Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.
- Hirdetés -
Kategória: Brand
- Hirdetés -
Díjazzák a legjobb természetfotókat
Nívós helyszínen kerül átadásra a Varázslatos Magyarország által és az Agrárminisztérium ajánlásával megalapított díj: A magyar természetfotó nagydíját április 4-én adják át a Magyar...
Új piacon hódítana a Telekom
Gazdag kínálattal megnyitotta virtuális kapuit a Telekom BrandShop. A vállalat webshopjában így a digitális eszközök, készülékek és szolgáltatások mellett már saját márkás ruházati termékek...
Filmeseket díjazott a Sony
A sokszínűséget díjazza a Sony Future Filmmaker Awards az első globális versenyén. A győztesek Brazíliából, Kínából, Kolumbiából, Olaszországból, Koreából és az Egyesült Királyságból érkeztek.A...
Mitől lesz hiteles a brandépítés?
Hirdetni mindenki tud, de mitől lesz hiteles egy cég? Régen elég volt egy reklámban felvillantani azt, hogy Hurka Gyurka. Ma a kulcskérdés a hiteles...
Dream bigger – a Post For Rent-sztori
Fejlesztőcégként indultak, itthon ma leginkább talent management ügynökségként ismertek, saját produkciókkal is készülnek és a tévékkel is ringbe szállnának mint a legnagyobb közösségi médiára...
Fontos tanúsítványt kapott a Szerencsejáték Zrt.
Az OFA Országos Foglalkoztatási Közhasznú Nonprofit Korlátolt Felelősségű Társaság minden évben díjazza azokat a hazai munkáltatókat, amelyek a munkavállalóikat vállalatuk legfontosabb értékeként kezelik. A...
A Lexus lett a legmegbízhatóbb autómárka
A legendás megbízhatóságáról ismert, az elmúlt három évtizedben rendszerint világszerte az ügyfélelégedettségi, megbízhatósági és minőségi statisztikák élén végző Lexus a J.D. Power 2023-as amerikai...
Irodalmi pályázatot hirdet a Starbucks
A Starbucks Magyarország 2023-ban ötödik alkalommal hirdeti meg versíró versenyét, a Starbucks Kávéköltők pályázatot, amelynek tiszteletére a kávézólánc idén limitált példányszámú újsággal és a...
Jól indította az évet a BMW
A bajor prémiummárka modelljei az auto, motor und sport német autós szakmagazin „Best Cars 2023” olvasói szavazásán és a What Car? brit autós szakmagazin...
Szinte teljes a hírzárlat az Initiative Media ügyében
Próbáltunk utánajárni, hogyan reagáltak az ügynökség régi nagy és új ügyfelei az Initiative Medianál kirobbant költségvetési csalási botrányra, illetve hol tart az ügy, de...
Mozivászon méretű képernyővel rukkolt elő az LG
Az LG Electronics bejelentette új, mozikba szánt LED-képernyőmárkája, az LG Miraclass piaci bevezetését. Az LG legújabb LED-képernyőcsaládja ideális azon moziüzemeltetők számára, akik újszerű, prémium...
Különleges kampányt indított a KPMG
Humorral és a legnépszerűbb stand-uposok közreműködésével, kifordított szituációban mutatja meg a KPMG, hogy miért ő az egyértelmű karrierválasztás a munkavállalók számára.
A KPMG kampányának célja...
Díjazták a legjobb bankokat
Tizenhetedik alkalommal rendezték meg a magyar bankszektor legrangosabb versenyét, a Mastercard – Év Bankját. Az idei év egyik legnagyobb újdonságaként a szervezők meghirdették „Az...
Hatalmas változások a Westendben
Teljeskörű megújuláson megy át a Westend ételudvara az elkövetkező hónapokban. A tervezés során a bevásárlóközpont kiemelt figyelmet fordított arra, hogy az átalakulást követően a...
A Liptonnal frissül az Artvertising
Az Artvertising Group nyert a Magyar Üdítő Kft. által a Lipton márka éves ATL és BTL kommunikációjára kiírt tenderén.
Nem ez az első üdítő brand...
