- Hirdetés -

Kategória: Archív

- Hirdetés -

Meglepetés a Telekomtól

A Telekom az idei évet kizárólag a Magenta 1-es ügyfeleknek szóló ajándékkal indítja: egy különleges, zártkörű koncertre szóló páros belépővel ajándékozza meg azokat, akik...

Így újított a TCL

A Las Vegas-i Consumer Electronic Show-on (CES) mutatta be a TCL Communication az Alcatel A3 XL okostelefont, az Alcatel Moveband okoskarkötőt, a TCL Life...

Bajban vannak a bankok

A Kaspersky Lab és a B2B International kutatóintézet közös felmérése kiderítette, hogy a bankok és a különböző pénzügyi szervezetek nehezen tudják kezelni az online...

Nehéz, de menedzselhető a helyzet – interjú Martis Istvánnal

Idén már százezer embernek segítenének állást találni, és növelnék az elmúlt időszakban elindított szolgáltatásaik ismertségét – nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Martis István, a Profession.hu...

Rekordot döntött a Wizz Air

Rekordot döntött a Wizz Air utasforgalma tavaly, a diszkont légitársasággal 23 millióan utaztak 2016-ban. Az elmúlt 12 hónap során a cég 9 repülőgépet adott...

Tévé-forradalom a CES-en

Elképesztően keskeny, mindössze 2,57 milliméteres televíziót mutatott be az LG a Las Vegas-ban zajló szórakoztató-elektronikai kiállításon, a CES-en. A Panasonic az EZ1000 modellel a...

Kevesebb volt az új reklámfilm

A múlt év első felében 91-ről 78-ra csökkent az egy televízióra jutó új reklámfilmek száma a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) adatai szerint....

Indul a show Las Vegas-ban

Bár a nagyközönség számára csak holnap nyitják meg a világ egyik legnagyobb technológiai rendezvényét, a Consumer Electronics Show-t (CES) már érkeznek a hírek Las...

Ismét startup versenyt szervez a BVK

Feltörekvő vállalkozók jelentkezését várja az ötödik BE SMART startup versenyre a Budapesti Vállalkozásfejlesztési Közalapítvány (BVK), a győztes projekteket a Düsseldorfi Magyar Start Up Eventen...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Csillag Születik döntő RTL

Listavezető lett a Csillag Születik, de a hetet a TV2 nyerte

A mostanában megszokottnál kisebb előnnyel, de a múlt hetet is a TV2 nyerte a 18-59 éveseknél és főműsoridőben. A szombat és vasárnap az RTL-nek, a hétköznap esték a TV2-nek hoztak több sikert. A múlt hét...

Hódit a streaming, de a lineáris TV még fontos

A WPP Media VideoTrack CEE 2025 kutatása részletes képet fest a közép- és kelet-európai (CEE) streamingpiacról. A Lengyelországban egy évtizede futó, az idén Csehországgal, Magyarországgal és Romániával kibővített elemzés rávilágít a fogyasztói szokásokra, a...

Filmklasszikusok és közönségkedvencek az ünnepi kínálatban

Prémium filmélménnyel várja a nézőket az ünnepi időszakra és az új évben is a FILM+ csatorna, míg az RTL HÁROM ikonikus, generációkon átívelő filmklasszikusokat kínál az egész család részére. Az ünnepek alatt és az új...

Nézzük, mit hoz a jövő! – 3. rész

Nem volt könnyű év 2025, és várhatóan 2026 is nagyon komoly kihívásokat tartogat majd. Az alábbiakban a Marketing&Media szerkesztőbizottsági tagjainak hagyományos évértékelőit és piaci előrejelzéseit közöljük.   Meghatározó pillanatok ELKÁN PÉTER 4iG, group head of corporate affairs...

Meghívták a Berlinale szakmai programjába a Ruben Brandt, a gyűjtő alkotóinak új filmtervét

A Nemzeti Filmintézet (NFI) gyártás előkészítési támogatásával készült MouMoush – A műanyagkirály című filmtervet meghívta a Berlinale keretében megrendezett European Film Market szakmai programja. A világsikerű Ruben Brandt, a gyűjtő csapatának nemzetközi koprodukcióban tervezett...

Digital Center

Év végi hajrá a kiberbűnözőknél – tippek arra, hogyan ne kerüljünk bajba

Az év végi ünnepi időszak az egyik legtermékenyebb szezonja az online- és kiberbűnözőknek. Az ünnepek előtt megszaporodnak az internetes vásárlások és forgalom, azonban lankad a figyelem, hiszen igyekszünk minél hamarabb beszerezni az ajándékokat. Az...

Nagy bejelentést tett a One: ingyen lesz karácsonykor a korlátlan mobilnet

A One Magyarország 2025. december 24. és 26. között díjmentes, korlátlan belföldi adatforgalmat biztosít korlátlan adatcsomaggal nem rendelkező előfizetőinek. A szolgáltató ünnepi bevezető kampánya keretében 2026. január 12-ig valamennyi vezetékes és műholdas TV-előfizetője díjmentesen...

Kiderült, mennyire vagyunk védtelenek a mesterséges intelligenciával szemben

A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....

Mesterséges intelligenciával okosítja az autózást az LG

A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...

Üzleti kockázat lehet a lakosság hiányos digitális felkészültsége

A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....