Kultúrák izgalmas és termékeny találkozását tematizálja a több múzeum gyűjteményének közreműködésével létrejövő A kelet vonzásában című kiállítás, melynek a Szépművészeti Múzeum ad otthont. A...
Több mint harmadával nőtt a Walt Disney bevétele a 2020-as üzleti év december végén zárult első üzleti negyedévében az egy évvel korábbihoz képest, ugyanakkor...
A Starbucks bejelentette a vállalat erőforrás-pozitív jövőjéről szóló több évtizedes vízióját, amelynek célja, hogy többet adjanak vissza a bolygónak, mint amennyi erőforrást felhasználnak. A...
A Magyar Utazási Irodák Szövetsége (MUISZ) a Mercure Budapest Koronát választotta az Év Szállodájának. Az idén harmincéves hotel teljesen megújul, a két éve kezdődött...
Az Edison 100 listát tartalmazó Edisonplatform a leginnovatívabb civil, piaci, tudományos és oktatási kezdeményezéseket gyűjtötte össze, amelyek modern megoldásokat és legjobb gyakorlatokat ajánlanak a...
A SPAR a fenntarthatósági programja keretében 17 áruházához 33 elektromos gépjármű töltőberendezést telepített még tavaly, amelyeket idén a NKM Mobilitás Kft. (Mobiliti) rendszerébe integrál....
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) Employer Branding Tagozata - a munkáltatói márkaépítés hazai intézményi formálója - ötödik alkalommal hirdeti meg az Employer Branding...
Hosszú út vezetett a designirodák koncepciójától a második otthont nyújtó terekig, majd az agilis irodákig. Egy évtized alatt a munkakultúra változásával a hazai irodaterek...
Az UniCredit Top Employer elismerést kapott 2020-ban. A bank nyolc országban nyert el helyi minősítést: Ausztriában, Bulgáriában, Horvátországban, Magyarországon, Németországban, Olaszországban, Oroszországban és Szerbiában
Az...
Mostantól nem kell megvárniuk a gimiseknek, hogy végre betöltsék a tizennyolcat: a Microsoft a középiskolás korosztálynak is megnyitotta globális innovációs versenyét, az évről évre...
Egy jó munkahely nem csupán magához vonzza a minőségi munkaerőt, hanem képes meg is tartani, amihez többre van szükség emberközpontú HR-folyamatoknál: élménnyé kell tenni...
Saját szén-dioxid-alapot (Carbon Fund) hívott életre a Volkswagen Csoport. Az évente 25 millió euróval dotált alap a vállalatcsoport mind a tizenkét márkája számára rendelkezésre...
Jól halad a Volkswagen márka a 2050-re tervezett szén-dioxid-semleges termelés felé vezető úton. A vállalat a 2020-as évre további ambiciózus célokat tűzött ki gyárai...
A MediaComot bízta meg a GrandVision új márkastratégiájának elkészítésével, melynek célja az Ofotért és a Vision Express brandek határozottabb megkülönböztetése volt.
A MediaCom által...
Közel 1,6 millió felhasználót ért el a Lidl egyetlen hétfői Facebook posztnak köszönhetően, és ami egyszerű termék reklámnak indult, egészen elképesztő hatást váltott ki...
Ingyenes élményórákon próbálhatják ki a 6-18 éves gyerekek és szüleik a programozást a következő hetekben. Az ország számos pontján megszervezett nyílt napok célja, hogy...
A mostanában megszokottnál kisebb előnnyel, de a múlt hetet is a TV2 nyerte a 18-59 éveseknél és főműsoridőben. A szombat és vasárnap az RTL-nek, a hétköznap esték a TV2-nek hoztak több sikert.
A múlt hét...
A WPP Media VideoTrack CEE 2025 kutatása részletes képet fest a közép- és kelet-európai (CEE) streamingpiacról. A Lengyelországban egy évtizede futó, az idén Csehországgal, Magyarországgal és Romániával kibővített elemzés rávilágít a fogyasztói szokásokra, a...
Prémium filmélménnyel várja a nézőket az ünnepi időszakra és az új évben is a FILM+ csatorna, míg az RTL HÁROM ikonikus, generációkon átívelő filmklasszikusokat kínál az egész család részére.
Az ünnepek alatt és az új...
Nem volt könnyű év 2025, és várhatóan 2026 is nagyon komoly kihívásokat tartogat majd. Az alábbiakban a Marketing&Media szerkesztőbizottsági tagjainak hagyományos évértékelőit és piaci előrejelzéseit közöljük.
Meghatározó pillanatok
ELKÁN PÉTER 4iG, group head of corporate affairs...
Az év végi ünnepi időszak az egyik legtermékenyebb szezonja az online- és kiberbűnözőknek. Az ünnepek előtt megszaporodnak az internetes vásárlások és forgalom, azonban lankad a figyelem, hiszen igyekszünk minél hamarabb beszerezni az ajándékokat. Az...
A One Magyarország 2025. december 24. és 26. között díjmentes, korlátlan belföldi adatforgalmat biztosít korlátlan adatcsomaggal nem rendelkező előfizetőinek. A szolgáltató ünnepi bevezető kampánya keretében 2026. január 12-ig valamennyi vezetékes és műholdas TV-előfizetője díjmentesen...
A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....
A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...
A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....