Az Eurovíziós Dalfesztivál partnere lett a Baileys
Hároméves együttműködési megállapodást kötött az Eurovíziós Dalfesztivál és a Baileys márka. Az idén május 9. és 13. között az Egyesült Királyságban, a Liverpool Arénában...
- Hirdetés -
Legolvasottabb
Újabb TV2-s reklámfelületek értékesítése került az Atmediához
Szeptember elsejétől az Atmedia Csoport átveszi a TV2 Csoport non-spot és prémium spot reklámfelületeinek értékesítését.
A változás révén az Atmedia non-spot portfóliója jelentős bővülésen megy keresztül, hiszen olyan nagyszabású, saját gyártású műsorokhoz kapcsolódó megjelenések...
Így készítenek házi fagyit a sztárséfek
Fagyizni az utcán sétálva vagy medencébe lógatott lábbal is klassz, de otthon a kanapén vagy a teraszon ülve is. Fagyigép nélkül viszonylag sok türelemmel, fagyigéppel viszont egy kis ügyességgel mi magunk is cukrászdaihoz közelítő...
Meddig terjedhet a marketing társadalomformáló hatása?
A Magyar Marketing Szövetség tagozataként működő Marketing Döntéshozók Klubjának tagjai 2025. június 17-én ismét a Zwack Füves Bárjában találkoztak egymással, inspiráló felvezető előadás és fordulatos kerekasztal-beszélgetés segítségével folytassák február végén megkezdett szakmai diskurzusukat arról,...
Így hozd ki a legtöbbet a nyárból a mobiloddal
Nyáron minden egyszerűbb. Felkerekedünk, magunkhoz kapjuk a telefonunkat, és irány a Balaton. De egy igazán jó hétvégéhez ma már nem csak napfény – hanem néhány jól megválasztott applikáció is szükséges. A HONOR 400 széria...
A TV2-től az Indamediához igazol Csikesz Erika
Csikesz Erika, a TV2 Csoport korábbi értékesítési és digitális igazgatója az Indamediahoz tartozó DisplayNOW Zrt. vezérigazgatójaként folytatja karrierjét. A szakember augusztus 1-én érkezik a céghez.
A vezető szakember, aki 2019 óta töltötte be a TV2...
Digital Center
Így vigyáz az adatainkra a Samsung
A Galaxy eszközök olyan mesterséges intelligencia technológiákkal érkeznek, amelyek középpontjában a felhasználó személyes adatainak védelme áll. A Galaxy AI-t arra tervezték, hogy a felhasználói kéréseket megelőzve megértse az egyéni szükségleteket – legyen szó a...
Elképesztő megoldásokkal segíti az alvást a Samsung
A Samsung légkondicionálók „Good Sleep” (szép álmokat) üzemmódja, amely az alvási fázisokhoz igazodva szabályozza a hőmérsékletet, a zavartalan pihenést támogathatja. A vállalat továbbfejlesztette ezt a funkciót, így a felhasználók összekapcsolhatják klímaberendezésüket Galaxy Watch okosóráikkal...
Olcsóbb tarifacsomagokat vezet be a One
A One Magyarország legújabb tarifái egyszerűbbé, átláthatóbbá és mindenki számára elérhetővé teszik a korlátlanság valamely formáját – legyen szó beszélgetésről, internetezésről vagy akár mindkettőről. Az új tarifacsomagok kedvezőbb díjszabással érhetők el, mint az elmúlt...
Személyes adatainkat féltjük a mesterséges intelligenciától
Az okos technológiák és a mesterséges intelligencia egyre növekvő térnyerésével párhuzamosan előtérbe kerül az adatbiztonság kérdése: a Samsung friss felmérése szerint 10-ből 9 európai – a válaszadók 88 százaléka – fejezi ki aggodalmát személyes...
Új magyar app segít a munkavállalóknak
A munkahelyi mentális egészség kérdése egyre nagyobb kihívást jelent a vállalatok számára, hiszen miközben az alapvetően meghatározza a szervezet teljesítményét, a munkaerőpiacon mind nagyobb súllyal jelenlévő Z generáció már komoly elvárásokkal fordul a cégek...