- Hirdetés -

Kategória: Brand

- Hirdetés -

Meglovagolja az utazási kedvet az EasyJet

Az EasyJet a július–szeptemberi időszakban a járvány előtti kapacitásának 60 százalékát fogja repülni, mivel az európai kontinensen megindult az utazási kedv. A brit légitársaság közölte,...

Bővül a szállásfoglalási piac

A Revolut bejelentette, hogy Stay néven bővíti szolgáltatásait egy szállásfoglaló e-kereskedelmi megoldással. Ez már a sokadik olyan szolgáltatás a Revoluton, ami túlmutat a cég által...

Több újítást is láthatnak a nézők a Hungaroringen

Jó néhány újítással érkezik a jövő hétvégi Forma–1-es Magyar Nagydíjra a McLaren csapata – a brit istálló továbbra is kőkeményen harcol a konstruktőri 3....

Arculatújítás a Visánál

A Visa megújulásának részeként változik a márka logója is, amelynek a célja a digitálisabb hatás elérése. A logónak lesz márkanév nélküli, csupán három színre...

Így növelné bevételeit a Facebook

Az elmúlt néhány hétben fokozatosan rukkolt elő a Facebook az új fejlesztésével. Az Egyesült Államokban imádkozásra lehet hívni az embereket, illetve jelezhető másoknak, hogy...

Milliárdos korszerűsítés a SPAR-nál

Az üzletlánc a vevők igényeinek megfelelően alakította át egy nagykanizsai, valamint egy gyáli szupermarketjét. A zalai megyei jogú város egységére több mint 780 millió...

Retróhangulat az EFOTT-on

A fesztiválon augusztus 11–15. között koncertet ad Korda György és Balázs Klári, színpadra lép a Groovehouse, Krisz Rudi, Zoltán Erika és a V-tech, de...

Betör a mobiljátékok piacára a Netflix

A Netflix egy befektetőknek elküldött levélben azt írja, a játékokkal való bővülés korai szakaszában van, és ideje annak, hogy kiderüljön, hogyan reagálnak erre az...

Hibrid munkarendet kínál a Vodafone

Hibrid munkarendben folytatja működését a Vodafone Magyarország, beépítve az elmúlt másfél év tapasztalatait, valamint a dolgozói igényeket és visszajelzéseket. A vállalat a hibrid munkarend...

Újranézhető koncertek a Müpa csatornáján

Újranézhetők az idei Jazz Showcase felfedezettjeinek koncertjei. Péntektől kezdve három héten át minden pénteken két koncertfelvételt tesz elérhetővé a Müpa videómegosztó felületén. A Müpa minden...

Kékszalag csapatot támogat a Wallis

Már csak néhányat kell aludniuk a vitorlássport szerelmeseinek, hogy július 22-én elstartoljon a sportág legendás hazai eseménye, az 53. Kékszalag Raiffeisen Nagydíj. A versenynek...

A Toyota inkább nem hirdet az olimpián

A reklámok visszavonását a közvélemény csekély támogatottságával és a nézők hiányával indokolja az autóipari vállalat. A 2020-as tokiói olimpia egyik főszponzora, a Toyota nem jeleníti...

Különkiadással ünnepel a MINI márka

A MINI a Cooper családdal megkötött együttműködése hatvanadik évfordulóját ünnepli. Az utakon átélhető maximális vezetési élmény és a legendás motorsport-sikerek iránti közös szenvedélynek ezúttal...

A járvány a HR területen is „új normalitást” hozott

A robotizáció, automatizáció és mesterséges intelligencia felforgatja a vállalatok működését, és ezt a járványhelyzet csak felgyorsította. A HR – több más területhez hasonlóan –...

Újra jön a BrandFestivál, fókuszban a viselkedéstudomány

Nemzetközi top előadók váltják egymást a jövő trendjeit elemző BrandFestival színpadán, amit idén október 28-29-én rendeznek meg, ismét offline keretek között. Döntéseink során sokkal...

Többszáz jelentkező az első hazai tiktokker tehetségkutatón

Mindössze egyetlen hét alatt közel háromszázan jelentkeztek Magyarország első nyilvános iFaktor tehetségkutatójára, ahol hazánk jövendőbeli tiktokker sztárjait keresik. A közönség szavazatok alapján kialakuló döntőre...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Ilyenek idén a céges karácsonyok

A magyarországi munkáltatók továbbra is kitartanak a céges karácsonyi szokások mellett: ahol korábban volt ünnepi esemény, ott döntő többségben idén is megrendezik, és mindössze a cégek elenyésző hányada hagyott fel ezzel a hagyománnyal. A...

Blaskó Nikolett és Turóczi András a Reklamátorban

A Magyar Reklámszövetség (MRSZ) Reklamátor podcastsorozatának legújabb, 15. epizódjában az ügynökségek kaptak főszerepet a Fókuszban az ügynökségek: hálózatban vagy függetlenül? címmel. Stúdióvendégek: Blaskó Nikolett, az ACG ügyvezetője, a MAKSZ elnöke és Turóczi András, a...

Duplázással sem lehetett a LinkedIn toplista élére kerülni

A LinkedIn népszerűsége az üzleti közösségben 2025-ben olyan robbanásszerűen nőtt, hogy Jelasity Radován, az Erste Bank vezérigazgatója még követőtáborát közel megduplázva is csupán egy helyet tudott előrelépni a LinkedIn TOP5 listáján. Az első helyet...

Az AS Roma főszponzora lesz a Wizz Air

Partneri megállapodást kötött a Wizz Air a Serie A-ban játszó AS Roma klubbal. Ez a légitársaság első, futballklubbal kötött szerződése. A megállapodás szerint a Wizz Air a klub főszponzora és hivatalos légitársasága lesz: ők...

Fontos díjat nyert el az ACG ügyvezetője

Az Art is Business „Év Felelős Vállalati Vezetője” díjat idén Blaskó Nikolettnek, az ACG ügyvezetőjének ítélték meg. Az elismeréssel olyan vezetőket tüntetnek ki, akik példamutató módon ösztönzik a művészet és az üzleti szféra közötti...

Digital Center

Mesterséges intelligenciával okosítja az autózást az LG

A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...

Üzleti kockázat lehet a lakosság hiányos digitális felkészültsége

A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....

Az AI kilépett a képernyőről

A mesterséges intelligencia eddig főként digitális környezetben működött: chatfelületeken, hangasszisztensekben vagy ügyfélszolgálati rendszerekben. Az E.ON az INTREN digitális ügynökséggel közösen kiléptette az AI-t a virtuális térből a fizikai világba és megszületett Anna, az E.ON...

Új korszak kezdődik az építőiparban

Az előttünk álló év fordulópontot hoz az építőipar, a létesítményüzemeltetés és a teljes ingatlanszektor számára – derül ki a PlanRadar évzáró elemzéséből. A több évnyi kísérletezés után a digitális megoldások választható eszközökből a mindennapi...

Felpörög a közép-európai adatközponti piac

A közép-európai adatközponti piac évről – évre dinamikus növekedést mutat. Az évtized végére akár meg is haladhatja a 7 milliárd dollárt a forgalom ezen a területen. A növekedés egyik legfontosabb csomópontja Prága, amely Németország,...