Idén jelentősen megnőtt itthon azoknak az internetes vásárlóknak a száma, akik csomagautomatából veszik át rendeléseiket. Az igények kiszolgálása érdekében Magyarország két legnagyobb e-kereskedelmi márkája,...
Az őszi kiválasztási kör eredményeként 13 startup került be a Start it @K&H programba, így a hazai vezető, iparágfüggetlen inkubátor összesen 28 aktív csapattal...
660 millió forintos tőkeemelést hajtott végre a Conversific Zrt., egy a nemzetközi e-kereskedelmi analitikai piacon versenyző debreceni startup, amelynek egyedi megoldása mára 180 ország...
A Worldline bejelentette, hogy az Ingenico megvásárlásával új piacvezetővé lépett elő a nemzetközi pénzforgalom területén. A Worldline elkötelezett az olyan fizetési megoldások működtetése mellett,...
November 1-jétől, két lépcsőben, összesen 140 munkatárssal bővíti alkalmazottainak létszámát a Telenor Magyarország, ezzel közel 1400 főre emelkedik a mobilszolgáltató alkalmazottainak száma. A dél-alföldi...
Korunk egyik legégetőbb problémájára keres környezetvédelmi szempontból innovatív, Magyarországon pedig egyedülálló megoldást Kecsmár Gergő, a K&H a fenntartható agráriumért ösztöndíjpályázat díjazottja. A műanyaghulladék hőbontásával...
Az EIT Health idei két kiemelt egészségügyi startupokat támogató versenyében, az InnoStars Awards és a Headstart programban is dobogós helyezést értek el magyar csapatok....
Az idei első félévben is jelentősen, több mint 20 százalékkal nőtt a háztartási méretű naperőművek összakapcitása a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal (MEKH) összesítése...
2021-ben külföldi terjeszkedésbe kezd az Everguest, melynek két célpontja Ázsia és Európa. Az ázsiai központot Szingapúrban tervezik kialakítani, nemrég ehhez kapott közel 50 millió...
A Gazdasági Versenyhivatal jóváhagyta, hogy az AutoWallis leányvállalata legyen az Opel márka importőre Magyarországon. A hazai mellett három régiós országban is az AutoWallist választotta...
Új alapokra helyezi az őszi adócsomag az online kereskedelem szabályozását, az Európai Unió vonatkozó rendelkezéseivel összhangban. Az e-kereskedelem dinamikus növekedést mutat, az éves forgalom...
Az LG Electronics 16,92 ezer milliárd won (14,24 milliard dollár) konszolidált árbevételt és 959 milliárd won (807,14 millió dollár) üzemi eredményt ért el a...
Új kereskedelmi komplexumot épített a SPAR Törökbálinton, melyben helyet kapott egy szupermarket is. A több mint 2,7 milliárd forintos beruházásból elkészült, környezetbarát megoldásokat alkalmazó...
A Scope Ratings GmbH első alkalommal minősítette a Magyar Telekom kibocsátói hitelkockázati besorolását BBB+ szintre, amelyhez stabil kilátás tartozik.
A hitelminősítő besorolását támogatta a Társaság...
A melléktermékként tiszta vizet kibocsátó abszolút zöld hidrogén üzemanyagcellás elektromos technológia vezető fejlesztőjeként a Toyota alapító tagja lesz a hamarosan megalakuló Japán Hidrogén Szövetségnek....
A koronavírus adta meg a végső lendületet a Frontirának: a hazai alapítású digitális tanácsadó cég a megnövekedett keresletnek köszönhetően egyesül a berlini székhelyű LHBS-sel....
Iparági szinten is egyedülálló kampányt indít a Vajda-Papír: a piacvezető higiéniai papírgyártó az Ooops! márka 15. évfordulójára az ipari termelővállalatok közül úttörőként valósított meg AI-technológiát és élőszereplőket kombináló hibrid reklámot. A „Papírterápia” koncepció az...
Az Ökumenikus Segélyszervezet 30, gyermekekkel foglalkozó központja az ott élő vagy azok látókörében lévő mintegy 2000 gyermek karácsonyi kívánságát váltja valóra. Az ajándékok átadása folyamatosan zajlik, így – Görgetegtől Rásonysápberencsen át Szendrőig – minden...
A magyarok egy átlagos napnak több mint az egytizedét videók nézegetésével töltik – derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) YouTube-kutatásából. A felmérés arra is rávilágít, hogy a férfiak gyakrabban kattintanak online...
„A jövőd filmje már forog” - hangzik a Budapest Nemzetközi Dokumentumfilm Fesztivál (BIDF) fesztivál idei szlogenje, amely különösen összecseng egy isten háta mögötti orosz általános iskola tanára által forgatott, és az Oscar előszobájába jutott...
Nem volt könnyű év 2025, és várhatóan 2026 is nagyon komoly kihívásokat tartogat majd. Az alábbiakban a Marketing&Media szerkesztőbizottsági tagjainak hagyományos évértékelőit és piaci előrejelzéseit közöljük.
Az out-of-home egyre hatékonyabb
JAMNICZKY TÍMEA, JCDecaux Hungary, vezérigazgató
Idén is...
Az év végi ünnepi időszak az egyik legtermékenyebb szezonja az online- és kiberbűnözőknek. Az ünnepek előtt megszaporodnak az internetes vásárlások és forgalom, azonban lankad a figyelem, hiszen igyekszünk minél hamarabb beszerezni az ajándékokat. Az...
A One Magyarország 2025. december 24. és 26. között díjmentes, korlátlan belföldi adatforgalmat biztosít korlátlan adatcsomaggal nem rendelkező előfizetőinek. A szolgáltató ünnepi bevezető kampánya keretében 2026. január 12-ig valamennyi vezetékes és műholdas TV-előfizetője díjmentesen...
A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....
A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...
A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....