mi hajtja a zöldhiteleket
A Magyar Nemzeti Bank adatai szerint a teljes zöld vállalati és önkormányzati hitelállomány 2020 végi 69 milliárd forintról több mint kilencszeresére nőtt, elérve a 633,45 milliárd forintot 2024 közepére. A bank a vállalati szegmensben...
A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban
Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...
Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett
A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...
Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc
A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...
Don't Miss
Új irodába költözött a Madhouse
A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...
Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam
Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...
Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna
A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...
Megalakult a VML Hungary új vezetése
Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...
Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra
TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...